slecht

Grote bestelling geplaatst eind vorig jaar, deel ontvangen, deel zou worden nageleverd. Sindsdien diverse keren gemaild en gebeld, mail wordt niet op gereageerd, dat telefoonnummer bestaat niet. Superslecht, bestel er nooit meer

slecht

Op 4 december een pakketje teruggestuurd. Nog steeds m'n geld niet terug gekregen. De eerste en de laatste keer geweest dat ik hier iets heb besteld.

service en kwaliteit hand is hand, voor de klant

werd keurig gebeld dat product niet voorradig was. incl advies voor alternatief

Zeer slecht

Ik heb op 7 december een bestelling geplaatst, deze zou op voorraad zijn en de dag erna verstuurd worden. Na herhaaldelijk proberen te mailen en bellen geen contact. Krijg ik 3 weken later een mail bestelling zou verstuurd zijn. Terug gemaild dat ik niks ontvangen heb en ook geen track en trace en dat ik de bestelling annuleer. Wederom geen reactie. Nu krijg ik een eerste herinnering van betaling??? Weet gemaild, zijn ze gesloten tot 9-1. Echt schandalig. Hoop dat dit spoedig opgelost wordt maar ik zal hier nooit meer iets bestellen!

Slecht

28 Nov molton besteld en betaald. Daarna niets meer gehoord. Ondertussen 8 mails gestuurd waar niet op geantwoord wordt, en ook telefonisch niet te bereiken. Vind dit een hele slechte zaak.

Jammer genoeg een slechte ervaring

Heel slecht, want als ik iets terugstuurt verwacht ik mijn geld terug en dat gebeurt maar niet

Snelle levering maar geen reactie op klacht verkeerd ontvangen bestelling.

Eerste ervaring. Website prima en goede prijs voor de boru bamboe sokken met wol. 4 verschillende setjes besteld van 3 paar. Helaas setje kleur marine niet ontvangen maar wel 2x setje antraciet. Ik probeer nu bijna 1 week via mail (al 3x) contact te krijgen zoals telefonisch automatisch wordt gezegd (al vaak geprobeerd) maar geen enkele reactie.

Geen contact of tergkoppeling

Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling gedaan echter geen reactie wanneer de bestelling geleverd wordt. Tel niet te bereiken en ook geen reactie op voicemail of 2 x e-mail. Dit geeft geen vertrouwen en benieuwd of ik nog iets weer hoor of m’n geld dus kwijt ben

Goede webside

Snelle levering, goede service

Slecht

Kleur blijft afgeven, slechte kwaliteit

Na meer dan een week wachten en twee keer bellen nog geen artikel en ook geen track en trace.

Heel matig dat er over reden van oponthoud niet wordt gecommuniceerd. Aanvulling: ik ben na bovenstaande reactie gebeld. Niet bezorging zou komen door PostNL. Bestelde product wordt nogmaals gestuurd met andere bezorger en gratis een extra (niet besteld) product en verzoek 1e zending terug te sturen als PostNL die bezorgt en... om de beoordeling aan te passen. Inmiddels heb ik van zowel PostNL als van DDP bericht dat mijn bestelling onderweg is. Pffff...

Goede service, goed product

Het is misschien handig om te vermelden wanneer het product bezorgd wordt.

1e maar niet laatste x dat ik bij Voordeel Textielbestel

Scherpe prijzen, goed assortiment en vlotte levering

Alles was perfect.

Alles was perfect,

Prima kwaliteit

Goede service, prima lwaliteif en prijs.

Super service!

Alles prima in orde.

Goede klantenservice

Snelle bezorging, netjes geleverd, zeer goed product. Echter bestelling was niet compleet. Na het schrijven van een review, kwam er meteen reactie hoe dit op te lossen. We wachten nog op de nalevering, die plaats vind binnen een week. Ik ben zeer tevreden over het contact.

goede service

Helaas waren de eerste keer de verkeerde maat handdoeken geleverd. Na 1 telefoontje werd dit keurig opgelost en kreeg ik de juiste maat incl retour etiket om andere kosteloos terug te sturen

pakket is niet aangekomen

Mijn pakket is niet aangekomen

Korte uitleg. 23-11 in de avond besteld. 25-11 hebben wij het overgedragen aan de pakketbezorger. Alleen is het in deze periode erg druk (staat vermeld op onze site, en wordt aandacht aan besteed in de media) bij de pakketdiensten waardoor vertragingen kunnen ontstaan. Het zou daarom erg fijn zijn als een ieder hier enig begrip voor kan tonen. Gelukkig heeft ook 98% van de consumenten hiervoor begrip. Sorry dat dit pakket niet tijdig bezorgd is maar wij hebben helaas geen invloed op de pakketdiensten/bezorgers

goede naservice

de levering van de bestelling was heel vlot en nauwkeurig gedaan . Er was enkel één klein foutje ingekropen nl. 1 verkeerd washandje . Na contact opgenomen te hebben via mail , kreeg ik direct per kerende het antwoord dat er een nieuw en juist word opgestuurd , het foute mocht ik behouden .Twee dagen nadien was het juiste reeds geleverd.

Keurige klantenservice en snelle levering. De nalevering van 1 item gebeurde voorspoedig. Verzending uitstekend en snel geregeld Ik beveel deze firma zeker aan bij andere mensen. Veel succes in de toekomst! Ga zo door!

Heel tevreden met de badjas. Snelle levering.

Goede producten en goede betrouwbare levering

Goede producten en netjes en snel afgeleverd

Netjes geleverd, mooie kwaliteit

Er was niets mis met de badhanddoeken. Helaas was het geleverde artikel voor mij de verkeerde kleur. Maar dat is van persoonlijke aard en heeft niets met VoordeelTextiel te maken.

Top !

Heel goede katoenen afwasdoeken. Zeker aanbevolen en helemaal niet duur.

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.