Mooi

Snelle levering en duidelijke, vriendelijke communicatie. Mooie badjasjes en niet al te duur.

Prachtige handdoeken

De bestelde handdoeken zijn prachtig. Kleur zoals gewenst. Snelle levering. Uiterst tevreden.

Super !

Ik heb de bamboe boxershorts besteld. Die zitten super comfortabel en hebben een hoge taille. Tevens snelle en correcte levering.

Makkelijk te bestellen op de website en een snelle service .

De badhanddoeken zien eruit zoals op de website en zijn heerlijk zacht en comfortabel. Blij mee.

Snelle levering en euvel goed opgelost

Snelle levering maar helaas is 1 broekje bij aankomst al kapot. Nieuwe als vervanging toegestuurd dus netjes opgelost

Prima keukengoed.

Goed keukentextiel en zeer aantrekkelijk geprijsd.

snel gelevert /mooi met naam er op !

badjas is 3 maten kleiner dan grootste die ik besteld heb !

Erg vervelend om te horen dat de badjas niet past. De maat die besteld is hebben wij ook geleverd. Bij dit artikel staat ook duidelijk vermeld dat een badjas met naam niet retour genomen wordt omdat deze gepersonaliseerd is. Dit risico ligt daarom niet bij ons. Alle overige artikelen mogen wel geruild of retour gestuurd worden. Nogmaals erg vervelend en ik begrijp de teleurstelling maar ik hoop dat U ons ook begrijpt. Dit namens het team van Voordeeltextiel

Alles goed!

Mooie textiel! Snelle levering!

Veel producten, goede prijs, snelle levering, duidelijk overzicht rekening

Zie boven

goed assortiment, correcte levering

Redelijk snelle levering en goede kwaliteit gastendoekjes.

Fijne ervaring

Bestelling snel ontvangen. Handdoek die niet goed was, snel vervangen door beter exemplaar.

Geen opmerkingen

Alles vlot verlopen

Netjes en op tijd

Mooie kleur

Telefoontje gedaan naar ze om te weten wanneer het product weer voorradig was. Krijg je op tijd een mail en kin ik bestellen binnen 1dag in huis! Super

Goede kwaliteit snelle levering

Ik had nog niet van deze site gehoord, maar zal zeker vaker hier bestellen

supertevreden

Het product is wat ik ervan verwachtte. Bovendien veilig verpakt en mooi op geleverd

Snel geleverd, kwaliteit zoals verwacht, netjes!

Zie boven

Uitstekend bedrijf

Er was een nalevering, ook dit werd keurig geregeld binnen enkele dagen

Snelle levering en producten naar wens!

Alles ging naar wens

X

Boxer shorts van Beereen: perfecte pasvorm, aangenaam om dragen. Topkwaliteit

Boxers met gulp van Beeren zijn een echte aanrader!

Mijn tweede levering van badhanddoeken in dezelfde kleur. Wat is de eerste levering al vaal geworden! Echt een groot verschil met de nieuwe levering. Wel fijne badhanddoeken, lekker groot. Voor de prijs oke, maar niet kleurvast.

Goede dag, Vervelend om te horen maar dit is altijd lastig te beoordelen door de leverancier. Ten eerste is de eerste levering van langere periode terug en daarbij welk wasmiddel wordt er gebruikt. Worden ze in de zon gedroogd, bepaalde kleuren verweren door zonlicht. Kortom dit is door de leverancier niet te controleren. Wel fijn dat U verder tevreden bent en ons aanbeveelt . Dit namens het team van Voordeeltextiel

Prima bamboo damesslips

Prima bamboo damesslips voor een redelijke prijs. Levering snel en correct volgens afspraak.

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.