Heerlijk, vers, top verpakt, nette bezorging, gevarieerd assortiment

Voor mij mogen ze er wel De enige waar ons bedrijf dagelijks besteld!!!! Ik bestel vaak zelfs nog een lekkere wrap of salade extra als avondeten. Voor mij is het dus niet alleen ideaal als lunch op het werk, maar scheelt het me ook nog een bezoekje aan de supermarkt voor avondeten. En het is nog 1000 x lekkerder dan mijn eigen kookkunsten ook :-). Gevarieerd aanbod, super vriendelijke mensen, alles is vers en altijd super lekker. Ook bezorgen ze altijd netjes op tijd. Of je nu iets heel gezonds, een lekkere snack, vegetarisch, veganistisch of vlees wilt, voor iedereen is er een ruim aanbod.

Heerlijk!!!!

Beste lezer, Heerlijke goede betaalbare broodjes! Smaken goed, en goede service van een leuk team van medewerkers! Vast begrip in Hilversum! Gaan we snel weer bestellen, als we weer eens gezamenlijk mogen vergaderen!

Prima broodjes

Veel verschillende broodjes besteld. Prima op tijd geleverd. Jammer dat we een broodje miste.

Lekker eten

De salade en kip kerrie broodje was heerlijk! Maar alles werd gebracht op de fiets in de regen. Meneer vertelde ook nog dat hij om de hoek woont. Waarom €3,50 aan bezorgkosten?

Volgens afspraak, prima kwaliteit, vers! Ook op zondag

Broodjes netjes in papier verpakt (+ voor milieu) Vers op zondag geleverd. Geen fouten in de bestelling. Erg tevreden dus.

Super lekkere broodjes

Snelle bezorging. Heerlijke broodjes, wraps en salades voor een prima prijs.

Heerlijk!

Bestellen gaat makkelijk online, meer dan genoeg keuze! Het wordt optijd en vriendelijk bezorgd. En dan mogen we het gaan opeten, zo lekker!! Al meerdere keren besteld nu en zijn van plan om ook nog vaker te gaan bestellen!

helemaal prima

heerlijke broodjes, gevarieerd en vers en super op tijd geleverd.

Super lekker en vers

Altijd lekker eten en goede en snelle service

Zeer positief

Goede kwaliteit van het voedsel. Goed gericht op de wensen van de klant.

heerlijke broodjes

Heerlijk vers!

Super verse pistoletjes met ruim beleg, maar niet teveel. Deze vergaderbroodjes zijn allemaal opgegeten. De volgende keer bestel ik een paar extra.

Gewoon erg goed en keurig op tijd afgeleverd

Voor 8 man diverse broodjes besteld en iedereen was ronduit enthousiast over de kwaliteit.

Bonnie

Al eerder een review geplaatst, maar inmiddels weer andere producten geprobeerd, wederom top. Aanrader: * Spinazie salade (rijk gevuld met o.a. spinazie, zongedroogde tomaat, avocado, sla, cashew en super lekkere dressing) * Panini mozerella * Panini tonijn Nog steeds keurig op tijd bezorgd, super vers, vriendelijke mensen. Mijn nr. 1 horeca voor een perfecte lunch! Als je houdt van vers, gevarieerd en ruime keuze hoef je niet verder te zoeken en ben je heir aan het goede adres.

Heerlijke verse broodjes

Echt super! Altijd op tijd, hele verse producten. TOP!

Snel, verzorgd, vers en lekker

Vooraf besteld en betaald dus een kwestie van aanpakken bij de deur. Al enige tijd alleen maar goede ervaringen en tevreden collega’s.

Brilliant

X

Heerlijk, makkelijk, goed betaalbaar en zeer ruime keuze

Het assortiment is zeer uitgebreid, het is betaalbaar, heerlijk en het wordt (indien gewenst) ook nog bezorgd! Top service

zeer positief

Dit is de eerste keer dat ik broodjes heb laten bezorgen en het resultaat kon niet nog beter dan waar ik op had gehoopt. De bestelling was 100% correct, de kwaliteit erg goed en stipt op tijd bezorgd. De volgende keer zoek ik niet verder en zal zeker bij zinineenbroodje zijn.

Heerlijke broodjes, flexibele service

Dank voor de heerlijke broodjes voor tijdens een vergadering! De broodjes zijn op tijd geleverd en op een mooie schaal. Als er nog een stapeltje servetjes bij hadden gezeten en misschien recyclebaar bestek dan was het helemaal af geweest!

Lekkere broodjes

Heerlijke broodjes. Eerst de verkeerde broodjes besteld, kwamen ze heel snel goed maken, echt van genoten, gaan we snel weer bestellen.

Fantastisch!

Precies op tijd werden de meest geweldige, warme & knapperige panini's ( pittig gehakt met kaas ) bezorgd die we ooit hebben gegeten. Graag tot een volgende x!! PS; manlief deed alleen een beetje beduusd de deur open omdat ik 'm niks had verteld. Vergeef het 'm ;-) Ook hij heeft genoten!!

Verrast, wat een aanrader!!!

Broodjes waren vers, heerlijk belegd en de wraps waren ook enorm lekker. Wij komen terug en jullie hebben er een ambassadeur bij!!

Super lekkere broodjes met topservice!

Heerlijke super verse broodjes. Ze zijn royaal belegd en zeker niet duur. Er is een grote keus en allerlei mogelijke variaties te bestellen. Ik was last met bestellen, maar zonder problemen werd mijn flinke bestelling ruim binnen de verwachte tijd geleverd. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Voor vaderdag hadden wij de borrelplank besteld. Die was erg lekker. Alleen waren er denk ik twee plankjes omgewisseld. Aangezien onze vader nu een berichtje kregen van Britt&Max en de vader van Britt&Max nu een mooi persoonlijk berichtje voor onze vader heeft ontvangen;) Verder word(en) er wel veel plastic (bakjes) gebruikt, wellicht kan dat iets duurzamer. Verder niet veel op aan te merken.