Werkt goed. Enige minpunt vind ik de korte houdbaarheid, na het ontvangen van de bestelling is het nog maar 6 weken houdbaar.

Ik gebruik Zoombooster vaak voor het studeren/tentamens en dat werkt altijd enorm goed! Ik verkrijg er volledige focus en concentratie door waar ik voorheen moeite mee had om die te krijgen. Zeker een aanrader!

Hulpvolle producten voor een goede prijs

Zoombooster + moodbooster in stressvolle periodes om lang te studeren werkt prima, en dat nu met een leuke QMusic aanbieding.

Het werkt echt!

Eerst ZoomBooster en ZenBooster zelf gebruikt en ik had er veel baat bij. Daarna hebben mijn kinderen die examen deden het gebruikt en ook zij gaven aan dat het echt werkt en waren er zeer enthousiast over. M.n. de Zoombooster hielp hen bij het maken van de examens.

Beste en natuurlijk

Zen booster werkt heerlijk!

Pluspunten

Ideaal dat men een proefpakket kan bestellen om het uit te proberen. snelle levering en heb inmiddels bij besteld.

Pluspunten

Zoom en Zen besteld. Snelle levering en nog veel belangrijker: het werkt echt heel goed!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Alles is voor mij ok hoor. Kon eerst niet voor Belgie bestellen, snel aangepast. Alles ok.

Algemeen: ik ben de producten aan het uitproberen wat het beste bij me past. Wil me concentreren, maar toch is er ook stress. Dank u voor de bijgevoegde pakjes Zen Booster

Dank je Myriam. We verzenden sinds deze maand inderdaad ook naar België. Fijn dat we u zo snel konden helpen en veel succes met uw BrainBooster producten!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle reactie en service gericht

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De producten die ik heb gebruikt in de tijd dat ik examens had, hebben mij enorm geholpen om beter te kunnen concentreren en ook af en toe rust te kunnen krijgen in mijn hoofd. Ik heb ook vooral de zoombooster gebruikt en die hielp mij ontzettend om beter te kunnen concentreren.

Misschien nog een andere smaakje erbij.

Pluspunten

Alles werkt zoals het beloofd. De ultieme manier om op een natuurlijke wijze het maximale uit jezelf te halen!

voldoende, een redelijke ervaring