Pluspunten

Op de webshop moet je voor een sample betalen

Pluspunten

De levering is snel en Zenbooster is echt een goed product. Ik kan me - bij een lange dag studeren - veel beter concentreren.

Pluspunten

MoodBooster een enorme aanrader. Heeft mij bijzonder goed uit een maandenlange dip geholpen. Design erg mooi en clean!

2 sterren: slechter dan verwacht

middel niet effectief

Beste heer/mevrouw Tissink. Veel dank voor uw positieve reactie op onze levering. Jammer om te horen dat bij u, in tegenstelling tot bij onze grote tevreden klantengroep, het effect bij het bestelde product minder goed merkbaar was. Ieder mens is natuurlijk anders en dat is daarom af en toe mogelijk. Wellicht heeft u interesse in één van onze andere producten en kunnen we op die manier een passende oplossing voor u vinden. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of ons email-adres op de website. Wij helpen u daar graag verder!

Pluspunten

Professionele uitstraling, snelle levering en goed werkend product.

Pluspunten

.de uitleg wis duidelijk snelle levering. Verzorgd uiterijk... Ga zo door

De uitleg... kan misschien wel meer de "diepte" in juist ivm doelgroep... Wellicht kan er een extra plakbandtje om de doos zelf zodat deze zeker dicht blijf bij de bezorgdienst.

Pluspunten

Snelle bezorging, product zegt wat het doet

Duidelijker omschrijven van het gebruik en werking van de producten

Pluspunten

veel informatie en in begrijpbare taal beschreven. Overzichtelijke website.

Social media kanalen, moeten actiever, proffesioneler.

Hallo Eleonora. Daar werken we op dit moment hard aan! Dank voor je advies en fijn dat je ons zo goed beoordeelt.

Pluspunten

Snelle levering. Professioneel.

Pluspunten

goed werkend product, snelle levering zelfs in weekend antwoord en advies gekregen via email, ( info en advies aangevraagd binnen 24 uur bericht terug ontvangen)

ze zijn er al mee bezig, kreeg een proefzakje thee meegestuurd. Dus kruidenthee los of in doosjes ook gaan verkopen

Hallo Lotte. Dank voor je positieve reactie. Het proefzakje dat je ontvangen hebt bij je bestelling is onze ZenBooster. Hopelijk bevalt dit product je net zo goed als onze MoodBooster!

Pluspunten

Bestelling kwam snel binnen. Betaling ging makkelijk. Product smaakte lekker, geen nare bijwerkingen. Product doet wat het beloofd, had een goede focus/concentratie voor het schrijven van mijn scriptie. Heb heel lang concerta/ritalin gebruikt i.v.m. a.d.h.d. maar vanwege vervelende bijwerkingen mee gestopt. dit is voor mij de ideale oplossing.