Mooie armband, snelle levering.

Afhandeling van een retourzending zou wat sneller mogen door in ieder geval een ontvangstbevestiging te sturen. Maar is inmiddels netjes opgelost. Waarvoor dank!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Belofte wordt niet waar gemaakt

Product zou de volgende dag bezorgd worden. Dat was weliswaar Hemelvaartsdag, maar vrijdag en zaterdag was er ook niets. Direct na de bestelling kreeg een mail, dat de bestelling klaar gemaakt werd voor verzending, maar dat is pas maandag gebeurd en op dinsdag is het product bezorgd. Dat is dus na een WEEK en niet binnen een dag. Indien feestdagen roet in het eten gooien, moeten jullie dat duidelijk maken op je site. Update: Fasten your beans belt is met mij in gesprek gegaan en hebben excuses gemaakt en beterschap beloofd om beter op de website aan te geven dat er bij feestdagen geen uitlevering binnen een dag plaats vindt. Tevens een financiële genoeg doening gekregen. Heel netjes en service gericht opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en mooie kwaliteit

De armband is van mooie kwaliteit. helaas is S te klein voor mijn man (niet gemeten, was een cadeau), maar past hij mij wel.

Positief

Ik had een armband besteld, maar helaas was de kleur anders dan op de site, dit komt omdat het een natuurproduct is. Nadat ik dit doorgegeven had, werd mij toegezegd dat ik kosteloos een nieuwe kreeg, met zelfs nog een wijziging voor het graveren! Super service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle reactie bij vragen. Mooie producten. Alleen jammer dat de maten van de armbanden heel klein vallen. Hopelijk komt hier nog een oplossing voor. Want ze passen niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie armband en inscriptie erg leuk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit voor een goede prijs, leuke verpakking en heel klantvriendelijk.

Mooie originele producten en snelle levering. Erg leuk om kado te geven, zeker omdat je een persoonlijke tekst erin kunt laten zetten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Armband besteld en binnen 2 dagen binnen. Mooi resultaat!

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, mooi product, persoonlijke tekst in de armband echt heel mooi

• Kwaliteit

Verpakking, doosje kon zonder moeite open en weer dicht gemaakt zijn. Zegelsticker was losgelaten en zat maar half/half vast

• Kwaliteit

Pluspunten

ontvangen zoals verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering. En mooie en goede afwerking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

• Kwaliteit

Pluspunten

Overzichtelijke webshop met goede foto’s van de riem die makkelijk is besteld en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Problemen bij verzending. Na bellen meteen oplossing bedacht en uitgevoerd. Alles goed gekomen dankzij goede hulp en medewerking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

producten op modellen laten zien

• Kwaliteit

Pluspunten

Gratis personaliseren, snelle levering

Geen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Toppunt dat je met BTC en LTC kunt betalen! Vandaar gun ik deze winkel mijn aankoop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

De service was top en snel!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Snelle verzending goede kwaliteit producten en erg mooi en gunstig geprijsd. Service is heel goed

Neem een ander bezorgbedrijf. 1e product kwam pas na 6 dagen, ze bezorgen niet in het weekend. Op site aangegeven op een ander adres te bezorgen, werd het nog bij het oude adres afgegeven.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, personalisatie is tof!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Over Fasten Your Beans Belt

We have a passion for leather. Our trademark is a robust look and feel, with an eye for detail. Our belts have a unique cut to length system, so they will make the perfect fit for you. We are Fasten Your Beans Belt. We introduce a new series of belts. Inspired by urban, geometrical patterns of every day life. Timeless shapes and figures are printed by laser to six colors: black, gray, navy, taupe, brown & cognac. Fit it, wear it, live it. Whether you fancy a Friday drink or a Sunday city walk, the luxury finishes and attention to detail make these belts to fit almost every occasion. Rugged yet refined. Wear it with denim or combine with fine fabrics. Whatever you choose, live it

Filter op Taal