Slecht

Ik heb betaald en niks ontvangen, een email gestuurd en geen reactie hier op voel op me opgelicht

Mooie riem en bijpassende armband besteld voor mijn man met ingegraveerde tekst. Mooi uitgevoerd en levertijd was vlot. Prijs-kwaliteit-verhouding ook goed!

Prachtige armband voor mijn partner.

Heel af en toe laat de sluiting los, even kijken hoe we dat oplossen moeten!!

Ligt al 4 dagen in depot!

Zie hierboven.

Vlugge verzending en prima kwaliteit.

Veel mogelijkheden om een armband naar wens te kijken.

Ik vindt het alleen jammer dat de oppervlakte van de armband een beetje opkrult. Voor de rest is het een prachtige armband. Heel leuk om cadeau te doen.

Na mijn klacht over de te korte band van de bestelde armband een langere band toegestuurd gekregen. Super service,dank jullie wel. Super blij mee.

Nette riem van goede kwaliteit

Op afgesproken wijze verstuurd, op tijd bezorgd.

Mooie riem en snelle levering

Ideaal dat je riem precies op maat gemaakt kan worden. Erg leuk dat je er een persoonlijke tekst in kan later graveren. Dus super tevreden.

Nog nooit van gehoord, site zag er goed en betrouwbaar uit. Besteld en sneller dan snel kreeg ik beide bestellingen binnen! Super!

Super lederen band voor een super prijs,

Overal bijpassende lederen band in veel kleuren en prints, ik zou er nog veel meer willen,

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Armbandje was er zeer snel en men was ook nog bereid om het eventueel te wisselen wanneer het te klein was.

Snel, mooie verpakking en exact hetgeen wat ik besteld had.

Snel geleverd, mooie verpakking en exact hetgeen wat ik besteld had. Top!

Mooie leren armband

Goede en vriendelijke service. Mooie leren armband met tekst binnenin gegraveerd. Mijn vriend is content met zijn cadeau!

Positief

Mooi en zoals verwacht

Super Service & Mooie Armband!

Snelle reactie op mijn vraag via de mail, Snelle verzending via pakketservice, stoere cadeauverpakking, en de bestelde armband perfect qua materiaal, sluiting & gravering zeker een aanrader!!!

Mooie armbanden.

Mooie armbanden, fijne website en zeer snelle levering!

Precies zoals ik het wilde.

Gekocht voor mijn man. Een mooie armband, stevig sluitinkje; ook de bevestiging aan het leren gedeelte. Past perfect om zijn pols (19 cm besteld). Hij kan hem zelf met één hand vastmaken, ook wel handig. De gegraveerde tekst aan de binnenkant is niet opzichtig, maar wel goed leesbaar.

Zat goed en ziet er stoer uit!

Uitermate vriendelijke en eerlijke dienstverlening

Had een armband met een kleine schrijffout in de naam. Zonder problemen een nieuwe gekregen en de oude mocht ik houden. 👍🏻

Niet tevreden

Naarmate mijn armband te klein was!!Had ik gehoopt op een oplossing. Daarbij kreeg ik 75% van de aankoop terug. Verzend kosten dubbel betaald,14.25€. Dus ik ben er weinig e Groetmee opgeschoten. Ik denk dat klanten hier niet blij mee zijn. Hartelijk Groet Nanda Bergheger.

Super service!

Draag mijn armband elke dag, zit lekker en knelt niet. Mooi en netjes afgewerkt.

Goed en mooi product

Verpakking was niet meer in tact.. verder erg mooie armband. Dacht dat hij in het echt breder zou zijn

Mooie kwaliteit!

Voor valentijn de leren armband aan mijn man gegeven met de naam van onze dochter erop gegraveerd! Echt super mooi en goede kwaliteit! De volgende werkdag al geleverd! Polsmaat ook goed!

Goed, duidelijk, snel

Ik kwam op een overzichtelijke site en heb snel mijn product kunnen bestellen.

Over Fasten Your Beans Belt

We have a passion for leather. Our trademark is a robust look and feel, with an eye for detail. Our belts have a unique cut to length system, so they will make the perfect fit for you. We are Fasten Your Beans Belt. We introduce a new series of belts. Inspired by urban, geometrical patterns of every day life. Timeless shapes and figures are printed by laser to six colors: black, gray, navy, taupe, brown & cognac. Fit it, wear it, live it. Whether you fancy a Friday drink or a Sunday city walk, the luxury finishes and attention to detail make these belts to fit almost every occasion. Rugged yet refined. Wear it with denim or combine with fine fabrics. Whatever you choose, live it