Prachtige kwaliteit, snel in huis

De armband met inscriptie is prachtig! En super dat jullie dit zo snel leveren. Blij mee! Eén aandachtspuntje: de giftbox was tevens de verzenddoos. Mét megagroot DHL label erop dus. Dat maakt de cadeauverpakking toch net wat minder feestelijk.

Goede service, top product!

Snelle levering, mooi product en netjes verpakt.

Snel en redelijke prijs kwaliteit verhouding

Het het ingraveren wel liever aan de buitenkant van de armband gezien. En erg kleine lettertype helaas

Mooie band

Mijn vriendin en ik hebben ieder een vriendschapsband met inscriptie besteld. Ze hebben precies de juiste maat. De sluiting vereist wel enige oefening.

Fantastisch product en goede service

De gekochte armband was niet juist gegraveerd, na 1 mailtje kreeg ik zonder problemen een nieuwe opgestuurd! Wat een super toffe service!!

helemaal top

helemaal top dit is service die je graag wilt ontvangen prachtige riemen van superkwaliteit

Prima product,het doosje zou wel wat verbetering kunnen gebruiken, niet echt n kadoverpakking, was ook erg beschadigd, verder prima product en snelle levering

Super riem, kwaliteit en origineel!

Super riem, kwaliteit en origineel. Ook snelle service en mooi verpakt. Gerecycled karton!

Tof betaalbaar gepersonaliseerd cadeau!!

Tevreden klant. Armband is van mooi leer voorzien van stevige sluiting. Het zelf omdoen is wat lastiger.

gewoonweg een hele positieve ervaring

fijn contact, snelle reactie en snelle levering!! het enige wat ik een beetje jammer vindt, is dat de ingegraveerde datum heel moeilijk leesbaar is

Volgens afspraak

Prima service!

Armbanden van leer plus naam zijn zeer vlot gemaakt op een prima wijze en snel geleverd. Zeer tevreden.

Mooi product met snelle levering zonder plastic

In eerste instantie te grote maat besteld, maar retournering en bestelling nieuw exemplaar werd keurig en snel afgehandeld. De levering zonder plastic vind ik heel goed. Tip: misschien voor armbanden brievenbus post gebruiken ipv pakket post

Fijn product met een snelle levertijd

Een mooi gepersonaliseerd product met een snelle levertijd

Snel, mooi product en mooi, chique verpakt

Happy mee!

Mooie riem, snelle levering

Dit is de 2e x dat ik bij fyb heb besteld, mooie en goede kwaliteit riemen! De tekst aan de binnenkant verschilt wel wat qua grootte, maar dat zal wel aan de drukker liggen.

Mooie armband en snelle levering

Mooie verpakking

Mooie armband, snelle levering.

Afhandeling van een retourzending zou wat sneller mogen door in ieder geval een ontvangstbevestiging te sturen. Maar is inmiddels netjes opgelost. Waarvoor dank!

Belofte wordt niet waar gemaakt

Product zou de volgende dag bezorgd worden. Dat was weliswaar Hemelvaartsdag, maar vrijdag en zaterdag was er ook niets. Direct na de bestelling kreeg een mail, dat de bestelling klaar gemaakt werd voor verzending, maar dat is pas maandag gebeurd en op dinsdag is het product bezorgd. Dat is dus na een WEEK en niet binnen een dag. Indien feestdagen roet in het eten gooien, moeten jullie dat duidelijk maken op je site. Update: Fasten your beans belt is met mij in gesprek gegaan en hebben excuses gemaakt en beterschap beloofd om beter op de website aan te geven dat er bij feestdagen geen uitlevering binnen een dag plaats vindt. Tevens een financiële genoeg doening gekregen. Heel netjes en service gericht opgelost.

Snel geleverd en mooie kwaliteit

De armband is van mooie kwaliteit. helaas is S te klein voor mijn man (niet gemeten, was een cadeau), maar past hij mij wel.

Positief

Ik had een armband besteld, maar helaas was de kleur anders dan op de site, dit komt omdat het een natuurproduct is. Nadat ik dit doorgegeven had, werd mij toegezegd dat ik kosteloos een nieuwe kreeg, met zelfs nog een wijziging voor het graveren! Super service!!

Goede service, snelle reactie bij vragen. Mooie producten. Alleen jammer dat de maten van de armbanden heel klein vallen. Hopelijk komt hier nog een oplossing voor. Want ze passen niet.

Mooie armband en inscriptie erg leuk!

Goede kwaliteit en snelle service

Over Fasten Your Beans Belt

We have a passion for leather. Our trademark is a robust look and feel, with an eye for detail. Our belts have a unique cut to length system, so they will make the perfect fit for you. We are Fasten Your Beans Belt. We introduce a new series of belts. Inspired by urban, geometrical patterns of every day life. Timeless shapes and figures are printed by laser to six colors: black, gray, navy, taupe, brown & cognac. Fit it, wear it, live it. Whether you fancy a Friday drink or a Sunday city walk, the luxury finishes and attention to detail make these belts to fit almost every occasion. Rugged yet refined. Wear it with denim or combine with fine fabrics. Whatever you choose, live it