Duidelijke website, goed telefonisch bereikbaar, duidelijke uitleg aan de telefoon, goede garantie service (op papier), maar heb ik tot nu toe gelukkig niet nodig gehad.

Snel duidelijk goede service

Snel geleverd met goede service.

Mooi schakelmateriaal

Duidelijke communicatie en snelle levering. Bij vragen staan ze altijd klaar met goed advies

Goede ervaring

Voor eerst hier een bestelling gedaan i.v.m. klant bakeliet schakelmateriaal wilde. Op naar meer

Perfecte kwaliteit en service!

Wat een verademing om gewoon ouderwets goede kwaliteit in huis te hebben! Snel geleverd en goede service!

Gedegen kwaliteit; goede informatie

Na een verhelderend gesprek met de service desk medewerker schakelaars en stopcontacten besteld. Het bleek zoals beloofd. Het mocht zelfs eerst op zicht, maar dat hoefde niet: het was gewoon goed en het ziet er retro uit.

isserlend

Om de bel te krijgen gaat het vlot en soepel. Om de klantendienst te bellen ook. Alleen in mijn geval gaven ze niet kloppende voorlichting waardoor ik het terug heb gebracht. En lang bezig ben geweest om het werkende te krijgen wat dus achteraf niet kon.

Wat jammer om te horen dat het toch niet is gelukt om de deurbel werkend te krijgen. Ik had je foto's gestuurd via whatsapp hoe de bel aangesloten dient te worden. En je telefonisch geholpen uitleg gegeven. Daarna had ik niets meer van je gehoord. Ik had toen verwacht dat het was gelukt. De deurbel aansluiten is vrij eenvoudig. Alleen is wel een transformator nodig naar van 230 volt naar 8 volt. Deze bieden wij sinds ook gisteren aan zodat je in 1 keer een compleet product kunt bestellen. Mocht ik je nog kunnen helpen dan hoor ik het graag.

Kwaliteit en sfeer gegarandeerd

Ben je net als wij ook een oud huis aan het renoveren, dan zijn deze nieuwe oude schakelaars een mooi detail en knipoog naar die tijd. Wij zijn ontzettend blij dat we hiervoor hebben gekozen. Het voegt meteen iets toe en de kwaliteit en service is top. Echt een aanrader!

Klantgerichte service en snelle levering

Ik had een vervangende schakelaar nodig en bestelde een losse schakelaar. Vrijwel meteen na mijn bestelling werd ik geattendeerd op het feit dat ik mogelijk een incomplete bestelling had geplaatst. Heel attent en geeft me het gevoel met een zeer klantgericht bedrijf te maken te hebben. Ik bestel hier zeker weer!

Heel erg vriendelijk en behulpzaam

Als erg prettig ervaren.

Prachtig en hulp van te voren uitstekend

Van te voren contact gehad omdat ik wat vraagjes had mbt plaatsing. Enorm snel en klantvriendelijk geholpen. Na bestelling online, was het de volgende morgen allemaal compleet in huis. Zeer tevreden klant die ongetwijfeld terug komt!

Wat een meerwaarde voor onze hal/overloop(1928)

Renovatie hal/overloop naar oude stijl terug. Traploper volgt om het af te maken.

Goede service snelle levering netjes/goed verpakt.

De oude schakelaar denkt mee

Ik had een combinatie kocht die niet op elkaar aansloten, ik kreeg keurig een mailtje hierover. Fijn dat er mee werd gedacht en niet dat de bestelling zo werd verstuurd. Tevens prachtig assortiment voor ons huis uit 1900

Prachtig materiaal

Prachtig materiaal! Goed te instaleren! Snelle verzending! Ik ga door het hele huis ermee te voorzien! Het ziet er prachtig uit en het herinnert aan prachtige vervlogen tijden toen vakmanschap nog een kunst was!

super top!

Ze komen pro-actief met vragen zodat het in 1 keer goed gaat. De schakelaar werd in een mooi en leuk doosje verzonden net als het de schakelaar zelf. Dit gaf mij echt het Apple gevoel :) De volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen!

Gewoon dikke prima, snel en correct.

Gewoon dikke prima, snel en correct

Positief.

KPN was wat langzaam met het brengen van mijn bestelling. Waarschijnlijk zoek geraakt. Na een telefoontje met de oude schakelaar werd de bestelling bezorgd. Dank daarvoor. Goede service.

snelle bezorging, goede verpakking

positief

goede snelle service

snelle levering, prachtig product

De porseleinen wandcontactdozen zijn prachtig. En ze werden supersnel geleverd.

Zeer klantvriendelijk

Bakelieten schakelmateriaal voelt zeer degelijk aan en is ook degelijk. Ook met de lichtdimmer ben ik goed geholpen vwb de afdekplaten. Hierdoor kan ik gebruik blijven maken van mijn bestaande dimmers. Hoekjes eraf knippen en het past uitstekend.

Mooi product

Makkelijk bestellen en snelle levering. Ziet er super uit!

Toppers

Goede spullen, snelle bezorging..

Een keurig bedrijf dat een mooi product leverd

Een hoge kwaliteit voor een nette prijs

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl