Heel vriendelijk contact!

Mijn vragen per mail werden zeer vlot en vriendelijk beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat is leuk om te lezen Dennis! Bedankt voor de zeer goede beoordeling. Veel succes met de verbouwing en (voor daarna) veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige 2 onder 1 kap woning uit de jaren 50.

Een zeer betrouwbare partij die kwalitatief maar helaas prijzige spullen levert.

+ betrouwbaar + fijne communicatie betreft naleveren product + snelle leveringen + - vrij prijzige producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Het geeft ons een goed gevoel om je beoordeling te lezen. Wat een mooie pluspunten noem je. Het schakelmateriaal is niet het voordeligste maar daar krijg je ook een hoge kwaliteit voor terug. Zo is het binnenwerk van porselein en van betrouwbare Duitse techniek. Het bakeliet wordt nog ambachtelijk gemaakt met de hand in Duitsland. Voor de kwaliteit die je krijgt valt de prijs echt mee. Als je onze kwaliteit dimmer zoekt in een bouwmarkt dan ben je bijvoorbeeld meer geld kwijt in de bouwmarkt dan bij ons. Wij houden de kosten zo laag mogelijk door geen showroom, fysieke winkel of te groot magazijn aan te houden. Daarnaast doen wij veel zelf. Zo kunnen wij het schakelmateriaal van hoge kwaliteit toch leveren tegen een hele concurrerende prijs :) Geniet van je mooie verbouwde woning! Tot volgende keer!

snelle en nauwkeurige levering!

Prima en nauwkeurige levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling Rein! Wij doen ons uiterste best om snel te leveren. Wij houden een grote voorraad aan en de vervoerders komen 2 keer per dag bij ons. Om 15.00 uur en om 22.00 uur zodat wij snel kunnen leveren :)

Hele fijne service

Vrij snel reageren op vragen en geen poespas.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven Martijn en wat geef je ons een geweldige beoordeling! Een tien, dat voelt echt als waardering voor ons werk. Als je volgende keer weer wilt overleggen dan mag je altijd even bellen of WhatsAppen. Dat werkte erg handig dat je wat foto's van het oude schakelmateriaal toe stuurde via WhatsApp. Zo hadden wij door de combinatie van foto's en het telefonische contact binnen een korte tijd het nieuwe benodigde schakelmateriaal samengesteld. Veel geluk in jullie mooie verbouwde jaren 30 woning.

Duidelijke website, snelle levering, mooi schakelmateriaal

zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Een 10, dat is een uitstekende ervaring met De Oude Schakelaar, het hoogst haalbare. Bedankt daarvoor! Wij zullen ons uiterste best doen om ook onze andere toekomstige klanten een uitstekende ervaring te geven.

geweldige retro schakelaar erg blij mee!

prima snel geregeld en zeer tevreden over het geleverde artikel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Je hebt ook een hele mooie retro schakelaar besteld. Geweldig dat je die details terug brengt in je woning. Geniet van de mooie afwerking en van de schakelaar. Je zult de schakelaar vast nog heel vaak gaan gebruiken :)

Alles netjes verpakt en volgens afspraak gekregen

Aangenaam en correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat onze service als aangenaam en correct hebt ervaren. Graag tot een volgende keer.

Keurig!

Na een akkefietje met de post retourgezonden naar afzender. Keurig nagebeld, afspraak gemaakt, schakelmateriaal in goede orde ontvangen! Wordt zeker vervolgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het is lastig dat wij afhankelijk zijn van de vervoerders. Maar ook op dit vlak zitten wij niet stil. Jij als klant kunt er niets aan doen als een pakket niet wordt afgeleverd door de bezorger, vandaar dat als dit gebeurd wij dit direct oplossen en het nog eens versturen op onze kosten. Eerder verstuurde wij alles met DHL en merkte af en toe wel een foutje. Nu hebben wij een test periode met 2 nieuwe vervoerders. Dit zijn GLS en PostNL. Wij merken tot nu toe een veel betere aflevering bij onze klanten. Nu worden bijna alle pakketen de volgende dag geleverd en een heel hoog aantal direct aangenomen. Graag tot een volgende keer.

De bestelde schakelaar hebben we in goede orde ontvangen. De installatie was niet makkelijk.

Ik zou de firma willen adviseren een goede beschrijving en instructie bij een dergelijk ingewikkelde porseleinen schakelaar te voegen. Voor de rest: na installatie werkt het ding uitstekend. We zijn er blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je advies. In het doosje van de schakelaar zit een aansluitschema. Dit is een technische uitleg met daarbij ook een plaatje. Wat vaak helpt is onze pagina veelgestelde vragen eens bezoeken. Link: https://www.deoudeschakelaar.nl/veelgestelde-vragen Vooral deze vraag en het bijbehorende antwoordt helpt veel kanten: '' Welke kleur draden horen bij de symbolen? Een handig overzicht voor de kleur draden in elektrische installaties vindt u als u klikt op deze tekst.''. Ik zal je punt zeker meenemen in onze ontwikkeling. Wij willen het namelijk zo makkelijk mogelijk maken om het schakelmateriaal te installeren. Graag tot een volgende keer.

Snelle levering, mooie dozen, goeie kwaliteit, gewoon alles netjes, zoals het hoort👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig Jack :) Dat zijn nog eens mooie woorden waarin je onze producten en service samenvat. Bedankt daarvoor! Graag tot een volgende keer.

Top sevice

Top quality

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Thank you Diedrich. Great that you take the time for a review.

Helemaal top

Ontzettend goed! Schakelaar snel in huis en mooier dan verwacht!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zo horen wij het graag, mooier dan verwacht. Wij zijn ook verliefd op het schakelmateriaal. De glans, de kwaliteit, het geluid. Dat maak een mooie oude woning echt af :) Veel geluk en plezier in jullie woning.

zeer snelle levering en correcte afhandeling ook als men vragen heeft.

bij vragen krijg je een zeer snelle reactie. keurige levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt dat je de beoordeling wat specifieker maakt door de snelle reactietijd te benoemen en de keurige levering. Dan weten wij ook waardoor je onze service met een 10 waardeert. Graag tot een volgende keer!

Goede communicatie en snelle levering

Prima ervaring. Bestelling geplaatst, dimmer was niet voorradig. Netjes gecommuniceerd of de rest van de bestelling ook geleverd kon worden op het moment dat de dimmer binnen was. Goed op tijd alles geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat leuk dat je ons een mooie goed beoordeling geeft door de nette communicatie. Er zijn elektriciens en aannemers die soms heel veel bij ons bestellen. Wij hebben de grootste voorraad van Nederland en België maar ook wij kunnen niet altijd voorkomen dat iets uitverkocht raakt. Wij zijn wel een van de best beoordeelde website qua schakelmateriaal maakt nog geen Coolblue of Bol.com met onbeperkt grote voorraden :) Graag tot een volgende keer. Veel geluk gewenst in jullie mooie woning.

AANRADER!

Zéér vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken naar de juiste afwerking én met kennis van zaken. We waren bijzonder tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat is leuk om te lezen dat je ons als zeer vriendelijk, behulpzaam en met kennis van zaken omschrijft. Ons doel is om je zoektocht naar nieuw schakelmateriaal zo makkelijk mogelijk te laten verlopen en helpen je graag waar dat mogelijk is. Wij helpen je bij een volgende vraag heel graag weer verder.

Mooie producten! En een goede service!

Ik heb wcd's en lichtschakelaars besteld. Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je hebt ook wel hele mooie wcd's en lichtschakelaars van bakeliet besteld. Door de zwarte kleur en de mooie glans geeft het echt een unieke sfeer aan je woning. Het haalt de afwerking echt naar een nog hoger niveau. Geniet van je mooie woning!

Makkelijk bereikbaar, goede service en afspraken worden nageleefd.

Schakelmateriaal staat mooi in onze landelijke keuken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de beoordeling! Heel veel plezier en succes met het klaar maken van alle heerlijke gerechten in jullie nieuwe keuken.

Wat leuk dat we weer zo'n mooi retro stopcontact hebben hangen!

Goede service, snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wordt gewaardeerd. Tot een volgende keer.

Snelle responce op vragen ,levering correct

Ik had binnen 10 minuten een reactie op mijn vragen via de app! De levering was zoals er staat:binnen 1 dag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Via de app proberen wij altijd snel te reageren. Klopt, het lukt bijna altijd om binnen 1 dag te leveren :)

Gewoon zoals het hoort, top fijn contact👍👍

Eerst schakelaar besteld en toen die binnen waren direct ook contactdozen besteld. Nog even contact gehad over het materiaal. Gelijk antwoord gekregen en de boel geïnstalleerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat merken wij vaker dat klanten eerst even testen voordat zij verliefd worden op het mooie schakelmateriaal. Daarna kunnen zij het vaak niet laten om meer van het huis te voorzien. Veel geluk in jullie mooie woning. Graag tot een volgende keer.

Advies op maat!!!

Goed advies en hardop meedenken (electra advies) wat beter. Supersnel antwoord via Whatsapp.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product en een snelle service

Top. Heel tevreden. Waren verrast dat d schakelaars er al waren. Hadden vooraf een berichtje verwacht dat ze verzonden waren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat je kunt chatten...

En bellen en snel teruggebeld !!

Heel mooi schakelmateriaal!

Mooie producten, heel erg snel geleverd en netjes verpakt! Zo blij als een kind met mijn nieuwe retro schakelaars en stopcontacten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima contact en juiste adviezen ook telefonisch

zie hiervoor

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl

Filter op Taal