Uitstekend!

Kort en bondig. Zo zou elke webshop volgens mij moeten zijn! Ga zo door!

Klasse, wat een mooi beoordeling. Bedankt daarvoor!

Heel blij met product en service.

Heb alle stopcontacten en schakelaars van mijn nieuwe appartement vervangen. Het kost wat moeite soms ivm met de grote van de stopcontacten en het systeem. Maar uiteindelijk er uitgekomen met het advies van Erik. Het eindresultaat is heel mooi!

Dat is leuk om te horen Sharrif, bedankt dat je een beoordeling hebt geschreven. Je bent van opbouw schakelmateriaal naar inbouw gegaan en door af en toe te bellen en te overleggen heb je nu stopcontacten en schakelaar die echt passen bij de uitstraling van je appartement. Daar gaat het ons beiden uiteindelijk om. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat. Als je het ook wilt delen dan zou ik het waarderen als je een paar foto's toestuurt. Veel woongenot in je nieuwe woning toegewenst!

Mooie kwaliteit schakelaar en snelle levering

Bedankt voor de mooie beoordeling Nel. Een tien dat is een perfect resultaat. Daar doen wij ook iedere dag ons best voor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Graag tot de volgende keer.

Het liep vlot zoals altijd!

Geen opmerkingen en alles verliep prima

Bedankt voor de beoordeling Dimitri. Top om te horen dat je zo tevreden met ons bent. Je weet ons goed te vinden en je bent inmiddels een van onze vaste klanten en dat waarderen wij enorm.

Makkelijk bestellen en snelle service

Fijne klantenservice en snelle levering. Producten zoals omschreven/afgebeeld.

Bedankt voor de beoordeling Paulien. Wat een fantastisch cijfer geef je ons :) Goed om te horen dat je de snelle levering en onze service waardeert. Dan weten wij wat we vast moeten houden. Tot volgende keer!

Bedankt voor de zeer goede beoordeling Arne! Tot volgende keer!

Zeer mooi product

Wij hebben al meerdere malen besteld bij de Oude Schakelaar . Altijd zeer snel geleverd, mooie spullen van echt goede kwaliteit. Bij technische vragen krijg je altijd snel en duidelijk antwoord. Erik is een enthousiast persoon met passie voor zijn product.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven Gijs. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over De Oude Schakelaar. Wij doen ook altijd ons best om snel te leveren en om onder andere vragen goed en snel te beantwoorden zodat je snel verder kunt met klussen :) Tot volgende keer Gijs!

Levering binnen een dag!

Een mooi opgezette overzichtelijke website welke een voorbeeld kan zijn voor andere webshops. Binnen een kwartier werd de door mij gestelde vraag naar volle tevredenheid beantwoord.

Dat is leuk om te horen. Bedankt voor het compliment dat de website duidelijk is. Stel dat de website voor iemand niet duidelijk is dan mag ook telefonisch een bestelling doorgegeven worden. Wij proberen altijd snel en volledig te reageren op de vragen. Top dat het bij jou ook gelukt is. Graag weer tot een volgende keer! Geniet van jullie mooie woning en het schakelmateriaal.

Echt mooie kwaliteit

Eindelijk schakelaars die en mooi zijn en een goede kwaliteit hebben. Hun geld waard. En super snelle en nette levering.

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de bakeliet schakelaars :) Goed om te horen dat de levering snel en netjes is verlopen, daar doen wij het voor. Graag tot de volgende keer.

Mooi produkt, goede en snelle levering

Ook goede adviezen gekregen m.b.t. Keuze en aansluiting.

Bedankt voor de mooie woorden Ruud! Een ruim voldoende is natuurlijk al erg goed maar nu je eigenlijk alleen maar positief bent over ons ben ik benieuwd wat wij nog kunnen doen om van die 7 bijvoorbeeld een 9 of uiteindelijk zelfs een 10 te maken. Heb je tips of ideeën dan horen wij dat graag. Wij verwerken de feedback van onze klanten continu in ons bedrijfsprocessen. Hierdoor hebben wij sinds kort zelfs 2 x per dag een pakketdienst die onze pakketten ophaalt. 1 op 15.00 uur en 1 iets na 22.00 uur zodat de pakketten altijd razendsnel geleverd worden. Graag tot een volgende keer.

Scheelt niet zoveel kan wel zo

Bedankt Jan voor de beoordeling. Goed om te horen dat onze service prima is en dat je ons aanbeveelt. Ook bedankt dat je inmiddels al vaker bij ons hebt besteld :) Tot de volgende keer.

Unieke schakelaars, alles netjes verpakt en snel geleverd.

Unieke schakelaars, alles netjes verpakt en snel geleverd. We hebben er al veel complimenten over gehad.

Dat klopt helemaal Ron. Je hebt ook hele mooie ronde zwarte schakelaars besteld gemaakt van bakeliet. Dat valt positief op en zet het puntje op de i qua afwerking van jullie woning. Leuk dat veel mensen al een compliment hebben gegeven. Geniet van jullie verbouwde woning! Tot volgende keer.

Goed geholpen

Snel geregeld, klant tevreden De beoordeling kan je niet negeren dit moet je jammer genoeg invullen!!

Bedankt voor de beoordeling Patrick. Dat waarderen wij dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Goed om te horen dat het snel is geregeld en dat je tevreden bent. Ik zal kijken of open veld bij de beoordelingen ook leeg gelaten kan worden. Ik vind persoonlijk het open gedeelte de meeste waarde toevoegen omdat klanten daarin vaak in een of meerdere zinnen hun ervaring vertellen. Dit zegt meer dan alleen een hoog cijfer. Ook zit er regelmatig iets tussen waardoor wij kunnen verbeteren. Wij lezen de beoordelingen ook na en werken actief met de feedback van onze klanten om continu te blijven verbeteren. Hierdoor zijn wij nu een van de hoogste beoordeelde webshops voor schakelmateriaal.

Super mooie schakelaars ontvangen!

Perfect en snel geleverd!

Prima en goed geregeld

Goede service en wanneer nodig mondelinge toelichting , top .

Bedankt voor de beoordeling Johnny! Je mag ons altijd vragen stellen via e-mail, telefoon, WhatsApp of via de chat functie op de website. Fijn dat dit zo goed wordt gewaardeerd. Graag tot de volgende keer.

snelle service goede kwaliteit

fijne positieve ervaring

Bedankt dat je ons hebt beoordeeld Aad! Leuk om te horen dat je zo positief over ons bent en ons een zeer goed beoordeeld :) Graag tot de volgende keer.

Goed zoals het hoort te zijn

Snelle levering. Juiste materialen. Snel en duidelijk antwoord op mijn mails.

Bedankt dat je ons beoordeeld Dirk, dat wordt gewaardeerd. Goed om te horen dat wij snel leveren, duidelijk reageren en dat je het materiaal mooi vindt. Wij doen ons best om continu onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Dit is zo te lezen goed gelukt :) Mocht je nog eens tips hebben wat beter kan dan horen wij het graag.

Heel vriendelijk contact!

Mijn vragen per mail werden zeer vlot en vriendelijk beantwoord.

Dat is leuk om te lezen Dennis! Bedankt voor de zeer goede beoordeling. Veel succes met de verbouwing en (voor daarna) veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige 2 onder 1 kap woning uit de jaren 50.

Een zeer betrouwbare partij die kwalitatief maar helaas prijzige spullen levert.

+ betrouwbaar + fijne communicatie betreft naleveren product + snelle leveringen + - vrij prijzige producten

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Het geeft ons een goed gevoel om je beoordeling te lezen. Wat een mooie pluspunten noem je. Het schakelmateriaal is niet het voordeligste maar daar krijg je ook een hoge kwaliteit voor terug. Zo is het binnenwerk van porselein en van betrouwbare Duitse techniek. Het bakeliet wordt nog ambachtelijk gemaakt met de hand in Duitsland. Voor de kwaliteit die je krijgt valt de prijs echt mee. Als je onze kwaliteit dimmer zoekt in een bouwmarkt dan ben je bijvoorbeeld meer geld kwijt in de bouwmarkt dan bij ons. Wij houden de kosten zo laag mogelijk door geen showroom, fysieke winkel of te groot magazijn aan te houden. Daarnaast doen wij veel zelf. Zo kunnen wij het schakelmateriaal van hoge kwaliteit toch leveren tegen een hele concurrerende prijs :) Geniet van je mooie verbouwde woning! Tot volgende keer!

snelle en nauwkeurige levering!

Prima en nauwkeurige levering!

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling Rein! Wij doen ons uiterste best om snel te leveren. Wij houden een grote voorraad aan en de vervoerders komen 2 keer per dag bij ons. Om 15.00 uur en om 22.00 uur zodat wij snel kunnen leveren :)

Hele fijne service

Vrij snel reageren op vragen en geen poespas.

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven Martijn en wat geef je ons een geweldige beoordeling! Een tien, dat voelt echt als waardering voor ons werk. Als je volgende keer weer wilt overleggen dan mag je altijd even bellen of WhatsAppen. Dat werkte erg handig dat je wat foto's van het oude schakelmateriaal toe stuurde via WhatsApp. Zo hadden wij door de combinatie van foto's en het telefonische contact binnen een korte tijd het nieuwe benodigde schakelmateriaal samengesteld. Veel geluk in jullie mooie verbouwde jaren 30 woning.

Duidelijke website, snelle levering, mooi schakelmateriaal

zie hierboven

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Een 10, dat is een uitstekende ervaring met De Oude Schakelaar, het hoogst haalbare. Bedankt daarvoor! Wij zullen ons uiterste best doen om ook onze andere toekomstige klanten een uitstekende ervaring te geven.

geweldige retro schakelaar erg blij mee!

prima snel geregeld en zeer tevreden over het geleverde artikel

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te beoordelen. Je hebt ook een hele mooie retro schakelaar besteld. Geweldig dat je die details terug brengt in je woning. Geniet van de mooie afwerking en van de schakelaar. Je zult de schakelaar vast nog heel vaak gaan gebruiken :)

Alles netjes verpakt en volgens afspraak gekregen

Aangenaam en correct

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat onze service als aangenaam en correct hebt ervaren. Graag tot een volgende keer.

Keurig!

Na een akkefietje met de post retourgezonden naar afzender. Keurig nagebeld, afspraak gemaakt, schakelmateriaal in goede orde ontvangen! Wordt zeker vervolgd!

Het is lastig dat wij afhankelijk zijn van de vervoerders. Maar ook op dit vlak zitten wij niet stil. Jij als klant kunt er niets aan doen als een pakket niet wordt afgeleverd door de bezorger, vandaar dat als dit gebeurd wij dit direct oplossen en het nog eens versturen op onze kosten. Eerder verstuurde wij alles met DHL en merkte af en toe wel een foutje. Nu hebben wij een test periode met 2 nieuwe vervoerders. Dit zijn GLS en PostNL. Wij merken tot nu toe een veel betere aflevering bij onze klanten. Nu worden bijna alle pakketen de volgende dag geleverd en een heel hoog aantal direct aangenomen. Graag tot een volgende keer.

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl