HOPELOOS

Dramatisch. Dit spul is echt niet fatsoenlijk te installeren. Het stukwerk moet natuurlijk overal hersteld worden omdat de ronde afdekplaten onvoldoende afdekken. daarnaast ben je werkelijk alle speelruimte kwijt. Afdekplaten zijn ook te dik voor de dimmers dus die ga ik maar plakken want het moertje krijg je er niet op. Meervoudige afdekplaten bestaan niet uit een geheel maar zijn afgekorte platen waardoor je natuurlijk nooit strak ben. daarnaast kost dit een godsvermogen. IN een woord SCHANDALIG!!!!

Prachtige oude look

De producten zijn niet oud want die waren nog veel zwaarder mAr ze zien er wel zo uit je gaat helemaal terug naar de tijd van oma's huis voordat ze in een aanleun woning kwam. Ons huis wordt hiermee weer voor een deel in oude staat hersteld en kan zo nog jaren mee.

Prachtig materiaal, geweldige service!

Erik heeft heel goed geholpen, reageert snel en het materiaal is prachtig. Niets dan lof voor De Oude Schakelaar!

Enorm servicegericht bedrijf

Erik heeft veel werk aan mij gehad…. Ik ben niet zo technisch en heb verschillende keren moeten bellen, bestellen en retourneren omdat ik het verkeerde besteld had. Hij heeft alle vragen beantwoord en alles echt geweldig opgelost. We hebben nu prachtig schakelmateriaal. Ik kan de oude schakelaar van harte aanbevelen.

Mooie producten voor een mooie prijs. Snelle levering. Prima service en fijn contact.

Mooie spullen, zeer vriendelijk advies

Fraai schakelmateriaal dat perfect in ons monumentale pand past. Zeer prettige en uitgebreide telefonische hulp en prettige communicatie

Uniek tof product snel geleverd

Voor onze nostalgische keuken vonden wij de ideale stopcontacten bij "de oude schakelaar". prachtig product. Binnenwerk is ook nostalgisch dus erg prutsen om draden weer tussen de schroefjes te krijgen. Maar resultaat mag er wezen.

Snel geleverd, mooi product!

Snel geleverd, mooi product!

Super mooi product en super snelle service

Zeer tevreden over de opzet wand schakelaar die ik heb gekocht en super snelle service.

Meedenken en topproducten!

Erik denkt mee en adviseert goed! Fijn!

Super mooie stopcontacten

Snelle levering, makkelijk te monteren en zo mooi!! En het geluidje als je de schakelaar omzet super...net als vroeger in het huis van mijn opa en oma

Erg mooi

De bestelling was erg snel binnen, goede uitleg over de vraag die ik gesteld had, kortom , mooi materiaal , goed verpakt en snelle levering.

fantastisch bedrijf, zeer vriendelijk, behulpzaam en zeer goede service

zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. hele goede service. aanrader!

Mooi product, makkelijke service

Mooi assortiment, degelijke kwaliteit, duidelijke website en degelijke service. Nu nog wat doen aan de naambekendheid. Succes!!

Netjes ingepakt goed

Prima kwaliteit

Retro en toch net niet.

Schakelmateriaal besteld. Snel en keurig geleverd. Ik zocht retro schakelmateriaal maar het is toch iets te glansend waardoor het een kunststof uitstraling heeft. Ben er nog niet helemaal over uit of ik mijn gehele woning met dit materiaal doe. Toch beveel ik deze webshop aan vanwege de snelle levering en prijs kwaliteit verhouding. Let op! Er zit geen Nederlandstalige handleiding bij voor aansluiting.

Wat leuk om te horen dat je de snelle levering en de prijs / kwaliteit van ons waardeert. En dat je ons waardeert met een ruim voldoende. Het bakeliet wordt nieuw geproduceerd in Duitsland. Het wordt handmatig gepolijst. Hierdoor zit er een lichte glans op het bakeliet. Het bakeliet wat wij kennen van de echte oude woningen is al jaren niet meer gepoetst of gepolijst. Daardoor is het dof geworden. Echter zou dit weer gepolijst kunnen worden en ziet het bakeliet er weer uit zoals het hoort. Bij het zwarte valt de glans meer op. Het geeft een chique uitstraling. Bij het wit bakeliet valt de glans minder op. Wellicht is dat een optie voor je? In het doosje zit een Duits aansluitschema. Echter bij onze veelgestelde vragen op de website staat de Nederlandse uitleg zodat je het schema erbij kunt pakken en zo de juiste kleuren kunt zien. Als je vragen hebt voor het aansluiten dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dan denk ik graag met je mee. Hopelijk helpt dit je zodat je ons een volgende keer nog meer tevreden over ons bent. Succes met de keuzes en graag tot de volgende keer.

Mooie producten

Bestelling kwam wat later. Keurig over ingelicht en op de hoogte gehouden van de status. Er vriendelijke in de communicatie

Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier gewenst van het schakelmateriaal :)

zeer prettig telefoongesprek met eigenaar.

vriendelijk, meedenkend en mooi materiaal. De retourservice is ook goed,

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ruud! Dat wordt enorm gewaardeerd. Graag tot de volgende keer.

Mooie schakelaar en sl mijn vragen snel beantwoord via de app

Mooi spul, snel geleverd, super klantvriendelijk

Vragen werden meteen beantwoord en kreeg ik hele goede informatie. Spullen volgende dag binnen. Zeer goed verpakt. Al met al een aanrader.

Mooie spullen, snelle en correcte levering.

De website toont precies wat er te koop is. Kwaliteit is goed.

Prachtig materiaal!

De levering liet even op zich wachten omdat er iets niet op voorraad was. Ik kreeg excuses dat daarover niet gecommuniceerd werd. Maar toen was het er ook heel snel: goed verpakt en prachtig om te zien! Aannemer ook lovend! Kan niet wachten tot het geïnstalleerd kan worden.

Vriendelijk en behulpzaam!

Mooie producten gekocht en zeer vriendelijk!

Voortreffelijk service en prachtig materiaal!

De serviceverlening van Eric is super; vervolgens werd het materiaal zeer snel geleverd en het eindresultaat is geweldig; ze staan nu te schitteren op de Beton Cire wanden.

Mooie producten snel geleverd met geweldige telefonische service

Mooie producten snel geleverd met geweldige telefonische service

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl