Top service!

Stopcontact en per ongeluk niet de juiste besteld. Daar achtergekomen bij installatie en de klantenservice gebeld. Daar werd ik direct geholpen en werd de juiste opgestuurd. Top geholpen!

voldoet aan de verwachting

Snel en correct geleverd , voldoet aan de verwachtingen. De rozet achter schakelmateriaal wat verkocht word voor een dubbele had wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden.Maar blij met het geleverde schakel materiaal.

Mooie wandschakelaar. Keurig op tijd verstuurd. Niets aan op te merken.

Goed en vriendelijk bedrijf

Afgelopen week dimmer en wandcontactdoos gekocht Snelle levering en goede kwaliteit materiaal we zijn erg blij met het eind resultaat We hebben het geplaatst op oude bakstenen muur

Cxx

Eindelijk!!

Eindelijk schakelaars op de muur.. Jaren aleen knopje gehad ..nu mooie zwarte nostalgische schakelaar en stopcontact. Zeer tevreden (ook de familie)

Premium prijs, middelmatige bouwkwaliteit

Ik had een dikker, stugger kunststof verwacht. Door de geringe materiaaldikte vervormt de behuizing gemakkelijk bij montage van de stopcontacten. De messing contacten die de stekker ontvangen komen ook gemakkelijk los uit het plastic bij montage. Ik hoop dat ze de komende jaren blijven zitten. Van een opbouwcontact had ik ook verwacht dat ik zonder boormachine doorvoeren kon maken langs de zijkant om mijn kabels in de behuizing te leiden of een doorvoer te maken tussen 2 contactdozen.

Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens is. Jammer dat we elkaar daar niet over hebben gesproken. Als je er niet blij mee bent dan mag je het terugsturen dan zorgen wij dat je geld terugkrijgt. De opbouwbak kunststof is inderdaad van kunststof. Dit is een flexibel materiaal dat kan als je er veel kracht op zet iets bewegen. Als het stopcontact als voorbeeld gemonteerd is met het afdekraam dan vormt het samen een geheel en is het niet meer in te drukken. Het is dan super stevig. De bakeliet versie van de opbouwbak is keihard. Dit is een hard materiaal dat breekbaar is maar niet buigt. Dat maakt het aan de ene kant fijn omdat het als het los ligt harder aanvoelt. Maar bij montage of gebruik is de kans op breuk groter. Een doorvoer is al voorbereid maar met een klein boortje krijg je het perfecte gat voor de doorvoer. Als het kunststof te dun is dan is er een risico dan dit breekt of los gaat op een moment dat je dit niet wenst. Vandaar dat we dit bewust iets dikker hebben gemaakt zodat het in de praktijk en tijdens het gebruik ook altijd mooi blijft. De kunststof versie wordt heel goed ontvangen bij klanten. Hopelijk ben jij er ook net zo blij mee als je het hebt gemonteerd.

Beautiful light switches and sockets for your home ❤

Highly recommend!

Het is gewoon een aanrader TOP !!

Waar ik naar op zoek was heb ik alleen hier kunnen vinden op internet.

Mooi product, zeer snelle levering.

Goede keuze, product is conform beschrijving. Snelle levering in een grappige verpakking

Exact zoals beschreven, degelijke kwaliteit

Goed en leuk verpakt.

communicatie was snel en goed.

Het is een betrouwbare partner, alleen voor de grote bedrijven als Heijmans kunnen misschien meer op vertrouwen dat de betaling achteraf wordt gedaan in plaats van vooraf, dat is heel veel gedoe bij bedrijven bij particulieren begrijp ik.

Goed dat je het aangeeft. Dat heeft een reden maar dat kunnen we ook oplossen. Ik was mij er niet van bewust dat dit jouw veel extra tijd had gekost. Vorig jaar zijn wij helaas benadeeld door 2 bouwbedrijven die de rekeningen niet hadden betaald van grote orders voor bouwprojecten. Helaas zijn zij failliet gegaan. Het is dan een groot gemis als de betaling na levering van producten achterwegen blijft. Vooral omdat dit niet gaat om een woonhuis maar om grotere projecten. En het kost veel tijd om alsnog wat geld terug te vorderen wat in de praktijk eigenlijk ook maar weinig resultaat oplevert. Maar goed, dat zal bij Heijmans niet snel gebeuren. Bij een volgend project wil ik met je meedenken hoe we dit voor jullie kunnen verzorgen. Wij kunnen niet wachten tot we het resultaat kunnen zien van de verbouwing bij het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Veel succes met de afronding van het project komende tijd. Graag tot volgende keer. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar

De oude schakelaar is digitaal snelle service

Top! Bestelling de volgende dag in huis.

Mooi duurzaam verpakt product zoals fotos en omschrijving!

Op de site kun je makkelijk vergelijken wat er te koop is. Daardoor besloot ik voor het bakelieten schakelmateriaal te kiezen. In een kartonnen doosje kwamen per post vier kartonnen doosjes met duidelijke etiketten en naam van het product. Daarin het product zoals gewenst/verwacht. Ook een duidelijke uitleg in t doosje erbij. Mooi degelijk schakelmateriaal dat ook op degelijke manier aangesloten kan worden! Ik ga voor mn verjaardag weer een product kopen bij jullie uit de serie!!

Mooie oude schakel matrialen.

Mooie identieke oude schakel matrialen van goede kwaliteit, kom hier zeker terug voor meer.

Zeer goede service via WhatsApp en mail!

Zou er zo weer bestellen. Snel geleverd. Er was een voetje van een schakelaar gebroken wat zonder aarzeling opnieuw toegestuurd werd. Erg goed en zeer gewaardeerd.

Mooie producten en attente service

Ik bestelde een serie stopcontacten en afdekramen. De Oude Schakelaar nam contact met mij op om ervoor te zorgen dat de juiste combinatie werd geleverd, in plaats van de verschillende series die ik had aangeklikt. Helemaal tevreden met de mooie spullen.

Mooie spullen, snelle verzending. Al meerdere keren mooi schakelmateriaal e.d. besteld. Geen ervaring met retour zenden of contact klantenservice....

dank u

dank u wel

Top en snel geleverd!

Á

Perfect.

Zeer snel het juiste artikel gevonden en het voldoet perfect in zijn huidige toepassing als beltransformator voor een oude gong.

De verzending was snel en retourneren is makkelijk. Heel tevreden.

Mooi materiaal en snel geleverd

Slechts wat klein materiaal besteld. Dit werd snel en zeer zorgvuldig verpakt geleverd. Verpakking is trouwens leuk gevonden. Zeer tevreden. Aanrader

Snelle verzending en prachtig schakelmateriaal

Niet alleen was mijn bestelling snel verzonden, de informatie en uitleg op de website bij de verschillende producten was erg handig waardoor ik direct de goede keuze in schakelmateriaal kon maken. De kwaliteit is prachtig en ze zijn snel te installeren.

Makkelijk besteld snel geleverd

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl