Mooie spullen en vriendelijk geholpen

Mooie stopcontacten van bakeliet die echt iets toevoegen aan het interieur.

Netjes gecommuniceerd!!

Na een vervelend leverings probleem van postbedrijf gls is dit zeer netjes opgelost door de oude schakelaar. Na contact te hebben opgenomen is er gelijk actie ondernomen!! Dus nu zeer tevreden.

Goede klant - Retour niet geaccepteerd

We hebben al erg veel bij de oude schakelaar besteld - alle stopcontacten en schakelaars in huis zijn vervangen met bakeliet - en over de kwaliteit zijn we altijd goed te spreken geweest. Daarom was het heel erg teleurstellend dat retourzending - onze eerste - niet geaccepteerd werd. We hebben de UTP netwerkaansluiting exact zo teruggestuurd als we die ontvangen hadden en toch werd dit niet geaccepteerd. Dit leidde tot een vervelende email discussie. Geen bepaald vriendelijke service!

Wij waarderen het enorm dat jullie al lange tijd klant zijn bij ons en vele bestellingen aan ons hebben toevertrouwd. In al die tijd is volgens mij altijd alles uitstekend verlopen (o.a. service, kwaliteit van de producten en de leveringen). Wij zijn heel coulant met de retouren. Je mag zelfs tot een jaar na aankoop iets retoursturen. Alleen was de internet aansluiting niet meer compleet, gebruikt en de verpakking was niet meer in orde. Wij kunnen dat niet meer verkopen. Hoe kunnen wij daar dan een andere klant blij mee maken die een nieuw product verwacht? Hier is uitgebreid contact over geweest en wij hebben gevraagd hoe wij dit soort vervelende discussies in de toekomst kunnen voorkomen. Wij dachten aan de teksten verbeteren op de pakbon / website / factuur. Wij hebben foto's gemaakt van hoe we het hebben ontvangen en gedeeld. Uiteindelijk hebben we een het artikel op onze kosten naar je teruggestuurd uit coulance. Jullie zijn immers al lang een goede klant van ons en dat waarderen wij ook enorm. Jullie reactie was: ''Dank je wel. De coulance stellen we op prijs. We gaan even nadenken.'' Helaas ontvangen wij nu toch een totaal andere boodschap via deze review. Maar wij kunnen niet ieder product wat niet meer verkoopbaar is terugnemen en daar geld voor teruggeven. Misschien zijn er grote bedrijven die dat altijd maar accepteren. Maar daar staan wij niet achter. Onlangs deze vervelende ervaring hopen wij jullie in de toekomst graag weer verder te mogen helpen.

snel (levering, antwoord op mail)

Fijn materiaal, snel levering en meedenken!

GEWELDIG

Deze webshop verkoopt zeer mooie producten met een hoge kwaliteit. Het bestellen en bezorgen verliep vlekkeloos. De vragen die ik had, werden snel en duidelijk beantwoord. In een woord samengevat: GEWELDIG.

Snelle levering, mooi product

Ik zocht minimalistische schakelmateriaal. Uiteindelijk het product van Rond gevonden. Snelle levering en mooi zoals mn verwachtingen waren

Prima kwaliteit en service

goeie bestelervaring, mooie producten

goeie bestelervaring, mooie producten

Goeie service & opvolging

Ondanks een foutieve levering omwille van systeemfout, snel opgelost en vlotte communicatie.

Zeer tevreden over mijn aankoop!

Precies datgene wat ik zocht. De schakelaars werden netjes verpakt en op tijd geleverd.

Hallo. Een 1e bestelling was gedaan en ook zeer optijd gekomen, 1x thus natuurlijk unboxing en kijken wat en hoe. Alles netjes appart verpakt zonder beschadigingen, een leuke bouwpakketje om het te bevestigen aan de muur. Inmiddels een 2e bestelling gedaan. 1e bestelling was opbouw 2e bestelling is inbouw. Service heb ik niet nodig gehad, maar ik lees dat daar absoluut niet tekort aan komt.

Vlot en zeer behulpzaam

Vlot en zeer behulpzaam

Heb eerst informatie ingewonnen en werd op een correcte manier geadviseerd .

alles goe toegekomen.

Geachte, onze bestelling die we geplaatst hadden,was totaal in orde. We hebben alles gecontroleerd op aantal en beschadiging, alles is OK. we zijn tevreden over jullie diensten. Met vriendelijke groet, Yvette Van Hamme Oudenaarde.

Perfecte service voor klanten

Ik ben erg blij met het assortiment, de prijs en de snelheid van verwerking en verzending.

Fijne club.

Top service en mooie producten.

V

Je wordt er heel goed geïnformeerd

Mooi assortiment nostalgische schakelaars en stekkers

Goed dat ook de budgetvriendelijke optie wordt aangeboden, maar de kwaliteit en het uitzicht van het originele materiaal in Bakeliet springt toch wel onmiddellijk in het oog. Verder een overzichtelijke site, met duidelijke informatie, een eenvoudig bestelproces, supersnelle orderafhandeling en vlotte levering.

Top service!

Stopcontact en per ongeluk niet de juiste besteld. Daar achtergekomen bij installatie en de klantenservice gebeld. Daar werd ik direct geholpen en werd de juiste opgestuurd. Top geholpen!

voldoet aan de verwachting

Snel en correct geleverd , voldoet aan de verwachtingen. De rozet achter schakelmateriaal wat verkocht word voor een dubbele had wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden.Maar blij met het geleverde schakel materiaal.

Mooie wandschakelaar. Keurig op tijd verstuurd. Niets aan op te merken.

Goed en vriendelijk bedrijf

Afgelopen week dimmer en wandcontactdoos gekocht Snelle levering en goede kwaliteit materiaal we zijn erg blij met het eind resultaat We hebben het geplaatst op oude bakstenen muur

Cxx

Eindelijk!!

Eindelijk schakelaars op de muur.. Jaren aleen knopje gehad ..nu mooie zwarte nostalgische schakelaar en stopcontact. Zeer tevreden (ook de familie)

Breeland 19

3828 VA Hoogland

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl