Beautiful light switches and sockets for your home ❤

Highly recommend!

Het is gewoon een aanrader TOP !!

Waar ik naar op zoek was heb ik alleen hier kunnen vinden op internet.

Mooi product, zeer snelle levering.

Goede keuze, product is conform beschrijving. Snelle levering in een grappige verpakking

Exact zoals beschreven, degelijke kwaliteit

Goed en leuk verpakt.

communicatie was snel en goed.

Het is een betrouwbare partner, alleen voor de grote bedrijven als Heijmans kunnen misschien meer op vertrouwen dat de betaling achteraf wordt gedaan in plaats van vooraf, dat is heel veel gedoe bij bedrijven bij particulieren begrijp ik.

Goed dat je het aangeeft. Dat heeft een reden maar dat kunnen we ook oplossen. Ik was mij er niet van bewust dat dit jouw veel extra tijd had gekost. Vorig jaar zijn wij helaas benadeeld door 2 bouwbedrijven die de rekeningen niet hadden betaald van grote orders voor bouwprojecten. Helaas zijn zij failliet gegaan. Het is dan een groot gemis als de betaling na levering van producten achterwegen blijft. Vooral omdat dit niet gaat om een woonhuis maar om grotere projecten. En het kost veel tijd om alsnog wat geld terug te vorderen wat in de praktijk eigenlijk ook maar weinig resultaat oplevert. Maar goed, dat zal bij Heijmans niet snel gebeuren. Bij een volgend project wil ik met je meedenken hoe we dit voor jullie kunnen verzorgen. Wij kunnen niet wachten tot we het resultaat kunnen zien van de verbouwing bij het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Veel succes met de afronding van het project komende tijd. Graag tot volgende keer. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar

De oude schakelaar is digitaal snelle service

Top! Bestelling de volgende dag in huis.

Mooi duurzaam verpakt product zoals fotos en omschrijving!

Op de site kun je makkelijk vergelijken wat er te koop is. Daardoor besloot ik voor het bakelieten schakelmateriaal te kiezen. In een kartonnen doosje kwamen per post vier kartonnen doosjes met duidelijke etiketten en naam van het product. Daarin het product zoals gewenst/verwacht. Ook een duidelijke uitleg in t doosje erbij. Mooi degelijk schakelmateriaal dat ook op degelijke manier aangesloten kan worden! Ik ga voor mn verjaardag weer een product kopen bij jullie uit de serie!!

Mooie oude schakel matrialen.

Mooie identieke oude schakel matrialen van goede kwaliteit, kom hier zeker terug voor meer.

Zeer goede service via WhatsApp en mail!

Zou er zo weer bestellen. Snel geleverd. Er was een voetje van een schakelaar gebroken wat zonder aarzeling opnieuw toegestuurd werd. Erg goed en zeer gewaardeerd.

Mooie producten en attente service

Ik bestelde een serie stopcontacten en afdekramen. De Oude Schakelaar nam contact met mij op om ervoor te zorgen dat de juiste combinatie werd geleverd, in plaats van de verschillende series die ik had aangeklikt. Helemaal tevreden met de mooie spullen.

Mooie spullen, snelle verzending. Al meerdere keren mooi schakelmateriaal e.d. besteld. Geen ervaring met retour zenden of contact klantenservice....

dank u

dank u wel

Top en snel geleverd!

Á

Perfect.

Zeer snel het juiste artikel gevonden en het voldoet perfect in zijn huidige toepassing als beltransformator voor een oude gong.

De verzending was snel en retourneren is makkelijk. Heel tevreden.

Mooi materiaal en snel geleverd

Slechts wat klein materiaal besteld. Dit werd snel en zeer zorgvuldig verpakt geleverd. Verpakking is trouwens leuk gevonden. Zeer tevreden. Aanrader

Snelle verzending en prachtig schakelmateriaal

Niet alleen was mijn bestelling snel verzonden, de informatie en uitleg op de website bij de verschillende producten was erg handig waardoor ik direct de goede keuze in schakelmateriaal kon maken. De kwaliteit is prachtig en ze zijn snel te installeren.

Makkelijk besteld snel geleverd

telefonische ondersteuning werd gewaardeerd!

De onderdelen werden snel geleverd, en telefonische ondersteuning bij administratieve problemen was snel en adequaat, bedankt!

Supermooie spullen!

Goede levering, snel, hele mooie spullen!

Prachtig schakelmateriaal

Altijd vriendelijk en behulpzaam bij het uitkiezen. Inmiddels derde verbouwing waarin dit schakelmateriaal heb opgenomen. Klein verbeterpuntje voor de fabrikant, ipv schroeven om draden te bevestigen beter klik push aansluitingen voor de draden. Scheelt een hoop tijd in het aansluiten.

Prettig geholpen en supergave stopcontacten

Wij hebben een Rond 2.0 stopcontact uitgezocht voor ons keukeneiland. De meubelmaker laat het geheel vlak verzinken in de zijkant van het eiland. Het zwarte stopcontact met bronzen ring past mooi bij onze strakke keuken. Uiteraard wilden we de kleuren even van te voren bekijken; dit was geen probleem in Leusden en was diezelfde middag nog geregeld. Super vriendelijk geholpen en met verstand van zaken. Levering twee dagen later. Zijn er benieuwd naar de nieuwe serie raam- en deurbeslag voor onze jaren dertig woning die er binnenkort aan zit te komen!

Topspul, wel zelf handig zijn

De materialen zijn van zeer goede kwaliteit en prima verpakt. Wel is het zo dat er weinig handleiding of schema bij zit en soms moeten dingen passend worden gemaakt.

Super tevreden

Nu heb ik de schakelaar, die je bij een ander niet zo gauw ziet. Heel mooi en apart. Eind van de dag besteld en de volgende middag al in huis. Top!

Voldoet ruim aan alle verwachtingen, aanrader.

Als test een schakelaar en een stopcontact besteld, we zijn zeer tevreden, dus er volgen zeker neer bestellingen.

Bedrijfsgegevens

Breeland 19

3828 VA Hoogland

033-2857984

[email protected]

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.