Mooi spul, snel geleverd, super klantvriendelijk

Vragen werden meteen beantwoord en kreeg ik hele goede informatie. Spullen volgende dag binnen. Zeer goed verpakt. Al met al een aanrader.

Mooie spullen, snelle en correcte levering.

De website toont precies wat er te koop is. Kwaliteit is goed.

Prachtig materiaal!

De levering liet even op zich wachten omdat er iets niet op voorraad was. Ik kreeg excuses dat daarover niet gecommuniceerd werd. Maar toen was het er ook heel snel: goed verpakt en prachtig om te zien! Aannemer ook lovend! Kan niet wachten tot het geïnstalleerd kan worden.

Vriendelijk en behulpzaam!

Mooie producten gekocht en zeer vriendelijk!

Voortreffelijk service en prachtig materiaal!

De serviceverlening van Eric is super; vervolgens werd het materiaal zeer snel geleverd en het eindresultaat is geweldig; ze staan nu te schitteren op de Beton Cire wanden.

Mooie producten snel geleverd met geweldige telefonische service

Mooie producten snel geleverd met geweldige telefonische service

Prima respons tijd op mijn vragen.

Prima service tot nu toe. Nog geen ervaring in het gebruik/duurzaamheid van de producten.

Prima service.

Goede communicatie, snelle service, materiaal mooi en veilig verpakt.

Mooie spullen

Snel geleverd, super mooie stopcontacten etc voor in mijn jaren 30 huis

Overzichtelijke website, snelle levering

Mooie producten en uitstekende service!

Ik heb voor de gehele begane grond van mijn nieuwe woning schakelmateriaal besteld. Door Erik ben ik uitstekend geholpen, hij heeft meegedacht en kwam met een aantal creatieve oplossingen. Aanrader dus!

Snelle levering, mooi materiaal

Het gekochte voldoet ecact aan mijn verwachtingen. De verpakkingsdoos heeft ook handige sjablonen en dergelijk

Duidelijke website, makkelijk bestellen en een snelle levering.

Mooi materiaal

Ziet er oud ( antiek ) uit

super levering! Snel en netjes.

Helemaal top!

Mooie producten, leuke verpakking en zeer snelle levering

Mooie producten, leuke verpakking en zeer snelle levering

Uitstekend overleg en uitstekende service

Uitstekend overleg en uitstekende service

kwaliteit en uistekende service

Meerdere malen iets besteld , kan altijd met je vragen terecht bij Eric en je krijgt altijd keurig en vakkundig antwoord Perfecte service

Mooi authentisch materiaal met een goede uitstraling.

Prima manier om iinkopen te doen

Mooi ouderwetse look aan je huis

We hebben nu onze bovenverdieping aan gepakt en wist meteen dat we hetzelfde wilden hebben als wat we 2 jaar geleden als we beneden hadden. Het geeft eenheid en het geeft de juiste uitstraling wat we willen. De ouderwetse jaren 30 look tot in detail. Dank jullie wel en we komen zeker terug !

Super goed advies, ultra snelle levering

Ik kreeg heel goed advies voor het kopen van stopcontacten. Echt mooie spullen hebben ze. Na bestelling had ik het de volgende dag in huis. Persoonlijke dienstverlening en kwaliteit spullen !

Snel geleverd en goede service

Een missend schroefje van een stopcontact om een aderdraad vast te zetten, werd keurig en snel verstuurd.

Voor een sfeervol interieur!

Erg blij met het aangekochte schakelmateriaal! wat een verrijking voor ons interieur. Een absolute aanrader, degelijk materiaal.

Product gaat erg snel kapot

De schakelaar is mooi, maar let goed op want het is erg fragiel spul. Ik had niet door dat de bodemplaat waarmee je de schakelaar monteert zo snel kapot kan gaan. Ik wilde een gaatje boren in dit materiaal maar het brak meteen. Kost vervolgens €10 (ook verzendkosten... ) om een nieuwe te kopen, zonde. En nu maar hopen dat die niet kapot gaat. Zou fijn zijn als er al een gat zit in de bodemplaat, want je elektriciteitsdraden moet er toch door heen.

Het klopt inderdaad dat de bodemplaat bij je is gebroken. De bodemplaat is van bakeliet, dit is een hard materiaal, net als glas. Maar voor alles geldt, als je daar teveel kracht op zet dan is er de kans dat het breekt. Je kunt het zien als glas. Als je een glazenbord laat vallen dan breekt het. Een plastic bord zal heel blijven. Ook buigt plastic mee. Dan doet bakeliet niet, net als glas. Er zit een uitsparing waar extra dun bakeliet zit. Als je daar boort is de kans klein op breuk. Of het product nu direct 'fragiel' is of dat er met teveel kracht is geboord daar mag ieder zelf over oordelen. Dit is geen bekend probleem en de melding dat dit breekt heb ik nog maar 1 keer eerder gehad. Het gaatje zit er standaard niet in want dit plaatje heeft ook een brandwerende functie. Soms loopt een kabel over de muur en dan is een gaatje in het plaatje niet gewenst. Voor een plaatje van 5 euro rekenen wij een deel van de verzendkosten door (4,95 euro). Dit denkt niet eens alle kosten voor ons. Maar uit service rekenen wij dan hele lage verzendkosten. Vanaf 12,50 euro rekenen wij uit service zelfs helemaal geen verzendkosten. Ik hoop verder wel dat je straks kunt genieten van de mooie schakelaar. Want daar klonk je erg positief over. Graag tot de volgende keer.

Helemaal goed

Goede advisering, alles netjes geleverd. Schakelmateriaal ziet er top uit. Staan altijd voor je klaar om te helpen

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl