Makkelijk besteld snel geleverd

telefonische ondersteuning werd gewaardeerd!

De onderdelen werden snel geleverd, en telefonische ondersteuning bij administratieve problemen was snel en adequaat, bedankt!

Supermooie spullen!

Goede levering, snel, hele mooie spullen!

Prachtig schakelmateriaal

Altijd vriendelijk en behulpzaam bij het uitkiezen. Inmiddels derde verbouwing waarin dit schakelmateriaal heb opgenomen. Klein verbeterpuntje voor de fabrikant, ipv schroeven om draden te bevestigen beter klik push aansluitingen voor de draden. Scheelt een hoop tijd in het aansluiten.

Prettig geholpen en supergave stopcontacten

Wij hebben een Rond 2.0 stopcontact uitgezocht voor ons keukeneiland. De meubelmaker laat het geheel vlak verzinken in de zijkant van het eiland. Het zwarte stopcontact met bronzen ring past mooi bij onze strakke keuken. Uiteraard wilden we de kleuren even van te voren bekijken; dit was geen probleem in Leusden en was diezelfde middag nog geregeld. Super vriendelijk geholpen en met verstand van zaken. Levering twee dagen later. Zijn er benieuwd naar de nieuwe serie raam- en deurbeslag voor onze jaren dertig woning die er binnenkort aan zit te komen!

Topspul, wel zelf handig zijn

De materialen zijn van zeer goede kwaliteit en prima verpakt. Wel is het zo dat er weinig handleiding of schema bij zit en soms moeten dingen passend worden gemaakt.

Super tevreden

Nu heb ik de schakelaar, die je bij een ander niet zo gauw ziet. Heel mooi en apart. Eind van de dag besteld en de volgende middag al in huis. Top!

Voldoet ruim aan alle verwachtingen, aanrader.

Als test een schakelaar en een stopcontact besteld, we zijn zeer tevreden, dus er volgen zeker neer bestellingen.

Mooi spullen en zeer leuk verpakt!

Alles zag er goed uit! We gaan zeker meer bestellen.

Zelfde bel als er oorspronkelijk zat

Snelle levering en goed advies

Snelle levering, telefonisch overleg gehad met Erik en ik kreeg handige adviezen. Bakeliet schakelmateriaal is kwalitatief goed schakelmateriaal. De uitstraling die het heeft, maakt ons grachtenpand echt af!

Fantastisch!

Product is prachtig, communicatie goed en slimme verpakking.

fijne communicatie

goede ervaringen mee

Mooi spul

Makkelijk bestellen, snel in huis en prachtig materiaal

snel, betaalbaar en goede kwaliteit

zie boven

Ons jaren dertig huis voorzien van veilig schakel materiaal met de oude uitstraling van toen.

Snelle levering, goede kwaliteit en service.

zoals het eigenlijk gebruikelijk is, dus prima

zoals het eigenlijk gebruikelijk is, dus prima

Top !

Besteld, snel in huis. Topkwaliteit.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website. Met voldoende informatie om je keuze goed te kunnen maken. Snelle levering trouwens

Snel en netjes

Snel en netjes

werkelijk prachtig materiaal

Volop bezig met een verbouwing van een huis uit de jaren 30. We proberen zo veel mogelijk oude details te bewaren omdat we daar juist zo van houden. Aan schakelmateriaal had ik echt niet gedacht, tot ik op Instagram een post zag! en de verwijzing naar 'de oude schakelaar'. Tja, dan is het standaard materiaal ineens niet meer leuk... Een mail gestuurd, uitgebreid telefonisch contact gehad en een keurige offerte ontvangen. Snel werd er proefmateriaal verzonden en toen waren we helemaal om. We zijn heel blij met het mooie (bakeliet) schakelmateriaal, echt een meerwaarde voor de woning.

Kwaliteit

Daar ik bij mijn vorige verbouwing "oud" schakelmateriaal van Berker geïnstalleerd had was ik op zoek naar iets anders. Goed en regelmatig contact gehad met Erik over de mogelijkheden. Na een concurrerende offerte een aantal "proefstalen" ontvangen die volledig aan de verwachting voldoen. Het hele huis zal dus op termijn voorzien worden van materiaal van "De Oude Schakelaar"

Goede service en behulpzaam

Mijn bevinding is dat ze mooie spullen verkopen en dat ze behulpzaam en deskundig zijn. Je kunt met ze Bellen, mailen en appen.

Mooi!!

Kwaliteit !!

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl