mooie schakelaars

Mooie schakelaar en stopcontact gekocht, wel prijzig als je ook het afwerk kapje er bij opteld. Maar beter duur dan niet te koop.

Levering heel snel. Aangenaam contact.

Topspul

Bakeliet zwart met ronde afwerking, sterk materiaal, mooie pasvorm, prima te monteren en goede service.

De kers op de taart

Mooi product, alleen maar leuke reacties, snelle levering, goede service, kortom top!

Duidelijk aanbod, eenvoudig bestellen, snel geleverd

Een mooi product, eenvoudige montage. Erg tevreden met het resultaat.

Mooi spul, alleen geen ondersteuning, instructies

Bestelling liep goed, alleen jammer dat op de site niet vermeld stond dat de gatenboor niet direct leverbaar was. Verder ben ik een amateur wat het inbouwen van stopcontacten betreft. Het is misschien een idee om een instructie tekst/film toe te voegen. Met name worstelde ik lang met welke inbouw doos heb ik nodig? Deze heb ik uiteindelijk elders gekocht, omdat die van jullie te diep was en niet waterdicht. Verder een detail: de stopcontacten hebben een zichtbare kruiskop schroef. Kortom als je ronde stopcontacten zoekt dan beveel ik jullie aan.

Goede producten, snel verstuurd

Goede producten, snel verstuurd

Meedenken wordt gewaardeerd

Perfect Er was een opbouwschakelaar met dimfunctie nodig .na overleg via de app De juiste kunnen bestellen Top service

Prima en snelle levering

Ik kreeg de bestelling snel geleverd en het was netjes verpakt. Leuk briefje erbij!

Afspraak is afspraak, super!

Was één dingetje per ongeluk niet meegeleverd dit was geen probleem werd zonder gedoe nageleverd.

Pure nostalgie voor de finishing touch

Na een complete verbouwing van onze benedenverdieping waar we veel aandacht besteden aan details, wilden we ook het schakel materiaal een eye catcher laten zijn. Dit is meer dan gelukt! Ik zou alleen aanraden om de verpakking waarmee het verstuurd is iets steviger te maken en goed dicht te plakken, want in het transport was het ergens open gegaan.

Snel bezorgd, mooi materiaal.

We zijn blij met het bestelde materiaal, het was er snel en keurig verpakt.

Mijn bel doet het fantastisch en ook mijn andere bel die daarop aangesloten is ook veel beter

Goede kwaliteit

Materialen van goede kwaliteit en snelle levering.

Mooie producten en snel geleverd

Mijn vragen werden snel beantwoord en ik heb dezelfde dag nog een bestelling gedaan. Een dag later had ik alles binnen. Het is mooie kwaliteit en geeft de afwerking van ons huis een luxere uitstraling.

Great service and professional response

I received very quick response with all details and very professional answers to all my questions!

Perfect levering en prima telefonisch advies!

Perfect levering en prima telefonisch advies!

Super content.

Niets is veel om te vragen en de bestelling aan te passen. Zeer snelle afhandeling en direct bereikbaar via whatsapp. Super content!

Super tevreden

Mooie schakelaar en snelle verzending. Ook nog in een leuke doos met verborgen verrassing.

Aardig telefonisch te woord gestaan voor hulp bij het uitzoeken van het juiste materiaal. Hoogwaardig bakeliet schakelmateriaal!! Maakt de badkamer helemaal af, de finishing touch.

Prima geholpen door deskundige en vriendelijke eigenaar

Deskundig, snel, plezierig

Prima service, raam wandcontactdoos aan de kleine kant

Snelle levering, geheel volgens afspraak. Super klantvriendelijk en de bestelling is zeer compleet. Ik bestelde wandcontactdozen met een (dubbel) inbouwraam van het eigen merk. Helaas zijn de inbouwramen precies even groot als de inbouwdozen in de muur (en dus eigenlijk net te klein). Het gevolg: omdat de ruimte rond de inbouwdoos vrijwel altijd iets groter is dan de inbouwdoos moet je extra plamuren om te voorkomen dat er een opening zichtbaar is rond het inbouwraam... Iets te klein dus om het gat in de muur te bedekken. Afgezien hiervan prima spul volgens mij.

Bedankt voor je feedback! Beste Jacob, we waarderen je vriendelijke woorden enorm en zijn blij dat je tevreden bent met onze klantenservice en snelle levering. Onze afdekramen We begrijpen dat het kiezen van het juiste afdekraam soms lastig kan zijn. Daarom willen we je graag meer informatie geven over de twee soorten afdekramen van ons eigen merk. 1. Renovatie ronde afdekramen Deze afdekramen hebben een diameter van 85 millimeter en bedekken meer van de muur. Ze geven je schakelaar een moderne uitstraling in een karakteristiek jasje. Dit zorgt niet alleen voor een authentieke look, maar maakt de afwerking ook gemakkelijker. De kans dat je je schilder- of stucwerk bij moet werken met deze zwarte afdekramen is klein. 2. Smalle ronde afdekramen Deze afdekramen hebben een diameter van 80 millimeter. Ze transformeren je woning in een karakteristiek thuis en geven je zwarte schakelaar een ambachtelijke uitstraling. Ze zijn perfect als het rondom de inbouwdoos mooi gestuct is, dan valt het net overheen en geeft het een slanke design uitstraling. Mocht er een stukje stucwerk niet mooi zijn, dan kun je dit eenvoudig aansmeren met stuc reparatie, bijvoorbeeld RenoBand. Advies Als je het schakelmateriaal wilt vervangen zonder verdere aanpassingen, raden we de renovatie lijn aan. Het midden deel van deze afdekramen loopt recht, in plaats van het 8-model bij de smalle afdekramen. Service We vinden het jammer dat we niet eerder over deze keuze hebben gesproken, want we hadden je graag geholpen met het kiezen van de meest geschikte optie. Mocht je alsnog willen ruilen, dan staan we uiteraard voor je klaar. We hopen dat je veel plezier beleeft aan het mooie schakelmateriaal. Hopelijk tot een volgende keer als je weer een ruimte van je woning mooi wilt maken.

Mooie materialen en supersnel geleverd

Erg tevreden met mijn Bakelieten schakelmateriaal. Het kost wat maar het is fantastisch materiaal. De kers op de taart na een geslaagde verbouwing.

Niet geheel ontevreden

Kwaliteit,service en prijs niet geheel ontevreden. Via whatsapp text en uitleg gekregen. Check de inbouwdoos maat van oude huizen jaren 60! Inbouwgedeelte pastte na aanpassing gaten m3 naar m4 bouten. Miste 1 originele schroef van opbouwgedeelte.

Hi Ingo, De plek waar je de schakelaar op monteert is een oude lasdoos bedoelt voor kabels. Deze zat scheef in de muur en achter 2 centimeter stuc een beetje verstopt. De boutjes van de lasdoos worden door ons niet bijgeleverd. Daar heb je veel moeite mee gehad qua montage. Je gaf aan dat je elektricien bent. In een inbouwdoos of in een lasdoos horen deze schroefjes te zitten. Er zijn in al die jaren van 1920 tot nu verschillende type schroefjes gebruikt voor lasdozen en inbouwdozen. Deze zitten in de doos en dat is de reden dat wij ze er niet bijleveren. Maar je kunt deze hergebruiken. Stel dat ze niet meer top zijn dan kun je vaak bij een locale ijzerwaren handel nieuwe halen. Via whatsapp hebben we meerdere dagen uitgebreid contact gehad over 1 schakelaar monteren. Via video's en foto's heb ik precies laten zien hoe je een schakelaar monteert. Meer kan ik niet doen. In een oude woning is het soms lastig om iets te herstellen. Je moet dan creatief in oplossingen denken. Want in een oude woning is niet alles recht en perfect. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt en heb je mooie foto's van het resultaat gestuurd. Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Erik van De Oude Schakelaar

Goed product

Mooi product snel geleverd in leuke doos.

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl