Niet geheel ontevreden

Kwaliteit,service en prijs niet geheel ontevreden. Via whatsapp text en uitleg gekregen. Check de inbouwdoos maat van oude huizen jaren 60! Inbouwgedeelte pastte na aanpassing gaten m3 naar m4 bouten. Miste 1 originele schroef van opbouwgedeelte.

Hi Ingo, De plek waar je de schakelaar op monteert is een oude lasdoos bedoelt voor kabels. Deze zat scheef in de muur en achter 2 centimeter stuc een beetje verstopt. De boutjes van de lasdoos worden door ons niet bijgeleverd. Daar heb je veel moeite mee gehad qua montage. Je gaf aan dat je elektricien bent. In een inbouwdoos of in een lasdoos horen deze schroefjes te zitten. Er zijn in al die jaren van 1920 tot nu verschillende type schroefjes gebruikt voor lasdozen en inbouwdozen. Deze zitten in de doos en dat is de reden dat wij ze er niet bijleveren. Maar je kunt deze hergebruiken. Stel dat ze niet meer top zijn dan kun je vaak bij een locale ijzerwaren handel nieuwe halen. Via whatsapp hebben we meerdere dagen uitgebreid contact gehad over 1 schakelaar monteren. Via video's en foto's heb ik precies laten zien hoe je een schakelaar monteert. Meer kan ik niet doen. In een oude woning is het soms lastig om iets te herstellen. Je moet dan creatief in oplossingen denken. Want in een oude woning is niet alles recht en perfect. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt en heb je mooie foto's van het resultaat gestuurd. Graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Erik van De Oude Schakelaar

Goed product

Mooi product snel geleverd in leuke doos.

Wat een fantastisch materiaal en uitstekende service

Voor onze oude boerderij 1876 waren wij opzoek naar zowel “oude” deurklinken als schakelmateriaal . Via wat Google kwam ik bij de oude schakelaar terecht , na wat persoonlijk contact via de telefoon en mail zijn we tot een fantastische keuze gekomen. Het geeft echt meerwaarde aan de hele verbouwing. Wij zijn dan ook zeer tevreden over alles , de service het retourbeleid . Het hoeft niet standaard gelijk terug gestuurd worden , zei weten ook dat dat met een verbouwing niet gelijk kan . Super snelle levering en het uiterst vriendelijke personeel. Ik raad het iedereen aan . Ook de oude deurklink

Super mooi, snelle en vriendelijke service

Super mooi, snelle en vriendelijke service

Top! Ennnn het ziet er super uit in onze nieuwe badkamer!

En fijn contact via de app en telefoon! Ennnn het ziet er super uit in onze nieuwe badkamer!

Snel geleverd en netjes verpakt

Positief. Exact wat ik had verwacht: snel en op tijd

Producten zijn goed - klantencontact goed opgelost

Bestelling gedaan die de volgende dag in huis zou zijn. Ruim 1,5 week later nog steeds niets ontvangen. Al contact opgenomen en dan krijg je te horen dat er een schakelaar ontbrak. Stuur dan vast de rest zou je denken, maar nee niets. We worden totaal niet op de hoogte gehouden van de bestelling. Update: Er is gelijk contact opgenomen n.a.v. bovenstaande beoordeling De producten zijn direct verzonden en we hebben ze in goede staat ontvangen. Alles naar behoren. Goed opgelost wat mij betreft.

Prima zaak, prima spul als je voorzichtig bent

Twee of drie maal inmiddels besteld bij De Oude Schakelaar. Goede ervaring over het algemeen (nette levering, snel etc.). Wel zijn er twee stopcontacten gesneuveld na het plaatsen. Het materiaal is vrij bros t.o.v. moderne plastic equivalenten. Een extra waarschuwing / aanwijzing voor installatie kan behulpzaam zijn en teleurstelling voorkomen.

prachtige schakelaars en topservice

De zwarte bakelieten schakelaars geven onze verbouwde jaren 30 woning echt een stukje karakter terug. Wij zijn ontzettend blij dat we nieuwe versies van de originele hebben gevonden en krijgen er ontzettend veel complimenten over. Echt een aanrader!

Prachtige stopcontact en behulpzame klantenservice

Begin dit jaar bestelde ik een dubbel rond stopcontact. Het stopcontact werd supersnel bezorgd in een heel leuke doos. We hadden nog wat vragen over het stopcontact (want zelf geen ervaring met het plaatsen van een stopcontact) en er werd meteen via de telefoon en via de email geholpen. Het stopcontact maakt onze keuken echt af, prachtig!

Hulpvaardige mensen en mooi schakelmateriaal

Prachtig schakelmateriaal na een verbouwing zijn het de ounten op de I het maakt zeker een heel positief verschil.

Topbedrijf

Heel mooi materiaal op heel professionele wijze gebracht. Heel vriendelijke ontvangst. Gewoon een topper. Groetjes Helga en Koen

Verzorgde en goede service

Verzorgde en goede service

Goed en betaalbare renovatie

Goed advies is prima kwaliteit

We hebben ook beslag en schakel materiaal gekocht. De kwaliteit is goed. Dat schakelt lekker weg ! Eric

Heel.goede service en mooi aanbod

De site is duidelijk. De prijzen zijn eerlijk. Ik had nog een technische vraag om zeker te zijn of ik wel de goede schakelaar bestelde en toen ik belde naar de zaak, kreeg ik een heel vriendelijke man aan de lijn die me alle nodige uitleg gaf. Pakje kwam heel vlug aan en netjes verpakt.

Mooie producten en een topservice.

Ik had vragen over welk type schakelaar ik nodig had en werd uitstekend en snel verder geholpen. Onze schakelaar werd snel geleverd en ziet er prachtig uit!

Geweldige service en mooie producten

Mooie nostalgische stijl, en goed geholpen bij het nazenden van een onderdeel.

Snelle service en goed materiaal

Goede en degelijke service zoals de artikelen

Perfect schakelmateriaal voor een goede prijs

Goede service en aftersale

G E W E L D I G ! ! !

Had een bestelling geplaatst en werd daarna gebeld met de vraag of ik toch wel de juiste had besteld omdat ik bij een eerdere bestelling van stopcontacten en schakelaars een ander type had besteld. En jawel hoor ik had idd het verkeerde model besteld. Daarna dus door hen gewijzigd en kwam dus alsnog het juiste produkt super snel binnen. Echt een puik bedrijf.

Wij zijn heel blij met ons mooie schakelmateriaal. De service is ook top. Meerdere malen goed advies gekregen en het schakelmateriaal dat niet goed bleek te zijn voor onze klusjes mocht gewoon teruggestuurd worden. Ook onze afspraak in de showroom bleek een schot in de roos aangezien we daardoor voor ander materiaal zijn gegaan dan we aanvankelijk dachten.

Super service?

Supersnelle en correctie service

Snelle levering goede kwaliteit

Mooi stopcontact, snelle levering!

Voor mijn retro jaren '30 badkamer zocht ik een mooie apart zwart stopcontact. Ik heb voor de ronde plastic versie gekozen. Ziet er geweldig uit, en was snel geleverd! Erg blij mee.

Breeland 19 3828 VA Hoogland

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl