Super service?

Supersnelle en correctie service

Snelle levering goede kwaliteit

Mooi stopcontact, snelle levering!

Voor mijn retro jaren '30 badkamer zocht ik een mooie apart zwart stopcontact. Ik heb voor de ronde plastic versie gekozen. Ziet er geweldig uit, en was snel geleverd! Erg blij mee.

Prachtige producten en een uitstekende service!

Ik ben momenteel mijn appartement aan het renoveren, ook worden de schakelaar en de stopcontacten vernieuwd - ik was op zoek naar iets apart met een minimalistische uitstraling en dit vond ik bij de oude schakelaar. Ik heb al een aantal keer online bestellingen geplaatst en kreeg steeds weer uitstekende service, vlotte communicatie en zeer snelle levering. De schakelaars en stopcontacten van de oude schakelaar zijn prachtige accenten in mijn woning.

Was vroeger alles beter? Misschien niet alles maar de schakelaars zeker wel!

Het is echt ontzettende leuk om op de website van De Oude Schakelaar rond te kijken. Hier word je blij van! Dit wil je en was alles maar zo. En zoals het allemaal glimt op de website, zo krijg je het ook in je handen als het wordt bezorgd. Echt super!

Prachtig

Het staat echt super mooi mijn nieuwe zwarte stopcontacten en schakelmateriaal. Het maakt het hele huis net wat sjieker.

Mooie spullen en snelle service

Ik had een set stopcontacten en een schakelaar van THPG besteld voor onze nieuwe keuken, maar kreeg per ongeluk merkloze bakelieten ringen in plastic zakjes. Na een mailtje werd dat snel hersteld en kreeg ik de ringen in de kenmerkende THPG doosjes nagestuurd. Ziet er prachtig uit!

Prima op tijd en kwaliteit.

Zeer goede service

Erg blij met de informatie en hulp!

Super fijn geholpen

Heel fijn telefonisch geholpen, denken erg met je mee! Snelle levering!

1 keer gebeld met Erik met wat vragen over de conische deurbel en duidelijke uitleg gekregen , meteen besteld en de volgende dag al in huis

Hulpvaardig en vlot in reacties

Mooie producten snel en volkedig geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering

Het schakel materiaal is van een hoge kwaliteit zowel robuust als een mooie uitstraling

Overzichtelijke site, snelle levering, vlotte plaatsing!

Zeer fijne site waar je alles makkelijke terug vindt. Vlotte levering en de bel heel makkelijk kunnen plaatsen. Wij zijn er heel tevreden mee ☺️

Toppie

Prachtig materiaal, goede website en snelle reactie bij vragen.

Goed...

Alles prima op orde

Superservice

Snelle reacties, klantengeorienteerd, top!

Goed snel

Mooi, nostalgisch.

Belgeluid naar onze zin.

Prachtig produkt

Men denkt goed mee met wat voor schakelaar het beste past. Produkt ziet er fantastisch uit. Anelle en adequate levering

Perfect materiaal en dienst

Perfect en perfect :-)

Snel, goed, en prachtig spul.

Prima website, snelle levering, en heel mooi mooi schakelmateriaal.

Prima zaak, snelle levering.

Ik ben zeer tevreden met de verwerking van een bestelfout die ik gemaakt heb. Werd probleemloos opgelost.

Uitstekende service!

Goed product en heel fijn geholpen.

uitstekend

Mooie schakelaars, snel bezorgd en prima service

Breeland 19

3828 VA Hoogland

Over De Oude Schakelaar

Als je opzoek bent naar nieuw en veilig schakelmateriaal met een oude uitstraling dan zit je goed bij ons. De Oude Schakelaar is gespecialiseerd in porselein en bakeliet schakelmateriaal. Een klant zei onlangs: ''Het is modern schakelmateriaal in een echt oud jasje''. Het bakeliet en porselein wordt namelijk nog echt met de hand gemaakt in Duitsland. De fabriek doet dit al meer dan 100 jaar. Heb je een stopcontact, schakelaar, dimmer of zelfs een USB aansluiting nodig met een retro uitstraling? Kijk dan eens op onze website. Vriendelijke groet, Erik Tijmense De Oude Schakelaar www.deoudeschakelaar.nl