Heeel fijne wandeltocht!

Ja, prachtig gebied. Goed verzorgde reis. Route goed aangegeven, afwisselend bos en open veld. Paddestoelen! Hotel Ehlzenbald uitstekend en eten ook. Echter... het heet de kastelentocht! Maar wij zagen geen kastelen. Niet dat we daar rouwig om waren want we gingen voor de natuur. En we moesten er om lachen. Na iedere bocht... of afslag....weer geen kasteel! Maar misschien waren we te veel in onze capuchons. Het regende ook noga al eens. En hebben we niet goed opgelet. Verder dus prima dagen gehad...

Prima! Goed geholpen

Voor herhaling vatbaar

Goed verzorgd

Wij waren Allemaal tevreden

Zo als altijd, mooie wandelingen en een goede verzorging.

Wij raakten verdwaald doordat wij een knooppunt paaltje hebben gemist. Door een vriendelijke boswachter zijn wij weer op de goede route afgezet. Hij zei dat de routekaart sterk verouderd was.

Mooie wandeltocht; mooie overnachting, maar ietwat afgelegen

Mooie wandeltocht; mooie overnachting, maar ietwat afgelegen

Leuke tochten, hotels etc. Prima geregeld. gaan nog keer

De route omschrijving kan iets beter. Het arrangement van de Sallandse heuvelrug is nl niet meer up to date (bos gekapt, ligt nu een fietspad naast de regge, zo waren er nog een paar aanwijzigingen die ons het verkeerde pad lieten lopen). Maar dit daar gelaten gaan we zeker nog vaker via van Paridon lopen.

prima geregeld

Reispapieren in orde Hotels van redelijk tot goed Maaltijden van redelijk tot goed

Onbezorgd wandelen zoals het hoort!

Mooie tocht en onderkomens, en alles was goed geregeld.

Zo dicht bij huis maar net even anders.

Prachtige lokatie Bevergern. Goed hotel en goed van koek en zopie. De wandeltocht was prachtig. Maar zeker zo mooi vonden wij de beschrijving van de wandeling met daarin opgenomen de historie van de omgeving. Een aanrader voor iedereen die behalve wandelen ook geïnteresseerd is in het verleden van de streek waardoor men wandeld.

Klein maar fijn; mooi aanbod en heldere arrangementen.

Het aanbod van Van Paridon is, hoewel groeiende, bescheiden in omvang. Maar Van Paridon biedt tal van mooie meerdaagse wandelingen. Prettig is dat de wandelingen, en vooral ook de overnachtingen, door Van Paridon zijn uitgezocht en vooraf 'getest'. De routebeschrijvingen en de informatie over de natuur onderweg zijn helder.

Goed georganiseerde wandeltocht

Organisatie prima Hotels goed. Lunch vanuit hotel berg en dal wat eenvoudig. ( tip laat gasten zelf lunch klaar maken bij het ontbijt). Route beschrijving: goed op een enkele aanpassing na. Tip: op Gps zetten.

Sommige routebeschrijvingen kloppen niet helemaal meer of zijn wat onduidelijk doordat de situatie in het land is veranderd. Hotel in Coo was wel beneden normaal nivo.

Goede voorbereiding en regeling

Uitstekende kwaliteit en vertrouwen.

Mooie tocht

Van de driedaagse fietstocht in Twente bleven door familiaire omstandigheden twee dagen over. De tocht was heel afwisselend; wel verdwaalden we soms, maar dat zal wel aan ons hebben gelegen. Het eerste hotel in De Lutte was bijzonder aangenaam, avondeten goed, ontbijt zeer goed. Het hotel in het Duitse Uehlsen had een mooi kamer met balkon, het eten daar was karig.

zware teleurstelling

Van deze reis hadden we meer verwacht er stond door het dal van de orchideeën maar het enigste wat we gezien hebben waren wijnvelden .Hotels hadden ook beter gekund ergens in een stadje of zo .En dat we sävonds moesten kijken waar we moesten eten .Hoop dat het volgend jaar beter is geregeld

prima ervaringen, snelle respons op verzoeken.

Reisprogramma met een gevarieerd aanbod qua locaties, aantal dagen en zwaarte. Bekendheid met de routes en accommodaties en de korte lijnen naar het bedrijf ervaren wij als erg plezierig. Bijgeleverde wandelkaarten zijn gedetailleerd en de routes goed ingetekend.

Goed georganiseerd en goede duidelijke routebeschrijvingen

Wij hebben een paar heerlijke wandeldagen gehad in het Twentse land. De routes waren over het algemeen goed omschreven en de hotels waren prima.

Mooie wandelroute

Hele mooie wandelroute. De overnachtingen waren goed geregeld met ontbijt, lunchpakketje en diner. Echter was de routebeschrijving op verschillende momenten onduidelijk waardoor we verschillende keren verkeerd gelopen zijn en we GPS nodig hebben gehad op onze mobiele telefoon.

Nog nooit teleurgesteld!

Al diverse keren een wandeltocht geboekt. Altijd duidelijke routes en goede en gezellige hotels gehad. Een keer een probleem tijdens een wandeltocht gehad maar dat werd meteen keurig opgelost. Ik kan het iedereen aanraden!

fantastische wandeldagen

zeer goed georganiseerd. prima hotels.

zeer afwisselende verrassende tocht

De eerste keer dat we bij deze organisatie geboekt hebben en de eerste keer dat we kozen voor een wandelformule met nabreng van bagage. Het is ons goed meegevallen zowel wat betreft de keuze van de wandeling,als de hotels en de afstanden.

uitstekend verzorgd, goede hotels

De wandelingen zijn helemaal beschreven met wat extra informatie over flora en fauna. Afstanden goed te doen per dag. Bagage wordt vervoerd, goede keuze van hotels.

Mooie wandelroutes, goede hotels, volpension, snel geregeld

Wij lopen al ruim twintig jaar met de boekjes van de familie van Paridon in de hand. Dat zegt wel genoeg. Grootste minpuntje: wij kunnen bijna alle informatieve natuurstukjes ondertussen dromen (de boekjesdrager overhoort de ander) want er staat zelden iets nieuws in het boekje, en sommige teksten (bijvoorbeeld over de robinia) zijn ondertussen niet echt actueel meer.

Een verwenwandeltocht is echt verwend worden: met een prachtige wandeling en een heerlijk diner

Prachtige en gevarieerde wandeling. 's Avonds heerlijk gegeten en goed geslapen in een prima hotelkamer. We hebben al veel wandelingen met Van Paridon Wandeltochten gedaan en ze zijn altijd goed.

Goed geregeld

Het enige minpunt is dat beschrijving van wandelingen niet altijd kloppen en de eerste wandeling valt onder de zwaardere categorie. Zo staat hij ook vermeld bij de plaatselijke VVV in Trassem Hele mooie wandeling maar behoorlijk pittig.