Prachtige wandeling langs de Veluwse beken

Eind januari maakten we met een groep deze 2-daagse wandeltocht bij mooi weer. Prachtige omgeving, interessant landschap. Ook het hotel, Fletcher hotel Doorwerth, was prima, zowel de kamer als het diner. Een klein minpuntje was dat het restaurant Warnsborn aan het begin van de eerste dag uitsluitend voor gasten toegankelijk was, maar aan het eind van de tweede dag hebben we hier alsnog genoten van de koffie en appelgebak.

Prachtige wandeling, goed hotel en voortreffelijk gegeten. Routebeschrijving soms wat onduidelijk.

Fijne wandeling geholpen door goed weer.

Lekker gelopen met een goede overnachting, uitstekend hotel.

Prachtige wandelroute

Heerlijk gewandeld. Tweede dag gaf de routebeschrijving wat problemen,onduidelijk

mooie wandeltocht

prachtige route en een goed hotel

Heerlijk ertussen uit tussen kerst en oud en nieuw

We hadden prachtig weer, mooie wandelroutes en heerlijk eten!

Nooit teleurstellend

Positief, vrolijk, veel mogelijk, persoonlijk

Schitterend

Veel onverharde wegen, de beste wandelwegen uigezocht, interessante uitleg, goede hotels.

Altijd met één mailtje een heerlijk verzorgd weekend. Ik heb bijna alle tweedaagse gedaan en een groeiend aantal al twee keer,

Heerlijk gewandeld in de Achterhoek.

Drie dagen gewandeld in de Achterhoek. Overnachtingen en het bagagevervoer waren goed geregeld. Per e-mail heb ik ook de gps-tracks ontvangen. Dat wandelt (voor mij) wel fijner dan met een woordelijke beschrijving en kaart. Enige verbeterpunt is dat de route soms verharde paden/asfalt neemt terwijl er leuke onverharde alternatieven zijn. Met enige moeite kan deze tocht nog mooier zijn zonder dat dat tot meer kilometers leidt.

kleinschalig en betrokken

(Bijna) alles wordt perfect geregeld

Twee heerlijke wandeldagen

Prachtige uitgestrekte herfstbossen, weilanden en vergezichten

Wandeltocht en bezienswaardigheden op zich, zeer de moeite waard

Ondanks dat wij ervaren lopers zijn, bekend met routebeschrijvingen, ging het desondanks enkele keren goed mis. Het Acron Hotel in Quedlinburg had weinig te bieden, zowel de ambiance als de omgeving. Jammer dat er niet gekozen is voor een hotel in het sfeervolle centrum van deze plaats. In het Morada Hotel waanden wij ons in een bejaardentehuis.

Prachtige wandelingen en een uitstekend verzorgd verblijf vormden samen een geslaagd wandelweekend

De wandelingen waren uitstekend (vooral die op de tweede dag) en goed beschreven in de documentatie. Kapellerput is een uitstekende locatie voor een grotere groep. Het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. De hapjes en de drankjes en de diners waren uitstekend. Het is hotel is fraai ingericht en modern.

Nog nooit verdwaald: niet bij het inschrijven/hotel/wandeling/fietstocht

Lekker overzichtelijk, niet te veel, duidelijke gebieden en niet te ver weg. Snel contact, zelfs tijdens het wandelen toen een hotel vol zat.

Altijd perfect georganiseerd en prachtige wandelingen.

We zijn al vele jaren klant en hebben al heel veel mooie wandelingen gemaakt. Altijd leuke hotels en goed verzorgd. Goede routebeschrijving en handige kaart. Kortom een aanrader!

Fantastische wandelreis, helemaal compleet

We hebben een 6 daagse tocht door de Sächsicher Schweiz gemaakt van 19 tot 24 oktober. Een zeer goed verzorgde wandelreis, met goede hotels, ontbijt, lunchpakket en diner. Voor de wandelingen kregen we een goede routebeschrijving mee, aangevuld met veel aanvullende informatie en diverse weetjes. De bijgevoegde kaarten waren aanvullend voldoende, ook om een andere variant te kiezen, hoewel niet volledig topografisch. (ik zag graag meer hoogtelijnen ivm de sterke stijgingspercentages). Prachtige uitdagende wandelingen door een fantastisch landschap met schitterende herfstkleuren.

Alles goed uitgewerkt en geen onverwachte problemen

No nonsens organisatie met korte lijnen. Probleempjes of speciale wensen worden goed opgepakt en van oplossing voorzien.

Al heel veel jaren een fijne organisatie om mee te wandelen.

Wij, mijn zusje, schoonzusje en ik wandelen al 30 jaar met deze organisatie. Altijd mooie wandelingen, leuke routebeschrijving met leerzame kantjes en een duidelijke wandelkaart.

Fijne vakantie, matige hotels.

Beste Van Paridon, Onze vakantie is erg fijn geweest. Wij hebben d.m.v. prachtige routes in een mooie omgeving gewandeld. Het bagagetransport verliep goed. Het eerste hotel "De grote Zwaan" was gedateerd. De sfeer en uitstraling vonden wij minder goed. Het tweede hotel was veel beter. De kinderen vonden het erg jammer dat het zwembad gerenoveerd werd. We hadden ons hier allemaal op verheugd. De routebeschrijving was soms onduidelijk (bijv. het park bij Oldenzaal). De achtergrondinformatie was verhelderend. Graag overleg. Ik zou Van Paridon aanbevelen, maar er zijn nog wel enkele verbeterpunten!

Goed georganiseerd, mooie routes en goede accommodaties

De drie wandelingen waren alle drie top. De hotels waren goed en met een hartelijke ontvangst

Een goed verzorgde wandeling in een prachtige omgeving.

Zoals alle jaren weer een mooie wandeling met een goede beschrijving. Eten in nabijgelegen restaurant de molen was prima. We begrepen dat het restaurant dicht gaat. Zou jammer zijn wanneer je met de auto naar een ander restaurant moet dat op grotere afstand ligt. Kamers wel wat gehorig, maar na zo’n wandeling ben je snel in dromenland. Kortom 2 mooie dagen.

Heeel fijne wandeltocht!

Ja, prachtig gebied. Goed verzorgde reis. Route goed aangegeven, afwisselend bos en open veld. Paddestoelen! Hotel Ehlzenbald uitstekend en eten ook. Echter... het heet de kastelentocht! Maar wij zagen geen kastelen. Niet dat we daar rouwig om waren want we gingen voor de natuur. En we moesten er om lachen. Na iedere bocht... of afslag....weer geen kasteel! Maar misschien waren we te veel in onze capuchons. Het regende ook noga al eens. En hebben we niet goed opgelet. Verder dus prima dagen gehad...

Prima! Goed geholpen

Voor herhaling vatbaar