Prettige en snelle communicatie betreffende boeken vakantie

Bij het inwinnen van informatie over onze gekozen wandelvakantie kregen we al snel reactie en hebben we de nog openstaande onduidelijkheden over en weer correct beantwoord gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prachtige wandelingen, fijne hotels. Is er iets niet in orde, meldt het en het wordt opgelost.

De reizen zijn eenvoudig te boeken. Eventueel direct contact. Geen toeristenbelasting of reserveringenskosten. De prijs is wat je betaald.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede informatie en goede onderneming

Duidelijke informatie en goede wandelinfo (boekje) en hotels mooie locaties.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overdag een wandeltocht in schitterende natuur en in de avond de fijne overnachtingplekken

Alles perfect geregeld

Prima service!

Prachtige wandeling gemaakt zonder te verdwalen dankzij de uitstekende routebeschrijving. Een mooi totaalconcept voor een heerlijk weekendje uit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service en uitermate vriendelijk. Met 1 mailtje is alles geregeld.

Jaaaaarenlange ervaring. Zowel voor 2daagse wandelingen als een week wandelen in Duitsland. Zowel alleen als met een vriendin. Altijd alles perfect geregeld. Prima hotels, goede beschrijvingen, prachtige wandelingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg mooie routes, prima beschreven emt leuke achtergronden en weetje onderweg.

Hele mooie routes, je kan merken dat ze zelf ook de routes hebben belopen. (heel soms niet meer actueel, door aanpassingen weggetjes etc), Door goede beschrijving en heldere kaartjes kan je eigenlijk niet mislopen. Prima hotels en bagege was altijd om plaats van bestemming. We hebben erg genoten!

2 heerlijke dagen

Lekker gewandeld vanuit leuk hotel met natuurzwembad en sauna (waar wel wel 15 euro pp voor extra voor moesten betalen, wat we vooraf niet wisten).

Heerlijke korte vakanties

Wij hebben inmiddels zo ongeveer de halve catalogus gewandeld bij van Paridon, en het is altijd prima geregeld. Mooie tochten en karaktervolle hotels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op herhaling bij een bedrijf waar klantvriendelijkheid voorop staat!

Uitstekend verzorgd en goed meegedacht bij de reservering. Zoals altijd een prettig adres om een wandel arrangement te boeken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie wandelingen, alleen staan er af en toe helaas fouten en onduidelijkheden in het routeboekje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk en flexibele organisatie voor mooie wandeltochten!

Als je een wandeltocht met Van Paridon boekt heb je zelfs in een kort wandelweekend al het gevoel dat je weken op vakantie bent.

Heel mooie wandeling

Goed naar ons zin gehad, hotels waren goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige wandelingen, alles goed geregeld!

We hebben een heerlijke vakantie gehad: prima hotels, maar vooral prachtige wandelingen. Heerlijk met een lunch voor onderweg, zodat we alleen maar hoefden te genieten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en persoonlijke betrokkenheid.

De geplande Moezelwandeling was goed doordacht wat de afwisseling van de dagen en wat het landschap betreft. Licht en zwaar in plezierige verhouding. Je kan merken dat de familie alles zelf gelopen heeft. Uit de beschrijving spreekt respect en liefde voor de natuur. De mensen van Van Paridon hebben ons zeer geholpen met de verandering van het tijdstip die we noodzakelijk moesten aanbrengen. Onze dank daarvoor. De meeste hotels boden een persoonlijke behandeling en een goede keuken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend georganiseerde wandeltochten en een groot scala waaruit gekozen kan worden.

Prima georganiseerde wandeltochten met leuke en onderhoudende beschrijvingen van zaken die je tegenkomt. De familie Paridon doet er alles aan om je tocht zo goed mogelijk te laten verlopen; je merkt dat hier veel aandacht aan gegeven is. Zeker een aanrader om met hen in zee te gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne wandelvakantie in prachtig wijngebied.

Prima routebeschrijvingen en goede accomodaties. Enige minpuntje waren de vegetarische maaltijden. Je krijgt geen vegetarische maaltijd door alleen t vlees weg te laten. Dat kunnen de Duitsers beter, zo weet ik uit ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede hotels, goede reisbeschrijving, zeer mooie tochten.

Wij hebben al vaker gewandeld met jullie en telkens weer zijn wij zeer tevreden en hebben we genoten, zo ook nu weer. De tochten die we tot nu toe gedaan hebben, waren iedere keer prachtig. Het is heerlijk om na een dag wandelen in een leuk hotel aan te komen en je zomaar aan tafel kunt schuiven. Wij hopen dat er nog meer wandelroutes komen, want wij hebben al veel gehad.

Heel fijn

We vonden de wandeling geweldig. Echt heel erg genoten. Wel vonden we hotel Berg en Dal qua eten erg matig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service , dit was onze 5de keer maar niet de laatste !

Zeer goede service , dit jaar het hotel in Burg wat tegengevallen ( seizoen schijnbaar nog niet begonnen!?) Soms verwarring qua te volgen paden .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verzord, mooie hotels, leuke plekken om te overnachten, prachtige tocht

Reis was goed georganiseerd. Hotels waren prima met vriendelijk personeel, grote kamers, goed ontbijtbuffet en goed diner. De ervaringen in eerste hotel in Diez Wilhelm van Nassau waren naar verhouding het minst goed. De trein had anderhalf uur vertraging en het was duidelijk dat we op het einde van de dinerperiode aankwamen. Dat voelt niet hartelijk. Een van de medewerksters was beslist onvriendelijk. Het lunchpakket was summier. We belden het hotel om te vragen of zij ons konden ophalen, maar we kregen een taxinummer dat we zelf moesten bellen. Niet klantgericht. De routebeschrijvingen klopten af en toe niet. Soms was de weg gewoon rechts af en kregen wij aanwijzingen om linksaf te gaan. Het zou fijn zijn als er een alternatieve route voor de Ruppertsklamm zou worden aangegeven. Het had de dagen ervoor geregend en daardoor werd het niet makkelijker. Misschien weer eens een keertje een update? Voor het overige vonden we het een geweldige wandeltour, goed te doen en het is ook fijn als je een trein kunt pakken onderweg als het even tegen zit. Het Lahntal is prachtig, enerzijds intiem en tegelijkertijd ook chique, zoals in Bad Ems. De hoeveelheid info die wij van van Paridon kregen was goed. Kortom we hebben genoten van deze prachtige trip.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een heerlijke week beleefd. Alles tot in de puntjes geregeld

Informatie voorziening goed geregeld. Ook op extra vragen wordt binnen erg korte tijd gereageerd. Een top organisatie!

Wij zijn zeer tevreden.

Goede afspraken, snelle afhandeling, betrouwbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijke afhandeling van de reis, extra tips, snelle reacties

Bij het boeken van een wandelreis met van Paridon vragen wij soms om iets andere invulling en dat wordt altijd ingewilligd. Ook persoonlijke adviezen worden gegeven. Zoals een dag naar een stad vanuit het hotel met een trein. Of een extra overnachting bij het fijnste hotel van die specifieke wandeling. Daarom boeken wij elk jaar graag weer een nieuwe vakantie bij van Paridon! Al meer dan 10 jaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede persoonlijke service. Hebben actief gezocht naar mogelijke oplossingen om tocht door te laten gaan

nvt

Over Van Paridon Wandeltochten