2 schitterende wandelingen.

Heerlijke gewandeld.Pittige tochten met super mooi weer.

De wandel/fietsroutes zo perfect omschreven. Je kunt gewoon niet verkeerd lopen/fietsen. ( CHAPEAU)

De beschrijving was duidelijk en de omgeving fantastisch.

Het was een heerlijke tocht en we hebben heerlijk gegeten en geslapen in het hotel.

Prima en zeer snelle service. Duidelijke routebeschrijvingen. Mooie wandelingen. Leuke hotels met prima keuken. Één druk op de knop en een mooi, volledig verzorgd wandelweekend (of langer) ligt in het vooruitzicht. Ik ben al meer dan 10 jaar verslaafd aan Van Paridon Wandeltochten.

Een goed georganiseerde wandeltocht langs de Geul en de Gulp

De wandeling was prachtig en goed uitgelegd in de routebeschrijving. Een paar punten klopte niet helemaal omdat die onlangs waren gewijzigd. Heel handig dus dat er ook een kaart bij de routebeschrijving zat. Het hotel was prima. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Klant- en servivegericht

De informatie was goed en volledig (tekst en kaartmateriaal vullen elkaar goed aan). Inmiddels ook een wandelkennis geïnformeerd over jullie bestaan en alle wandelmogelijkheden. Wel vraag ik me af waarom de prijs voor het wandelen met z'n tweeën het dubbele moet zijn. Misschien is het wel baanbrekend de wandelingen voor duo's aan te bieden en voor 1 personen een minderprijs te vermelden. Komt misschien op hetzelfde neer, maar toch.

Prachtige routes in en rond Enschede

Er zijn weer heel mooie routes uitgezet met een duidelijke beschrijving. Het terrein van de TU was verrassend groen.

Heerlijke 6 daagse gehad

Hotels over het algemeen prima geregeld met vriendelijk personeel, één keer zat er schimmel in de badkamer. Het heeft onze voorkeur om zelf een lunchpakket samen te stellen, gelukkig kon dat in drie hotels. GPS route week een aantal keren af van de beschreven route en was vaak langer dan stond aangegeven. Laatste etappe stuurde de gps ons naar een heel ander dorp, gelukkig stond het in de route wel goed beschreven. Bagagevervoer prima geregeld

Prachtige routes met prettig verblijf

De vierdaagse wandeltocht was goed verzorgd. Prima hotels. Mooie routes. Bagagevervoer is heel fijn.

Heerlijke wandeltochten

Al meer dan tien jaar wandel ik de tochten van Van Paridon, zowel 1-daagse als meerdaagse wandelingen. Het is altijd goed geregeld, mooie tochten, goede omschrijving & kaart en prima service.

Geweldige wandeltocht met duidelijke toelichting en kaarten.

Nu al meerdere keren met van Paridon gereisd en dat bevalt echt goed: goede hotels voor een schappelijke prijs en mooie wandelingen. Bagagevervoer loopt goed.

Prachtige wandelingen en goede hotels

We liepen de 3-daagse wandeling : ontdek het Scholtenpad en het prachtige Kommiezenpad. Het waren wandelingen in het grensgebied bij Winterswijk met ook een hotel in Duitsland

Leverancier van ontspanning met topservice

Wij boekten een wandelweekend in Luxemburg. Van het moment van de aanvraag tot aan het beleven van het weekend was alles piekfijn in orde!

wandeltocht Vorden

Ontzettend mooie wandeltocht in een heel afwisselend landschap. Prima routebeschrijving en een uitstekend hotel. Hotel Bakker in Vorden heeft prima kamers, een mooi terras en tuin en een fijne keuken. Zeer gastvrije ontvangst.

aanrader

aangekomen bij het dorp Vorden vanaf hotel Bakker de eerste dag van de kastelen route gelopen. 16.4 km.goed omschrijving in het bijgeleverde boekje en goede routekaart.mooie kastelen en landhuizen.veel bos wegen en natuur. je eindigt bij het hotel. 2e dag begint weer bij hotel Bakker. goed lunchpakket voor onderweg. wederom mooie route langs vele bossen en landwegen. goede omschrijving.eindigt wederom bij het hotel. vandaar de thuisreis aangevangen.

Heel positief

De wandelroutes zijn prachtig en heel duidelijk beschreven. Een tip: Schloss Weilerbach (tussen Echternach en Irrel) is op woensdag gesloten. Hotels zijn matig (Le Pavillon) tot goed (Meyer en Koch-Schilt), zeer goed (Le Cigalon). Mbt Koch-Schilt hebben wij een opmerking. Bij alle hotels konden we zonder enkel probleem, tegen een meerprijs, à la carte eten. Koch-Schilt echter liet ons de volle prijs betalen zonder aftrek van het half-pension. De eigenaar beweerde dat hij apart voor ons had ingekocht! We vertrokken daar met een onaangenaam gevoel, niet vanwege het geld maar vanwege het gevoel niet eerlijk te zijn behandeld.

Wandelingen waren mooi, afwisselend landschap. Hotels prima, vooral leuk in Delden. Voor herhaling vatbaar.

Mooie tocht, goed geregeld!

Mooie tweedaagse route in de achterhoek. Goed geregeld, op tijd de papieren en route thuis gestuurd gekregen en overnachting was ook dik in orde. Complimenten!

Het was als vanouds, goed geregeld.

Fijn gewandeld, leuke routes.

Dik in orde.

Prima en snel geregeld. Mooie site. Wij hebben soms moeite met de route in het wandelboekje, maar we lossen het onderweg altijd op.

Goed georganiseerd, gevarieerde routes

Ik heb de reis als zeer leuk ervaren. De hotels waren divers, de maaltijden wat minder, maar steeds weer een verrassend eindpunt. Leuke afwisselende routes en goede omschrijvingen met interessante extra informatie. Top!

Altijd prima verzorgde wandeldagen.

Heerlijk onbekommerd wandelen. Alles is goed geregeld.

Twee heerlijke wandeltochten in prachtige omgeving en een fijn onderkomen

Goed beschreven wandelingen met leuke achtergrondinformatie. Fijn hotel.

Prettige ervaring

Het was een mooie wandeltocht in een prachtige streek van Nederland. Alles was goed verzorgd. Hotel ook goed met prettig personeel.

Het was een prachtige trektocht!

Wij vonden de wandeldagen erg fraai. Mooie routes met schitterende onverharde paden. We hadden een extra 1ste nacht laten boeken bij hotel Tummers in Valkenburg. In tegenstelling tot de andere uitstekende hotels vonden wij de sfeer in het hotel in Valkenburg niet prettig, volgens ons was er wat onenigheid tussen het personeel. Weinig belangstelling voor hun klanten. Ook bij terugkomst was men erg stug. Ik zal daar zelf nooit meer boeken. Hotel berg en dal in Epen en best western hotel in Heijenrath bij Slenaken waren zeer plezierig. Aardige benadering goede kamers eten en lunchpakket . Top. Ook het vervoer van de bagage: perfect. Een geslaagde kleine vakantie!