Het was een prachtige trektocht!

Wij vonden de wandeldagen erg fraai. Mooie routes met schitterende onverharde paden. We hadden een extra 1ste nacht laten boeken bij hotel Tummers in Valkenburg. In tegenstelling tot de andere uitstekende hotels vonden wij de sfeer in het hotel in Valkenburg niet prettig, volgens ons was er wat onenigheid tussen het personeel. Weinig belangstelling voor hun klanten. Ook bij terugkomst was men erg stug. Ik zal daar zelf nooit meer boeken. Hotel berg en dal in Epen en best western hotel in Heijenrath bij Slenaken waren zeer plezierig. Aardige benadering goede kamers eten en lunchpakket . Top. Ook het vervoer van de bagage: perfect. Een geslaagde kleine vakantie!

Superfijne dagen , mooie wandelingen en goede hotels.

Dit was een mini vakantie die langer leek door alle verschillende wandelingen en hotels.

We hebben twee dagen heerlijk gewandeld door afwisselende en mooie natuur.

Onze tweedaagse minitrektocht door Drenthe was een geweldige ervaring. Prachtig uitgezette tocht door afwisselend landschap. Goede beschrijving van de route en een duidelijke kaart. Het schitterend gelegen hotel en de goede verzorging maakte het helemaal af!

Heerlijke verrassende wandeling!

Wij hebben een prachtige wandeltocht door Drenthe gemaakt; heerlijk en zo mooi! De route klopte helemaal en was origineel .

Mooie tocht, goed verzorgd.

Een tocht lopen op beschrijvende tekst, kan soms wat uitdagender zijn dan domweg bordjes volgen. Maar dat maakt het juist leuker vinden wij

Wat een prachtige wandeling!

Wandeling was prachtig en hotel was prima. Het weer werkte ook mee. Dus het was een heerlijk weekendje weg! Hadden wel tijdens het wandelen de kaart ook nodig om niet verkeerd te lopen.

Het is genieten met van Paridon!

We hebben inmiddels meerdere 2 daagse wandelingen via van Paridon gedaan. Steeds mooie routes en meestal leuke hotels.

Mooie wandelingen!

Zoals altijd was de wandeling weer prachtig! Fantastisch zoals jullie altijd weer de mooie paadjes door de mooiste landschappen weten te vinden.

Goed georganiseerd reis in een prachtige omgeving

We hebben erg genoten van onze 3-daagse wandelvakantie in zuidelijk Limburg. Helder beschreven route in een afwisselende omgeving. Ook heel erg fijn dat de bagage vervoerd werd! De hotels en het eten waren top!

Goed geregeld

De reis was goed georganiseerd. Prima overnachtingen en eten. Zeer royaal lunchpakketje. Routebeschrijvingen soms wat onduidelijk, maar erg mooi. Van harte aanbevolen ondanks COVID 19.

Een wandeltocht door afwisselend landschap, met vooral prachtig bos

De Twickel is een interessant gebied vanwege het prachtige bos, zeer afwisselend met veel beekjes en water. Een lieflijk landschap met veel grote, oude bomen en comfortabele paden. Stadje Delden is de moeite waard. Smalle wandelpaden waren soms wel erg druk met hordes ebikes en mountainbikes die te hard reden. In Twente worden wandel- en fietspaden blijkbaar nauwelijks meer van elkaar gescheiden. Is dat iets voor Van Paridon om eens aanhangig te maken?

Prachtige routes met leuke extra weetjes

De routes voeren je door de prachtige natuur, leuke paadjes en regelmatig voorzien van extra informatie. Echt ontspannen genieten. Helaas klopte de beschrijving niet altijd. Deels door veranderingen in het landschap, deels door onzorgvuldigheden in de tekst. De verzorging in de hotels was prima, ondanks de corono maatregelen.

In alle opzichten een zeer plezierige tocht.

We hebben van een hele plezierige wandeltocht mogen genieten. Met name de tweede dag was de route erg mooi. Wat een beetje tegenviel aan de eerste dag is dat er gebruik werd gemaakt van veel fietspaden en in deze tijd er veel fietsers langs je zoeven. Het hotel was netjes, luxe, niks op aan te merken.

Heerlijk wandelweekend

Hotels waren prima, helaas lukte het niet goed met onze dieetwensen. Wandeling was prachtig, goed omschreven. De laatste dag liep de wandeling door teveel verstedelijkt en industrieel gebied. Dit zou beter kunnen.

Het was fantastisch

Goed hotel mooi weer, voor het eerst weer op een terras!

Heerlijk gewandeld over de mooiste paden.

Twee dagen gewandeld over goede wandelpaden in mooie bossen met enkel het gefluit van de vogels om je heen. Het stuk langs de Dinkel is prachtig! De combinatie van routebeschrijving en informatie over de streek is goed in balans. Kortom we hebben genoten van de goede organisatie.

prettig, hoewel niet erg afwisselend

Ik ben na heel veel wandelingen zeker verwend en kieskeurig. Wat ik mis is water. Een beekje of klein riviertje. Ook maakt het constant vlak lopen de wandelingen een beetje saai. Het hotel was bijzonder goed en heerlijk rustig! Nog een tip; Beide boekjes met de routebeschrijvingen waren niet volledig en misten pagina's aan het begin en einde. Goed, om de boekjes voordat zij opgestuurd worden, te controleren.

Een prachtige wandeling met Huize Doorn en de Pyramide van Austerlitz als hoogtepunten

Fijn dat er op beide dagen horeca aanwezig was, onderweg. Hotel beviel uitstekend. Helaas was er op beide dagen ( in bos, heide) een moment dat we de route kwijt waren maar met google maps hebben we ons eindpunt toch weten te behalen

Zoals altijd perfect geregeld

Ondanks Corona maatregelen voelden wij ons prettig in hotel Bergse bossen. Het eten werd op gezellige manier” geserveerd” op de kamer en de overnachting was prima in mooi gerenoveerde kamers. De wandelroute was erg mooi, en goed beschreven maar ja, als dan in een bos even een verkeerd pad in slaat, dan kan je zomaar enkele kilometers extra lopen. Maar dat zegt meer over ons als over de routebeschrijving al met al weer een geslaagde wandeling

Geweldig in alle opzichten

Enorm genoten, ondanks het wat mindere weer, van de 2-daagse wandeltocht rondom het kastelendorp Vorden. Hotel Bakker is een uitstekend logeeradres zeker gezien de kwaliteit/prijsverhouding. Het routeboekje is informatief met heel duidelijke omschrijvingen. Complimenten dus en we gaan zeker nog een keer op stap met Van Paridon Wandeltochten!

Heerlijk!

Weer hele fijne dagen gehad, Alles top geregeld!

Uitstekend geregeld en verzorgd!

Het was een supergoed en heerlijk wandelweekend. Alles duidelijk beschreven en de Auberge waar we sliepen was top!

Flexibel en klantgericht

Fijn contact om te komen tot boeking alternatief meerdaags wandelarrangement in Nederland met de door Corona “gesloten”landsgrenzen. Actieve bemiddeling met hotels en vinden van alternatieve overnachtiging mogelijkheden zodat onze hond toch mee kon wandelen, topservice!

Verrassend mooie wandelingen, vooral de 2e dag

Erg leuke en mooie wandeling met een prima hotel als rustpunt

Adembenemend mooi

Prachtige drie daagse wandeling. Samen met een vriendin hebben we elk moment verwonderd over hoe mooi en veelzijdig Zuid-Limburg is. De stilte was heel fijn. Lekker lange wandelingen om daarna uit te rusten in een comfortabel hotel. De volgende dag weer fris beginnen na een heerlijk ontbijt.

Pasteurstraat 32 7555NG Hengelo

074 - 24 31 804