Mooie gevarieerde wandelingen, prima geregeld, hotels goed genoeg

Fantastische wandelingen, goed georganiseerd.

Enorm genoten van de wandelingen die perfect zijn omschreven. De natuur- en omgevingbeschrijvingen zijn leuke toevoegingen. De hotels waren vriendelijk en schoon, diner en lunch prima, niet erg opwindend (maar daar ging het ook niet om). We zijn goed geholpen met de startdatum. Kortom, we gaan vast weer een keer met Paridon

Goed routebeschrijving minder

Alles was goed geregeld openbaar vervoer voor de deur bij het hotel. Het hotel was goed. De route beschrijving van dag een niet duidelijk dat was minder

mooie wandeling, goede omschrijving, prima hotels

Wandeling door prachtige omgeving, en het weer werkte zeker mee. Duidelijke routebeschrijving zoals altijd. Mooie dagen gehad, hoofd weer leeggemaakt

Ondanks de coronamaatregelen een leuke vakantie gehad. Goed geregeld,mooie hotelkamers Wel enige onduidelijkheden in de routebeschrijvingen met name van dag 1

Prachtige wandeling

De ontvangst was wat rommelig.

Echt Top!

Ondanks de sneeuw, hagel en regen (gelukkig hier en daar ook een zonnetje) hebben we (een vriendin en ik) een top wandelvakantie gehad! In deze rare coronatijd konden we wel een verantwoorde vakantie gebruiken. Na aankomst koffers inleveren en op pad. Moe en voldaan aankomen bij het eerste hotel. Kamer was prima, avondeten op de kamer (3 gangen met verschillende keuzen) en heerlijk ontspannen. Het ontbijt op de kamer was goed maar de lunch was echt overheerlijk! Dikke boterhammen van boerenbrood met heerlijk beleg! (Bijna) te veel om op te eten tijdens de wandeling. Wat een prachtige wandeling en we waren verbaasd over de afwisseling van bos, heide, weilanden en alles wat er tussen ligt. 2e Hotelkamer was ruimer en met bad! Het avondeten was erg lekker (3 gangen) maar minder keuze. Er waren maar 9 gasten in het hotel aanwezig maar ondanks dat was ook hier het ontbijt prima verzorgd. De lunch iets minder uitbundig maar genoeg om de dag mee door te komen. Ook de 3e wandeling was mooi. Wat hebben we genoten! Koffers weer opgehaald en in de auto terug naar huis alweer aan het plannen wanneer we opnieuw met Paridon kunnen wandelen. Alles was tot in de puntjes geregeld en mocht je andere wensen hebben zijn ze meer dan bereid met je mee te denken en het mogelijk te maken. (wij wouden bijv. graag apparte bedden...was geen probleem). Heel erg blij voor Paridon te hebben gekozen!

Goed geregeld, goed hotel Bakker en prima ontbijt en diner, lunch pakket ook prima. Komen zeker terug. Route was ook leuk en duidelijk, geen zoek tocht.

fantastisch

Een zorgvuldig opgestelde wandelroute rondom Vorden met een goed verzorgd hotel; wederom complimenten en absoluut voor herhaling vatbaar.

uitstekend verzorgd

Fijn dat de hotels weer een graantje kunnen meepikken. Eten op de kamer is minder leuk dan in het restaurant, maar zoals Hotel Bakker het verzorgt is het best te doen.

Heerlijk even twee dagen er tussen uit

De route omschrijving van de eerste dag was prima, maar de tweede dag was het wat meer een zoektocht. Prettig hotel, waar, ondanks alle maatregelen, een heerlijke maaltijd, ontbijt en lunch werd verzorgd.

Gezellige wandeling

Dit was de tweede keer dat ik de route gelopen heb. Het is een mooie route. Op pag 13-18 en25 zitten onduidelijkheden. Misschien goed om eens na te lopen? Verder was t goed beschreven. De mensen van het hotel waren vriendelijk en behulpzaam. Het eten was middelmatig. Maar meer dan genoeg. De regeling van van Paridon is prima. Attent en snel

De Tweedaagse voelde als een heerlijke vakantie!

Alles goed geregeld en zo snel voor elkaar! Prachtige wandeltocht langs verrassende mooie plekken. We waren echt even 'van de wereld', en hebben onze accu 100% kunnen opladen.

fantastisch

Wij, Len en Fred Roest hebben zeer plezierige herinneringen in binnen- en buitenland met de wandelroutes van Van Paridon.

Prachtige tocht, voor ons een verrassing!

Op dag 1 een mooie wandeling en gastvrij onthaal bij Erve Bruggert. Ondanks de leefregels, heel aangenaam om daar te zijn! Het allermooist vonden we het pad door het Haaksbergse Veen op de tweede dag. Het lange stuk langs de weg aan het eind van de wandeling was jammer.

Mooie wandelingen

Mooie wandelingen, met zorg uitgezet en beschreven.

Prachtige wandeltocht door Zuid-Limburg

Wij hebben wandeltocht 35 in Zuid-Limburg gedaan met 2 overnachtingen. Vanwege corona werd de 2e dag door de Belgische Voerstreek vervangen door een alternatieve route door Nederland. Pluspunten: Bagagevervoer uitstekend geregeld en hotels namen alle coronamaatregelen in acht. Goeie kamers en maaltijden prima. Overwegend erg mooie wandelpaden. Ontsluiting weilanden door draaihekken is goed geregeld in deze streek! We raden deze tocht wel aan aan redelijk getrainde lopers. Per dag toch al gauw 5 à 6 uur gelopen. Ons tempo werd overigens wel vertraagd door fotograferen. Minpunten: wij vonden de routebeschrijving niet altijd duidelijk genoeg en zijn daardoor een aantal keren fout gelopen. De kaarten van dag 1 en 3 zijn te weinig gedetailleerd om je plaats/route te bepalen. Tip: mail bij een boeking voor de wandeling een gpx bestand als bijlage. In het 2e hotel in Slenaken kregen we voor lunch naast broodjes sinasappelsap en een Mars mee. Suggestie: voor wie minder zoet/gezonder wil lunchen zou een keuze daarin prettig zijn. Al met al geslaagde tocht en zeker een aanrader!

zorgvuldig geregeld.

ook op het laatste moment kon ons wandelreisje ( in corona tijd) gewoon geregeld worden, met een plan B, indien we niet belgië in zouden willen gaan. zeer tevreden zijn we ook over de accomodaties.

Prima service en altijd prachtige tochten

Van Paridon organiseert al 20 jaar een deel van onze vakantie. Altijd naar volle tevredenheid.

Verassende dagen en goed verzorgd

Bijna alles naar wens alleen bij het afgeven en ophalen van de bagage in het hotel in Valkenburg werden we niet vriendelijk ontvangen. Andere Hotels en overnachting en ontvangst top.

Mooie wandelingen en we hebben veel gezien.

We hebben 3 dagen op de Sallandse heuvelrug gewandeld. We hadden geluk met het mooie weer en de prachtige wandelingen. We hebben het erg naar onze zin gehad.

heerlijke dagen!

We hebben erg genoten, de route was prachtig en goed omschreven, en verder was alles prima geregeld!

Geweldige wandelingen met goede routebeschrijvingen

De wandelingen, de beschrijvingen, de hotels, het was ( weer) een topervaring

Altijd helemaal goed.

Als vanouds een paar dagen fijn eruit. Verrassende bewoner van het fraaie huisje Zonnehoekje. Groet Hans en Anneke Timp

Hele prettige, klantvriendelijke, professionele organisatie

Van Paridon wandelreizen is een hele fijne organisatie om bij te boeken. Zijn heel goed bereikbaar, denken mee, bieden oplossingen bij problemen. De reizen zijn goed verzorgd.

Pasteurstraat 32

7555NG Hengelo