Supersnel en met zorg bezorgd!

Zeer vlotte levering

Een goede webshop en gemakkelijk in gebruik

Snelle en goede service!!

Snelle service, duidelijk contact met de medewerkers, producten geleverd zoals verwacht.

dankjewel voor de mooie beoordeling!

Mijn ervaring bij deze firma is iedere keer top! Je ontvangt direct bericht en de stappen qua verzending zijn duidelijk en goed te volgen. Daarbij heb ik tot nu toe m’n bestellingen altijd compleet en binnen 2 dagen mogen ontvangen. Tevens hanteren zij scherpe prijzen, zijn de producten origineel en zien eruit zoals op de afbeelding.

Georgette, fijn om dit te lezen!

Bestelling en levering zijn correct

Dankjewel Pascale!

Snelle en betrouwbare levering

Isolde, fijn dat je tevreden bent!

Goede prijs, snelle service

Degelijke prijs voor het supplement dat we kochten, en uiteindelijk heel snel geleverd

Dankjewel Koen!

Wonderful!

Thorne are one of my trusted quality supplement companies that I use for myself and recommend to clients. Truly grateful for Bioflora's ease of access and quick service in delivering quality supplements to my door.

Thank you Shay!

trage levering en duits etiket

Bestelling deed er 10 dagen over en product werd geleverd met een slordig duitstalig etiket...

Hoi Cor, We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent. Bij het bestelde product (op de webshop) staat een leveringstermijn vermeld van 1-5 werkdagen. U heeft de order geplaatst op 29 januari om 17.46u en is afgeleverd op 6 februari om 14.02u. De effectieve levertermijn bedroeg nu 6 werkdagen. Aangezien de supplementen van Thorne in Duitsland aangekocht worden, is het inderdaad zo dat deze van een Duitstalige product omschrijving voorzien zijn. Op onze webshop staat de Nederlandse product omschrijving beschreven. Alsnog willen wij ons excuseren voor het ongemak dat u ervaren heeft.

duidelijke site ,snelle levering

goed,duidelijk en snel geleverd

Very fast delivery! I ordered from Danmark and my package came within 7 days. I usually order from Amazon, but they were out of stock. From now on, I wil order from Bioflora.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Pakket was goed en snel geleverd

Pakket was goed en snel afgeleverd bij het adres.

Heel erg klantvriendelijk en hulpvaardig

Hele goede en snelle communicatie

Goede producten en ruim assortiment

Goede producten en ruim assortiment voor een goedkopere prijs dan op andere webshops.

Perfecte service!

Zeer aan te bevelen!

Snelle levering en een heel plezierig berichtje dat de levering, ivm de barre weersomstandigheden, iets vertraagd zou zijn.

Levering ondanks slecht weer snel geleverd!

Nadat ik een bestelling had gedaan, kreeg ik kort daarna een e-mail met daarin de excuses dat het langer zou gaan duren ivm het slechte weer. Ik vond het reuze meevallen en ben zeer tevreden over de persoonlijke benadering hierover!

De beschikbaarheid van een hele rits producten met een redelijke prijs tov andere sites kan ik appreciëren. Service is snel.

Prima ervaring en fijne communicatie.

Enige tip die ik zou geven is een iets duidelijkere voorraad status zonder op elk product te hoeven klikken op de website of een filter mogelijkheid.

Goede service en zeer tevreden van de producten

Snelle service, zeer tevreden over de werking van de producten.

Dankjewel Elke!

Service

Via de chat hulp gekregen met het niet vinden van een produkt

Dankjewel Yvonne!

bevredigend

De bestelling werd mij medegedeeld wanneer en op welk tijdstip ik het kon verwachten!

Dankjewel Sylvia!

zeer tevreden over

Beste, Ik leerde Bioflora Health kennen via mijn osteopaat. Ik vond direct de voedingssupplementen die ik nodig had en weliswaar aan een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden over de producten. Ook de leveringen verlopen correct en zonder problemen. De producten worden meestal snel geleverd en aan huis. Dat is makkelijk. Dus over het algemeen ben ik zeer zeer tevreden en zal ik het zo nodig aanbevelen aan vrienden en familie!! Vriendelijke groeten

Dankjewel Patricia! Doet ons deugd om deze review te lezen!

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies. Chris Lauwers & Stephanie Wyllinck