Snelle verzending en tevreden over het product.

Erg goed

Ruime productkeuze, bestellen gaat erg vlot. De bestelling komt heel snel aan. Goede klantenservice. Goede, kwalitatieve producten. Wel beetje prijzig.

Levertijdverg lang ( 6 dagen)

Over de producten kan ik nog weinig zeggen. Ga nu pas beginnen.

Hoi Tanja, Nogmaals bedankt voor je bestelling en onze excuses dat je langer op je bestelling moest wachten dan normaal. Dit is zeker niet van onze gewoonte. We vinden het erg lastig voor je maar ook is het lastig voor ons dat een postorderbedrijf in onze naam de gemaakte afspraken niet nakomen. Sorry! Zoals je ziet in de track & trace hebben wij je pakket snel aangeboden aan DHL. Blijkbaar hebben ze een storing gehad of is je pakketje kwijt geraakt waardoor het 4 dagen bij DHL is blijven liggen. Wij hebben hier in ieder geval melding van gemaakt! Om je toch te compenseren voor deze fout hebben we je een kortingscode gestuurd die je bij een volgende bestelling kunt gebruiken.

Zeer klantvriendelijk en ook nog snel

Had per abuis 2 x hetzelfde besteld en betaald. Dit werd dezelfde avond nog hersteld en 1 dag later was het bedrag terug gestort. Super

Ruim aanbod, goed advies en goede service!

Bioflora Health Products biedt een uitgebreid assortiment aan. Als je vragen hebt over een product, krijg je snel degelijk advies. Bestellen gaat vlot en de levering laat niet lang op zich wachten.

Vlot alles kunnen vinden en snelle levering

Handige site en super goede snelle service

Prima, op donderdag besteld, op vrijdag bezorgd. Kan niet beter, geweldige service.

Super service, duidelijke informatie en snel geleverd!

Gewoon top! Woensdag besteld vanuit België en donderdag in huis. Kan niet beter!

Bedankt Peter! Goed om te horen.

Dik te vreden

Goede sevice en snelle levering

Bedankt Maria! Fijn te horen dat u tevreden bent.

Magnesan forte plus poeder

Dit product raad ik iedereen aan die last heeft van spier krampen.

Bedankt Jan! Inderdaad zijn er veel mensen heel tevreden over de producten van Bonusan.

Snel en voordelig!

Het product had een goede prijs en werd snel geleverd.

Weg met nare geurtjes

Deze wasmiddel zorgt ervoor dat je donkere was een wasmachine weer fris ruiken. Alleen wat jammer is, is dat er geen kleurbescherming is voor je kleding. Kleuren worden wel dof. Dus ik gebruik 'm alleen af en toe.

Vlugge en correcte levering.

Goeie prijzen en correcte levering.

Goede producten, snelle levering, prima!

Vlot en zorgvuldig

Vlot geregeld en zorgvuldig bezorgd.

Snel en klantgericht

Alles was perfect in orde!! 3

Duidelijke website, goeie prijs en correcte verzending!!!?

Goede snelle service

Snelle levering, duidelijke website

Binnen 48 uur mijn bestelling in huis. De bestelde producten waren makkelijk te vinden en duidelijk uitgelegd.

Vlotte on line winkelervaring aan scherpe prijzen met ook heel vlotte afhandeling en levering !

Positieve eerste koopervaring bij deze on line verdeler ; weliswaar voor producten die ik eerder rechtstreeks via de leverancier kende en bestelde. Vlot gevonden producten, vlotte bestel- en betaalverwerking en snelle levering.

Netjes verpakt binnen 2 dagen in huis

vlotte en snelle service

Vlotte en snelle service!

Helemaal goed

Bestelling snel geleverd en prijs ook niet te hoog.

Goede product, gemakkelijk in te nemen, goede prijs, op tijd geleverd, goed verpakt!!!

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies. Chris Lauwers & Stephanie Wyllinck