Ditmaal ok.

Met deze bestelling viel alles goed mee omdat het Bonusan supplementen zijn. Maar de eigen producten veranderen blijkbaar wel eens van samenstelling en daar ben ik minder blij om.

Super goed bedrijf

Duidelijke website waar je goede supplementen kunt bestellen!

snel en in orde

alles was goed

Goede communicatie, behulpzaam en flexibel

Goede communicatie, behulpzaam en flexibel

My favorite shampoo

Morrocco Method has been the only product my hair loves - red - straight - fast greasing - fine - My hair grew back stronger and fuller, I use the Earth Essence shampoo and the Saphire Volumizer Mist . Bioflora is currently the only store in Europe carrying their line. Thank You

uitstekend bedrijf

Ik betrek al jaren mijn producten van Bioflora Health Products. Dit is nog een bedrijf wat meedenkt en serviceverlenend is.

Snelle afhandeling

Prima geregeld

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Hoi Babette, bedankt voor je review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service!

Snel en compleet geleverd

Ruim assortiment en prima service.

Hoi Marion, bedankt voor je beoordeling!

goede producten

de bezorging was traag deze keer dinsdag besteld en vrijdag geleverd. donderdags aangeleverd bij de bezorger. Wat mij betreft hoeft niet op elk potje of doosje een sticker.

Hoi Ina, bedankt voor je beoordeling. Excuses dat de levering iet langer duurde dan dat u van ons gewend bent. Wel is het zo dat orders die op dinsdag na 22:00u besteld zijn pas woensdag verwerkt kunnen worden.

Heel tevreden van de service.

De prijs is goed. Heel goeie service. Topproduct.

Bedankt Marjolein, fijn te horen dat je tevreden bent over onze service!

Makkelijk bestelproces en snelle levering

Gisteren besteld en vandaag al geleverd. Wat een snelle service en ook netjes verpakt. Zeer tevreden over de producten!

Bedankt voor je beoordeling!

Goede ervaring

Netjes bezorgd en snelle levertijd.

Bedankt voor je review!

Vlugge levering!

Gisteren bestelling geplaatst en vandaag al thuis geleverd!

Hoi Joke, bedankt voor je beoordeling! Fijn te horen dat je tevreden bent.

Beste supplement

Beste supplement die ik ken. Zer volledig en doet zn werk

Hoi Claire, bedankt voor je beoordeling! Fijn te horen dat je tevreden bent over de supplementen.

Duidelijke site snelle levering.

Mijn eerste ervaring was top. Keurig alles heel snel geleverd.

Hoi Els, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Snelle en goede service

Telkens opnieuw ben ik verrast dat de producten er zo snel zijn. Nog nooit een foute levering gehad.

Hoi Jan, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Mijn ervaring was succesvol!

Goede site gemakkelijk en duidelijk! Service erg goed en de bestelling was heel snel in huis.

Hoi Christine, bedankt voor je review en goed om te horen dat alles snel geleverd is.

Alweer top!

Alweer top!

Hoi Annick, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Zeer snelle en correcte levering

Hoi Ina, bedankt voor je review!

Snelle levering van voorradige producten

Hoi Tis, bedankt en goed om te horen dat je de producten snel hebt ontvangen!

Kwaliteitsvolle producten

Goede kwaliteit en heel veel keuze.

Hoi Rukmini, bedankt voor je beoordeling!

Uitgebreid aanbod, snelle service,.. wel 1 punt waar ik niet zo tevreden over ben; de punten die je verzameld bij je aankoop vervallen te snel. Ik kan ze nooit gebruiken omdat ze zo snel vervallen. Ik koop niet elke week iets. Zou ik dan beter wel doen zodat ik ze kan gebruiken? Ergens anders behoud je je punten gewoon tot aan de volgende aankoop.

Hoi Elke, bedankt voor je beoordeling. We hebben de vervallen punten terug toegevoegd aan je account en ze zijn vanaf nu veel langer geldig.

Goede en snelle levering

Makkelijk te bestellen en spullen worden netjes verpakt en snel geleverd.

Bedankt voor je review!

Gewoon super

Ja goede service vraag direkt antwoord

Bedankt Yvonne!

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies. Chris Lauwers & Stephanie Wyllinck