Lange levertijd

Wanneer ik iets bestel, hoeft het van mij niet de volgende dag afgeleverd worden. Maar ik kreeg veel mailtjes waarin elke keer een andere te verwachten afleverdatum stond. Dat vind ik dan wel storend.

Beste Koko, bedankt voor de review! Kan u eventueel vertellen over welke mails dit gaat? Wij vinden geen mailverkeer terug tussen ons. Wel zien we verschillende mails van PostNL met andere datums op. Het lijkt er dus op dat PostNL vertraging had.

Snel geleverd en een nette service ivm niet te leverrn produkten

Hoi Yvonne, bedankt voor de review. Fijn dat we je zo hebben kunnen helpen.

Prijs en kwaliteit kloppen

Bestelling is netjes afgeleverd, alleen voor 22 uur geleverd de volgende dag geleverd klopt niet, het product is de volgende dag aangeleverd aan de post. Vrijdag besteld en zou dinsdags geleverd worden.

Hoi Ina, bedankt voor de review. Nu denken we wel dat je je vergist met een ander bedrijf want op onze webshop staat nergens vermeld voor 22 uur bestelt volgende dag geleverd. U heeft vrijdag besteld en wij hebben het zaterdag afgeleverd aan PostNL. Natuurlijk hebben wij verder geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL.

Goed geregeld

Betrouwbaar

Bedankt voor de beoordeling Pieter!

Prima aflevering. Had wel iets sneller geleverd kunnen worden.

Kijk hierboven.

Hoi Ton, bedankt voor de beoordeling! We doen ons uiterste best om de producten zo snel als mogelijk te leveren.

goede service

Snelle levering en goede oplossing voor een product wat op was. Ik had een 40 OZ fles bestelt van een product, in plaats daarvan kreeg ik 2x 12oz en 1x 16 oz. Komt op dezelfde hoeveelheid uit. Keurig beschreven op een briefje en geen extra kosten. Oja en ik kreeg nog een gratis potje tapenade er bij.

Hoi Tom, bedankt voor de beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent.

snelle aflevering, duidelijke communicatie

snelle aflevering, duidelijke communicatie

Hartelijk bedankt voor de review!

Al 6 jaar klant

De supplementen van bioflora health products zijn van goede kwaliteit. Ik blijf de website wat stroef vinden maar via de button 'merken' lukt het me wel. De leveringen verlopen correct De facturen zijn duidelijk. Bij Bioflora krijg je professioneel advies.

Hoi Evy, bedankt voor je feedback!

Fijn en goed

Snelle verzending

Snelle en correcte service!

Heldere communicatie, snelle verzending en aardige mensen!

Heel snelle levering!!!!!!

Zaterdags besteld maandags voor de middag in huis.

groenlip wert zeer goed tot nu toe dan 4 dagen. ook pernol groenlip vloeibaar geslikt, goed maar duur deze is zelfs beter!

Een zeer brede waaier aan producten, zeer correcte, snelle levering.

Indien een product niet op voorraad is, wordt het besteld voor jou en zo snel mogelijk geleverd. Voor tips en raadgevingen kan je ook steeds bij de eigenaars terecht! Zeer tevreden!

snelle en correcte levering .

directe opvolging en bevestiging van de producten .

Vlotte levering. 23 juni besteld en 26 juni in huis. Prima producten.

Bijzonder goed

Zowel de verzending alls de informatie, snel en correct

Doen wat ze beloven!

Ik bestel regelmatig bij jullie en ik kan alleen maar zeggen dat jullie doen wat jullie beloven. Goed en duurzaam verpakt, snelle levering, duidelijke communicatie en professioneel advies! Doe zo verder!

Hartstikke goed!

Voor de eerste keer een bestelling em perfect verlopen!

supersnel geleverd

na bestelling bij de apotheek supersel geleverd vanuit Nederland!

Goede info op de websitebezoek en snelle levering

Zeer prettig zaken doen ook gezien de verschillende betalingsmogelijkheden. Als je een product onder de 50 euro koopt ben je portokosten kwijt, heb dit ondervangen door twee producten te kopen.

Perfect!

Alles steeds in orde

Dankjewel voor je beoordeling!

Uitgebreid aanbod

Uitgebreid aanbod in kwalitatieve hoogwaardige producten.

Bedankt voor je beoordeling Suzanne!

Keurige levering!

Snelle levering en keurig ingepakt!

Gerda, bedankt voor je beoordeling!

vlot en vriendelijk

Martine, dankjewel voor je beoordeling!

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies. Chris Lauwers & Stephanie Wyllinck