Prima product, makkelijk in te nemen

Ik gebruik het nog te kort om al een mening kunnen geven

Hoi Desiree, bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat het een prima product is. We begrijpen dat je inderdaad nog geen mening kunt geven over de werking. Deze beoordelingen gaan dan ook meer over onze service en hoe je dit hebt ervaren. Natuurlijk is het altijd welkom om een beoordeling te geven over een product. Je geeft aan dat je ons niet zou aanbevelen aan anderen. Zou je dit kunnen toelichten? Zo kunnen we misschien onze service nog verder verbeteren. Mvg, Bioflora

ok

voor de eerste keer besteld, snel geleverd

Niet echt behulpzame klantendienst

Per ongeluk iets verkeerd besteld, ik wil graag een omruiling. Had voor €177 besteld, dus best wel goeie klant hé ? Bioflora wilde mij amper helpen en alles zou volledig op mijn kosten zijn, wat ik wel begrijp, maar ze gaf me het gevoel zo’n grote dommerik te zijn, die nu mag betalen voor haar stomme fout. Zo onvriendelijk, nog nooit meegemaakt! Ik weet niet of ik ooit nog bij hen bestel :(

Beste Sylvie, bedankt voor uw bericht. Eerst en vooral onze excuses als dit zo is overgekomen bij u. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat u het gevoel hebt een dommerik te zijn. Persoonlijk denken we dat dit een misverstand moet zijn. Na ontvangst van uw producten hebben wij volgende mail van u ontvangen: Ik heb uw bestelling ontvangen, maar ik wilde NAC bestellen en heb ontvangen: Bonusan L-Cysteine 600 mg 60 capsules, dat is niet hetzelfde hé ? Stephanie geeft aan dat dit niet hetzelfde is maar dat u dat product wel besteld heeft na controle van haar. U vraagt wat er dan nu moet gebeuren. Stephanie geeft aan dat u het verkeerde product naar ons kunt terugsturen maar dat de portkosten voor eigen rekening zijn. Na ontvangst zal ze het product terugbetalen en dan kan u het juiste product bestellen. Na deze mail krijgen wij bovenstaande beoordeling. In ieder geval lossen wij dit misverstand nog graag op voor u. Is het mogelijk om contact met ons op te nemen? Dit kan telefonisch of via mail. Mvg, Bioflora

zeer tevreden

Het maken van een order, de betaling, het op de hoogte houden van de status en de bezorging op afgesproken tijd is uitstekend

Vriendelijk goed product keurig verpakt en verzonden en bezorgd.

Mooi bedrijf Open en eerlijke mensen. Dank jullie wel

Positief

Netjes ingepakt, vlug verzonden, leuk kaartje erbij.

Ruime keus

Veel keus, eerlijke prijs en snelle levering.

Miss 1 tip , bij de supplementen schrijven waarvoor ze goed zijn. Ik bedoel : te gebruiken bij….. gr Susan

Hoi Susan, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Ook bedankt voor je tip maar jammer genoeg mogen wij volgens de Europese wetgeving van veel producten geen omschrijving geven over het toepassingsgebied. Deze is natuurlijk altijd aan te vragen via mail, chat of telefoon. Bij het product dat je besteld hebt staat wel een uitgebreide omschrijving. Heb je hier nog verdere vragen over dan horen wij dit graag. Mvg, Bioflora

Toppie

uitstekend

vlotte afhandeling van mijn producten en een snelle levering. tot volgende

correcte levering van de bestelde goederen.

een zeer snelle afwerking en levering.

Zoals het hoort

Geen problemen. Besteld en binnen de vooropgestelde termijn geleverd door bpost.

Zeer goede service en goede producten.

Symbioflor voor prikkelbare darm. Een enorm verschil!

Top kwaliteit

De supplementen zijn van zeer goede kwaliteit en bovendien worden ze super snel geleverd!

Gewoon een goede webshop

goede producten en fantastisch snelle levering!

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Top-begeleiding!

Chris staat altijd paraat met goede raad! Producten worden snel en correct geleverd!

Goede ontvangst en een snelle service daarvoor dank

Goede ontvangst en een snelle service daarvoor dank groetjes Giovanni allegria

Goede vlotte service

Mijn bestelling werd snel en correct afgehandeld. De volgende dag waren de supplementen al geleverd.

Uitermate positieve ervaring

Duidelijke communicatie, gouden raad, snelle reacties. Levering verliep heel vlot, na minder dan een week al een wonderbaarlijk resultaat. Hoopvol en ontzettend dankbaar.

Supersnelle service

Supersnelle service nadat er een product in de levering ontbrak

Snelle betrouwbare service.

Snelle betrouwbare service.

Goede snelle service van kwaliteitsproducten

Overzichtelijke website en snelle levering van goede producten

Product goed verpakt, snelle levering

Bij aankomst was het product (enkele boeken) degelijk verpakt zodat de kans op beschadiging tijdens transport geminimaliseerd werd. Ook werd de bestelling snel afgehandeld zodat ik het snel in ontvangst kon nemen.

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies. Chris Lauwers & Stephanie Wyllinck