Geweldige producten en snel geleverd

Meestal gaat het goed!

Bij de laatste bestelling ging het mis, het duurde 14 dagen voor ik mijn bestelling kreeg. Het stond wel op de mail dat het verzonden was. Zelf maar gebeld.

Besteld en snel geleverd

Bestelling geplaatst en super snel geleverd

Producten voor " Champions ! "

heel goede producten n voor best prijs &qualiteit !

veel goede producten

Goed producten voor een redelijke prijs en eenvoudig te bestellen

Efficace , rapide

Site facile et agréable. Prix du produit correct et surtout pas de frais de port dans mon cas

Kwalitatief hoogwaardige producten

Kwalitatieve producten en goede service. Hier kan je in vertrouwen kopen.

Direct goeie levering

Zeer content!

Goed product

Bestelde product snel ontvangen. Snelle reactie op vragen via de mail.

Beste Joke, bedankt voor je bericht, we begrijpen je reactie. Zoals je kan zien op de verpakking is de Osteocare van Plantina ook afkomstig van Nutramin. U kan dit ook zien aan de samenstelling. Het is hetzelfde product, alleen in een andere verpakking. Mvg, Bioflora Health Products

Dik in orde!

Snelle levering en netjes verpakt, niets op aan te merken. Voordelige prijzen.

Prima producten voor een goede prijs

Ik heb alle producten kunnen vinden die mijn therapeut adviseerde. Mijn favoriete merk voor een goede prijs, lager dan op andere websites. Handig ook om de producten gemakkelijk te kunnen vergelijken op de site.

alleen maar positief

snel,goed verzorgd,duidelijk traject

Goede producten

Reeds meerdere orders geplaats Goede producten en vlotte levering!

Nette afhandeling van de bestelling

Vlot geleverd en goed verpakt!

Slecht

Ik heb tot nu toe 2 x B12 besteld. Bij beide keren werd het geannuleerd omdat het niet in stock was. Op het website stond het "op voorraad". Dat zou moeten aangepast worden naar "niet in voorraad". Dan zou ik verder zoeken.

Goede prijs en snelle levering.

Ik had mijn bestelling snel binnen. De prijs was ook goed.

Prima levering

Alles heel snel

Goedemorgen , Wat vervelend om te horen , maar volgens onze gegevens en van de postbezorger heeft u op vrijdag uw bestelling geplaatst is uw pakket op maandag afgeleverd , op het door u gezegde "safe place " . U kunt dit terug vinden via de track en trace code van uw bestelling dat uw pakket ook is afgeleverd. Mvg kelly, klantenservice Bioflora .

Fijne site en binnen 2 dagen is alles netjes op tijd bij mij thuis.

Zeer fijn bedrijf alles komt snel en netjes bij mij aan en als je iets wilt vragen kun je ze bellen en krijg je meteen antwoord.

Niks op aan te merken. Heel correct

Heel correct

Prima website en snel geleverd.

Ruime keuze op de website, snelle levering.

bij verzending waren 2 produkten beschadigd, meteen helemaal vergoed en via contact email aan mij teruggegeven. Prima service.

Mijn ervaring was uitstekend!

Mijn medicatie was binnen en 's anderendaags bezorgd.

Alles tip top

Tip top

Snel, correct en steeds een vriendelijke communicatie

Na het plaatsen van de bestelling en het krijgen van de bevestiging is de levering zeer snel ter plaatse waardoor mijn patiënten verder geholpen kunnen worden

Super klantvriendelijk!

Ik was 1 produkt vergeten in winkelmand. Dit werd alsnog toegevoegd. Geen aparte zending, geen extra kosten. Betaling ook meteen geregeld. Heel klantvriendelijk! Dank je wel hiervoor.

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies!