Goede prijs en snelle levering.

Ik had mijn bestelling snel binnen. De prijs was ook goed.

Prima levering

Alles heel snel

Goedemorgen , Wat vervelend om te horen , maar volgens onze gegevens en van de postbezorger heeft u op vrijdag uw bestelling geplaatst is uw pakket op maandag afgeleverd , op het door u gezegde "safe place " . U kunt dit terug vinden via de track en trace code van uw bestelling dat uw pakket ook is afgeleverd. Mvg kelly, klantenservice Bioflora .

Fijne site en binnen 2 dagen is alles netjes op tijd bij mij thuis.

Zeer fijn bedrijf alles komt snel en netjes bij mij aan en als je iets wilt vragen kun je ze bellen en krijg je meteen antwoord.

Niks op aan te merken. Heel correct

Heel correct

Prima website en snel geleverd.

Ruime keuze op de website, snelle levering.

bij verzending waren 2 produkten beschadigd, meteen helemaal vergoed en via contact email aan mij teruggegeven. Prima service.

Mijn ervaring was uitstekend!

Mijn medicatie was binnen en 's anderendaags bezorgd.

Alles tip top

Tip top

Snel, correct en steeds een vriendelijke communicatie

Na het plaatsen van de bestelling en het krijgen van de bevestiging is de levering zeer snel ter plaatse waardoor mijn patiënten verder geholpen kunnen worden

Super klantvriendelijk!

Ik was 1 produkt vergeten in winkelmand. Dit werd alsnog toegevoegd. Geen aparte zending, geen extra kosten. Betaling ook meteen geregeld. Heel klantvriendelijk! Dank je wel hiervoor.

correct en snel

enkel goede ervaringen!

Ik heb mijn bestelling snel en in goede orde ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima producten en snelle levering

Tja, wat wil je nog meer? Goede producten om mijn gezondheid te ondersteunen. Vlot bestellen en snelle levering. Ik ben tevreden.

Positieve ervaringen met deze producten

Waar voor je geld. Producten die verkeerd besteld zijn mogen omgeruild worden, levering is zeer stipt en tijdig, vriendelijke bediening aan het onthaal en via telefoon, enz.

Makkelijk besteld en héél snel geleverd . Blij mee!

Makkelijk website om te bestellen. Blij dat het zo snel geleverd is!

Vlotte en snelle bediening!

Ik ben zeer tevreden over de snelle service en levering van mijn bestelling

Correcte levering en de voordeligste! l

Correcte levering en voordelige prijs t.o.z van andere winkels.

Goede service Tevreden.

Beste, Ik ben te vrede. Bedankt.

uitstekend

uitstekend

Zeer lange levertijd

Ik bestelde een voedingssupplement in de veronderstelling dat het zeer snel geleverd zou worden. Na 3 weken, en op eigen initiatief, kreeg ik te horen dat het tot nog een week langer zou kunnen duren vooraleer ik het product in huis zou hebben. Jammer dat het zo lang moest duren, het zou handiger zijn als je de (vermoedelijke) levertijd onmiddellijk bij de bestelling zou weten.

Beste Anja, Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat dit product juist uit voorraad was en dat jouw bestelling onze stockupdate gekruist had. Dit is normaal geen probleem want we krijgen elke dag nieuwe voorraad. Echter bleek de leverancier vertraging te hebben met dit product wegens inklaring. Moest er een probleem zijn qua levering, dan wordt de klant altijd ingelicht. Vermoedelijk door de drukt zijn we dit bij jou vergeten waarvoor onze oprechte excuses! Blij dat je het product toch nog hebt ontvangen en een fijne jaarwisseling voor jullie! Bioflora Health Products

Uitstekend werkende middelen, voor gunstige prijs!

Veel patiënten in mijn praktijk met heftige chronische klachten merken snel resultaat van deze zeer goede natuurlijke producten. Breed assortiment, ook met de MF druppels bijvoorbeeld tegen virussen en alles tegen een zeer gunstige prijs voor zoveel kwaliteit.

Snelle én correcte service

Snelle én correcte service

Bestelling snel verstuurd en goed communicatie over producten via de mail!

Als ik jullie producten heb besteld hebben wij het al snel in huis. En er wordt al snel een mail verzonden wanneer het verzonden wordt. Dat is erg prettig dank jullie wel. Fijne feestdagen toegewenst. Bep en Andre

Minder vaak ziek

Ik kom nu al een tijdje bij Chris en maak gebruik van suplementen en ik ben minder vaak ziek dan dat ik atlijd was. Heel fijn dus.

Breestraat 4 4645ED Putte

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies!