Helder en goed

De site is gebruiksvriendelijk en helder De levering was snel en goed.

Dankjewel Petra voor de leuke beoordeling!

Snel en keurig verpakt

Snelle levering, scherpe prijzen en keurig verzonden. Ook goede info tussen bestelling plaatsten en geleverd krijgen.

Hoi Krista, dankjewel voor je mooie beoordeling!

Snel en duidelijk

Ik was opzoek naar een specifiek product en heb dit gelukkig gevonden bij Bioflora Health Products. Snel en prima service zodat ik snel met het product kon beginnen.

Beste Christa, bedankt voor je beoordeling, hopelijk bevalt het product ook?

Prima service en snel geleverd.

Goede producten en snel geleverd. De volgende dag al in huis !

Hoi Debbie, tof om te lezen dat u tevreden bent!

Vriendelijk, snel, betrouwbaar!

Zie boven!

Dankjewel Gabi!

Uitstekende service en mooie producten aan een eerlijke prijs

Ik was op zoek naar een aantal producten en kon deze niet meteen vinden op de shop. Dankzij de chatfunctie werd ik heel snel geholpen door een vriendelijke dame. Ook had ik daarna, bij het afronden van mijn bestelling, het verzoek om mijn pakket bij een postNL locatie af te leveren. Dit heb ik ook via de chat gevraagd en dit was geen probleem. Super service, heel aangenaam en een uitgebreid assortiment.

Bedankt voor u mooie, uitgebreide beoordeling!

Goede vriendelijke snelle service

Via chat werd ik snel en duidekijk geholpen door medewerkster.

Hoi Brenda, blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening!

Lage prijs en snelle levering. Top!

Lage prijs en snelle levering. Aanrader!

Hoi Gerard, bedankt voor uw beoordeling!

Goede producten en uitstekende service

Wat een uitgebreid assortiment aan producten. Heel fijn om persoonlijk contact te hebben bij vragen. Ik ga zeker vaker bestellen.

Dankjewel Cynthia!

Snelle levering en goede korting op de prijzen

Dankjewel Linda!

In de webwinkel staat veel maar levering blijft achter of komt niet.

Een groot assortiment in de webwinkel. Onoverzichtelijk qua zoeken naar producten, zeer chaotisch. Het verwerken van een bestelling lijkt ook zo chaotisch te zijn. Bestelling 30-7-20 van 7 producten. Op 1-8-20 levering 4 producten. Op 18-8-20 ontbreken nog 3 steeds producten. 1 Product komt volgende week, van 2 producten storten ze het bedrag direct terug, ik ontvang een mail dat ze dit gedaan hebben. Op 1-9-20 ontbreken nog steeds 3 producten en is er geen bedrag teruggestort. Er zou bij het terugstorten een technische fout zijn ontstaan. Bedrag ander product ook terugstorten. Ik wacht af.

Beste Maria, bedankt voor uw review. Echter schrikken wij wel een beetje van uw reactie aangezien we u altijd op de hoogte hebben gehouden van de status van uw bestelling en met welke reden uw bestelde producten vertraging hadden. Ook hadden we aangenaam telefoongesprek waar we alles nog eens hebben toegelicht. Een terugstorting wordt bij ons altijd per direct doorgevoerd zoals we aan de telefoon hebben meegedeeld. Helaas was er bij mollie een technische fout en is deze niet doorgevoerd waarvoor onze excuses. Na uw melding hebben we dit per direct rechtgezet.

Wat we besteld hebben is een bekend product voor ons en bij jullie was dit het goed koopste.

Dankjewel Andre!

Ik ben uitermate tevreden over de service die BioFlora biedt. Het is voor hen geen moeite om met de cliënt mee te zoeken naar de beste behandeling. Producten die je bestelt, worden zeer snel geleverd waardoor je er snel mee aan de slag kan! Een topteam!

Hoi Iris, dankjewel voor de mooie beoordeling! Doet ons plezier om dit te lezen,

soepel

zeer snelle correcte levering

Dankjewel Sabine!

Hopeloze website, goede assistentie aan de telefoon.

Zie boven, onnoemmelijke moeilijke website om on line te kunnen bestellen , het lijkt wel of men NIET wilt verkopen. Via de telefoon, internationale verbinding ( beter zou zijn een doorverbinding via een plaatselijke telefoon) toch via enig tegenstribbelen ( Moeilijke boekhouding) bestelling kunnen plaatsen. Naderhand bijzonder snelle en stipte levering van het gevraagde

Dankjewel Toon! We proberen dagelijks verbeteringen aan te brengen om het zo voor iedereen gebruiksvriendelijker te maken.

Correcte levering - beste prijs

Heel tevreden

Dankjewel Mireille!

Hoi Claudia, bedankt voor de review!

Supersnel

Mijn shampoo bar is heel snel de volgende dag bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling! Piepkleine tip: ga voor zero waste verpakking met bezorgen zonder bubbeltjesplastic.

Hoi Debby, bedankt voor je bericht en de tip! Hier zijn we mee bezig.

Fast and reliable

They are fast, reliable and usually have good prices.

Hi Luis, thank you for your review!

Goed snel en betrouwbaar zoals al vele jaren.

Ik ken dit bedrijf al vele jaren en heb alleen maar goede ervaringen. De prijs is ook goed, dus....

Hoi Henk, bedankt voor je bericht! Fijn om dit te horen.

Pakje stond aan de deur

Geen duidelijk uur van aankomst,

Hoi Francine, bedankt voor je bericht. Normaal krijgt iedereen een track & trace via de mail. Op deze manier kan je de status van uw bestelling volgen.

Alles verliep naar wens

Hoi Ankie, bedankt voor je review!

Concurrerend en snel

Goede overzichtelijke website met prima prijzen en een snelle levering. Breed assortiment, kortom aan te bevelen.

Hoi Martin, bedankt voor je bericht! Fijn te horen dat je tevreden bent.

Duidelijke site en snelle levering.

Voorraad informatie op de site klopt. Na bestelling snel thuis. Betrouwbaar dus!

Hoi Karin, bedankt voor je bericht. Wij proberen de bestelde producten altijd zo snel als mogelijk te leveren.

Super service!

Ik ben zeer tevreden over het product dat ik heb besteld op advies van Bioflora en ook dat ik het zo snel aan huis geleverd kreeg! het zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn. Ik zal zeker in de toekomst nog bestellingen plaatsen! Hartelijk bedankt!

Hoi Karin, bedankt voor je uitgebreide review!

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies. Chris Lauwers & Stephanie Wyllinck