Prima Webshop

Ik heb bij deze webshop voor het eerst een bestelling gedaan, had nog nooit eerder van ze gehoord en heb daarom wel eerst gecheckt of het betrouwbaar is. Dat was/is het dus, naar mijn mening; ik heb mijn producten goed en netjes ingepakt ontvangen. Ik ben dus positief over deze website en ga er vast nog eens een bestelling doen als ik iets nodig heb.

Bedankt voor de snelle levering

Zeer correct!

Duidelijke omschrijving van het artikel en zeer correcte levering.

Zeer efficiënte firma met een breed gamma aan natuurlijke middelen

Bonusan product UC-II plus voor hond bindweefsel en kraakbeen werkt zeer goed, op advies van mijn dierenarts. Border Collie 13 jaar 7 mnd. Voorlopig is capsule per dag. Economisch.

Sakura

Excelente trabajo muy puntuales al enviar y entregar el producto.

Alles verliep netjes en vlot.

Prima producten, en duidelijke email berichten. Zeer tevreden

zuper

goed de bezorging en alles snel in huis bedankt

Wat ik bestel, dat wordt geleverd, in goede conditie!

Maakt de verwachting waar

Duidelijke site, complete productlijn en snelle verzending: alles wat ik vraag van een online winkel!

Fatantastisch!

Voelde me slecht voor ik hiermee begon en ben in behandeling geweest bij Chris en sindsdien gaat het alleen maar beter. Producten direct bij hem op voorraad en bijbestellen gaat zeer vlot en vlug.

Snelle verzending

Ben heel tevreden met mijn bestelling,en vooral de snelle verzending

Super snelle levering

Goede producten. De potjes waren goed verpakt en had het binnen 36 uur al binnen. Top

Heel goede producten

Het is al de tweede keer dat ik van Bioflora bestel. De producten zijn heel efficient, en ze zijn snel geleverd. Ik ben content en ik zal blijven bestellen.

Perfecte afhandeling.

Prima supplementen voor aanvullende versterking tegen de winter. Prima dienstverlening.

beste prijs kwaliteit

Snel geleverd.

Prima ervaring opgedaan met deze 1e bestelling

De website is overzichtelijk. De gewenste artikelen had ik vlot gevonden en waren in de aanbieding. Ook fijn. Ik hoefde geen account aan te maken, maar heb mijn bestelling snel kunnen plaatsen. Binnen twee dagen geleverd. Keurig verpakt in kleine doos. Blij mee en zal nog wel eens een bestelling plaatsen.

Snelle levering Alleen in huidige pot een dikke klont van ong 3 cm.......

Ik ben tevreden met service van Bioflora.

Een goede ervaringen gehad.

Nog onbekend

De bestelling is prima gelopen, aangezien dit product ongeveer 8 weken duurt voor dat het gaat werken weet ik het nog niet. Ik ga er vanuit dat het goed komt omdat ik het eerder gebruikt heb.

Snelle verzending

Snelle verzending van de bestelling, goede communicatie. Het product bevalt goed, Het is alleen nu nog te vroeg om een gezondheidseffect te kunnen beoordelen.

Alles perfect verlopen.

Goed bezig!

zoals gewoonlijk!

prima en goede begeleiding

Scherp geprijsd en snelle levering

Ik bestel hier graag de Padma Basic om dat die hier het goedkoopst is

Really good product

Can already feel a difference. Really helping with my candida overgrowth.

Over Bioflora Health Products

Bioflora Health Products, alles voor uw gezondheid bij ons online! Bioflora Health Products is een familie bedrijf en levert al meer dan 60 jaar gezondheidsproducten, voedingssupplementen, kruidenspecialiteiten en natuurvoeding aan een gezonde prijs. Onze natuurgeneeskundige specialisten en gediplomeerde drogisten staan u graag te woord. Bioflora Health Products staat voor vele jaren ervaring, vakkennis en degelijk advies!