Steeds perfecte service en dag daarna geleverd (België)

Elke bestelling loopt perfect en wordt de dag erna geleverd, ook service is super

Snelle service, goede en bruikbare info.

Een hubsan h216 besteld met enkele reserve onderdelen, een dag later geleverd. Leuke site met goede en bruikbare info.

Erg betrouwbare webwinkel en aandachtige, klantvriendelijke medewerkers

Een week geleden een drone besteld (feitelijk voor de kleinkinderen, maar eigenlijk ook een beetje voor mezelf). De drone (Hubsan H216 die aanbevolen wordt op de website voor een beginner) werd netjes geleverd de werkdag na de bestelling. Dan direct een nabestelling (wat doe je als bezorgde opa?) geplaatst voor extra batterijen, propellers en motoren, wat ook de volgende dag werd geleverd. Er rees echter al onmiddellijk een probleem met de bluetooth verbinding tussen zender en smartphone: een e-mailtje met vraag om hulp werd de volgende dag al beantwoord. Dat vindt ik knappe service! Inmiddels heb ik gemerkt dat er op het net goedkopere webwinkels te vinden zijn, maar ik heb bij Drone-kopen.be wel het gevoel dat ik daar goed zit en als nieuwe klant geapprecieerd word.

Zeker een aanrader!

Dit is mijn derde toestel en veruit het beste. Betere reactie op de commando’s, stabieler, zoals het hoort! Leuk om eens met een toestel te vliegen die wel doet wat ik ervan vraag. De vliegsnelheid is wel een beetje aan de trage kant, mocht wat sneller gaan:-) Ik heb dit toestel aangekocht in een starters-pakket, de extra batterijen komen goed van pas! Kwaliteit camera in goed, voor een beginnersdrone. Zeker een aanrader!

Beste service en goede uitleg voor beginner.

Beste service en goede uitleg voor beginner

Geweldige service

Praktische downloads

perfect geregeld

defecte drone binnen garantie ,perfect geregeld door die mannen. een nieuw toestel gekregen.

Snelle service en uitstekende uitleg!

Snelle levering na aankoop, ook de tips en tricks zijn een pluspunt. Ook met je vragen kan je er makkelijk terecht. Knap werk!

Alles was zoals het moet zijn ik ben een tevreden klant ! :-)

Ik heb nog maar twee keer met de drone gevlogen tot op heden en het is me die twee keer nog niet gelukt een Iphone 4S en een Nokia 8 (TA-1012) te koppelen aan de afstandsbediening, maar je kan hem perfect met de smartphone besturen. Waarschijnlijke doe ik nog wel iets verkeerd.

Tof dat je gratis het boek kan downloaden met tips voor beginners... goeie site, top 👍

Correct en alles zoals beloofd

Zeer tevreden over deze webwinkel

Site is oké maar de beschrijving hoelang de drone kan vliegen is een beetje met de haren getrokken! Ik had gehoopt op 15min maar dat haalt hij niet.

Super service alles ok

Snel klaarzetten van bestelling voor afhaling alles zoals besproken in chat goede uitleg en antwoorden op de vragen .

Goed leerstof

Prachtig en top product!

Correct en zeer snelle levering!

vriendelijke mensen, hulpvaardig, snel antwoord, snelle service

Niet lang moeten wachten op een antwoord, klaar en duidelijke uitleg, snelle versturing, nog extra wiekbeschermers gratis bijgekregen ook,bestelling klopte, voor herhaling vatbaar

nuttige informatie

Thanks voor de geleverde info.

perfect bestaat niet .....maar toch bijna !!

no problems

Alles goed verlopen

Alles in orde !

Zoals het hoort

Prijs , 1 batterij werkte niet , teruggestuurd en portkosten niet vergoed

Pluspunten

vlot goede communicatie

volledige handleiding in het nederlands voorzien

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle levering