De schroeven waarom niet per 4 verkopen?

Heb schroeven besteld, en overal verkopen ze deze per 4, jullie verkopen ze per 2? Is de laatste keer dat ik iets besteld heb bij jullie, bij Belgische firma’s online kopen! Foei

Dag Peter, We hebben je beoordeling van 1/10 ontvangen en zijn eigenlijk een beetje van onze stoel geblazen. Op onze productpagina staat duidelijk omschrijven 'set van twee propellers' met daarbij een begeleidende foto. Wij hebben jou niet verplicht om deze set aan te kopen, noch hebben wij op één of andere manier laten uitschijnen dat het om 4 propellers zou gaan. Elders worden ze zowel per twee als per vier verkocht. https://www.drone-kopen.be/product/dji-phantom-4-propellerset/ Wanneer je in het tankstation één blikje cola koopt, ga je het tankstation dan ook nadien een negatieve beoordeling geven omdat ze in Delhaize per 6 verkocht worden? Ik begrijp dit eerlijk gezegd niet... Wij zijn een kleine shop, transparantie en eerlijkheid staan centraal, om dan dit te lezen. Onze online beoordelingen zijn voor ons heel belangrijk, ik zou je dan ook willen vragen om deze beoordeling te herzien want dit heeft voor ons een grote impact (zonder dat wij iets aan jou probleem konden of kunnen doen). Alvast bedankt. Yuri

Tof speelgoed

Tof speelgoed ook voor 60+sers geschikt , een klein nadeel is het vervangen van de batterij dat gebeurt dmv kabelaansluiting vind ik omslachtig. De propeller bescherming is aangeraden om te gebruiken in huis , je kunt je niet inbeelden hoeveel obstakels in huis zijn. De extra bijgeleverde batterijen zijn een must , want met 1 batterij heb je niet zo een groot vliegplezier. Je kunt de drone niet gebruiken bij winderig weer of anders ligt hij bij de korste keren bij je gebuur.

Geweldige ervaring, plezier van het bezig zijn met de drone is moeilijk te vatten in één zin.

Geweldige aankoop. IN begin wel wat zoeken om juiste app te downloaden op GSM, maar eens dit lukte een plezier om de behendigheid met de drone op de proef te stellen. Jammer dat ik slechts één batterij heb aangekocht (heb kunnen aankopen) wan na 15 minuten ongeveer is de batterij leeg en dan duurt het wel even voor je verder aan de slag kan. Dit is voor mij dan ook het enige minpuntje.

Originele en goed verpakte onderdelen.

Goede service voor aankoop en goed product (Hubsan h216a)

Vooraf snel antwoord op vragen via messenger. Snelle levering volgens afspraak. Op de website aangeraden beginnerstoestel Hubsan H216A doet het tot nu toe perfect. Wel goed dat we in het starterspakket extra batterijen en oplaadkabels hebben bijgekocht want batterij moet na een tiental minuten vliegen vervangen worden en opladen duurt vrij lang. Dankzij de extra oplaadkabels kunnen we verschillende batterijen tegelijk opladen. Dienst na verkoop kunnen we nog niet beoordelen wegens nog niet nodig gehad. Algemeen tevreden.

Hubsan X4 plus (h107p) vanzelf terug naar China

Hubsan X4 plus (h107p) starterset aangeschaft. Helaas niet lang kunnen vliegen. De drone gaat op eigen houtje omhoog (lees: volledig weg tot je hem niet meer ziet) en daar is niets aan te doen. Dat dit toestel de controle verliest en wegvliegt valt ook te lezen in meerdere reviews op Amazon. Maar men zegt mij: een verkeerde handeling. Dit was heel duidelijk niet het geval! Spijtig! Tevens is mijn beoordeling van het toestel op hun website weerhouden (niet de Kiyoh beoordeling).

Dag Stefan, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Nog nooit eerder hebben wij dergelijk probleem gehad met dit toestel, temeer omdat dit toestel niet over GPS beschikt is het onmogelijk dat het plots een eigen leven gaat leiden. Dit kan bijna niet anders dan een verkeerde handeling betreffen (bewust of onbewust). Jammer dat wij daarvoor worden afgestraft. Beoordelingen verlopen allemaal via deze weg, via dit onafhankelijk platform.

Rommel

na 2 keer mijn batterijen te hebben opgeladen trok ik zonder er ruw mee om te gaan het kabeltje van de oplader uit het contactstukje waardoor ik nu geen oplader meer heb en dus ook al niet meer kan vliegen.

Dag Bram, Jammer om dit te lezen en jammer om te zien dat je dit ook niet liet weten aan ons. Indien we geen weet hebben van een probleem, kunnen we dit niet correct oplossen. Gelieve even te mailen naar info@drone-kopen.be en we kijken wat we voor jou kunnen doen!

Zeer goede informatie

ik ben tevreden over de informatie die gegeven wordt over de apparaten die er zijn en de reglementen die er over zijn.

SLECHT!

Herstelling duurt maanden! Jullie werkwijze is zeker geen reclame Na onze beoordeling via kiyoh is er snel gereageerd, oud toestel onder garantie vervangen door nieuw toestel. Wel pech met nieuw toestel: bij eerste vlucht bleek het onbestuurbaar en is in de buurt (?) op ongekende plaatst neergestort?

Dag Johan, Spijtig om dit te lezen. De herstelling heeft wegens omstandigheden (deels bij ons, deels bij onze leverancier) inderdaad langer geduurd dan normaal, maar uiteindelijk raakte wel alles opgelost. Het zou fijn zijn mocht je ons op dit eindresultaat beoordelen.

Snelle levering en goede service!

Ik heb een goede ervaring met hun. Ik bestel zoiezo nog bij hun!

slechte ervaring voor mij

Drone gekocht: 1ste probleem: de propellers konden er niet op omdat 2 van de vier schroeven te vast gedraaid waren waardoor ik ze niet loskreeg, enkel door de schroef. Contact opgenomen met verkoper + hiervan foto doorgestuurd maar geen antwoord mogen ontvangen. 2de probleem: alle stappen doorlopen van de handleiding maar bij vertrek met opstijgen blijft de drone op de grond op 1 steunvleugel staan en gaat niet omhoog. Spijtig dat de verkoper niet via telefoon bereikbaar is en dat hij op de mails niet meer antwoord. Geen antwoord mogen ontvangen dus kan ik niet anders als langs deze weg contact zoeken.

Dag Yves, Op 22/07 (gisteren dus) om 12u55 ontvangen wij van jou de eerste melding over dit probleem, om 13u07 (exact 12 minuten later) ontvang je van mij al een antwoord en vraag naar bijkomende informatie. Om 13u14 volg een mail van jou, om 13u38 nog een mail (met foto) en om 21u31 nog een mail met de vraag of we 'al' een oplossing hebben. Ik stuur op 23/07 om 16u05 een antwoord op je laatste mailtje, +- 24u nadat je de foto hebt doorgestuurd. Dan nog durf je beweren dat we niet meer antwoorden?? Ik had graag nog samen met jou een oplossing gezocht, maar dit soort praktijken ("ik schrijf een negatieve review en dan zullen ze wel sneller antwoorden") keur ik helemaal af en werken tegenovergesteld. Het is duidelijk dat jij de schroeven te hard hebt aangedraaid waardoor ze nu niet meer losraken. Verder zou ik je adviseren om bij toekomstige online bestellingen toch een klein beetje geduld te hebben (bij gelijk welke shop), we zijn ook maar mensen en onze dag telt ook maar 24u (en nee, je bent niet onze enige klant waarover we ons overigens met plezier bekommeren). Ik had je met plezier verder geholpen, maar niet op deze manier.

Zeer snel geleverd!

Ik had dringend accu's nodig voor mijn droone. 'sAnderendaags werden ze geleverd. Perfect!

Zeer goede service, snelle levering en als ik vragen heb, krijg ik de info,

Ik ben ontgoocheld over de aankoop.

1) Koppelen drone - controller - smartphone is niet evident 2) Drone is niet te controleren, blijft niet stabiel. Ik heb geen ervaring, maar het lijkt mij alsof de drone helemaal niet normaal functioneert. Bijvoorbeeld automatisch opstijgen werkt niet. Drone stijgt op en gaat onmiddellijk naar zijkant. Ligt het aan mij? Is er iets mis met de drone? Ik weet het niet. Veel plezier heb ik er in elk geval nog niet aan gehad.

Dag Pierre, Via mail hebben we je ondertussen proberen verder helpen, het koppelen van de drone met de controller bleek je ondertussen toch zelf te hebben gevonden. Voor het probleem van het afwijkend vlieggedrag hebben we je enkele vragen gesteld om een diagnose te kunnen geven maar helaas nog zonder reactie op dit moment. We gaan ervan uit dat deze problemen ook zichzelf hebben opgelost, mocht dat niet zo zijn dan kan je altijd terecht bij onze support dienst via mail of chat.

Drone-Kopen.be is TOP

Zéér snelle levering. Ik woon in Antwerpen en heb mijn drone toch besteld bij Drone-Kopen.be omdat hun site simpel maar héél overzichtelijk is. Je vindt er vlot alle info over verschillende drones en de wetgeving er over. Die mannen weten waarover ze praten. Mijn drone DJI Mavic Mini Fly More Combo heb ik nog geen 2 weken maar tot hier toe vliegt hij fantastisch. Een echte aanrader voor beginners.

TOP!!!

- SUPER snelle levering! - een mail met een vraag (na aankoop) werd na 10 minuten al beantwoord! Dat noem ik TOPservice! - de drone (DJI Mavic Mini Fly More Combo) dat we kochten, was een verjaardagscadeau voor onze zoon dat 15 jaar werd... we hadden wel wat schrik of dit reeds geschikt zou zijn voor een 15-jarige maar lukt PERFECT!!! Misschien is de jeugd in alles zelfs handiger dan de ouders :-) - ECHT een aanrader!

Bestelling is correct geleverd

Dit is mijn eerste drone en ben er tevreden over. De bestelling werd correct verwerkt en afgeleverd.

top, snelle levering

de levering was snel en de drone is top !

Vlot om te kiezen, te leveren en in gebruik te nemen.

Ik kocht deze drone voor mijn man, hij is er heel blij mee. Het is zijn eerste drone en perfect voor een beginner. Het enige minpuntje vind ik het geluid (maar hem stoort het niet :) ) Dit is een heel degelijke drone (prijs-kwaliteit) en heel vlot te besturen. Ik ben ook heel tevreden over de informatie van op de website en de levering.

Prachtig , handig , klein toestel. Goed om een drone te leren besturen.

Spijtig dat er geen Nederlandse handleiding bij zit. Boekje in het Engels heb je een vergrootglas nodig.

100 procent tevreden

Door de corona en na was de levering vertraagd maar heb mijn bestelling in goede orde ontvangen.Contact via email over de bestelling werd vlot beantwoordt.

Snelle levering en goede staat

Nogal zwak gps signaal vindt moeilijk gps satelieten keerd moeilijk naar zijn vertrekpunt terug heeft soms het noorden kwijt en vliegd dan weg geen controle erover . Deze minpunten kunnen de oorzaak zijn van zwak gps signaal .

Voor informatie voor mij uitstekend men vindt dat niet overal

Jammergenoeg is de drone reeds stuk

Mijn zoontje was goed op weg om de drone gecontroleerd te besturen, hetgeen meer dan ok was. Echter heeft hij bij het verwijderen van de batterij het aansluitdraadje losgetrokken. Weet niet direct hoe we dit best kunnen oplossen. Opnieuw solderen?

Rommel

2 drones gekocht, 1 hing uiteen bij aankomst, de andere zat de propeller vast. Terug opgestuurd maar nog steeds niet in orde. Helaas. Volgens hen gecracht maar het kon niet eens vliegen.

Dag Piet, Bedankt voor deze hartelijke beoordeling na alles wat we voor jou gedaan hebben. Je kocht bij ons inderdaad in eerste instantie een beginnersdrone. Na enkele vluchten kwam je ons te melden dat één van de motoren niet meer werkte. De set werd terug naar ons opgestuurd, ondertussen bestelde je een nieuw toestel om toch nog te kunnen vliegen. Dat nieuwe toestel bleek inderdaad een fabricagefout te bevatten waardoor de body los kwam. Het eerste toestel welke retour werd gestuurd werd ondertussen door ons nagekeken en stelden we duidelijke crash schade vast. Het toestel had een grote barst, de propellers waren beschadigd en de set reservepropellers werden (bewust) niet meegestuurd omdat deze waarschijnlijk ook al kapot waren van één of meerdere crashes. We hebben dat toestel alsnog gratis voor jou uitgetest en goed gezet. Mits het niet al te hard aandrukken van de propeller op de motoras, lukt het namelijk nog perfect om te vliegen met dit toestel (video als bewijsmateriaal). Het tweede toestel welke je ontvangen hebt, met fabricagefout, werd ondertussen ook retour gestuurd. Dat hebben we zonder probleem vervangen door een splinternieuw toestel op onze kosten. Je hebt dus van ons een nieuw toestel retour gekregen + een toestel met crashschade (door foutief gebruik) maar wel nog werkende. We verkopen dit toestelletje al sinds de opstart van onze shop in 2014 als beginnerstoestel, en hebben al duizenden tevreden klanten gehad. De oorzaak van het 'kapotte' toestel is volgens mij dus niet bij de kwaliteit van het toestel te zoeken. Dit gezegd zijnde hoop ik alsnog dat je het vliegen onder de knie krijgt zodat je kan genieten van de aankoop!

Over Drone-kopen.be

Sedert het voorjaar 2014 kan je op onze website een selectief gamma aan quadcopters terugvinden. Het aanbod is bewust beperkt gehouden omdat we enkel producten willen aanbieden die we zelf hebben getest en goedgekeurd. Geen oneindige keuzemogelijkheden maar een degelijk gamma aan drones en accessoires.