prachtig toestelletje

Eerste drone aankoop en eerste vliegervaring . Geweldig stabiel en hanteerbaar toestel. Probeer langzaam en voorzichtig mijn vliegcapaciteiten te verbeteren.

snelle en goede levering

vorige week een drone gekocht, en dan diegene genomen die de site heeft aangeraden ( maw, instapmodel in pakket) Tot op heden ben ik tevreden van deze aankoop, het toestel is zeer degelijk en de besturing vrij simpel. Al een paar keer in de struiken gehangen maar zonder erg. ik ben nog niet toe aan het filmen en fotos nemen, eerst de besturing onder de knie krijgen. Enige minpuntje vind ik het ontbreken van een aan/uit knop. Ik hoop dat de koppeling van de batterij het zal uithouden, dat is zowat het enige waar ik mij zorgen om maak. ik heb ook een paar keer een vraag gehad en vrij vlug antwoord gekregen via messenger

drone werkt goed voldoet aan verwachting

Ik ben een beginner en ben zeer tevreden met mijn drone.

Ben tevreden

Zeer tevreden van levering en de informatie

ontvangen controller is namaak

Ik had een GameSir T1d controller besteld voor een Tello drone. Het toegestuurde product is geen originele GameSir controller maar een cheap ass knock off product

Dag Maarten, Vervelend om te horen dat je product niet voldoet. Wij zijn echter nooit door jou gecontacteerd hierover, dit is het eerste wat we ervan horen. Wij vallen net zozeer als jou uit de lucht, want dat zou willen zeggen dan we bij onze leverancier een verkeerd product hebben toegestuurd gekregen... Wij bestellen namelijk enkel bij de officiële kanalen, dus het is bijna onmogelijk dat dit een 'cheap ass knock off 'product betreft zoals je het zo mooi omschrijft. De retourperiode van 30 dagen is helaas ook al overschreden (waarom contacteerde je ons niet eerder??). Mocht je alsnog besluiten om het product te retourneren, kunnen we je nog de helft van de aankoopwaarde terugstorten als commerciële tegemoetkoming. Hoor het graag of we je daarmee kunnen helpen.

Eindelijk kan ik mijn huis vanuit de lucht zien...

Mijn broer had een (dure) drone, maar speelde die kwijt tijdens een windvlaag in Zuid-Frankrijk. De microbe om zelf te vliegen bleef groeien. Al surfend kwam ik bij Drone-kopen terecht. Blijkbaar een handel die in de buurt gelegen is. Ik las met belangstelling hun boek, en bleef dromen. De DJI-Mavic-mini. Leek me een goede keuze: geen examens noodzakelijk (laag gewicht), behoorlijke filmopname, gemakkelijk te besturen, zeer stabiel en vooral... niet te duur. Ik heb die nu een paar vluchten laten maken en dat valt mee. Gewoon meenemen op de fiets en op minder dan 5 minuten hangt hij in de lucht. Het meegeleverde tasje maakt alles heel transporteerbaar.

Snelle afhandeling en correct

Vlugge levering van mijn bestelling

Overzichtelijke site met goede filters om een juiste keuze toestel te maken voor alle types dronepiloten

Phantom 4pro V2

Délai de livraison annoncé 2 semaines, le drone était à la maison après 8 jours. Super service :-)

Vlotte Afhandeling;

Al geregeld geoefend met mijn HUBSAN X4. zonder problemen.Jullie advies voor beginners en goede handboek heeft daarbij zeker geholpen. Zal binnen enige tijd waarschijnlijk overgaan tot aankoop van een meer geavanceerd toestel. Bedankt voor de vlotte afhandeling en de zeer nuttige ontvangen informatie. Mvg Jean-Pierre.

Spijtig

Geen klachten voor wat betreft de opvolging, maar levertijd was veel te lang (9 dagen). Fout lag bij Bpost, niet bij Drone-kopen. Het zijn rare tijden nu, dat is waar, maar zo ook in Nederland die wel op tijd leveren (1 dag)

Leuke drone vr beginners

Via de app heel veel bij te leren. Ook YouTube prima info te vinden hoe de i stellingen aan te passen. Zeer tevreden met onze eerste drone!

Drone is nog onderweg....

Een week na bestelling ontving ik het verzoek om de aankoop van een drone bij Drone-kopen te beoordelen. Het bestelproces verliep vlot. De website functioneerde goed. Ik was wel verbaast al een beoordelingsverzoek te ontvangen, omdat ik na 1 week nog steeds geen drone heb ontvangen via BPost. Het pakketje zou bij BPost zijn afgeleverd, maar dit is al 1 week onderweg, waarschijnlijk vanwege de corona-drukte. Er valt dus nog weinig te beoordelen, omdat we de drone nog niet in huis hebben. Wel vreemd dat het verzoek om beoordeling na 1 week al binnenkwam terwijl het pakketje nog niet geleverd is.

super!

één van de beste aankopen!Gemakkelijk te sturen en goeie camera.

Slechte koop

Jammergenoeg moet ik vaststellen dat dit een slechte koop is voor een beginner. Onduidelijke handleiding (gelukkig wat extra uitleg op YouTube gevonden). Moeilijke besturing. Gevolg: na 2 volle sessies van zo'n 7 minuten: 3 roteerbladen kwijt, een gebroken drone, motivatie onder nul. Ik vrees dat het allemaal voor in de vuilbak is, jammer van het geld. Duur geval als je rekent in €/minuut.

Dag Thomas, Bedankt voor je reactie. Helaas heb jij blijkbaar geen al te goede ervaring met dit toestel. We verkopen deze Hubsan nochtans al meer dan 5 jaar als beginnerstoestel en eigenlijk is iedereen daar best tevreden over. Een crash is onvermijdelijk, maar dat doet je dan toch liefst met een goedkoop toestelletje ipv een dure eerste aankoop? Wat is er precies allemaal kapot? De propellers kan je makkelijk vervangen, daarom zit ook de reservesets bij het starterspakket. Waar heb je de eerste vluchten uitgevoerd? Zorg dat je voldoende plaats hebt zodat je niet onmiddellijk een muur of ander object kan raken. Gezien z'n kleine omvang is dit een best pittig toestelletje maar eenmaal je het onder de knie hebt is het echt pure fun! Mogen we je vragen om deze review in perspectief te plaatsen en je eerste negatieve gevoelens opnieuw te beoordelen? Je rekent ons namelijk af op het feit dat jij het vliegen (nog) niet onder de knie hebt, dat lijkt ons niet helemaal eerlijk. Alvast bedankt en succes nog! Yuri

Uiteindelijk is de bestelling geleverd ;-)

'k Heb er een ruime tijd moeten op wachten en dus was ik in eerste instantie toch wat ontgoocheld: de website melde immers vlugge levering. Maar ja Paasweekend, coronaperikelen en wonen in een uithoek zullen er wel iets mee te maken hebben. De track & trace was ook ergens blijven hangen... De snelle en vooral begripsvolle reactie van jullie uit op mijn eerste beoordeling (die negatief was) vind ik super! De website is eenvoudig en overzichtelijk. Ik koos een toestel/set voor beginners omdat ik ook effectief een nieuweling ben. Dus nu lezen, en proberen en hopelijk zullen succeservaringen dan komen.

Een héél goede service

Ik heb een drone besteld op woensdag 8 april, en door een fout bij Bpost heb ik deze nog niet ontvangen, is natuurlijk heel vervelend en een minpunt voor Bpost, voor de rest ben ik tot nu toe tevreden over de service die geleverd word om het pakje op te sporen en ervoor te zorgen dat het terecht komt. Je merkt het, een eerlijke en serieus bedrijf dat zijn pluimen verdient. Mvg, De Bruycker Eric

Correcte info, betrouwbare firma.

Bij jullie vond ik duidelijke info voor een beginner. Jullie trachten niet onmiddellijk dure apparaten te verkopen, wel het juiste toestel voor ieders mogelijkheid.

Tof e-book

Tof e-book met veel uitleg. Al veel van Geleerd!

Super !

snelle service - top product

het zijn bij drone-kopen.be allemaal mensen die u met raad en daad bijstaan en een prima service bieden …. Super … mvg Jos

Beste, Je bestelde op 24/03 één van onze e-boeken en deze werd ook per direct via e-mail verstuurd. Vanwaar dan deze reactie?

Goed maar...

Toestelletje is knap gemaakt maar het is echt ingewikkeld om het in te stellen ivm stabilisatie Maar gelijk hebben jullie wel om geen duur toestel te kopen wanneer je pas begint te dronen want crashen doe je in elk geval Groetjes Werner

Geweldig vlotte bediening

Site heel overzichtelijk, eenvoudig te bestellen, alles duidelijk te volgen vanaf aanschaf tot levering.

Heel tevreden

Mijn eerste aankoop gedaan, Deze werd zeer snel thuis geleverd, zoals het hoort, ook nu met de corona tijden. Mijn drone vloog eerst niet, En drone-kopen.be heeft direct kunnen helpen dit op te lossen

Oké

Aankoop en levering oké, om veilig te leren vliegen is er al iedere dag teveel wind. En durf niet opstijgen. MVG.

Over Drone-kopen.be

Sedert het voorjaar 2014 kan je op onze website een selectief gamma aan quadcopters terugvinden. Het aanbod is bewust beperkt gehouden omdat we enkel producten willen aanbieden die we zelf hebben getest en goedgekeurd. Geen oneindige keuzemogelijkheden maar een degelijk gamma aan drones en accessoires.