Fantastisch service en kwaliteit

Vriendelijk personeel dat mee kijkt bij het passen van de schoentjes. Schoentjes zijn goede kwaliteit.

Klantvriendelijk en Snel

Snelle levering Duidelijke informatie op webshop Klantvriendelijk want werd gebeld met extra check op huisnummer ivm toevoeging.

Heel goed geholpen

Na een lange zoektocht voor schoenen voor onze dochtertje, zijn we heel goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster. De service was uitstekend en we komen zeker terug.

Persoonlijke aandacht en perfecte schoenen!

Wat een heerlijke winkel. Echt aandacht voor kindervoetjes. Alle schoenen worden nagemeten, dus men weet echt welke maat per merk geschikt is. Verder wordt ook goed naar het model voet gekeken. Mijn zoon heeft nog nooit zo lekker gelopen. Hij wil geen andere schoenen meer aan. Ook de kwaliteit is super. Ze zien er nog perfect uit, waar andere merken na 3 weken eruit kunnen zien of ze 4 jaar oud zijn. Ook bij intensief gebruik en buitenspelen. Wat een verademing! Voor ons geen andere winkel meer!

fijne ervaring

We kwamen voor de eerste stapschoentjes van men kleindochter, de verkoopster heeft onze kleine drama queen ( ze was moe, die eerste schoenen is zo eng ze wou ze niet passen en zette haar keel luid open) goed opgevangen door heel snel te meten en handelen zodat Julianake ze snel weer uit kon doen en thuis op haar gemakje in haar vertrouwde omgeving kan wennen. Bovendien was de uitleg en het advies heel helder en zeg ik top ervaring!

Altijd goede schoenen, veel keus

Mijn dochter (9) heeft extra stabiliserende schoenen nodig die ze makkelijk zelf aan en uit kan trekken. Wilmo heeft consistent goede kwaliteit en stevige schoenen, met veel keuze uit mooie, gave, schattige, stoere of blitse modellen. We gebruiken de webwinkel omdat we ver van Breda wonen, en de webwinkel biedt goede informatie over de pasvorm, altijd optie om advies te vragen, goede service en snelle bezorging. Superfijn, ik ga nooit meer ergens anders heen.

Super goed geholpen

Professioneel advies en zeer kindvriendelijk

Trendsetter en verrast collectie smalle schoenen

Ondanks dat wij te laat waren vanwege de smalle schoen die wij nodig hebben toch niet g veel keuze. Meer dan bijv. Omoda. Hopelijk volgend seizoen wel raak als we aan het begin de mail krijgen om te komen! Sowieso: Tot volgend jaar! O ja, panter veters zijn super in haar nieuwe schoen. !!!Deze trend gezien bij Wilmo!!!

top winkel

echt een aanrader! Heel goed advies voor welke schoen bij je kind past en daarin genoeg keus. En leuke vriendelijke verkopers.

altijd vriendelijk, advies is super en ze doen er alles aan om mijn kinderen met blije gezichten naar huis te laten gaan uiteraard met een paar super schoenen van Wilmo.

Je wordt goed geholpen, er wordt goed mee gekeken wat het beste was voor onze dochter. Ook werdt gelijk het zooltje aangepast, wij konden er gewoon even op wachten. Dit is heel fijn dat je gelijk de aangepaste schoentjes mee naar huis kan nemen. Onze dame is super trots op haar nieuwe schoenen, ze laat de schoenen aan iedereen zien.

Vakkundig personeel

Was met mijn zoontje naar andere schoenwinkel geweest ook een goede dacht ik, bij thuiskomst wilde mijn zoon ze echt niet aan allemaal huilen. Ben naar wilmo gegaan met de schoenen voor een eerlijke second opinion. Deze beste man liet mij ook zien en doen hoe ik ze het beste bij mijn zoontje aan kon doen (andere schoenen van wilmo zelf) hij liet het allemaal toe en liep vrolijk op de schoentjes weg thuis geen gedoe meer. Echt een aanrader en is het geld waard.

Snelle levering en fantastische Romagnoli schoenen

Zoals steeds mooie selectie Romagnoli schoenen op de website. Besteld en 2 dagen later geleverd in Brussel

Snelle levering van goede schoenen!

In de winkel was er nog maar weinig keus voor smallere voeten. Hier mooie schoenen gevonden die goed passen! De levering was snel en het zat netjes verpakt! Wij zijn tevreden!

Wij komen hier graag, top service.

Super service en staan altijd klaar met het juiste advies.

Klant vriendelijk en altijd netjes geholpen. Mijn kinderen gaan altijd gelukkig de winkel uit

Perfect!

Hele goede en vriendelijke service! Luisteren goed naar de wensen van de ouders én kinderen. En als iets niet mogelijk is leggen ze het ook netjes uit waarom niet, zodat kinderen ook goed snappen waarom de uitgekozen schoen het niet kan worden. Eventuele aanpassingen worden direct in de winkel gedaan. Ik heb inmiddels al vele mensen naar deze winkel verwezen en komen allemaal erg enthousiast terug! Zoveel keuze en goede service!

Geweldige zaak

Geweldige schoenenzaak voor kinderen.

Mooie schoenen, snelle service!

Een echte vondst

Fantastisch, klantvriendelijk, snel, deskundig

Ik had echt het idee dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Ze zagen meteen dat ons zoontje vrij brede voetjes heeft, meten digitaal de voetjes (dit is snel en nauwkeurig). Kijken hoe het kindje reageert op de schoentjes en zien snel of ze goed zitten. In 15-20 minuten stonden we weer buiten met sandaaltjes, schoenen en een goed gevoel. Super fijn met (kleine) kinderen zo snel en deskundig.

Duidelijke website. Snelle bezorging. Door te abonneren op de nieuwsbrief kreeg ik meteen bij de eerste bestelling al korting.

Goede en nette en duidelijk uitleg en heel vriendelijk

Geweldige service en klantvrendelijk

Professionele, vakkundige service met engel geduld met kinderen van alle leeftijden.

Als ouders van een 1e kindje is alles nieuw, dus ook het kopen van schoenen. Wat is het dan fijn dat je prettig geholpen wordt door iemand met verstand van zaken en je een advies geeft met eerlijke en duidelijke onderbouwing. Onze 1e ervaring was dermate geweldig dat we al een 2e keer terug zijn geweest! Verder kun je er gratis voor de deur parkeren, ook wel zo ideaal. Kleine voeten, grote avonturen! Dat verdiend een super schoen, bij Wilmo kan iedereen slagen.,

Uitstekende service van een zeer professionele medewerker

Na sandaaltjes voor mijn zoontje (met zeer smalle voetjes) gereserveerd te hebben, bleek In de winkel al snel dat ik de maat verkeerd ingeschat had. De zeer vriendelijke medewerkster heeft me top geadviseerd en de sandaaltjes zijn zelfs gratis op maat gemaakt voor de lastige voetjes van mijn zoontje! Een top service door zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!

HET voorbeeld voor verkopers!

Hoe houd je je klanten tevreden? Wilmo doet dit goed. Ik ben al 10 jaar klant en blijf terugkomen vanwege een structureel goede service, zowel tijdens als na de aankoop. Kennis van zaken en geen snelle verkooppraatjes. Eerlijke mensen die hard werken. Ga zo door!