Met aandacht voor de klant

Veel keuze aan schoenen van topkwaliteit. De medewerkers geven hun volle aandacht om hun klanten van het juiste advies te voorzien. Ga eens langs en laat je verrassen!

Gewoon 1 woord: superservice!

Een mega groot issue is het om schoenen te kopen met mijn dochter. Gelukkig super goed geholpen en met een mooi paar schoenen de deur uitgegaan.

Zeer goede service

Wij komen hier al jaren met onze twee kids. Net als vanmorgen. Zoon van 3 klaagde over zere voeten. Dus hup naar Wilmo. Voetjes zijn netjes opgemeten en daarna zijn voor ons wat schoenen geselecteerd die het beste voor zijn voeten zijn. Scheelt voor het kind ook weer dat ze niet teveel hoeven te passen. Omdat onze zoon erg met zijn voeten naar binnenloopt zijn de schoenen nog wat aangepast en een vrolijke jongen liep op zijn nieuwe schoenen de winkel uit!

Deskundig, kindvriendelijk, eerlijk en heel snel!

Heel fijn, snel en op een voor onze 2,5 jarige dochter ook leuke manier geholpen door de verkoopster. In een zeer korte tijd voetjes opgemeten, schoenen uitgezocht en gepast! Ik vroeg nog om een tweede paar waarop de verkoopster antwoordde:” ik verkoop graag, maar kindjes groeien zo snel, niet doen!” We komen terug!

Super goed

De schoentjes van mijn dochter moesten aangepast worden..dit werd rechtstreeks gedaan en was binnen 3 min in orde gemaakt. Ook de loper vind vooral mijn dochter helemaal top...mijn zoon vind de munten geweldig hij kijkt al uit naar zijn gespaarde cadeau

Hele goede service. Mijn zoon heeft sinds een aantal dagen orthopedische zooltjes waardoor hij zijn huidige schoenen niet meer aan kon. Vandaag naar Wilmo voor nieuwe en binnen no time geslaagd. Ik heb hem nog nooit zo blij gezien met een paar nieuwe schoenen, maar het belangrijkste hij loopt veel beter en wil zelfs weer een ronde gaan lopen iets wat hij al een half jaar niet meer wilde ivm de pijn. Ook zijn vorige schoenen worden verbreed zodat hij deze ook met zooltjes aan kan. Super service!!!

Fan-tas-tisch

Vorige week ons eerste bezoek aan Wilmo. Ik denk dat ik in mijn leven zelden zo vriendelijk en goed geholpen ben. Het begon al bij binnenkomst met een vriendelijk welkom. Daarna super goed en netjes voetjes gemeten en geholpen bij het kiezen van de juiste schoenen (die daarna ook nog wat vermaakt werden, service!!) Wij gingen helemaal blij naar huis!

Heel goede service

Vriendelijk personeel die je oprecht advies geven. Ook als een schoen niet geschikt is voor de voet van je kind dan zeggen ze dat eerlijk. En mocht er eens service nodig zijn, dan wordt dan direct opgelost. Heel blij met deze goede winkel in Breda. Ik koop nooit ergens anders kinderschoenen!

Fijne, eerlijke hulp!

Vandaag weer nieuwe schoenen gekocht voor onze zoon! Hij heeft speciale voetjes (klompvoeten) maar dit is op dit adres geen enkel probleem. We kunnen altijd slagen en er word nauwkeurig mee gekeken!

Eerlijk advies

Hoe ga je een tiener met eigen smaak blij maken als je moet rekening houden met slechte enkels, hele smalle voet wat ook nog eens qua zool vermaakt moet worden? Nou...da's simpel. Ga naar Wilmo! Ze geven eerlijk en mooi advies en door hun brede assortiment was er nog meer als voldoende om uit te kiezen! Top team met top schoenen met een top service om snel de schoen aan te passen!!!

We worden altijd heel goed geholpen

Ze zijn hier altijd vriendelijk, we worden altijd goed geholpen en we gaan hier altijd blij naar buiten! (Vooral mijn kids)

Uitstekend geholpen!

Voor de eerste schoentjes van onze dochters via via bij Wilmo terecht gekomen. Uitstekende service, veel kennis en erg goed advies. Er wordt met zorg en aandacht naar de kinderen gekeken. De kids waren binnen no time op hun gemak in de winkel. Wij gaan zeker terug!

Al jaren een goede service

We komen hier al jaren. Zelfs toen ik klein was, kwamen we hier al. Altijd een uitstekende service, ze denken goed mee met de goede schoenen voor mijn dochter en voor mezelf. Dit ook zo met de steunzolen. Je kan altijd terug gaan, geen reparatie is te gek voor ze. Een top team met een top service.

Fantastische service

Ze kijken echt met je mee wat het beste is. Ze smeren je niets aan en als na het opmeten blijkt dat een nieuwe schoen niet nodig is zijn ze daar ook eerlijk over. Personeel heeft veel kennis en altijd vriendelijk

Wij willen Wilmo!!

Omdat mijn zoontje nieuwe schoenen nodig had binnengestapt bij Wilmo. Omdat ik uit ervaring met onze dochter weet dat we daar altijd slagen. Uitgebreide meting en in alle rust nieuwe stappers uitzoeken die dan ter plekke nog worden aangepast vanwege platvoetjes. Binnenkort onze dochter ook eens meenemen naar deze gezellige winkel. Dan kan ook zij weer vooruit met fijne, stevige schoenen.

Binnenkort heeft mijn zoontje weer nieuwe schoenen nodig. Ik ga dan rechtstreeks naar Wilmo! Niet meer shoppen, want je komt toch bij Wilmo uit, zelfs als je haast hebt vind je geschikte schoenen dankzij de uitstekende service! En tijdens het rennen over de catwalk zijn de schoenen door mij goed te beoordelen. Go!

Super goeie service!

Voor goede schoenen betaal je wat meer, maar ik vind de voeten van m’n dochtertje dat wel waard! De service bij Wilmo is super! Je bent geen nummertje hier maar ze luisteren aandachtig naar je verhaal. Hebben geduld met (kleine) kinderen en mocht er iets mis zijn, kun je altijd naar de winkel komen en lossen ze het voor je op. Wij kopen voor ons dochtertje van 1 voortaan hier haar schoentjes!

We zijn super goed geholpen. Onze dochter heeft erg flexibele voeten, we werden erg goed geadviseerd en loopt hartstikke stabiel in haar nieuwe schoentjes. Hier gaan we zeker naar terug.

Heel fijn

We werden snel en goed geholpen , Dat is de reden dat ik graag naar een winkel kom i.p.v via internet.

Ervaren en denken echt mee, superservice!

Wilmo kinderschoenen Hi! Ik wil even reclame maken voor Wilmo, de schoenenwinkel bij het NAC stadion. De service is zo goed! Lot heeft echt moeilijk voeten, beenlengte verschil en een specifieke smaak. Ze denken gewoon zo goed mee en hebben echt ervaring. Dus elke keer weer een blij meisje met goede, aangepaste schoenen. Bedankt lief en kundig team van Wilmo!

Klantvriendelijk en deskundig

Ik kom al jarenlang met mijn meiden bij Wilmo kinderschoenen en iedere keer opnieuw word ik super klantvriendelijk en deskundig geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je en ook al pas je 20 paar schoenen, het maakt niet uit. Als je behalve mooie schoenen ook op zoek bent naar een goed advies, ga dan eens naar Wilmo!

Super fijn geholpen vandaag om voor onze dochter van 2 met alles is “Nee” toch leuke schoentjes te passen! Fijne service en de voetjes worden goed opgemeten

Deskundig

Op een zaterdag binnen lopen terwijl het druk is en toch snel geholpen worden. Mike was erg lief voor ons meisje en hielp ons goed. Gaf ons voldoende info over alles. Heel fijn

Specialist

In deze winkel wordt echt goed naar de voetjes gekeken. Opmeten voor de maat en advies over brede of smalle modellen. Ook heel fijn dat ze ook kinder schoenen hebben in grotere maten. In andere winkels houdt het bij 36 ver op. Prima geholpen. Wel duurdere prijsklasse.

Op aanraden van m'n schoonzusje hierheen gereden en het was de moeite waard. Professionele maar ook hele lieve en geduldige hulp bij het uitzoeken van schoenen. Ze keek echt naar wat het beste was voor m'n dochtertje. Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij