Ronduit geweldig!

Op een woensdag middag met twee kindjes naar Wilmo gegaan. Daar zijn we echt uitstekend geholpen. Bij beide kinderen voeten op gemeten, en bij de oudste zelfs wat extra aandacht naar de stand van voeten/been en loopgedrag. Samen met de verkoopster goeie schoenen gevonden en bij de oudste een aanpassing in en aan de schoen. Weer even passen, en je zag gelijk een ander loopgedrag. Nogmaals super service, aandacht en zeer goede kennis!

Voetjes worden echt goed opgemeten en bekeken waardoor je kindje een schoen krijgt die echt past of

Wat een lieve mensen en wat een expertise!! De voetjes van je kindje worden echt even goed opgemeten en bekeken. Er worden schoenen aangeraden die echt bij het voetje passen. Tevens kan er ook nog wat extra versteviging worden aangebracht. Super expertise en service met een glimlach

Leuke, Lieve en deskundige hulp bij kinderschoenen

Altijd vriendelijk en leuk/lief voor de kinderen. Nemen de tijd voor de juiste schoenen voor je kindje. Denken mee en zijn op de hoogte wat goed is/bij jouw kindje past. Goede schoenen zijn tenslotte belangrijk!

Van generatie op generatie

Vroeger, toen ik zelf nog kind was en wilmo nog op het heksenwiel zat, kwamen wij al trouw alle kinderschoenen halen bij wilmo. Vanwege de goede service, het gedegen advies, maar ook de kwalitatief mooie schoenen. Nu, ruim 20 jaar later, kom ik weer met mijn zoontje en lijkt aan deze succesformule nog altijd niks veranderd. Ze zijn niet goedkoop, maar het is het helemaal waard. Een trouwe klant voor het leven.

Geweldige service

Wij kwamen daar voor de eerste keer, voor de eerste echte schoentjes voor onze kleine meid. We werden echt supergoed geholpen, hele lieve behulpzame mensen werken daar. Wij komen zeker terug voor de volgende paren schoenen. Super!

Wij worden altijd perfect geholpen

Vandaag weer bij Wilmo geweest voor onze jongste zoon. Hij heeft naast een klompvoetje extreem smalle voeten en enkels en kan echt alleen bepaalde merken dragen. Dat is bij Wilmo geen probleem. Elke keer weer krijgen we deskundige hulp en merk ik dat ze echt veel kennis hebben in wat ze doen en dat geldt voor alle medewerkers. Ook de reparatie service is fantastisch. Sandalen worden altijd ter plekke op maat gemaakt (maatverschil door klompvoetje) waar nodig en als er een keer iets stuk gaat wordt het ook snel en vakkundig gerepareerd. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant

Kindvriendelijk, deskundig en topservice

Al vanaf de eerste stapjes van mijn oudste dochter van bijna 5 zijn wij klant bij Wilmo. Wat een fijne winkel is dit! Ten eerste heeft Wilmo een zeer ruim assortiment kinderschoenen, waarbij de medewerkers goed meedenken en kijken welke schoen perfect past bij je kind. Indien nodig wordt de schoen nog aangepast. Ten tweede zijn de medewerkers heel kindvriendelijk in hun benadering en hebben ze veel geduld. Het speelhuisje en de speeltafel zorgen ervoor dat ze ook even kunnen spelen in de winkel. Ten derde waardeer ik hun eerlijkheid. Is je kind nog niet toe aan een grotere maat of zit de door het kind uitgekozen schoen niet goed, dan geven ze dit eerlijk aan en zullen ze je afraden om nu (deze) schoenen te kopen. Tot slot is de service heel goed. Bij mijn zoontje ging de rits van zijn schoen bijv niet meer open na een maand en dit wordt dan gratis gerepareerd. Kortom: Wilmo is voor ons de kinderschoenspecialist! Deze week hebben onze kinderen van 4 en 2 weer met een paar mooie schoenen en een blij gezicht de winkel verlaten :)

Zeer vriendelijk personeel

vriendelijk personeel en en zeer vakkundig!

Snel goede schoenen door goede hulp

Je wordt meteen geholpen bij binnenkomst. Maat opmeten, schoenen uitkiezen en ze worden meteen op maat en vorm van de voet perfect afgewerkt. Fijne ervaring, ook erg kindvriendelijk natuurlijk!

Nog nooit zo snel goede schoenen gekocht!

Wat een super ervaring was schoenen kopen bij Wilmo. Toen wij te horen kregen dat onze dochter van 4jaar steunzolen moest waren we even bang dat schoenen kopen een drama ging worden. Via internet vonden we Wilmo ondanks dat het een klein uurtje rijden is voor ons wilde we hier toch graag kijken voor sandalen voor haar. Door de corona maatregelen moesten we even buiten de winkel wachten maar toen we naar binnen konden was er meteen iemand die ons hielp. Voetjes meten en daarna meteen naar het goede rek met sandalen. Hier werd ons meteen verteld welke wel en welke haar niet goed zouden passen. Ze zocht een paar uit en die zaten haar perfect hierbij was ook geen aanpassingen nodig. We kregen meteen tips waarop we moesten letten bij het kopen van schoenen met haar steunzolen. Het viel ons op dat ze veel kinderen bij naam kende en ook onze meid werd met lieverd aangesproken. Ze hebben echt interesse in hun kleine klantjes en benaderen hun ook op een leuke persoonlijke manier. Al met al wij hadden een hele blije meid met prachtige sandalen, zij blij wij blij. En van de winter weten wij waar we heen rijden en dan ook meteen voor onze kleine man.

Top, helemaal top :)

Na een hele schoenen zoektocht bijna hopeloos bij Wilmo aanbeland. En blij weer naar huis met schoenen en sandalen. Heel professioneel, eerlijk en vriendelijk, ze willen echt graag helpen. Echte kwaliteitsschoenen. De bandjes van de sandalen weten ter plekke op maat gemaakt. Wij gaan zeker terug.

Opzoek naar schoentjes voor mijn dochtertje, via een schoonzus ben ik terecht gekomen bij jullie. Ik ben zo goed geholpen en echt binnen 15 min had mijn dochtertje 2 paar schoenen gepast zonder tegen te stribbelen! Hahah doe het ze niet na. Kom snel met mijn 2de dochtertje voor haat eerste schoentjes!

Behulpzaam en proffesioneel

ik ben net met 2 kinderen bij jullie geweest. 2 meiden met moeilijke voetjes. Maar dat is voor jullie geen probleem. De voetjes werden professioneel gemeten door een scan te maken. Daarna werden de schoenen waar we uit konden kiezen apart gezet. En zelfs voor mijn meiden was er reuze veel keus. Nadat de meiden en ik besloten hadden welke het werden, deden jullie de nacontrole. Met sandalen was het wat lastig maar de schoenmaker aan huis heeft de gespjes verplaatst en ze zitten nu als gegoten. We wonen een uur rijden van de winkel maar we komen hier zeker terug voor de wintercollectie.

Ruime keuze en goed vakbekwaam personeel

Prima geholpen ruime keuze en goede service dochtertje vond het erg leuk met het huisje en de catwalk zo wordt schoenen kopen een feestje

Super goede hulp

Erg goed en leuk geholpen en een leuke winkel voor de kinderen. Veel keus!

Deskundig en aardig !

Ondanks dat m’n dochter van 1 het best spannend vond die eerste schoentjes werd ze fantastisch geholpen en was het kopen van de schoentjes een groot succes:)

Super vriendelijk en professioneel

Op afspraak en via de Corona regels super geregeld. Voeten van mijn dochter zijn professioneel opgemeten en daarna goed en eerlijk advies gekregen wat het beste bij de smalle voetjes zou passen. Alle medewerkers waren super vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.

Geweldig service ondanks de corona

Onze zoon van bijna 1jaar begon deze week met de eerste losse stapjes. En natuurlijk horen daar dan ook de eerste echt schoentjes bij van Wilmo. Dus even via de WhatsApp een afspraak gemaakt om zijn voetjes op te meten en daarna gelijk prachtige eerste echt schoentjes gekocht. Dit alles was tot geregeld en via de corona regels. Wij komen zeker weer terug als de schoenen te klein geworden zijn

Goed geholpen, deskundig advies

Wij waren op zoek naar schoentjes voor ons zoontje dat net begon met lopen. Een fijne winkel, deskundig advies en kwalitatief goede schoentjes. Na ruim een maand gedragen, zien de schoentjes er nog als nieuw uit! We zijn goed geholpen en gaan zeker terug.

Deskundig en fijn geholpen

Voor de eerste keer in jullie winkel en een superfijne ervaring. Onze dochter van 14 maanden werd rustig benaderd en alles werd goed uitgelegd. De voetjes opmeten verliep snel en maat 20 zou het beste zijn. Bij de schoentjes kregen wij advies: welke het beste,lees soepelste, zouden zijn voor haar. Begonnen met 2 schoentjes en meteen bleek dat onze dochter met 1 paar schoenen eigenlijk niet goed liep/niet wilde lopen. Dat werd ook meteen gezegd en een ander paar aan getrokken. Die waren veel beter maar toen werd er opnieuw gekeken hoe haar voet in de schoen zat en het advies was maat 21 kopen. Heel fijn dat dit advies gegeven werd en dat er niet klakkeloos van maat 20 uitgegaan werd. Verder goede uitleg over garantie en puntensysteem. Voor dit alles rijden wij graag naar Breda.

Professionele medewerkers met super service

Voor mijn dochtertje hier haar eerste schoentjes gekocht, en nu het volgende paar. Het geduld en de kennis geven mij een goed me getrouwd gevoel dat ik de juiste keus voor mijn dochtertje maakt. Goede schoenen zijn erg belangrijk. Bedankt!

Goed geholpen

Medewerkers zijn kundig en weten goed hoe ze kinderen tevreden kunnen houden tijdens het passen van de schoentjes

Fijn en goed geholpen

Er werdt goed gekeken naar de manier van lopen en afmetingen van de voet van mijn dreumes. Heel tevreden.

Professioneel net als vroeger

Heerlijke winkel, voor kind en ouder, lief personeel, professioneel advies. Mooi en ruim genoeg assortiment. Hoge kwaliteit, met regelmatig fijne kortingen. Leuk en origineel spaarsysteem, ik kreeg muntjes, 1 voor mij om te sparen voor korting en 1 voor de kleine om te sparen voor iets leuks. Voetjes en groei of evt scheeflopen worden als je wilt in de gaten gehouden. Lieve hond achter de toonbank. Oftwel, gezellig, verzorgd, huiselijk en fijn gelegen in stada.

Fijne winkel Goede service Vriendelijk personeel

Komen al jaren bij Wilmo met onze 2 kids. Erg vriendelijk personeel, nemen de tijd om mee te kijken, geven eerlijk en goed advies. Kunnen altijd terug met de schoenen mocht er iets kapot of beschadigd zijn, ook dan worden we snel en goed geholpen. Hele goede service! Fijne winkel.