Heel deskundig advies

Vandaag zijn wij voor onze dochter Hailey geweest bij Wilmo. Ze is nu 15 maanden en loopt al zo’n 2 weken. Dus zijn goede schoenen heel belangrijk voor haar voetjes. Er werd echt de tijd voor ons genomen en daardoor was mijn dochter ook helemaal op haar gemak. Ze vond alles wel prima van het opmeten tot schoenen passen. Wij hebben goed advies gekregen. Heel fijn om te weten dat ze nu goed kan oefenen met lopen op goede schoenen. Wij komen hier zeker terug.

Goed en snel contacti via whats app, we zijn tevreden met onze aankoop.

Super bekwaam personeel!

Onze kinderen weer voorzien van stevige winterschoenen. Zoals altijd weer bij wilmo geweest voor een correcte meting, kundig personeel die ook nog erg goed zijn met kinderen! Tot de volgende keer!

De website is erg informatief. Ik zocht degelijke schoenen voor mijn zoon en het model en de kleur die ik zocht, waren hier verkrijgbaar. Besteld en enkele dagen later al in huis. Alles was netjes verpakt en de schoenen passen goed. Top!

Top vriendelijke service

Voor eerste schoenen geweest. Werd goed en vrolijk geholpen, netjes afstand gehouden door personeel. Ruime keuze zelf in kleine maat 19! Goede kwaliteit en duidelijke uitleg, van wanneer vervangen, reparatie en garantie

Geweldige service

Vanochtend weer naar Wilmo geweest met onze zoon. Hij heeft altijd goede stevige schoenen nodig omdat hij nog wel eens op zijn tenen wil lopen. Dit weten ze ook bij Wilmo, en Didi heeft hem weer fantastisch geholpen! Zij pakte gelijk een aantal verschillende schoenen die voor hem geschikt zijn, hij heeft hier degene uitgekozen die hij het mooiste vond, en binnen 20 minuten wandelde hij de winkel weer uit op zijn nieuwe stevige stappers!

Fijn geholpen

Vandaag Wilmo bezocht voor de eerste schoenen van onze zoon. We zijn geholpen door Wendy, dat was deskundig, snel en gezellig! Super service. Wij komen zeker terug

Goede kennis en persoonlijke aandacht

Geven aan iedere klant persoonlijke aandacht en geven eerlijk advies. Nemen ook de tijd voor je. De catwalk zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Maar dat valt in het niet bij de eerste twee zinnen.

Fantastisch service en kwaliteit

Vriendelijk personeel dat mee kijkt bij het passen van de schoentjes. Schoentjes zijn goede kwaliteit.

Klantvriendelijk en Snel

Snelle levering Duidelijke informatie op webshop Klantvriendelijk want werd gebeld met extra check op huisnummer ivm toevoeging.

Heel goed geholpen

Na een lange zoektocht voor schoenen voor onze dochtertje, zijn we heel goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster. De service was uitstekend en we komen zeker terug.

Persoonlijke aandacht en perfecte schoenen!

Wat een heerlijke winkel. Echt aandacht voor kindervoetjes. Alle schoenen worden nagemeten, dus men weet echt welke maat per merk geschikt is. Verder wordt ook goed naar het model voet gekeken. Mijn zoon heeft nog nooit zo lekker gelopen. Hij wil geen andere schoenen meer aan. Ook de kwaliteit is super. Ze zien er nog perfect uit, waar andere merken na 3 weken eruit kunnen zien of ze 4 jaar oud zijn. Ook bij intensief gebruik en buitenspelen. Wat een verademing! Voor ons geen andere winkel meer!

fijne ervaring

We kwamen voor de eerste stapschoentjes van men kleindochter, de verkoopster heeft onze kleine drama queen ( ze was moe, die eerste schoenen is zo eng ze wou ze niet passen en zette haar keel luid open) goed opgevangen door heel snel te meten en handelen zodat Julianake ze snel weer uit kon doen en thuis op haar gemakje in haar vertrouwde omgeving kan wennen. Bovendien was de uitleg en het advies heel helder en zeg ik top ervaring!

Altijd goede schoenen, veel keus

Mijn dochter (9) heeft extra stabiliserende schoenen nodig die ze makkelijk zelf aan en uit kan trekken. Wilmo heeft consistent goede kwaliteit en stevige schoenen, met veel keuze uit mooie, gave, schattige, stoere of blitse modellen. We gebruiken de webwinkel omdat we ver van Breda wonen, en de webwinkel biedt goede informatie over de pasvorm, altijd optie om advies te vragen, goede service en snelle bezorging. Superfijn, ik ga nooit meer ergens anders heen.

Super goed geholpen

Professioneel advies en zeer kindvriendelijk

Trendsetter en verrast collectie smalle schoenen

Ondanks dat wij te laat waren vanwege de smalle schoen die wij nodig hebben toch niet g veel keuze. Meer dan bijv. Omoda. Hopelijk volgend seizoen wel raak als we aan het begin de mail krijgen om te komen! Sowieso: Tot volgend jaar! O ja, panter veters zijn super in haar nieuwe schoen. !!!Deze trend gezien bij Wilmo!!!

top winkel

echt een aanrader! Heel goed advies voor welke schoen bij je kind past en daarin genoeg keus. En leuke vriendelijke verkopers.

altijd vriendelijk, advies is super en ze doen er alles aan om mijn kinderen met blije gezichten naar huis te laten gaan uiteraard met een paar super schoenen van Wilmo.

Je wordt goed geholpen, er wordt goed mee gekeken wat het beste was voor onze dochter. Ook werdt gelijk het zooltje aangepast, wij konden er gewoon even op wachten. Dit is heel fijn dat je gelijk de aangepaste schoentjes mee naar huis kan nemen. Onze dame is super trots op haar nieuwe schoenen, ze laat de schoenen aan iedereen zien.

Vakkundig personeel

Was met mijn zoontje naar andere schoenwinkel geweest ook een goede dacht ik, bij thuiskomst wilde mijn zoon ze echt niet aan allemaal huilen. Ben naar wilmo gegaan met de schoenen voor een eerlijke second opinion. Deze beste man liet mij ook zien en doen hoe ik ze het beste bij mijn zoontje aan kon doen (andere schoenen van wilmo zelf) hij liet het allemaal toe en liep vrolijk op de schoentjes weg thuis geen gedoe meer. Echt een aanrader en is het geld waard.

Snelle levering en fantastische Romagnoli schoenen

Zoals steeds mooie selectie Romagnoli schoenen op de website. Besteld en 2 dagen later geleverd in Brussel

Snelle levering van goede schoenen!

In de winkel was er nog maar weinig keus voor smallere voeten. Hier mooie schoenen gevonden die goed passen! De levering was snel en het zat netjes verpakt! Wij zijn tevreden!

Wij komen hier graag, top service.

Super service en staan altijd klaar met het juiste advies.

Klant vriendelijk en altijd netjes geholpen. Mijn kinderen gaan altijd gelukkig de winkel uit

Perfect!

Hele goede en vriendelijke service! Luisteren goed naar de wensen van de ouders én kinderen. En als iets niet mogelijk is leggen ze het ook netjes uit waarom niet, zodat kinderen ook goed snappen waarom de uitgekozen schoen het niet kan worden. Eventuele aanpassingen worden direct in de winkel gedaan. Ik heb inmiddels al vele mensen naar deze winkel verwezen en komen allemaal erg enthousiast terug! Zoveel keuze en goede service!

Rat Verleghstraat 16 4815NZ Breda

076-5420670