Geweldige zaak

Geweldige schoenenzaak voor kinderen.

Mooie schoenen, snelle service!

Een echte vondst

Fantastisch, klantvriendelijk, snel, deskundig

Ik had echt het idee dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Ze zagen meteen dat ons zoontje vrij brede voetjes heeft, meten digitaal de voetjes (dit is snel en nauwkeurig). Kijken hoe het kindje reageert op de schoentjes en zien snel of ze goed zitten. In 15-20 minuten stonden we weer buiten met sandaaltjes, schoenen en een goed gevoel. Super fijn met (kleine) kinderen zo snel en deskundig.

Duidelijke website. Snelle bezorging. Door te abonneren op de nieuwsbrief kreeg ik meteen bij de eerste bestelling al korting.

Goede en nette en duidelijk uitleg en heel vriendelijk

Geweldige service en klantvrendelijk

Professionele, vakkundige service met engel geduld met kinderen van alle leeftijden.

Als ouders van een 1e kindje is alles nieuw, dus ook het kopen van schoenen. Wat is het dan fijn dat je prettig geholpen wordt door iemand met verstand van zaken en je een advies geeft met eerlijke en duidelijke onderbouwing. Onze 1e ervaring was dermate geweldig dat we al een 2e keer terug zijn geweest! Verder kun je er gratis voor de deur parkeren, ook wel zo ideaal. Kleine voeten, grote avonturen! Dat verdiend een super schoen, bij Wilmo kan iedereen slagen.,

Uitstekende service van een zeer professionele medewerker

Na sandaaltjes voor mijn zoontje (met zeer smalle voetjes) gereserveerd te hebben, bleek In de winkel al snel dat ik de maat verkeerd ingeschat had. De zeer vriendelijke medewerkster heeft me top geadviseerd en de sandaaltjes zijn zelfs gratis op maat gemaakt voor de lastige voetjes van mijn zoontje! Een top service door zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!

HET voorbeeld voor verkopers!

Hoe houd je je klanten tevreden? Wilmo doet dit goed. Ik ben al 10 jaar klant en blijf terugkomen vanwege een structureel goede service, zowel tijdens als na de aankoop. Kennis van zaken en geen snelle verkooppraatjes. Eerlijke mensen die hard werken. Ga zo door!

Zeldzame goede service

Bij binnenkomst gelijk geholpen door een vriendelijke mevrouw. Voetjes van mijn zoontje opgemeten en vervolgens werd het uitgekozen paar direct op maat versteld door de schoenmaker. Ik ben super tevreden!

Geweldige service

Birkenstock slippers voor mijn zoon besteld (geschikt voor brede voet). Keurig geleverd met een track en trace code. Leuk persoonlijk kaartje erbij van de kinderschoenspecialist!

Goede en snelle service

Ivm Corona nu een keer online besteld. Via appjes kregen we duidelijk advies. Het scheelde ook dat ze de gegevens dennen van mijn zoontje van eerdere brzoeken erbij konden halen. We hebben prachtige schoenen gekocht die goed lopen!

Snelle service, mooie schoenen

Mooie, goeie schoenen. Snel geleverd

Topservice!

Snelle, vlotte levering. Vriendelijk personeel en heel handig dat er een retourzak wordt meegeleverd. Doe zo verder!

Top zaak voor kinderschoenen!

Na eerst contact te hebben gehad via telefoon online schoenen en sandalen voor mijn zoon besteld. De sandalen bleken toch te groot. Ik kon ze in de winkel komen ruilen voor een kleinere maat en daar zijn ze ook nog eens precies passend gemaakt voor mijn zoontje z'n voeten. Ik ga altijd naar Wilmo, omdat ze een mooi en kwalitatief goed assortiment hebben, ze erg vakkundig zijn, veeeel geduld hebben met mijn overenthousiaste zoon, kosteloos extra service verlenen en altijd vriendelijk en behulpzaam zijn! Gewoon top eigenlijk!

Geweldige service en oog voor kindervoeten

Zelfs op afstand de juiste schoenen geadviseerd.

goede service

Goede hulp aangezien we in België wonen en niets konden komen passen. Via Whats app goede ondersteuning gehad en zo goed passende schoenen online kunnen kopen voor de kinderen.

Prima, kindgericht en met verstand van zaken.

Wilmo verkoopt kwaliteitsschoenen in verschillende breedtematen. Ze nemen alle tijd voor de klantjes. Kortom: vakmensen.

Ons zoontje was erg boos wilde niet geholpen worden. Peuterpuber;) Maar de medewerkers bleven kalm en probeerden hem gerust te stellen. Heel fijn!

Kwaliteit betreft schoenen service en deskundigheid

Ik koop al sinds mijn kinderen klein zijn regelmatig schoenen hier. Ik ben zeer tevreden over het aanbod de service en de deskundigheid van het personeel. Ze nemen de tijd om te helpen en altijd een juist advies. Zeer vriendelijk en deskundig personeel, weten waar ze over praten. Mooie winkel met heel veel aanbod.

Prima product en levering

Zeer tevreden over de vlotte en nette levering van de Kipling sandaaltjes. Product zoals omschreven op de site.

Ik heb al meerdere keren schoenen voor mijn zoontje in de winkel gekocht. Hier wordt je erg goed geholpen en ze hebben verstand van de schoenen! Ik ga voortaan altijd naar deze winkel voor zijn schoenen. Top service leveren ze hier!

Leuke sandalen van Kipling besteld, binnen 2 dagen thuis 👍

Alles staat goed omschreven, snel geleverd

Ik heb sandaaltjes en schoentjes gekocht. Alles staat goed omschreven en mocht je er niet uit komen word je goed geholpen. De levering was de volgende dag al. Heel blij met de aankoop.

Heel vriendelijk en kundig personeel. Goede aandacht voor de kinderen, en eerlijk advies over de maat. En de catwalk met zpeelhuisje is voor kinderen top!

Heel goed geholpen

In Corona online geholpen om de juiste maat De bepalen voor spartelende dreumes. Gelukt! Heel fijn

Rat Verleghstraat 16

4815NZ Breda