de bestelling was optijd , alleen was mijn pakketje van 200€ in de brievenbus gestoken door post nl & hadden ze niet aangebeld om te leveren

Uitstekend goed

Ik ben zeer blij met deze website koop alles voor me scooter hier

Snelle levering en goeie klantenservice

Snelle en goede service

Al jaren een vertrouwd adres

bromfietsband besteld en op het afgesproken dag/ tijdstip geleverd goede service bedankt

Service en advisering zijn top!

Eén mailtje naar Jos Dijkman en supersnel een goed advies van Luuk! Daarna nog een paar vragen die keurig beantwoord werden waarna ik de bestelling geplaatst heb. Waar vind je dat nou nog? Trouwens, de volgende werkdag alles keurig in huis - nu alleen nog even inbouwen.

Helaas weinig antwoord op vragen

Ik had een paar vragen die ik via uw eigen website had gesteld . Helaas geen antwoord gekregen . Toe heb ik het onderdeel toch maar bij u besteld . Maar is al een paar dagen onderweg . Jammer . Het kan zo ontzettend makkelijk veel beter .

Goede service je wordt snel geholpen en de jongens leggen alles fijn en duidelijk uit.

Perfect!

Prima product, snel geleverd!

Helemaal super

Snelle levering alles wordt netjes gemeld als er iets nageleverd wordt. Klantvriendelijk Helpen je met problemen

Een groot assortiment voor alle soorten brommers en scooters

Altijd alles wat ik nodig heb is op voorraad, en alles word ook snel geleverd

Goede en snelle bezorging

Zelfs mail contact snel beantwoord.

geen informatie over bestellig, alles duurt lang

bestelling duurt lang geen bevestiging gekregen van bestelling, contact duurt ook lang

Gelijk na bestelking een bericht dat het verzonden was en de volgende dag in huis

snelle verwerking alleen verzending overleg met klant mag wel

verwerkt zeer snel je bestelling maar ik als klant bestel iets en betaal verzendkosten omdat ik zeker wist als pakketpost ging verzonden worden zodat ik het op een zaterdag zou hebben maar beslissen ze daar om in envelop te verzenden en kan ik nu nog 3-4 dagen wachten zonder overleg met de klant wat boeit mij die verzendkost anders had ik ze ook niet betaald nu kan ik wachten door het met briefpost verzonden is

G

Prima en snel geleverd

Goede producten. En fijn om te horen waar de zending zich bevind. Snelle levering

Onderdelen komen altijd de volgende dag

Makkelijk zoeken en vlotte transactie

Geen opmerkingen, goede service.

Ik heb mijn bestelling goed mogen ontvangen. De bestelling was compleet en alle onderdelen in nette staat. Ook een snelle levering.

Postnl maakte een fout maar josdijkman losten dit snel op en nam de extra kosten voor zich zelf

Top bedrijf levert goeie onderdelen en helpt je op weg met reparaties!

Top bedrijf 💪

zeer correcte verkoper