Prima product slechte service

Prima product ontvangen, een mailtje gestuurd met een vraag over het product wat ik ontvangen heb maar nooit reactie gekregen, wel kunnen ze om men ervaring vragen.

Goede ervaringen!

Kwaliteit is bij jos dijkman prima op orde! Geen klachten of opmerkingen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. en snelle verzending.

Ondermaats .niet gewend van ze

Insteek polini besteld .krijg je een klem versie .vandaag besteld ,morgen geleverd ...nou nee ,zit 3 dagen tussen . Kan gebeuren ....volgende keer hoop ik weer beter

Supersnelle levering!

Binnen een dag ontving ik de bestelde remklauw voor mijn Sym Mio, sneller kan absoluut niet! En dan ook nog een kwalitatief hoogstaand product voor een zeer acceptabele prijs, chapeau!

Graag een volgende keer niet meer met dbd deze vervoerder is heel onduidelijk in hetleveren

Levering was niet volgens afspraak

Erg duur

Erg duur

Super snel binnen en nette prijs, mooie valbeugels voor de vespa en origineel zoals beschreven

Helemaal geweldig

We zijn superblij met het team van Jos Dijkman! :-) Een kundig en enthousiast team stond vanaf dag 1 voor mij klaar om me te helpen. Goede communicatie, veel creatieve input, altijd enthousiast! Kortom, wij zijn erg tevreden en kunnen iedereen Jos Dijkman, Dinand, Jesper en Marjolein van harte aanraden!

Minder geworden tegen vroeger

Vind Dijkman stukken minder geworden, verzending is niet geweldig snel door hun keuze met DHL / Bpost te werken. Verder zijn de prijzen vaak duurder dan bij andere.

Top bedrijf

Er is geen beter scooter/brommer bedrijf in Nederland dan Jos Dijkman. Altijd veel producten op voorraad, scherpe tarieven, top monteurs en altijd de beste service! Ook de webshop baas Dinand is een topper! Staat altijd voor klaar en heb je een specifieke vraag en/of bestelling dan zoekt hij het voor je uit! Toppers!

Slecht bereikbaar

Spullen worden niet optijd geleverd zoals gezegd word. Slecht bereikbaar zowel mail niet beantwoord en telefonisch.

Altijd top!

Ik kom al jaren bij Jos Dijkman. Geen gezeur, goede prijzen en top service! Zeker een aanrader!

Krukas lagers

Zijn telefonisch en via de mail niet te bereiken maar de webshop wel draaiende houden slechte zaken dit is niet het manier van handelen slecht slecht slecht

Beste Mehmet, We zijn telefonisch momenteel helaas erg druk waardoor je er inderdaad moeilijk doorheen komt. Onze excuses hiervoor. We hebben echter wel gereageerd op uw mail. Wellicht is deze in uw spambox terecht gekomen? Mocht u verder nog vragen hebben mag u mailen naar: [email protected] Met vriendelijke groet, Bromfietshandel Jos Dijkman

Nooit weer bij Jos dijkman

Ik koop hier nooit weer een scooter bij jos dijkman. Zeer slechte ervaring gehad.

Beste Gerd, Ik zie dat u een scooter heeft gekocht bij ons in 2014 waarbij wij in de garantietijd een nieuwe carburateur hebben gemonteerd. Wij vinden het echter vreemd dat u 7 jaar na dato nog een recensie schrijft. Wij hebben in die tijd de scooter goed gerepareerd, het staat me nog goed in het geheugen geschreven. We zien je graag een keer in de winkel verschijnen om uw issues te bespreken. Met vriendelijke groet, Bromfietshandel Jos Dijkman

Excellent!

Heel goede ervaring! De eerste keer dat ik bestelde was niet alles binnen, s'avonds bestelde ik, s'morgens al telefoon, mijn centen kreeg ik terug! De tweede keer werd alles in 2 dagen geleverd, ik woon in België. Top service!

Slechte service en genaaid

Ik heb een band besteld samen met andere onderdelen. Bestelling was er binnen een dag wat snel en goed is. De band was helaas acht jaar oud. Die hoef ik niet meer onder mijn brommer. Telefonisch onbereikbaar. Via de mail krijg ik te horen dat ik hem terug moet sturen en dan zien ze wel of ik de retour kosten überhaupt krijg. Klantonvriendelijke mensen helaas.

Goede onderdelen, verzending slecht

Ik kreeg eerst het verkeerde product, toen duurde het 2 dagen voordat de klantenservice reageerde, 3 dagen later kreeg ik het goede product pas. Het was wel goede kwaliteit.

positieve ervaring,

aanbevelingswaardig

Matig

Niet te bereiken via telefoon nummer. Nog steeds geen reactie ontvangen via mail.

Netjes verzorgd

Snel in huis

Goede snelle service

Bestelling gedaan zeer snel in huis

SLECHT

Kapotte cdi ontvangen 100x gebeld nemen niet op 100x gehaald geen reactie

Beste, Wij hebben wel contact met u gehad over de CDI. U heeft ons gebeld met de vraag of en hoe u de CDI kunt retourneren. Wij hebben u aangegeven dat dit via ons retourportaal moet gaan met de uitleg hoe u daar komt en hoe u daar gebruik van kan maken. Helaas heeft u het toch anders opgestuurd, waarna u weer gebeld heeft. Hier hebben wij aangegeven dat u een mailtje kan sturen dat het verkeerd is opgestuurd met uw gegevens. Dit is vervolgens gedaan, waarna wij een dag na uw reactie en het ontvangen van uw retour al een boze mail krijgen dat we niet reageren? Wij willen graag iedereen goed en netjes bedienen, maar we kunnen helaas niet toveren. Met vriendelijke groet, Bromfietshandel Jos Dijkman

Goed webshop snel geleverd

Goede ervaring. Via de website besteld en snel geleverd. Geen op of aanmerkingen

goede prijzen snelle levering

goede prijzen snelle levering