Goed geholpen

Als is geleverd prima

Super snel!

Adbies: niet samenwerken met Amazone!

Top bedrijf en snelle verzending

prima verlopen

Prima verlopen top !

Goed als altijd

Spullen zijn altijd van goede kwaliteit en worden snel en netjes geleverd.

Top zaak

Altijd de onderdelen op voorraad! Met een stukje uitleg erbij

Miste iets bij me bestelling. email gestiird dag daarna werd gelijkt verstuurd. helemaal top

Snelle en goede aflevering

Duidelijk en juiste informatie, snelle levering

Goeie onderdelen alleen jammer dat er geen achteraf betaling mogelijk is

Bedankt voor je positieve review! We zijn druk bezig om de achteraf betalingen weer in te schakelen op onze webshop. Met vriendelijke groet, Jos Dijkman

Supper

Goede service goed product voor redelijke prijs

Prima product slechte service

Prima product ontvangen, een mailtje gestuurd met een vraag over een product, uiteindelijk goed geholpen

Beste Wessel, We hebben elkaar al gesproken via de mail. Helaas zijn wij in het weekend niet altijd in de gelegenheid om je mails te beantwoorden. Ondertussen heb je gelukkig al wel antwoord op je vraag! Jesper Magazijn & Webshop

Goede ervaringen!

Kwaliteit is bij jos dijkman prima op orde! Geen klachten of opmerkingen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. en snelle verzending.

Ondermaats .niet gewend van ze

Insteek polini besteld .krijg je een klem versie .vandaag besteld ,morgen geleverd ...nou nee ,zit 3 dagen tussen . Kan gebeuren ....volgende keer hoop ik weer beter

Beste Marijn, Mijn excuses voor het ongemak! We hebben telefonisch contact gehad. Gelukkig had je het probleem zelf opgelost met een ander spruitstuk, maar helaas heb ik je hier door niet de service kunnen verlenen die je van ons verwacht. Ik hoop je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Jesper Magazijn & Webshop

Supersnelle levering!

Binnen een dag ontving ik de bestelde remklauw voor mijn Sym Mio, sneller kan absoluut niet! En dan ook nog een kwalitatief hoogstaand product voor een zeer acceptabele prijs, chapeau!

Beste Henk, Bedankt voor je review! Leuk om te horen! Jesper Magazijn & Webshop

Graag een volgende keer niet meer met dbd deze vervoerder is heel onduidelijk in hetleveren

Levering was niet volgens afspraak

Beste Frans, Wat vervelend! We versturen eigenlijk alles met DPD en helaas hebben wij alle zendingen zelf niet in de hand. Mocht je in de toekomst weer willen bestellen kan ik de zending aanpassen naar een andere verzender als je hier betere ervaringen mee hebt! Jesper Magazijn & Webshop

Erg duur

Erg duur

Super snel binnen en nette prijs, mooie valbeugels voor de vespa en origineel zoals beschreven

Helemaal geweldig

We zijn superblij met het team van Jos Dijkman! :-) Een kundig en enthousiast team stond vanaf dag 1 voor mij klaar om me te helpen. Goede communicatie, veel creatieve input, altijd enthousiast! Kortom, wij zijn erg tevreden en kunnen iedereen Jos Dijkman, Dinand, Jesper en Marjolein van harte aanraden!

Minder geworden tegen vroeger

Vind Dijkman stukken minder geworden, verzending is niet geweldig snel door hun keuze met DHL / Bpost te werken. Verder zijn de prijzen vaak duurder dan bij andere.

Top bedrijf

Er is geen beter scooter/brommer bedrijf in Nederland dan Jos Dijkman. Altijd veel producten op voorraad, scherpe tarieven, top monteurs en altijd de beste service! Ook de webshop baas Dinand is een topper! Staat altijd voor klaar en heb je een specifieke vraag en/of bestelling dan zoekt hij het voor je uit! Toppers!

Slecht bereikbaar

Spullen worden niet optijd geleverd zoals gezegd word. Slecht bereikbaar zowel mail niet beantwoord en telefonisch.

Altijd top!

Ik kom al jaren bij Jos Dijkman. Geen gezeur, goede prijzen en top service! Zeker een aanrader!

Bedrijfsgegevens

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld

0572-372640

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.