Nieuwe site

1e keer op deze site van dijkman en meteen het juiste onderdeel gevonden

Top winkel

Snelle levering, goeie prijs

Is echt super duidelijk allemaal enkel mis ik soms wat specs van een product zoals de maat.

Super snel

Vrijdag besteld zaterdag in huis!!!

Prima geholpen

Monteur aan de telefoon weet waar hij over praat goede service

Snel afgehandeld

Had de bestelling snel in huis en kreeg netjes een mailtje toen er wat onderdelen nog besteld moesten worden en de bestelling alsnog verzonden werd Top service bedankt!

Alles zoals het hoort, wel een hele snelle service!

Alles zoals het hoort, wel een hele snelle service!

Altijd een geweldige service van Jos Dijkman!

Goede service en een hoop onderdelen voor een mooie prijs.

Super goed

Al jaren haal ik bij jos dijkman spullen als ik ze nog heb zij mensen die echt de tijd voor je nemen ... je Word echt behandeld als kand en niet als een nummer Ik zeg top zaak !!!

Duidelijke antwoorden, snelle lering en goed produkt

Ik heb een uitlaatsysteem voor mijn bromfiets gekocht, nadat ik heel snel antwoord had gekregen of deze uitlaat geschikt was voor mijn brommer. Dezelfde dag was de uitlaat op de post gegaan en de volgende dag kon ik deze bij een afhaalpunt in mijn woonplaats ophalen. Dat was dan een klein nadeeltje. Goed produkt, goede prijs.

Snel en geen gezeur

Ik kom al jaren bij Jos zowel in de winkel als online in de winkel altijd alle tijd voor je vragen en uitleg en moeite doen om het echt naar onze wens te krijgen prijzen en service 100% al moet Jos 30x heen en weer lopen om joun lijstje kompleet te maken echt een hart voor het vak en altijd vrolijk mocht het er niet zijn regelt die dat het snel in huis is of hij stuurt het op en de website is ook geweldig alles te vinden mits je de goeie trefwoorden gebruikt groen is op voorraad in de winkelmand en betalen binnen 2 dagen binnen na je aankoop en als blijkt dat het er toch niet is stuuren ze geld binnen 24 uur na de mail terug kortom voor een luisterend oor voor scooter/brommers van alle merken moet je bij Josdijkman zijn.

Geen bestelling geplaatst maar wel vol gespamd met mailtjes.

Product zou een x bedrag kosten maar bij afrekenen zou het met het dubbele kosten. Product dus niet aangeschaft maar wordt wel vol gespamd met mailtjes en dus ook vraag om review, bij deze.

Super snelle levering en alles op voorraad!

Ik bestel hier regelmatig mijn onderdelen, en ben zeer tevreden over de levertijd en kwaliteit en prijs van de onderdelen.

goede service

mijn bestelling was niet helemaal op voorraad en ik kreeg netjes een mail dat ze het onderdeel gingen bestellen voor me . ondanks dat het even wat langer zou duren , kreeg ik mijn bestelling toch al 2 dagen later...top !

Erg goed

Altijd goede kwaliteit producten, reageert helaas niet op email.

Snel en betrouwbaar

Ik bestelde mijn producten en ze kwamen snel en juist aan en het waren exact de producten die ik besteld het dus dikke 5 sterren verdiend

Sneller dan mijn project

Tot de volgende bestelling !!!

Snelle en juiste levering

Goede website, snelle en juiste levering.

Snelle levering van bestelde onderdelen

Binnen een aantal dagen na mijn geplaatste order via het internet kreeg ik netjes verpakt en al alles bestelde artikelen geleverd via de pakkettendienst. Alles juist geleverd plus zorgvuldig verpakt.

Is zeer goed

Positief

Het duurde heeeeel lang voordat ik het binnen kreeg.

weet niet of ik hier vaker ga bestellen...

Zeer snelle levering voor een scherpe prijs!

Scherpe prijs en een goede service! Erg blij met de bestelling. Zal zeker nog veel meer besteden in de toekomst.

Snelle levering!

Product besteld en de volgende dag in huis. Perfect!

goed spul, alleen is de website niet altijd even snel

Verzending duurt lang

Je moet altijd lang wachten voordat een bestelling verstuurd wordt.

Beste Joost, Jammer dat je onze webshop zo ervaart! Wij doen ons uiterste best om alle orders op tijd de deur uit te krijgen. Echter door het lange pinksterweekend, en de enorme drukte bij de PostNL lopen de levertijden inderdaad wat uit. Echter is dit een landelijk probleem, en hebben we hier helaas geen invloed op. Wij hopen dat deze problemen zich snel oplossen, en de klanten weer kunnen zien hoe snel wij al onze onderdelen uit voorraad kunnen leveren! Mocht je nog vragen hebben betreft je order, of als we je nog ergens mee kunnen helpen vernemen we dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Dinand