SLECHT

Kapotte cdi ontvangen 100x gebeld nemen niet op 100x gehaald geen reactie

Beste, Wij hebben wel contact met u gehad over de CDI. U heeft ons gebeld met de vraag of en hoe u de CDI kunt retourneren. Wij hebben u aangegeven dat dit via ons retourportaal moet gaan met de uitleg hoe u daar komt en hoe u daar gebruik van kan maken. Helaas heeft u het toch anders opgestuurd, waarna u weer gebeld heeft. Hier hebben wij aangegeven dat u een mailtje kan sturen dat het verkeerd is opgestuurd met uw gegevens. Dit is vervolgens gedaan, waarna wij een dag na uw reactie en het ontvangen van uw retour al een boze mail krijgen dat we niet reageren? Wij willen graag iedereen goed en netjes bedienen, maar we kunnen helaas niet toveren. Met vriendelijke groet, Bromfietshandel Jos Dijkman

Goed webshop snel geleverd

Goede ervaring. Via de website besteld en snel geleverd. Geen op of aanmerkingen

goede prijzen snelle levering

goede prijzen snelle levering

Nooit problemen

Zeer slecht

Splinternieuwe onderdelen gekocht maar in de pakket zit gebruikte !!!! Maar betalen als voor echt nieuwe !!!

Beste, Wij hebben u een mail gestuurd betrekkende uw recensie. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Jos Dijkman

Goed en optijd geleverd

Top zaak!

Snelle levering en goede producten!

Geen gedoe geen gezeur gewoon duidelijke site snel en makkelijk top site

Goed fijn en snel

Niet goed

Als je putonlin fuel stabilizer besteld en je krijgt conditioner toegestuurd klop dat niet slordig!

Snelle en correct levering

prima onderdelen

Leveren snel en goed verpakt

Goeie kwaliteit en snelle levering, zeker een aanrader

goeie service

goeie service supersnelle levering

Altijd goedkoop en snel in leveringen .

Altyd goedkoper dan de lokele fietsen maker in maasdam .jonas tweewieler

Super snelle service, onderdeel werd gelijk opgestuurd.

Bestellen en het word de andere dag geleverd

Goeie service en klantvriendelijk echt top!!

Ik kon bij deze dealer alles bestellen voor mijn oude kymco dj en materiaal is van top kwaliteit! In een woord zeer tevreden over levering.

snel geleverd

Prijs van het onderdeel was goed Verzendkosten waren ook goed en snel gr Hans

Levering kon niet sneller!

Veel aanbod, snelle verzending.

Snelle levering van kwalitatief goede onderdelen tegen een nette prijs.

Af en toe bestel ik bij de firma Jos Dijkman onderdelen voor mijn Derbi hobby racer. De bestelde onderdelen worden altijd correct volgens bestelling en op tijd bij mij geleverd. De prijsstelling van de firma Jos Dijkman ervaar ik als redelijk. Kortom: prima waar voor je geld.

Goed verpakt tegen beschadigingen en snelle levering . En ook nog top item

Snelle levering/retourzending/verwerking

Hele goede en fijne website

Erg snel in huis en goede kwaliteit

Nu voor de 2de keer iets besteld hier, zeer tevreden over de prijs/kwaliteit, en lekker snel in huis

Topp