Snelle en correcte levering. TOP!

Snelle en correcte levering. TOP!

Zeer klantvriendelijk!

Goede ervaring gehad met Jos. Doet er alles aan om het juiste artikel te zoeken.

Dinand regelt alles netjes snel bezorgd gekregen en alles goed geleverd!

Prima geregeld snelle levering.

Prima geregeld snelle reactie en levering.

Slaag er soms

Voor een am6 slaag ik er geregeld, ondanks dat de prijs hoger is dan een andere webshop waar ik kijk voor am6. Voor mijn Honda MT kijk ik er wel, maar slaag ik nooit. Voordeel is dat ik keuze heb in bezorgbode, in mijn geval komt dhl nog voor de middag hier, maar postnl vaak pas vroeg in de avond. Nadeel is dat de website nog niet 100% zorgvuldig werkt, en dat er artikelen niet meer overeen komen met de afbeeldingen. Ik zal Jos Dijkman aanbevelen met diverse andere webshops in 1 zin, maar zal ze waarschijnlijk niet als eerste noemen.

Zeer snel

Leveren snel en hebben een uitgebreide keuze aan onderdelen.

zo als het hoort

Onderdelen gevonden op de site. besteld, betaald, en ontvangen. Binnen enkele dagen. Goed geregeld.

Goed.

Lekker snel

Heerlijk snelle levering gelijk de volgende dag in huis.

Vlot en snel geholpen en het materiaal ontvangen

Ze zijn het proberen waard

De website is erg overzichtelijk en de levering was erg snel.

Retour gestuurd geld na 2 week nog niet terug....

Ik bestel hier niet meer...

Prijs kwaliteit top en snelle levering

Ben zeer tevreden

Snelle levering niet alles op voorraad.

Aanrader

Snel

Mooie prijzen, snel bezorgd

Had een poelietrekker nodig die hier de heldt kostte van alle andere sites. Volgende dag verstuurd en dag later in huis. Super!

Goede service en snelle levering

De titel zegt het al. Ik ben erg tevreden over de service (telefonisch) en tevens over de snelle levering.

Alles perfect snelle levering

Ideaal

Jaa t was kortom gewoon een prettige bestelling het was snel binnen geleverd wat ik had besteld!! Meer kan k nii vragen!!

Goede snelle service

Ik heb een uitlaat gekocht voor mijn agm scooter. Mooi pasvorm snel geleverd. Via dhl en niet de duurste. Ga zo door jongens!

Topprijzen, topservice, toplevering. 3 maal top

Keimooi spul verkoopt ome Jos nu ken ik nog harder en beter op mun achterwiel rije!!

Vond wat ik zocht en goede levering