Snelle levering en zelfs een bedankkaartje met een persoonlijke boodschap erbij!

Fijne service, snelle levering

Prettige duidelijke site en prima levering

Bestelde koffie binnen 2 dagen binnen met persoonlijk bericht van de Pepermolen

Heerlijke koffie en snel geleverd

Super (snelle) service!

Vakkundig en snelle levering

Mensen met vakkundig advies en snelle levering. Prettige communicatie!

Perfecte levering

1 dag later dan 48 uur, maar keurig verpakt en uitstekende kwaliteit.

Snelle levering en prima service!

Lekkere koffiebonen besteld van smits en dorlas. Ik ga volgende keer weer bij jullie bestellen.

Super klantvriendelijk en uitstekende service

Na mijn bestelling direct een goede communicatie. De levering via de pakketbezorgers was dramatisch gezien de toestand waarin het espressoapparaat was afgeleverd. Het was Total los. Het team van de kookshop heeft snel ingegrepen en direct een ander apparaat opgestuurd met daarin nog en extra attentie voor het ongemak. Voor mij team kookshop de Pepermolen “ chapeau” en een dikke 10

Volledig volgens verwachting

Goede persoonlijke en zeer snelle service.. TOP !

super fijne attente service

Na telefonisch contact, waar fijne geduldige uitleg werd gegeven. daardoor mijn bestelling hier geplaatst, die de volgende dag al werd bezorgd. heel leuk met een persoonlijk kaartje erbij. bedankt voor de fijne service.

Wat een super goede service!!

Nadat ik mijn nieuwe Magimix had ontvangen, bleek de bodem kapot te zijn. Na 1 telefoontje en een mail met foto’s van de beschadiging, kreeg ik een nieuwe opgestuurd en de de andere Magimix werd opgehaald. Ook de feedback of ik de nieuwe Magimix had ontvangen en nu heel was, was erg attent!

goede prijs, snelle levering, attent

geode prijs, snelle levering, attent

Product is zoals omschreven en gekeverd binnen de beschreven termijn.

Goede service!

Komen de afspraken die ze maken goed na! Plezierige omgang en professioneel personeel !!

Attent en persoonlijk (ondanks internetbestelling)

Tijdens het bestelproces wordt je persoonlijk geinformeerd als de verzending iets langer duurt dan gebruikelijk. En het handgeschreven kaartje bij de bestelling maakt het af. Echt top!

Prima service, snel geleverd

Prima service, snel geleverd

Via internet besteld. Perfect

Zonder problemen, maar met persoonlijke touch bestellen van aparatuur !

Persoonlijke aandacht! Mailtje over bestelling en leuk kaartje.

Fijn goed betrouwbaar

Alle lof voor dit bedrijf snel beste prijs en persoonlijk kaartje. Top

Fijn

Toen bleek dat de bestelling een dag later zou komen, kreeg ik meteen een persoonlijk telefoontje. Leuk ook het persoonlijke kaartje erbij :-) Waar ik ook blij mee was, was dat de bestelling extra goed was ingepakt. En dan was het ook nog eens de beste aanbieding voor een Jura koffiemachine die ik kon vinden. Fijn hoor.

Pluspunten

Zeer prettige behandeling en goed contact via de telefoon en een correcte afhandeling via de email bestelling. Irma

Pluspunten

Snelle verzending. Netjes verpakt en een persoonlijke boodschap erop leuk!.

Pluspunten

je hebt het heel snel thuis.

als het via een bedrijf besteld wordt graag rekening erbij maar nog liever pdf bestand via mail.