Vriendelijk, service en scherpe prijzen

Goede service. Snelgeregeld. Scherpe prijzen. Een zeer tevreden klant al voor langere tijd, waarom : altijd geode service!!

goed geholpen vriendelijk

Super support!

Mijn Jura E8 werd heel snel geleverd. Toen er een probleem mee was werd ik direct geholpen. Toen de eerste oplossing niet voldoende was, werd proactief opgevolgd of de volgende stappen wel succesvol zijn. Toppers!

Had dit toestel nog niet gehad

Ik vind het zalig om ermee te koken !

Uiterst tevreden

Zeker een aanrader, snel geleverd en bij vragen nemen zij gelijk telefonisch (snel) contact op!

Super!!super,super.

Twee keer in korte tijd bestelling gedaan en de volgende dag al binnen! Vind het echt super!!

Perfecte service, scherpe prijzen !

Ik heb mijn Magimix aan een veel scherpere prijs gevonden bij De Pepermolen. De levering gebeurde perfect en snel. Het persoonlijke bedank kaartje maakt dat ik dit een super sympathieke shop vind.

Snelle, goede service en vriendelijke hulp!

Snelle, goede service en vriendelijke hulp!

Hele proactieve service!

Erg goede service waarbij ze actief navolging gaven aan een bestelling die niet kon doorgaan. Vervolgens hele snelle levering. Top!

Duidelijke site, snelle levering

Leuke persoonlijke boodschap erbij

Duidelijke website, snel geleverd

Espresso machine gekocht, binnen paar dagen geleverd, ben er zeer tevreden over

Klasse afgehandeld

Goede service, keurig alles geregeld,vlotte afhandeling.

Super snelle behandeling en levering van de bestelde artikelen.

Iedere keer dat we bestellen, is er een super snelle behandeling en levering van de bestelde artikelen.

Prima, vriendelijke en snelle service

Ik wilde de Crock-pot graag zelf ophalen. Dat was prima, hij stond al klaar. Vriendelijke behandeling, hoefde niks te laten zien. Mooie zaak ook!

Snel en een volledig antwoord bij een vraag die ik telefonisch stelde. Vriendelijke medewerker. Zeer snelle levering.

prima service

De bestelde koffie werd binnen een dag aan huis bezorgd.

strakke website, aantrekkelijke prijs en bestelde koffie snel geleverd

strakke website, aantrekkelijke prijs en bestelde koffie snel geleverd via DHL met optie keuzemoment levering

Goede service mooie extra’s

Mijn nieuwe Jura was helaas toch niet voorradig. Ik werd hier netjes over gebeld en een dag later is de machine alsnog geleverd. Mooie aanbieding met een hoop extra’s 👍🏻

Goede kwaliteit en hele snelle levering

Mooie merken, van hele goede kwaliteit en ook nog razendsnel geleverd. Had t een dag na mijn bestelling al in huis. Super service!!

Super Team

Geweldige service, werd zelfs aan huis bezorgd ! Top team ...

Super service en snelle levering

Er werd super snel gereageerd op mijn email en werd voorzien van nuttige informatie. Mijn bestelde Jura koffiemachine had ik de volgende dag al in huis, dus super snel. Ik ben zeer tevreden en kan deze winkel zeker aanraden.

Heel tevreden

Aantrekkelijke prijs en vlotte levering van bestelling.

Nette afhandeling/ snel geleverd

supersnel en netjes geregeld

prettige overzichtelijke website, snel geregeld. Ik werd even na mijn bestelling gebeld dat de iemand van de winkel toevallig bij mij in de buurt moest zijn en of hij het pakketje meteen langs kon brengen. Hierdoor had ik het pakket binnen een uur in huis! super service.

Perfect!

Snelle en correcte afhandeling van de online-aankoop