Prima afhandeling

Goed bereikbaar voor vragen; Snelle oplossing voor een foutje in het bestelproces

Snel en vriendelijk.

Vooral het toegevoegde kaartje met een vriendelijk woordje stel ik buiten de snelle levering ook op prijs.

geweldig

netjes op tijd geleverd

Product goed communicatie niet.

Wat ik een gemiste kans vind is dat men niet communiceert met de klant. Ik moest zelf bellen en ondanks toezeggingen kwam het artikel later. Na mijn voicemail bericht werd er helemaal niet gereageerd. Vandaar een 6.

Mooi koffiezetapparaat met enige vertraging

Ik heb een koffiezetapparaat besteld op vrijdagavond via de website en aangegeven dat ik deze op wilde halen in de winkel (click en collect). Helaas was de winkel op zaterdag dicht (stond niet op de site), maar kon ik wel op maandag terecht. Op maandagochtend werd ik gebeld dat ze het koffiezetapparaat niet in mijn kleur op voorraad hadden. Ze hebben hem direct besteld bij de leverancier en aangegeven dat het apparaat bij mij thuis bezorgt moest worden. Het apparaat zou er dinsdag zijn, maar was er woensdag ( na bellen met dpd etc.). Bij de kookshop werken aardige, vakkundige mensen (ons hele servies (zowel eet als glas) en messen komen hier vandaan. Vandaar nu koffiezetapparaat besteld. Iets duurder dan bij een grote keten, maar ik gun het ze! Wel een beetje jammer dat het nu wat anders liep.

Netjes word je gebeld dat je bestelling klaar staat om op te halen. Vriendelijke mensen altijd.

Fijne winkel

Tijdens de lockdown een bestelling geplaatst welke snel beschikbaar was

Positief! Snelle verzending en zeer tevreden over het product.

Bestelproces ging goed. Product is prima ik kom zeker nog een keer bestellen

Matig

Ik ben altijd goed geholpen, Maar de laatste keer vond ik de verzendkosten veel te hoog € 5,95 Wat ook met de post had gekund voor € 1,20

Redelijk snelle levering,.

Redelijk snelle levering, goed ingepakt en... een persoonlijk kaartje erbij.

zeer klantvriendelijk en meedenkend, behulpzaam

Ik wordt goed geholpen en ze helpen je altijd als er problemen zijn. Samen oplossen en samen bedenken. Ze luisteren en geven advies. Ik ga er graag heen.

Snelle levering, keurig verpakt en een leuk kaartje

Was incompleet

Het kooltje miste waar door ik aarde voor schut stond. Foto volgt nog. Maar ik verwacht dat deze als nog verzonden wordt

De eerste keer hier besteld, makkelijk, en snelle levering

Prima service!

Prachtig concept

zeer snelle levering

Erg goed, volgende dag in huis, netjes verpakt en een persoonlijk kaartje erbij.

Super goed ook snel

Als ik weer iets moet hebben en de winkels zijn niet open kom ik zeker terug bij jullie

Fijne service

Producten liggen heel snel klaar

Eenvoudig en snel

Duidelijke website. Overzichtelijke informatie. En een vlotte levering.

Duidelijke informatie en goede afhandeling, betrouwbaar dus!

Leuk om een persoonlijk kaartje te ontvangen!

Het vegetarische kookboek was keurig verpakt en werd op tijd geleverd.

Ik was echt blij met de manier waarop het verpakt was. Het zat goed ingepakt in een passende verpakking. Geen te grote doos maar gewoon goed beschermd in bubbelplastic met papier en tape. Met het kookboek ben ik overigens ook heel blij.

Besteld en bezorgd zoals het hoort

Bezorg met iets vertraging, toen ik vroeg per email wanneer product beorgd zou worden graag ik binnen een uur reaktie.

Bestelling is snel geleverd, top

Heel snel geleverd top service