Prima service fijne uitleg. Ook koffie besteld werd keurig de volgende dag persoonlijk bezorgt.

Online bestellingen supersnel binnen!

Heel goed, snel en betrouwbaar. Er zit altijd een kaartje bijgevoegd met een leuke tekst omtrent het product wat is gekocht. Hier word ik blij van! Groeten Angela

Kan niet beter!

Correcte levering en prachtig toestel!

Bestelling werd binnen 3 werkdagen geleverd!

Zeer snelle levering. Top product!

Zeer makkelijk om via de site te bestellen. Goede communicatie en snelle levering

Snelle levering en goede afhandeling defect.

Slowcooker gekocht, voor goede prijs. bij levering bleek 1 pootje afgebroken tijdens vervoer. Na contact retourlabel ontvangen en teruggestuurd. Direct daarna een nieuwe ontvangen die extra goed was verpakt. Kortom goede service en afhandeling defect.

Altijd geweldig

Duidelijke website, goede kwaliteit, wat wil je nog meer! Al heel veel jaren vaste klant mede door hun goede en snelle service.

Supersnelle levering

Ik ben super tevreden met mijn slowcoocker. Ook is hij hij snel en netjes bezorgd. Zelfs een handgeschreven persoonlijk kaartje met erop veel plezier met mijn slowcoocker en kookplezier. Hoe leuk is dat!!!.

Lekker snel geleverd

Ben blij met mijnJura koffieapparaat

Goede comminicatie

Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij. Top bedrijf

Efficiënt.

Prima ervaring. Bestelling goed en snel conform afspraak afgeleverd.

Zeker aan te raden!

Op de site wordt aangegeven voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Ik had 16:15 besteld en ik kreeg het alsnog de volgende dag binnen waar ik heel blij mee was! Ik kreeg er ook heel leuk een briefje bij met een handgeschreven boodschap ❤️

Mooi Retro Toestel

Voldoed Volledig aan de verwachtingen.

Snelle en correcte levering

Afspraak = afspraak

Snel gereageerd op bestelling

Netjes

Mijn bestelling was wat vertraagd, ik werd keurig gebeld dat het een dag later werd. De dag later was mijn bestelling er. Heel netjes en vriendelijk.

Groot gemak van thuisbezorgen

De fysieke winkel is al erg fijn, maar wat een geweldig gemak om ook online te kunnen bestellen als je iets verder weg woont.

Leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling

Na telefonisch contact met een zeer duidelijke uitleg besteld en netjes geleverd. Gewoon in 1 woord TOP

Slechte klantenservice

Helaas verkeerde product ontvangen (wel juiste product besteld). Kan gebeuren… maar ben wel ruim 2 weken bezig geweest het product te retourneren zonder kosten te maken. Ook al verschillende emails gestuurd en meerdere keren gebeld. Heel lastig communiceren, reacties komen zeer traag… terwijl het echt een simpel gevalletje is. Ik begrijp dat dit te maken heeft met het feit dat de eigenaar op vakantie is, maar kan toch niet zo zijn dat als hij er niet is, dat alles in het honderd loopt. Jammer….

Mooie producten, snelle en persoonlijke levering

Een duidelijke site met mooie producten, de levering was snel, correct en persoonlijk, zeker een aanbeveling waard.

snel geleverd

ik zal in de toekomst vaker bij jullie bestellen