Super netjes geleverd.

Een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk.

Ruime keus

Webshop met ruime keus en snel geleverd.

Snel geleverd wat ik besteld heb.

Prima levering

Prima levering

Snel goed en persoonlijk

Prima: levering snel. En aardig kaartje erbij.

Goede prijs, snelle levering

Prima service.

Uitstekend verzorgd

Op tijd geleverd precies wat ik vroeg

Hele snelle levering

En nog een lief kaartje erbij nog bedankt

Goede afhandeling van de aankoop.

Vlotte afhandeling, goed verstuurd. Helaas werden de lovende woorden over de waterkoker niet waargemaakt. Ding maakt wel degelijk veel geluid, ondanks de belofte dat hij lekker stil zou zijn.

prima service

telefonisch bericht gehad dat de levering vertraagd zou zijn. Dat bleek één dag te zijn. Kortom, prima service.

Was goed geleverd.

Jammer dat de levering misliep

Had u de juiste tussenpersoon in België en de juiste courrierdienst gekozen (en niet bpost) dan was mijn pakje op tijd aangekomen (Verjaardag kleinkinderen). Heb op maandag 16/8 besteld en op maandag 23/8 ontvangen!

Goede middag, Wat jammer om te lezen dat u ons zo laag beoordeeld. Helaas is de keuze voor een andere verzend partij in een ander land niet altijd een mogelijkheid. Wij proberen het beste uit iedereen te halen ook uit de verzenddienst maar helaas ben je dan afhankelijk van anderen. Excuses voor de vertraging. Misschien dat deze periode "vakantietijd" er ook niet aan mee heeft meegewerkt. Ik hoop dat uw kleinkinderen toch heel veel plezier hebben met hun cadeau. Met een altijd vriendelijke kookgroet, Mark & Johan

Goede en snelle service!

Goede marktconforme prijzen en snelle correcte levering. Aanrader om hier je koffieproducten te kopen!

Helemaal goed!

De bestelling kwam heel snel binnen.

Netjes

Alles netjes verzorgd

Prima geregeld.

De Pepermolen koppelde keurig telefonisch terug wanneer ik de bestelling kon verwachten.

Kreeg netjes bericht dat er een artikel niet op voorraad was, toch nog nog het artikel gevonden en bricht gekregen dat ze het toch hadden en mijn pakket compleet gemaakt en verstuurd. Maak je de verpakking open zie je de gekochte producten en een kaartje, dit was zo leuk en warm gevoel. Bedankt Jeroen

Alles wat je verwacht bij een bestelling online

Duidelijke webshop, mooie producten met handige extra's, een goede prijsstelling en snelle levering.

Mooie producten in de winkel en on line

Reageren op berichten kan wat sneller! Vriendelijke reacties

Razendsnel ontvangen!

Volgende dag al in huis en heel zorgvuldig verpakt.

Prima services, conform verwachtingen

perfect

levering perfect en snel

Ongelofelijke snelle service met een persoonlijke boodschap, heerlijk.

Zeer snelle service met een zeer leuke boodschap zeer leuk