Bestelling snel en correct afgehandeld

Mijn halfjaarlijkse kilo's koffie online besteld. (Gewoon Genieten). Prima koffie en snel geleverd

De bestelling kwamen ze persoonlijk thuis afgeven. Keurige service.

Perfecte organisatie.

Correcte afhandeling van bestelling. Snelle levering.

Prima ervaring product op tijd geleverd.

Prima, alleen de bezorging liet te wensen over. Ik was thuis en het pakje werd toch bij de buren afgeleverd.

Fijne producten snelle levering

Ruime keus aan producten, goede prijzen en snelle levering.

Vriendelijkheid 10 Service 10

Doen wat ze beloven

Mooie merkartikelen voor een mooie aanbiedingsprijs.

De bestelling is vlot verstuurd .Er was een hartelijk kaartje bij de bestelling gevoegd.

Prima geregeld!

Bestelling snel geleverd en goed verpakt. Aanrader!

Goede website en jullie leveren prompt en goed verpakt.

Wij zijn blij met de pannen die geleverd zijn. Worden elke dag gebruikt, heel fijn.

Prachtig vogelhuisje

Ik ben zeer tevreden met het vogelhuisje van Zwitscherbox, met daarop de foto van een goudhaantje. Een speciale editie waar ik met veel plezier naar kijk en luister. Vlak voor het slapen gaan zet ik de box even aan en het lijkt alsof je in een bos met zingende vogeltjes in slaap valt...mooier kan het niet!

Duidelijke communicatie en snelle levering

Mijn online bestelling bij de Pepermolen is zeer soepel en voorspoedig verlopen

Nog even telefonisch contact gehad over maar werd keurig en duidelijk geholpen.

De bonen zijn weer snel en makkelijk geleverd Een persoonlijk kaartje erbij maakt het af

Goede website en snelle service

De website is duidelijk en klantvriendelijk opgezet. Informatie over mijn bestelling werd regelmatig en accuraat geupdate en de bestelde producten waren precies zoals op de website aangegeven. Prima!

Snelle levering, goed verpakt. Ook fijn dat er een proef pakket koffie bij zat. Konden direct genieten van de koffie en het koffiezetapparaat. Groet, Klaske

Prima en snel verzorgd

Het bestelde artikel werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, veilig verpakt met een aardig kaartje erbij.

Vogelhuisje

Vogelhuisje met geluid is een kadootje voor een vriend van ons. We hebben er zelf ook een. Het enigste wat wij slecht vonden dat wij verzendkosten moesten betalen en dat pakje moesten ophalen bij NL Post terwijl we hele dag thuis waren, ze hadden geen tijd om het pakketje te bezorgen. Maar daar kunnen jullie niks aan doen.

Goed verpakt en snelle levering

top

fijne webside ,ook heel gemakkelijk ,en bedankt voor het kaartje

Snel geleverd, mooi product

Snel geleverd, mooi product

Netjes en snel

Goede service en snelle levering

Dik tevreden met airfryer

Klantvriendelijke website en bestelling vlot en correct afgehandeld

Heel attent, nog een persoonlijk kaartje erbij gestuurd om mij veel plezier te wensen vd nieuwe aankoop. Het zijn toch de kleine extra dingen die ertoe doen.

Prima! Goed product en snel en flexibel geleverd.

Flexibele instelling met het leveren van het product.

Raadstede 53

3431 HA Nieuwegein