Een issue was binnen no time geregeld!

Mijn contacten en vragen werden snel en correct afgehandeld. Is de klant dan toch koning?? Ik beveel de Pepermolen aan!

Goede service met een persoonlijke touch, snelle levering.

zeer goed werd gelijk terug gebeld na voicemail in gesproken te hebben en zeer vriendelijk te woord gestaan telefonische kleine aanpassing gedaan en was zeker geen probleem.

Snelle en goede levering met een persoonlijke groet

De door mij bestelde pan van Demeyere, overigens een geweldige pan, werd snel geleverd en was goed verpakt. Vooral de persoonlijke noot: "Veel plezier met deze geweldige pan!" vond ik erg leuk.

Gewoon goed

Ik had het pakket eerder verwacht maar hij kwam in perfecte staat aan met een leuk met de hand geschreven kaartje waarvoor dank

Zeer tevreden over afhandeling en snelle levering. Zeer tevreden over kwaliteit en gebruik en resultaat rookpan.

Zaterdag een Jura besteld en dinsdag geleverd. Men hield zich keurig aan wat er was afgesproken qua levertijden. Alles was goed verpakt en er zat nog een leuke attentie bij.

Website werkt goed. Product snel geleverd.

Goede ervaringen

Levering op tijd altijd goede service

Een leuk product en snel verzonden. Het was een cadeau voor mijn schoonzus. Jammer dat ik geen cadeaukaartje bij het pakketje kon doen.

Snel verstuuurd met persoonlijk briefje.

2 siliconen bakmatten besteld. Prima kwaliteit. De bestelling was snel in huis en bevatte ook een persoonlijk briefje. Top!

Snel en vertrouwd

Bestelling was datgene wat ik had verwacht. Prijs kwaliteit was prima. Zeker aan te bevelen bij ieder ander!

Kwaliteit, op tijd en netjes verpakt

Kwaliteit, op tijd geleverd en netjes verpakt, Top!

Geweldige service en communicatie

Op zoek naar een snelle levering voor de smeg champagne kleurige waterkoker na een gecancelde bestelling bij een andere leverancier. Contact op genomen met de pepermolen via Social media. Correct en snel antwoord gekregen en de dag erna werd mijn waterkoker al verstuurd en had ik m heel snel in mijn bezit!!! Met een kaartje erbij met n persoonlijke boodschap. Het was echt n kadootje op deze manier! Geweldige, persoonlijke service! Zal er zeker vaker bestellen en raad deze winkel bij iedereen aan! TOP in deze onpersoonlijke, rare tijden !!!!

Bij mijn bestelling was een handgeschreven bedankje. Dat vond ik zeer attent

Bestelling is helemaal goed verlopen, zoals je graag wil dat die verloopt.

Service waar je blij van wordt!

Snelle, professionele, persoonlijke levering! Product is super , waar je dag graag mee wil beginnen

Heel goed.

Prima website, vlotte reactie, en vlotte bezorging. Kortom : prima !

Super goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Het product was aantrekkelijk geprijsd en je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende de levering. Wanneer ik nieuw kookgerei nodig heb, bezoek ik zeker deze website.

Zoals altijd is de koffie fantastisch en snelle levering!!!

Product zeer goed en snelle levering

De bestelling was netjes verpakt en snel geleverd. Bedankt!

uitstekend

De bestelde producten werden keurig binnen de termijn geleverd.

Goede website, snelle levering, goed verpakt en een leuke notitie erbij.

Fijn geholpen

Online lampe berger navulling besteld en in de winkel opgehaald, ging heel gemakkelijk.

Oké

Normaal zou ik de spullen zelf afhalen, dat de bezorging onder deze omstandigheden zo kan, komt ons goed uit...