Snelle bezorging netjes afgeleverd en leuk kaartje erbij

Snelle goede service. Goed verpakt zodat het niet kan beschadigen .. kaartje vond ik attent en persoonlijk.

Snelle levering, goed verpakt met een persoonlijk briefje.

Er werd snel geleverd en bijzonder attent met een persoonlijk briefje.

Ja

Lief dat er een briefje bij was bij de verzending

Pakketje snel en zorgvuldig bezorgd

Een leuk kaartje erbij voor mn schwitzerbox die ik had besteld.

Fantastisch!

Een Zwitscherbox besteld, zeer snel geleverd,,goed verpakt met een persoonlijk berichtje erbij, attent!

Snelle en zorgvuldige levering met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Heel verrassend!

Ok!

Goede communicatie, snelle levering, goede prijs.

Verloren Goodwill

Ons apparaat hier aangeschaft. Wat een winkel in service en kennis. Nu 3 jaar verder, kom ik hier niet meer. Meerdere glazen gekocht, ook kapot gegaan en wordt niet thuis gegeven. Zonde en de sjeu verloren waar het absoluut als delicatesse zaak in moet excelleren.

Helemaal top

Snel geleverd en goed verpakt

Keurig. Snelle levering.

Prima geregeld!

Bestelproces verliep prima! Artikelen netjes ingepakt en keurig op tijd ontvangen. Leuk, het persoonlijke kaartje bij de artikelen.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling, netjes en goed verpakt. En wat ik echt leuk vond was het handgeschreven kaartje bij mijn bestelling, zoveel aandacht zie je niet veel meer.

Gewoon perfect

Stipte levering en dan nog een leuk kaartje er bij, tof!

super

mooi product, snelle levering en persoonlijke boodschap bij het pakketje.

Zeer vlotte en correcte levering

Het bestelde werd, keurig verpakt, zeer vlot geleverd

Voor het eerst besteld en ik ben dik tevreden. Duidelijk communicatie en een snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Hoge verzendkosten

Bestelling zoals verwacht. Op tijd ook. Maar voor een brievenbus pakje van nog geen 50 gram wel erg hoge bezorgkosten

Bedankt weer voor de verrukkelijke koffie.

Prima.

Snelle levering en duidelijke communicatie.Niets op aan te merken.

Betrouwbaar en een snelle levering.

Betrouwbaar, snelle levering. Zeker een aanrader.

Correct en snel geleverd

Binnen no time was alles geregeld en geleverd.

Ben erg tevreden met mijn aankoop van de kockpot.

Snelle juiste service

Snelle juiste service.

ik ben zeer tevreden.

Na mijn online bestelling werd mijn pakket snel bezorgd. Goed verpakt en met een aardig persoonlijk kaartje erbij. Dus ik ben dik tevreden.