Geweldige service en snelle levering

We hadden een Crockpot slowcooker besteld, maar na levering bleek die toch kleiner dan verwacht. We konden deze heel eenvoudig retourneren. Tevens direct een grotere besteld ‘s avonds. De volgende ochtend een telefoontje met excuses, de bestelde slowcooker was vanuit de winkel verkocht maar zou de volgende dag (vrijdag) weer binnenkomen. Tot onze verbazing werd de nieuwe Crockpot zaterdagochtend al bezorgd! Helemaal super geregeld, complimenten!

Goed snel geleverd maar geen zin om na iedere aankoop te moeten beoordelen.

Uitstekende communicatie via mail over mijn bestelling. Mijn bestelling was netjes en zorgvuldig ingepakt. Inclusief een vriendelijk bedankkaartje. En het product kwam volledig overeen met de beschrijving op de website. Dus een zeer tevreden klant

Precies wat ik zocht maar de levering was niet goed

Makkelijk te vinden wat ik zocht. De levering via DPD is waardeloos. Slechte communicatie wanneer geleverd en na een keer proberen naar een verafgelegen ongeorganiseerd afhaalpunt gebracht.

Zeer snelle levering

Supersnelle levering

Zoals altijd alles prima in orde

Snelle levering prima produkt

Heel erg blij met mijn crockpot. Snelle levering leuke actie en persoonlijk briefje erbij doet altijd goed. Ik heb al met veel plezier wat gemaakt en lekker gegeten.

Top.

Snelle levering, goede verpakking, interessante aanbieding. Top.

Prima bedrijf !

Prima communicatie via de mail.

Snelle levering en goed advies!

De kookshop de Pepermolen is zeer benaderbaar voor vragen en goed advies. Maar belangrijk is ook een snelle levering van artikelen via de website.

Prima en vlotte levering - scherpe prijs

Voor opvolger van vorige Jura, 10 jaar oud, natuurlijk (!) opnieuw naar Jura. Na flink gezocht te hebben, een apparaat gevonden. Met accessoires toevallig opnieuw bij De Pepermolen besteld, gezien beste prijs.

Lekker snel!

Bestelling gedaan en de volgende dag ontvangen, helemaal top die service.

Snelle leveringstijd zoals op de website. Vervanging van onze Crockpot 12 jaar oud. Prima product

Heerlijke koffie

Koffie besteld. Snel en makkelijk besteld. Volgende dag geleverd. Goedkoper dan in de winkel. Ik ga er zeker vaker bestellen.

Heerlijke koffie en altijd op tijd geleverd.

Genoeg keuze koffie smaken en altijd netjes op tijd geleverd.

Snelle aanpak van fout van pakketbezorger.

Snelle oplossing van de winkel na fout van pakketbezorger. Top!

Super sevice

Gewoon Goed !!!

Superservice en ontzettend gemotiveerde medewerkers

Jura machine online besteld, via app en telefoon goed op de hoogte gehouden en nu iedere dag genieten van een heerlijke bak koffie. Ga zeker een keer fysiek bij de winkel kijken.

Geleverd product perfect in orde!

Product OK Aflevering door DPD iets later dan voorspeld, maar is niet toe te schrijven aan de Pepermolen.

Vlotte levering

Vlotte levering maar wel €6,95 verzendkosten. Een tweede bestelling via Bol. Com. Met gratis levering

super

Snelle levering ,product goed verpakt

Kan alleen maar een goede recensie gecen

Nieuwe Jura machine gekocht bij Kookshop de Pepermolen tegen een op dat moment een scherpe prijs. Ben zelfs gebeld om mede te delen dat de levering een dag later zal plaats vinden omdat zijzelf niet op tijd geleverd kregen. Top!

Uitstekend geholpen

Perfect product met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede klantgerichte service!

Keurig op tijd geleverd mét een handgeschreven kaartje erbij. Dat maakte het af!

Raadstede 53

3431 HA Nieuwegein

030-6301922

Over Kookshop de Pepermolen

De oorsprong van Kookshop de Pepermolen ligt bij een fysieke kookwinkel in Nieuwegein. Al meer dan 25 jaar geleden is de kookwinkel gestart. De jarenlange ervaring met vele verschillende merken heeft de winkel gebracht tot topniveau. Alleen de mooiste producten van de beste merken zijn overgebleven. Dan hebben we het natuurlijk over de koffiemachines van JURA, Nivona, ECM en Quickmill. De keukenmachines, staafmixers en blenders van Magimix, Espressions, Smeg en Bamix en de messen van Zwilling, Forged, Miyabi en Global. Zelfs heerlijke geuren van Maison Berger, altijd mooie huisparfum van Lampe Berger.