Goed geregeld.

Blij dat het ook snel was en is prachtig.

Prima. Supersnel in huis en prima product

Tweede keer dat ik bij dit bedrijf wat bestel. Zeer tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top bedrijf die de klant net dat stukje extra aandacht geeft

Top bedrijf die de klant net dat stukje extra aandacht geeft. Zoals een hand geschreven kaartje om je veel plezier te wensen met je aankoop.

Erg tevreden!

Snel geleverd, goed ingepakt en een mooi product!

Snelle levering. Goed verpakt. Leuk persoonlijk kaartje erbij! Erg vriendelijk.

Uitstekende service en onmiddellijke levering. Erg blij!

Uitstekende service en onmiddellijke levering. Erg blij!

Snelle en goede levering.

Goed produkt Goede verzending

Heel fijn dat jullie de moeite deden om mij telefonisch te helpen bij mijn bestelling De bestelling is vlot en netjes bezorgd

Heel goed!

Mooie producten, duidelijke website, goede en snelle service.

Goed geadviseerd

Correcte levering en prompte verrekening van niet te leveren product. Vriendelijk personeel en persoonlijke kaart bij pakketje.

Super blij met de Lampe Berger!

Een Lampe Berger en 2 heerlijke geuren gekocht. Fijne en goede service!

Met zorg verstuurd

Keurig verstuurd in een mooi doosje met een persoonlijk bericht met succes met het vogelhuisje. Erg leuk en attend

Snel, duidelijk

Duidelijke omschrijving en prijs vh product Snel verzonden Netjes verpakt

Al jaren heerlijke koffie en ... op tijd geleverd

Heerlijke zachte, volle koffie. Drinken deze koffie al jaren en verveelt nog steeds niet. Online bestellen werkt gemakkelijk en snel.

Heel snel geleverd. Zou deze site zeker aanbevelen. Sterker nog: heb ik zojuist gedaan aan mijn zwager. Hij gaat ook een Zwitcherbox bestellen bij jullie.

Kan niet beter…..

Zo snel is een pakketje nog nooit bezorgd bij mij, Binnen een etmaal.

Prima product en levering!

Prima product en levering. Bij de Pepermolen kun je met een gerust hart bestellen

Slechte service

Bevoorrading niet op orde. Klant is het dupe.

Beste Kimberley, Wat ontzettend jammer dat u niet tevreden bent met onze service. Zoals u wellicht kunt zien aan de andere beoordelingen op Kiyoh staat service en klantvriendelijkheid hoog bij ons het vaandel. Tijdens het telefonisch contact hebben wij u proberen uit te leggen dat wij bij het verzenden van onze internetbestellingen afhankelijk zijn van derden. Dit kan ervoor zorgen dat sporadisch een pakketje niet op tijd geleverd wordt. Wij zien dat het pakket op maandag is bezorgd. Omdat wij de hele situatie best vervelend vonden, hebben wij zoals u gezien hebt, in het pakket een cadeautje van Maison Berger bijgevoegd, Hopelijk kunt u ondanks alles hier van genieten. Met vriendelijke kookgroet, Team Kookshop de Pepermolen

snel en voordelig

topkwaliteit!

Artikel snel geleverd en goed verpakt.

Een en al vriendelijkheid!!! Service uitstekend!!!

Snelle levering en goede service

Snelle levering van goede kwaliteit en goede webshop

Snel en correct

Snel en correct

Prima geregeld pakketje goed te volgen !!

Beste mensen van De Kookshop Leuke gadget ,dat geuidboxje met vogelgeluiden Heb er nog 1 extra besteld en ook weer een snelle service. Mijn pakketjes waren goed te volgen ,waar ze zich op dat moment bevonden. Netjes verpakt . Hartelijke dank en groet