Perfect!

Snelle en correcte afhandeling van de online-aankoop

Zelfs in deze tijd snel en netjes geleverd.

Zelfs in deze tijd snel en netjes afgeleverd

Netjes snel afgeleverd

Dus zeer tevreden!

Snel, correct, persoonlijk

Diverse goede ervaringen. Ze leveren snel, denken mee en geven je t gevoel dat je een gewaardeerde klant bent!

Snelle levering, goede prijs

vlotte en zeer correcte afhandeling van de bestelling

Niets negatiefs te vertellen over deze firma

Snel zonder problemen, ook snel bezorgt

Mijn Jura koffieautomaat werd zeer zorgvuldig verpakt, op de geplande datum geleverd. Leuk, dat kaartje met een persoonlijke tekst er op vermeld. Dat geeft mij het gevoel dat ik als klant echt gewaardeerd word.

alles super verlopen

Geheel volgens toezegging en verwachting

Bestelling bij Beslist.nl geplaatst en uitgevoerd door Kookshop de Pepermolen. Ondanks deze extra schakel is alles perfect verlopen!

Snelle en perfecte service

De verzending van de grote doos om de 6 liter Crock-pot Slowcooker was nog eens extra verpakt in een stevige omdoos zodat een en ander bij mij in perfecte staat kon worden afgeleverd. Bedankt ook voor het aardige, persoonlijk bijgesloten kaartje. Bijzonder attent, chapeau !

Van bestelling tot leverering alles in orde!

Van bestelling tot levering was alles in orde! Zeer tevreden!

Prima service en scherp geprijsd

Mooi en goed in gepakt 👍

Het is een kado voor mijn zoon, en is pas op 27Febr. jarig, hij kookt heel graag en zal zeker een verassing zijn voor hem, bedankt voor jullie goeie service 👍

Via Marktplaats had ik bij de Pepermolen een show model Jura koffieautomaat gezien. Een telefoontje op woensdag was genoeg om deze te bestellen. Toen ik op donderdag per mail terloops aan gaf dat ik mijn oude Jura onverwacht snel had verkocht is er gelijk gekeken of mijn betaling bij hun er al op stond. Vervolgens werd ik gebeld en de automaat is die dag nog verstuurd. Echt een super attente service!

Netjes en snel

Top, Goede service. Netjes verpakt en vriendelijke persoonlijk geschreven kaart.

Bestelling O.K. Nazorg niet

Late reactie op 1° mail, geen op de 2°

snelle levering en nazorg

DHL afhaalpunt was slordig.. Na dit gemeld te hebben werd dit keurig en snel geregeld

Niks op aan te merken

Bestelling snel en zonder problemen geleverd!

Erg goed

Mijn bestelling kwam de volgende dag al binnen. De slowcooker zat goed verpakt en ziet er goed uit. Precies als op de website. Nu al meerderekeren gebruikt. De pan is een groot succes.

uitstekend!

Duidelijke site, snelle levering! Heel attent, een kaart met een persoonlijke boodschap!!

Netjes & snel

Keurig geleverd product, heldere communicatie

Erg goed

Duidelijke site Goed prijsniveau Snelle levering

Netjes een berichtje gehad dat het een dag later verstuurd zou worden ivm jaarlijkse balans.

Snelle levering ondanks de feestdagen