Slechte service

Bevoorrading niet op orde. Klant is het dupe.

Beste Kimberley, Wat ontzettend jammer dat u niet tevreden bent met onze service. Zoals u wellicht kunt zien aan de andere beoordelingen op Kiyoh staat service en klantvriendelijkheid hoog bij ons het vaandel. Tijdens het telefonisch contact hebben wij u proberen uit te leggen dat wij bij het verzenden van onze internetbestellingen afhankelijk zijn van derden. Dit kan ervoor zorgen dat sporadisch een pakketje niet op tijd geleverd wordt. Wij zien dat het pakket op maandag is bezorgd. Omdat wij de hele situatie best vervelend vonden, hebben wij zoals u gezien hebt, in het pakket een cadeautje van Maison Berger bijgevoegd, Hopelijk kunt u ondanks alles hier van genieten. Met vriendelijke kookgroet, Team Kookshop de Pepermolen

snel en voordelig

topkwaliteit!

Artikel snel geleverd en goed verpakt.

Een en al vriendelijkheid!!! Service uitstekend!!!

Snelle levering en goede service

Snelle levering van goede kwaliteit en goede webshop

Snel en correct

Snel en correct

Prima geregeld pakketje goed te volgen !!

Beste mensen van De Kookshop Leuke gadget ,dat geuidboxje met vogelgeluiden Heb er nog 1 extra besteld en ook weer een snelle service. Mijn pakketjes waren goed te volgen ,waar ze zich op dat moment bevonden. Netjes verpakt . Hartelijke dank en groet

Snelle levering. Helaas moest de bestelling terug en ook dat ging makkelijk. Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon

goede service

prima bedrijf en product snel ontvangen

Toffe winkel

Ik bestel online veel van Maison Berger. Het assortiment is enorm en dat vind je niet overal. Als ik in de buurt ben ga ik zeker een keer langs. De service is top. Ik had een keer een bestelling gedaan en wilde iets wijzigen en toevoegen. Dat was allemaal zo geregeld en op zo’n vriendelijke manier. Ik beveel deze winkel aan.

Vertrouwd shoppen

De Pepermolen levert merkproducten voor een goede prijs en levert correct /komt de afspraken keurig na.

Snelle levering, goede koffie

Altijd een persoonlijke kaart bij de bestelling. Fijn winkelen!

Betrouwbaar

Goed geregeld

Positief!

Vlotte dienstverlening en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Ik ben fan :-)

Prima webshop, snelle levering, goede communicatie.

Heldere beschrijving op de website, geen verzendkosten. Goede communicatie rond bestelling, versturing en bezorging.

Super tevreden over de Pepermolen.

Mijn oog viel direct op de goede prijs kwaliteit verhouding bij de Pepermolen. Gelijk mijn product bij hen besteld. De volgende dag al heel goed verpakt naar mij verzonden. Bij een volgende aankoop zal ik zeker terugkeren bij de Pepermolen. En het belangrijkste, super blij met mijn muzikale vogelhuisje.

Snelle service, voordelige keus

Rondshoppen loont niet de moeite. Kookshop de Pepermolen levert voordelig en snel

Veel keus en snelle levering

Op de site een keus gemaakt en besteld, werd binnen enkele dagen al geleverd

Ontvangen wat ik besteld heb

Op tijd ontvangen wat ik besteld heb met een vriendelijk kaartje er bij.

Snelle levering, weinig informatie

Spullen worden snel geleverd en alles is daarbij prima in orde. Enige nadeel is dat je geen bevestiging van je bestelling krijgt tot de bestelling wordt verstuurd. Dat zou erg handig zijn. Bij sommige winkels word je overspoeld met emails na een bestelling, daar zit ik niet op te wachten. Maar een bevestiging zou fijn zijn.

Verzending van uit de Pepermolen is prima! Alleen ging het bij de DPD 'niet geheel goed', maar dat is ook weer opgelost! Makkelijk contact met ze te krijgen.

Geweldig.

Mooie producten, snelle levering

Snelle bezorging

Uitstekend apparaat, uitstekende service

De messenslijper werd vlot geleverd, duidelijke en accurate communicatie, leuk kaartje in de doos … een aanrader.

Bedrijfsgegevens

Raadstede 53

3431 HA Nieuwegein

030-6301922

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.