Geweldg

Ik zag de crock pot op internet en heb eerst telefonisch contact gehad. Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ook de levering was snel en netjes verpakt.

Prima al meerdere malen

Gewoon goed

Top service en fantastische medewerkers

Snelle en fijne service, mooie producten

Goed advies en uitstekende service!

We hadden onze bestelling heel snel ontvangen. Met nog een kaartje met een persoonlijke boodschap. Hoe leuk.

Goede en snelle service.

De bestelling op de website ging snel en was duidelijk. items werden snel verstuurd en goed verpakt. Het handgeschreven kaartje was leuk en gaf aan dat je een klant bent en niet een nummertje. helemaal top. Website is meteen in mijn favorieten lijst gekomen.

Erg blij met de vogel geluiden

Mooi product, snelle levering

Je besteld vandaag en de volgende dag netjes in huis

Snelle levering met een persoonlijke touch

Artikel volgens specificatie en volgens verwachting geleverd binnen de beloofde tijd. Artikel was goed verpakt met een hangeschreven kaartje. Attend, zoals het hoort maar vaak niet meer van zelfsprekend. Zo maak je online bestellen toch weer persoonlijk.

Prima en snel geleverd

Eigenlijk geen opmerkingen, de bestelling is snel geleverd. Alles naar wens dus.

Snel en betrouwbaar

Makkelijk bestellen. Goede informatie over de verzending per mail.

Klasse service zoals altijd

Koffiebonen met aandacht keurig verpakt. Het begon 3 jaar geleden met een Jura koffie machine en een proefpakket koffie. Niet alleen voordelig en lekker, alle pakketjes met koffie komen elke keer weer netjes aan .. en mét persoonlijke boodschap uiteraard ;). Dames en heren van Kookshop de Pepermolen grote klasse dank u wel!

Goed produkt. Mooi op tijd.

Bestelde producten in goede orde ontvangen

Het ging even fout met de bezorgdienst maar ontzettend netjes opgelost door Kookshop de Pepermolen. Bedankt voor jullie goede service en ga genieten van mijn bestelde producten

Prima webshop en service

Vrolijk

Wat ik echt erg leuk vond was het kaartje met de handgeschreven boodschap !Dank !

Geen volledige terugbetaling

Niet mogelijk om een pressure cooker uit te proberen. Dan komt er een luchtje aan die verder gaat dan nodig om de kenmerken of aard van het product vast te stellen.

Beste, Wat ontzettend jammer dat u ondanks onze uitleg, ons toch beoordeeld met een onvoldoende. Bij retour van de Pressure Cooker, konden wij duidelijk ruiken dat het apparaat gebruikt was. Zoals u op onze website onder het kopje retourneren kan lezen, kunnen wij wanneer een product gebruikssporen vertoont, kosten in rekening brengen. Een duidelijke kookgeur in de Pressure Cooker is dan ook een duidelijk gebruiksspoor. Wij kunnen de machine niet meer als nieuw verkopen. Uiteraard was u vrij de machine uit de doos te halen, de stekker in het stopcontact te steken en alle mogelijkheden in het menu te bekijken. Als de Pressure Cooker dan weer netjes in de doos geretourneerd was, had u het volledige bedrag teruggekregen. Nogmaals, wij betreuren u beoordeling, maar hopen wel dat u begrip heeft voor onze kant van het verhaal.

Uitstekende service en snelle afhandeling

Prima afhandeling van de order. Helaas heb ik de verkeerde espressobonen besteld, maar daar kan KdP niets aan doen ;-)

Mijn product werd tijdig geleverd

Nee het plaatsen van de bestelling kreeg ik geen (automatische) bevestiging van de winkel. Dat liet, waarschijnlijk ivm weekend, even op zich wachten. Daar werd ik een beetje nerveus van, terwijl juist het menselijke aspect ook weer zijn charme heeft. Zie hier hoe we gedrild zijn door algoritmes en workflows … Gelukkig werd de bestelling na twee dagen alsnog bevestigd en werd het product ook verstuurd.

Snelle levering, product goed verpakt

Snel en super vriendelijk

Ik had een product besteld en dit werd snel geleverd met een leuk vriendelijk kaartje erbij wat voor mij de aankoop dan net iets persoonlijker maakt. Positieve ervaring dan ook.

Beste prijs en snelle levering

Een duidelijke communicatie over de levering. Ďe beste prijs in vergelijking met andere aanbieders en een snelle bezorging.

goede kwaliteit.

snelle levering.

Het ging allemaal perfect

Vandaag besteld morgen in huis

Goed geregeld.

Blij dat het ook snel was en is prachtig.

Raadstede 53

3431 HA Nieuwegein