De multicooker besteld, een dag later in huis. Een heel fijn persoonlijk briefje erbij!

Snelle levering en goede service.

Snel en peroonlijk

Mijn bestelling was snel binnen met een leuke persoonlijke geschreven kaart. Leuk!

Goede ervaringen

Het door mij online bestelde lag klaar zoals afgesproken. Al eerdere goede ervaringen gehad ook wat betreft service deze is erg goed

Correcte service

Snelle correcte levering en prijs kwaliteit was prima

Fantastisch!

Keurig ,netjes en heel snel mijn bestelling die kwijt was , toch laten bezorgen. Perfecte service en voor klant vriendelijkheid een dikke 10 !

Zeer attent dat ik gebeld werd met de mededeling dat mijn bestelling wat later zou worden verzonden. Goede communicatie en belofte nagekomen.

gewoon top!

gewoon top, snelle levering en zoals beschreven!

levering was volgens het boekje

Lekker koffie. Bezorgd zoals voorspeld

Prima producten

Snelle levering.

Goede prijs en uitstekende service

Goede prijs en uitstekende service

Perfecte service, snelle levering

Mijn Crockpot Express besteld en binnen 2 dagen ontvangen met een leuk kaartje erbij. Top. inmiddels heb ik nog een aantal liefhebbers naar deze winkel gestuurd. Andere leveranciers versturen blijkbaar beschadigde potten op.

Snel bezorgd, goed verpakt en mooie aanbieding.

Ik ben tevreden over de afhandeling. Hopelijk is de onderhoudsservice of repareer service net zo goed.

Snelle service, prima!! Heel tevreden.

Betrouwbaar en snel

Komt de belofte na en levert snel

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Super tevreden met Kookshop De Pepermolen!!!

Online bestelling netjes ontvangen. Ook als de winkel dicht is vanwege Corona, blijft de service fantastisch. Top!

SUPER SERVICE

de website is zeer klantvriendelijk. de levering was meer dan op tijd. en het kaartje dat erbij zat was zeer aangenaam :-)

Vriendelijk geholpen en snelle levering.

Oplossing top, afhandeling duurt lang.

Mijn bestelde koffieapparaat retour gestuurd. Ik ben super netjes telefonisch te woord gestaan. Betaling blijft tot op heden op zich wachten....Als alles is afgerond raad ik Kookshop de Pepermolen zeker aan!

Goed geregeld

Het was een geweldige ervaring om bij hun een fluitketel te bestellen

Vakkundig en meedenkend advies

Via internet een bestelling geplaatst en was product keuze niet meer te leveren. Hierover is snel telefonisch contact opgenomen. Er is meegedacht over een alternatief waarna uiteindelijk toch een bestelling met snelle levering heeft plaatsgevonden. Ben zeer tevreden met het alternatief.

Goed team met uitstekende producten en apparatuur

Snel geleverd door eigenaar,s,avonds klasse! En wij willen de middenstand ook ondersteunen

Ik bestelde een artikel en had her 2 dagen later in huis,super snel. Zat zelfs een persoonlijke boodschap bij,dat was een leuke bijkomstigheid.