Snelle levering. Helaas moest de bestelling terug en ook dat ging makkelijk. Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon

goede service

prima bedrijf en product snel ontvangen

Toffe winkel

Ik bestel online veel van Maison Berger. Het assortiment is enorm en dat vind je niet overal. Als ik in de buurt ben ga ik zeker een keer langs. De service is top. Ik had een keer een bestelling gedaan en wilde iets wijzigen en toevoegen. Dat was allemaal zo geregeld en op zo’n vriendelijke manier. Ik beveel deze winkel aan.

Vertrouwd shoppen

De Pepermolen levert merkproducten voor een goede prijs en levert correct /komt de afspraken keurig na.

Snelle levering, goede koffie

Altijd een persoonlijke kaart bij de bestelling. Fijn winkelen!

Betrouwbaar

Goed geregeld

Positief!

Vlotte dienstverlening en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Ik ben fan :-)

Prima webshop, snelle levering, goede communicatie.

Heldere beschrijving op de website, geen verzendkosten. Goede communicatie rond bestelling, versturing en bezorging.

Super tevreden over de Pepermolen.

Mijn oog viel direct op de goede prijs kwaliteit verhouding bij de Pepermolen. Gelijk mijn product bij hen besteld. De volgende dag al heel goed verpakt naar mij verzonden. Bij een volgende aankoop zal ik zeker terugkeren bij de Pepermolen. En het belangrijkste, super blij met mijn muzikale vogelhuisje.

Snelle service, voordelige keus

Rondshoppen loont niet de moeite. Kookshop de Pepermolen levert voordelig en snel

Veel keus en snelle levering

Op de site een keus gemaakt en besteld, werd binnen enkele dagen al geleverd

Ontvangen wat ik besteld heb

Op tijd ontvangen wat ik besteld heb met een vriendelijk kaartje er bij.

Snelle levering, weinig informatie

Spullen worden snel geleverd en alles is daarbij prima in orde. Enige nadeel is dat je geen bevestiging van je bestelling krijgt tot de bestelling wordt verstuurd. Dat zou erg handig zijn. Bij sommige winkels word je overspoeld met emails na een bestelling, daar zit ik niet op te wachten. Maar een bevestiging zou fijn zijn.

Verzending van uit de Pepermolen is prima! Alleen ging het bij de DPD 'niet geheel goed', maar dat is ook weer opgelost! Makkelijk contact met ze te krijgen.

Geweldig.

Mooie producten, snelle levering

Snelle bezorging

Uitstekend apparaat, uitstekende service

De messenslijper werd vlot geleverd, duidelijke en accurate communicatie, leuk kaartje in de doos … een aanrader.

Goed product en goede levering

Schwitserbox

Goede klantenservice

Een bestelde product was defect. Na de klantenservice te gebeld het is binnen een dag vervangen

snel en redelijk goedkoop.

Snek en redelijk goedkoop.

Fijn direct uit voorraad geleverd

Nvt

Snel en keurig geleverd

Zo als het hoort;-)

In goede staat volgens afspraak ontvangen.

Snelle persoonlijke service

Vogelkastje vlot geleverd met persoonlijke boodschap

Raadstede 53 3431 HA Nieuwegein

030-6301922