Snelle levering van degelijk broodrooster

Prima broodrooster. Alleen stond er op de foto een rekje bij wat er niet bij werd geleverd. Er was ook geen suggestie om het apart bij te bestellen. Maar ik ben superblij met dit mooie broodrooster!

Heel goed.

Snelle levering. Alles goed verpakt.

Mooie pan!

Grillpan werkt prima. Vlotte verzending, voldoet aan verwachting

Super snelle levering.

Snelle levering, nu wachten op de cups.

Alles zoals het moet

Snel en correct

De levering was snel. Netjes verpakt en precies wat besteld was.

Hele snelle levering zeer tevreden met een leuk persoonlijk kaartje erbij

Klasse service

Na bestelling goed geïnformeerd over de verzending. Er was iets niet juist met het product, het probleem werd zorgvuldig en passend opgelost. Het is niet erg als er iets mis gaat, het gaat erom hoe je het oplost. Daarom klasse service en een dikke duim.

Koffie besteld en heel snel geleverd!!

Bij aanschaf Jura S8 prima uitleg en Apparaat voor ons ingesteld. Kon thuis gelijk aan de slag. De later, op zondag , bestelde koffie was op dinsdag in huis. Al met al uitstekende dervice

Good advise and service!

I placed an order online for some Magimix blender cups as a present for my friends birthday but then found out that they wont fit her Magimix 3200XL and they only fit the Power Blender. Kookshop showed me some alternatives and gave me some good advice but in the end I asked for a refund. I will definitely use them in the future.

Kwam heel snel aan en met een persoonlijk kaartje. Mijn volgende bestelling gaat zeker hier gebeuren.

Goed, vriendelijk en snel geholpen

Goed, vriendelijk en snel geholpen

Goede ervaringen

Meerdere malen besteld. Altijd goed gegaan. Kom hier zeker nog terug

Fijne uitleg, perfecte hulp bij keuze en bijzonder leuke zaak!

Heb een ECM gekocht bij de Pepermolen. superfijne service, afspraken nagekomen. Hulp bij de installatie. Echt een winkelervaring zoals hij hoort. Heel fijn. Dank!

Snelle levering van de producten!!

Zeer goede ervaring!!!

Snel en plezierig geholpen

De bestelling die ik wilde plaatsen via internet lukte niet, maar met beeldbellen is het gelukt!

Snelle service, leuk verpakt

Zou hier zeker weer bestellen. Was snel geleverd, leuk verpakt met een persoonlijk kaartje.

Fantastische service

Een kleine winkel maar vol met leuke spullen en vooral van goede kwaliteit. Altijd wordt je vriendelijk geholpen en is de service geweldig. En deze ervaring deel ik met familie/vrienden die dezelfde ervaring hebben van kookshop de Pepermolen in Nieuwegein. Top. .

Elke keer is het een feestje!

Wij bestellen al heel wat jaren online onze koffie bij jullie. Duidelijke, gebruiksvriendelijke website. Heerlijke koffie en andere fijne producten. Als we de toegezonden doos openmaken zit er altijd een kaartje in van degene die de koffie heeft ingepakt. Heel leuk en persoonlijk wordt het dan! Ook zijn we een keer langsgeweest in de winkel en wordt je geholpen door supervriendelijk personeel!

Correct en snelle levering

Van bestelling tot levering, één woord, TOP!

Snelle levering! Goed verpakt en de messen van Wusthof zijn vlijmscherp!

Uiteindelijk alles goed gekomen; goede service.

Ook Kookshop de Pepermolen kampt met leveringsproblemen vanuit de fabrikant maar men lost het goed op. Goede service!

doen wat er staat

doen wat er staat, precies hoe ik het wil

Goede service, geen gezeur!

Mijn nieuwe blender kwam helaas met transportschade (door de vervoerder) binnen. Na contact kon deze worden omgeruild voor een ander exemplaar dat we snel in huis hadden. Geen gezeur, gewoon nette service!