Top.

Zowel prettige website, als prima afhandeling van koop, betaalgemak en verzending.

Ik ben dik tevreden

Ondanks de decemberdrukte een snelle levering, top!

Goede en snelle levering

In de middag besteld en toch de volgende dag al geleverd ondanks de feestdagen.

Super Service!

Mijn bestelling was niet volledig geleverd. Na een belletje werd het gelijk nageleverd, met een kaartje “excuses voor het ongemak” erbij. Nette en snelle service en zeker aan te bevelen.

Snel besteld en ook snel geleverd

helemaal goed

Snelle levering, netjes verzorgd, snel tracktrace ontvangen

Beste prijs en veel extra's gekregen. Na een dag al in huis. Super service, top !

Zeer goed!

Had een staafmixer besteld. Deze was niet voorradig dus werd netjes gebeld dat hij iets later binnen zou komen dan voorspeld. Precies op de vertelde dag arriveerde hij met een leuk persoonlijk kaartje erbij! Klasse!

Crockpot via de webshop gekocht; uitstekende bezorging qua service en snelheid

Grandioos!!

Super tevreden met mijn crockpot. Snelle levering en mooi verpakt met leuke persoonlijke kaart erbij, zeer attent 👌🏻

Goede service en snelle levering

Top service!

Ons pakketje werd door DHL helaas maar niet geleverd. Een weekje later kwamen ze het vanuit de zaak persoonlijk brengen, op mijn werkadres omdat we niet thuis waren. Super fijne en persoonlijke service!

perfect te service

Snel met een persoonlijke touch

Tevreden. Supersnelle levering

Snelle levering, inclusief een persoonlijke touch.

Netjes verpakt en snel in huis.

Ik had de lampe berger heel snel in huis. Keurig verpakt en ik ben er heel blij mee :)

Super snel geleverd, keurig ingepakt

Heel fijn om zo snel geholpen te worden. Prima verzorgd

Perfecte snelle levering

Woensdagavond besteld voor België en vrijdag voormiddag 09H25 levering thuis. Alles heel goed ingepakt. Product aan een goede prijs gekocht.

Prima assortiment, goede prijs en snel geleverd

We zijn zeer tevreden.

We hebben een Crockpot gekocht. De prijs was lager dan bij de concurrenten. DHL had wel 1 dag vertraging, maar voor ons geen probleem. Leuk persoonlijk kaartje zat bij de bestelling.

Mooie aankoop met goede service en advies

Mooie Jura machine gekocht voor een goede prijs met als extra een leuk cadeaupakket met glazen en koffie. Snelle reactie op mail met vragen over reinigingsproducten en levering. Enige minpunt was de levering. DHL had het pakket in een flink beschadigde doos zonder aan te bellen of bericht achter te laten op de deurmat neergezet. Gelukkig was niks beschadigd. Gemeld bij de Kookshop die me later nog terugbelde om te informeren of alles naar behoren werkte. Prima service!

Service zoals het hoort, met..een onverwachte leuke verassing!

Onze eerste kennismaking met deze winkel. Dure pannenset aangeschaft, na eerst verdiept te hebben in de reviews. Snel geleverd, blij met gekochte WMF pannen, en aangenaam verrast met geleverde goederen.

Goede prijs en snelle levering

Aankoop Jura koffiemachine, werd snel geleverd met extra onderhoudsproducten en bedankkaartje. Ook goed ingepakt tegen beschadigingen.

Tevreden! Goede prijs, snelle levering!

Persoonlijk en supersnelle levering

Machine keurig verpakt en snelle respons bij vragen De gratis jura set en het persoonlijke kaartje erbij maakten het helemaal af. Complimenten!