Bij het kopen van een Jura duidelijke uitleg gekregen. Zeer vriendelijk. Later thuis koffie besteld, word je gebeld wanneer ze het thuis bezorgen.

Zonder probleem geregeld

Correct geleverd

Mooie site, Snelle goede service

Gemakkelijke website, uitstekend geïnformeerd over progres.

Goede service en duidelijke uitleg

Ivm niet voorradige hoeveelheid van mijn bestelling werd ik gebeld en is de bestwllung aangepast naar mijn tevredenheid

Prima!!

We hebben hier vaker besteld, zeer naar tevredenheid. Snel geleverd, goede prijs en een vriendelijk geschreven kaartje erbij! Zeker aan te bevelen.

Betrouwbaar en netjes

Ik heb gekregen wat ik heb besteld in een korte tijd. Het enige wat ik jammer vind is de hoogte van het bedrag om zonder verzendkosten te laten versturen. Als dat iets lagen is, bijv 30 of 35 euro dan ben ik helemaal tevreden en is het een score 5 van de 5 sterren

Veel keus

Heb hier al eerder een bestelling gedaan Vandaar dat ik niet verder hoefde te zoeken en direct naar kookshop de Pepermolen ging om iets te bestellen Veel keus en supersnelle bezorging

Lampe Berger “Amber Powder”

Super snel geleverd zodat ik mijn geurtje weer snel kan gebruiken! Top hoor

Naar volle tevredenheid geholpen!

Via de website een Jura E8 (EB) gekocht. Snel geleverd op de volgende dag. Bij ingebruikname bleek het slangetje van de melk niet goed te functioneren. Wat de helpdesk van Jura niet lukte, wist een medewerkster van de Pepermolen in een handomdraai te verhelpen: even met vingertop in opening van melksysteemaansluiting heen en weer en vanaf dat moment heerlijke cappuccino, café latte, etc. Prachtige winkel, goed bereikbaar en klant-/servicegericht personeel! Een aanrader!

Prima service; snelle levering in perfecte staat!

Zie hierboven

top

mooi product en snel geleverd

Prima service en levering

Bezorging DPD heeft te lang geduurd. Géén melding vooraf.

De bezorger heeft niet laten weten wanneer hij kwam. Twee dagen thuisgebleven. Uiteindelijk opgehaald op servicepunt. Waarom níét Post NL? Daar kun je op rekenen!

Goede en zeer snelle service.

De website is duidelijk en de order is zeer snel in huis.

Positief

Snel geleverd, goed verpakt en goed gecommuniceerd!

Fantastisch en professioneel geregeld

Ik bestelde een zgn, vogelhuisje,, swiss box,, Deze was niet bezorgd op adres terwijl wij wel thuis waren , daarop gebeld met de winkel en in de wetenschap dat deze order naar de winkel werdt teruggezonden , werdt er direct een nieuwe opgestuurd , fantastisch en professioneel geregeld dikke 10

Zeer tevreden Snelle levering Leuke spullen Top!!!

Hele goede ervaring

Bestellen ging makkelijk en netjes op tijd geleverd bij opgegeven adres.Ga ik zeker weer bestellen

Weer helemaal prima.

Ik heb hetzelfde product gekocht als de vorige keer, ik bestelde het nu omdat ik het kado wilde geven. Opnieuw een snelle en vriendelijke service. Top!

Altijd snel en correct geleverd

Goede service, online bestellingen worden snel en correct afgehandeld

Helemaal goed

Zoals altijd snel en netjes geleverd.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Artikelen waren zorgvuldig verpakt en goed aangekomen

Jammer dat er een storing was bij DPD waardoor ik een aantal dagen later dan geand het pakket kon ophalen