Artikel besteld en snel thuis bezorgd, met lief kaartje erbij! Ben heel tevreden dus

Het pakje was goed ingepakt. Het was een cadeautje voor iemand anders.

Ik heb de Zwitser Box, naar de Post gebracht en kreeg de dag daarop een en al dank voor voor zo'n leuk cadeau.

Top met een leuk kaartje!

Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en ik kreeg een leuk kaartje erbij!

Snel en makkelijk besteld en geleverd

Fijne winkel met goede adviezen.

Slecht

Pakket wordt bezorgd bij van Amerongen in Heemstede Toen ik daar kwam was de reactie: nee mevrouw deze liftboy de Cruquiusweg 7 in Heemstede Daar aangekomen waren ze verhuisd naar Cruquiusweg 5 Daar weer aangekomen de vloer bezaaid met pakketjes. Zelf meegezocht om het voor mij bestemde pakketje te vinden Dus behoorlijk waardeloos verhaal Vr Gr Gea Beukema Vandaag werd ik gebeld door een medewerker van de kookshop, die exact wilde weten wat er gebeurd is. Een fijn gesprek en de moeite die de medewerker nam, stelde ik erg op prijs. Bij deze wil ik mijn mening herzien en zal het zeker niet laten om een volgende bestelling bij de kookshop te plaatsen. Vr Groet Gea Beukema

Snel en netjes

Mooie producten en fantastische service.

Vele mooie producten in de winkel, kundig personeel, goed advies en fantastische service.

Kan niet beter

Bestelling binnen een dag kostenloos bezorgd.

Wat een leuke winkel! En een verrassing, dat er een persoonlijk kaartje in het pakketje zat! Bedankt!

Mijn "verdwenen" bestelling na melding dezelfde dag opnieuw verzonden. Andere dag in huis.

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting.

Snelle goede service en levering

Het persoonlijke kaartje erbij maakte het extra leuk!

Accuraat

Doen wat beloofd! Keurig verpakt met een persoonlijke touch!

Correct.

Heel correcte informatie, goederen goed verpakt. Ook uiterst vriendelijk. Echte aanrader, ik koop hier zeker nog opnieuw.

Bestelling prima, levering rommelig

Wilde graag bestelling laten leveren bij een pick up point. Die keuze kreeg ik niet bij het bestelproces. Pakje zou dinsdag geleverd worden, thuis aan het werk dus geen probleem. Update ik zou niet thuis zijn (huh?!?) pakje gaat naar pick up point, update ligt klaar bij pick up point, of misschien niet (?!?). Na mijn werk naar pick up point. Pakje lag er niet. Woensdag update oh nu ligt het er wel, ik weer naar pick up point en pakje in ontvangst genomen. Pakje niet aanbieden en zeggen dat de ontvanger niet thuis is zegt dat deze, in dit geval DHL, onbetrouwbaar is, en hun klanten niet op de eerste plaats heeft staan. Ik zou zelf geen zaken willen doen met zo’n bedrijf.

Heel fijn

Ik ben blij met de lijnzaadmolen. De greep is iets breder dan ik dacht, maar het maalt niet te zwaar. Heel fijn met het maatschepje en borsteltje erbij.

beter dan verwacht

snelle levering netjes verpakt, prima

GEWELDIG

Grote voorraad en snelle verzending.

Klantvriendelijke website, het bestellen, betalen en leveren verliep uitstekend. Het product, de Zwitscherbox, kende ik al, ik ben er heel blij mee. Natuurgetrouwe en rustgevende vogelgeluiden voor in huis.

Snel geleverd. En dit vogelhuisje niet overal te koop, dus blij met de kookshop.

Goede service, bezorging zou sneller kunnen

Fijne ervaring met deze winkel. Ik had een product besteld en deze was in stukken aangekomen. Niet helemaal hoe je het zou willen aantreffen. Volledig gratis een nieuw product mogen ontvangen wat beter verpakt was, zodat het niet kon beschadigen. Verzending duurde telkens wel 2 dagen, helaas.

Zoals afspraak verzonden. Koop super!

Too

Top. Zoals een webshop behoort te zijn.

Gewoon tevreden

Gewoon tevreden. Snelle levering van mijn bestelling. Goed verpakt. Mooie prijs. Tevreden dus.