GEWELDIG

Grote voorraad en snelle verzending.

Klantvriendelijke website, het bestellen, betalen en leveren verliep uitstekend. Het product, de Zwitscherbox, kende ik al, ik ben er heel blij mee. Natuurgetrouwe en rustgevende vogelgeluiden voor in huis.

Snel geleverd. En dit vogelhuisje niet overal te koop, dus blij met de kookshop.

Goede service, bezorging zou sneller kunnen

Fijne ervaring met deze winkel. Ik had een product besteld en deze was in stukken aangekomen. Niet helemaal hoe je het zou willen aantreffen. Volledig gratis een nieuw product mogen ontvangen wat beter verpakt was, zodat het niet kon beschadigen. Verzending duurde telkens wel 2 dagen, helaas.

Zoals afspraak verzonden. Koop super!

Too

Top. Zoals een webshop behoort te zijn.

Gewoon tevreden

Gewoon tevreden. Snelle levering van mijn bestelling. Goed verpakt. Mooie prijs. Tevreden dus.

Snelle levering, prima verpakt. Kon niet beter

Fijne, snelle communicatie. Netjes ingepakt en verzonden.

Snelle levering na plaatsing bestelling

Alles ging goed

Ik ben zo blij met mijn Zwitscherbox!! Snel geleverd ook.

Goede service, snel geleverd

Goede service, zelfs een persoonlijk briefje bij aflevering. Snel geleverd!

Op tijd .

Prima service .

Lekker snel zoals altijd

Correcte snelle afhandeling en levering.

Goede levering. Heel mooi product en het werkt!

Just as expected, I received my order well and on time.

Keurig proces. Niets meer aan doen.

Proffesionele kookshop, sluit naadloos aan bij m’n hobby, dank jullie!

Erg snelle levering; ca. anderhalve dag tussen bestellen en leveren van m’n Magimix glazen blender-mini-kom en vijf euro goedkoper dan alle concurrenten….

Super snelle levering van een geweldig 'natuur kado"

Bij een vriendin zag en hoorde ik de Zwitser Box. Die wilde ik ook!! Snel gezocht wie mij dit kon leveren en kwam bij de Kookshop de Pepermolen uit: snelle en ook nog gratis bezorging. Ik kocht een variant van de blank houten uitstraling en kreeg de Box met een bosafbeelding. Past precies in mijn omgeving. Ik word er steeds weer vrolijk en blij van. Zou overal wel zo'n Box in huis willen hebben. Wat een geweldig leuke uitvinding. Een echt kado voor mensen die nog NIET alles hebben.

Super efficiënt

Goede site, duidelijkheid over wanneer het bestelde wordt geleverd! Betrouwbaar adres !

Geweldig.

Het persoonlijke kaartje erbij is heel attent!

perfect

Mooi op tijd geleverd.

Snelle levering, product als beschreven.

Inclusief een leuk begeleidend kaartje!

Goed en snel geleverd

Al meer dan 10 jaar goede produkten

Goede produkten, betaalbaar, mooie duidelijke website, snelle levering, goede servive!

Raadstede 53 3431 HA Nieuwegein

030-6301922