Top, zowel qua communicatie als het bestelde product!

Heel prettig telefonisch contact en advies. Prachtige ballonnenboog!

Ballon te laat bezorgd

Van te voren goed de datum doorgegeven voor de verjaardag van mijn zoon. Helaas is de ballon 1 dag te laat bezorgd. Nou weet ik dat jullie daar niks aan kunnen doen maar het effect van een ballon krijgen op je verjaardag was weg en dat vind ik jammer.

Balen dat PostNL uw pakketje een dag te laat heeft afgeleverd. Wij zijn ons ervan bewust dat onze producten uiteraard het leukste zijn om op je verjaardag zelf te ontvangen en dat een dag te laat een beetje mosterd na de maaltijd is. Helaas hebben we hier geen invloed op en een dag na de pasen heeft PostNL waarschijnlijk wat vertraging gehad. Gelukkig gaat het bijna altijd goed. En hopelijk was Anthony toch nog blij met de ballon!

Goede en duidelijke communicatie

Ik kreeg snel antwoord, ongeacht dat ik zelf soms wat minder actief was.

Fijn dat de staanders goed zijn bevallen!! Wij vonden de kleuren combinatie ook echt geweldig!

Prachtige ballon

De ballon was prachtig, ik vind het jammer dat de feestelijke doos(€8,-) gewoon een witte doos met adres sticker is en de vele reclame uitingen in de doos en aan de ballon doen afbreuk aan het kado idee. Ik zou dan ook niet meer een ballon bestellen om kado te geven, misschien wel als decoratie.

Bedankt voor je feedback Trea!! Voor ons is deze informatie zeer waardevol. We krijgen natuurlijk graag allemaal 10en, maar we horen het ook graag als er punten zijn voor verbetering. Wij gaan hier zeker mee aan de slag!!

Goed geregeld!

Prima service! Nagebeld of ik bewustvoor bepaalde kleuren had gekozen. Goed advies over mooiere kleuren. Alles stond optijd klaar. Helaas is bij een ballon de buitenste ballon met leeftijd tekst bij eerste vervoer spontaan geknald. Gelukkig bleef de binnenste ballon heel. Dus alleen de tekst verdwenen. Na drie dagen nog steeds in de lucht, behalve dan de ballon die zijn buitenste laagje kwijt was.

Oh balen dat er van 1 ballon de buitenste is kapot gegaan!! U mag altijd een nieuwe komen halen hoor mocht dit gebeuren. Ik ga een bedrag op uw account zetten voor een volgende keer! Als u dan in de winkel bent kan dit bedrag worden ingezet. Mocht u online een bestelling willen plaatsen, kies dan voor betalen in de winkel. Dan kunnen wij het bedrag voor u verrekenen. Tot een volgend feestje

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen. Voor onze gender reveal was het geen probleem dat een vriendin het geslacht doorbelde. We hebben hem zelf de volgende dag op kunnen halen. Door de tip om nog een plakbandje op de ballon te plakken na het prikken hadden we er nog een paar dagen plezier van

Ervaring

Medewerkers zijn professioneel, je pakket tot in de auto gebracht. Vriendelijke ,doen hun werk met een lachen gezicht.

Helemaal prima

Duidelijke website , alle spullen stonden klaar en de medewerkster was erg vriendelijk

Mijn bestelling 2 dagen voor de carnaval geplaatst, deze was dus binnen voor de carnaval, super fijn.

Supermooie ballonnen maakten het feestje af

Erg goed geholpen, ten eerste door het vooraf actief meedenken met de klant. Verder is de bezorging netjes op tijd afgeleverd en vielen de balloncreaties bij iedereen in de smaak. Geweldig!

Ook last minute, geheel naar verwachting. Fijne service, uitgebreid assortiment.

Duidelijke communicatie. Ze waren iets vergeten bij de levering maar werd netjes alsnog afgeleverd zodat alles compleet was. Ik werd hier netjes over gebeld. Aanrader. Zal hier zeker in de toekomst weer gebruik van maken.

Vriendelijk en vrolijk geholpen

Prima website en afhandeling in de winkel vriendelijk en vrolijk.

Fantastische ballonnen trosjes en boog

Het bestellen van de tafelversiering (ballontrosjes) en ballonnenboog ging online heel makkelijk. De kleuren waren zoals omschreven. Telefonisch overleg tussendoor ging ook vlekkeloos. Ook de bezorging op locatie ging zoals afgesproken. Schappelijke prijzen!! Wij hopen in de toekomst vaker bij jullie af te nemen! Dank jullie wel!

Zeer enthousiaste medewerkers en fijn meegedacht.

Super goed

Heel vriendelijk denken met je mee toppers

Helemaal top!

Vriendelijk personeel, goede service. Nemen de tijd voor iedere klant. Wij hebben een top gender reveal gehad! Komen er zeker terug!

Altijd goed!

What can i say? Bestel hier al jaren m'n ballonnen voor speciale gelegenheden en het is altijd fantastisch, ook dit keer weer. Bedankt!

Affordable Helium Balloons & Great Decorations!

I ordered two (86 cm) helium-filled number balloons along with some birthday slingers on a late Sunday evening (a few days before Christmas). And I received the entire order Tuesday evening (as specified during the ordering process) in perfect condition. After checking the availability, price, and shipping of helium balloons via various webshops, Zorg Voor Party was by far the cheapest (incl. shipping fees) and had the most colors. I highly recommend Zorg Voor Party!

Uitstekende service!

Bestelling via website gedaan en ipgehasld in de winkel.

Behulpzaam, vriendelijk, top geregeld

Behulpzaam, vriendelijk, top geregeld

Ik zal vast nog eens weer iets bestellen. Er was iets niet leverbaar, kreeg gelijk een alternatief. En een dag later was het er ook al. Mijn oppaskids zijn blij

Het is hier prettig kopen.

Voor elk wat wils. Ruime voorraad en je wordt altijd geholpen met een grote glimlach.

Onvriendelijk personeel

Assortiment in de winkel is ruim .Personeel onvriendelijk

Good but not flawless

Great communication, fast replies. Delivery went smoothly, everyone is very nice. The only downside is that the balloon color differs from what the picture they sent me looked like.