Amazing

every thing was great

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed vrijdags werden de ballonnen met helium bezorgd en woensdag heb ik de gewone ballonnen weg gedaan omdat ze omlaag gingen de folie balon zweeft nog steeds en is nog goed vol precies zoals beschreven Het is voor herhaling vatbaar

Top winkel

Als je wat leuks wilt voor je feestje heeft zorg voor party het wel.

Echt een party van gemaakt

Leuke spullen en goede aanbeveling voor de helium ballonnen . Het feestje werd hierdoor alleen maar leuker. En wat een heerlijke winkel met al die leuke party spullen. Echt een aanrader voor ieder feestje

Great

The balloon was as per expectation.

Prachtige ballonnen en fijne communicatie

Nu ken ik zorg voor party al jaren en heb ik hen ingehuurd als weddingplanner, voor andere feesten en deze keer voor onze eigen bruiloft. Een woord fantastisch! Maak een afspraak in de winkel en je wordt super geholpen en het resultaat is prachtig! Dank jullie wel team Zorg voor Party!

Eenvoudig te bestellen, op tijd geleverd, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bestellen via internet gaat makkelijk. Er werd nagebeld om te controleren. Vriendelijke medewerkers. Mooie ballonnen en feestartikelen, voor een mooie prijs.

Mooie ballonnen, pilaren!

De service is echt uitstekend. Er wordt meegedacht om jouw feestje tot een succes te maken.

We hadden online ballonnen besteld, echter al snel gebeld of de kleurkeuze zo bedoeld was. Zeer vriendelijk geholpen in de winkel met het kiezen van de uiteindelijke ballon kleuren.

Super snelle vriendelijke service

Super service Ik werd zelfs gebeld om even de maatvoering door te nemen Vriendelijke meedenkende mevrouw aan de lijn gehad. Snelle service !

Snel geleverd en prima product

Top service en goede kwaliteit

Zelfde dag contact gehad in de middag geleverd. Hele goede service en de ballonnen waren idd 3 dagen in de lucht.

Top Service

Laat in de avond had ik een bestelling geplaatst die ik al vrij snel nodig had. Daarom zijn zij het speciaal langs komen brengen bij mij thuis, zodat ik niet afhankelijk zou zijn van DHL / PostNL. Echt een top service!

super leuke spullen en super goede service

Goede eerste ervaring. Wij komen zeker terug.

Feestje om te bestellen

Inge heeft mij super goed advies gegeven over wat ik beter kon bestellen voor een thema feestje. Ruim assortiment en mooi geordend, krijg alleen al zin in een feestje door alleen al door de pagina’s te scrollen

Het was allemaal erg mooi maar... DE staanders van 50 waren helemaal in elkaar gedraaid we kregen ze niet meer uit elkaar dus we hebben de 5 en 0 losgeknipt en aan twee andere staanders gemaakt maar dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling ver was het erg mooi en bleven ze zeker tot woensdag nog hoog hangen.

Goed geholpen gezellig sfeer je komt er met een lach vandaan

Alles prima in orde !!

Makkelijk te bestellen via de website. Veel keus. Alles stond op tijd klaar. Prima !!

Super goed

Denkt mee, snel, goede producten. Dank!!

Leuke producten, snelle verzending!

fantastisch

heb ontzettende goed ervaring gehad met deze bedrijf. Het enige minpunt zijn het de kosten van de ballonen in verhouding heel duur. Want het is maar eenmalige gebruik, in feite weggegooid geld. Maar de service was echt perfect

perfect

Top samenwerking!

In de winkel al goed geholpen, en ook toen de ballonnen gebracht werden is de kapotte ballon hier en daar ter plekke nog gemaakt. Super kwaliteit ook!!

Top bedrijf

makkelijk bestellen en snel geleverd

Prima ervaring met dit bedrijf!

Snel van reageren, prima om mee te overleggen en afspraken mee te maken. Wij maakten gebruik van de bezorgdienst en alles was er keurig op tijd en we werden fijn geholpen.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag