Good but not flawless

Great communication, fast replies. Delivery went smoothly, everyone is very nice. The only downside is that the balloon color differs from what the picture they sent me looked like.

Perfect!

De dames in de winkel hebben mij goed geholpen om de juiste keuze te maken voor de balonnen voor de boog. De boog is op tijd afgeleverd op de plaats van bestemming en het resultaat mocht er zeker zijn.

Supersnel en makkelijk te bestellen

Goede communicatie, snel en keurig op tijd geleverd.

Duidelijke website

Goede communicatie, snelle levering, alles zoals aangegeven.

Voor de eerste keer iets besteld bij Zorg voor Party, maar alles ging prima. Niet teveel mailtjes over mijn bestelling ontvangen, binnen een paar dagen in huis, en het artikel wat ik gekocht heb komt precies overeen met de foto's op de site.

2 bestellingen gedaan, eerste ging fout maar zeer goed opgepakt en snel geleverd. Goede communicatie. Vriendelijk personeel.

Last minute mijn gender reveal ballon box laten maken. Ze denken heel goed mee ook. Mocht buiten zijn en kwamen het netjes brengen naar me. Super service!

Altijd feestelijk ontvangen

Super! Ze denken graag met me mee en ik wordt altijd feestelijk ontvangen door de dames. Ik kijk er dan ook altijd weer naar uit ballonnen bij ze te halen als ik weer een leuke klus krijg.

Slordig bedrijf qua inpakken

Bestel je een papieren bord van welkom thuis Dan gaat dat in een plastic zak die al kleiner is als het bord! Hoe denk je dat dat bord mij thuis kwam? Helemaal gekreukt dus!!! Opgebeld en kreeg wel gelijk een nieuwe en nu in een doos !

Dat is inderdaad niet zo handig geweest om dit product in een enveloppe te versturen. Gelukkig heeft u toch nog een mooi exemplaar in huis ontvangen!!

Goede service, groot assortiment

Mijn bestelde artikelen werden perfect in orde, op tijd en met een lach geleverd!

zeer tevreden

leerrijke informatie, erg behulpzaam en vriendelijk.

Geweldige sercice

Hele snelle levering,mooie kwaliteit,

Superleuke winkel met goede service

Great service and delivery

Great service and delivery

Goede service en denkt mee

Snelle levering, prima verzenden

Snelle levering, gratis verzenden, goed verpakt, gunstige prijzen. Top!

Perfect!

Precies geleverd, zoals ik bedoelde. Op de afgesproken tijd. Uitstekend verpakt. Ontvanger, heel blij!

Flexibel

Erg blij met mijn ballonstaanders-bestelling. Ik heb de service als prettig en flexibel ervaren. Degene die de bestelling kwam bezorgen, was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt top.

Fijne meiden aan de telefoon!

Oké, mijn pakketje is verdwenen, hopelijk komt het nog aan, maar daar kan Zorgvoorparty niets aan doen. Dit ligt, voor de ziveelste keer aan PostNL. De jongedame aan de telefoon van Zorgvoorparty, is super vriendelijk, gezellig, meedenkend, dus gewoon een fijne meid, ook haar collega, dacht mee voor een oplossing. Wij hebben een oplossing gevonden en dat gaat zeker goed komen. Dus vijf sterren voor deze twee dames!!!

Beautiful, celebratory, professional!

Thank you for adding that extra flair to our retirement party. The balloons were elegant yet fun. Delivery was perfect. Both adults and children enjoyed having them to celebrate!

Altijd goed

En goed personeel!

SUPERSNEL EN KLANTVRIENDELIJK

Bestelling online gedaan en supersnel waren de orders verwerkt, die ik gratis bij de winkel kon ophalen.

Maken van ballonnen een kunstwerk. Prachtig

Fantastische service

Was onduidelijkheid over afleveradres, werd direct telefonisch contact opgenomen ter verificatie. Top!

Goed en snel geregeld

Ballon besteld. Werd de volgende dag probleemloos en op tijd geleverd. Communicatie via email met info en track en trace was prima. Aanrader!

Laan van Nieuw Oost Indie 104 2593BX Den haag

070 3839837