Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen. Voor onze gender reveal was het geen probleem dat een vriendin het geslacht doorbelde. We hebben hem zelf de volgende dag op kunnen halen. Door de tip om nog een plakbandje op de ballon te plakken na het prikken hadden we er nog een paar dagen plezier van

Ervaring

Medewerkers zijn professioneel, je pakket tot in de auto gebracht. Vriendelijke ,doen hun werk met een lachen gezicht.

Helemaal prima

Duidelijke website , alle spullen stonden klaar en de medewerkster was erg vriendelijk

Mijn bestelling 2 dagen voor de carnaval geplaatst, deze was dus binnen voor de carnaval, super fijn.

Supermooie ballonnen maakten het feestje af

Erg goed geholpen, ten eerste door het vooraf actief meedenken met de klant. Verder is de bezorging netjes op tijd afgeleverd en vielen de balloncreaties bij iedereen in de smaak. Geweldig!

Ook last minute, geheel naar verwachting. Fijne service, uitgebreid assortiment.

Duidelijke communicatie. Ze waren iets vergeten bij de levering maar werd netjes alsnog afgeleverd zodat alles compleet was. Ik werd hier netjes over gebeld. Aanrader. Zal hier zeker in de toekomst weer gebruik van maken.

Vriendelijk en vrolijk geholpen

Prima website en afhandeling in de winkel vriendelijk en vrolijk.

Fantastische ballonnen trosjes en boog

Het bestellen van de tafelversiering (ballontrosjes) en ballonnenboog ging online heel makkelijk. De kleuren waren zoals omschreven. Telefonisch overleg tussendoor ging ook vlekkeloos. Ook de bezorging op locatie ging zoals afgesproken. Schappelijke prijzen!! Wij hopen in de toekomst vaker bij jullie af te nemen! Dank jullie wel!

Zeer enthousiaste medewerkers en fijn meegedacht.

Super goed

Heel vriendelijk denken met je mee toppers

Helemaal top!

Vriendelijk personeel, goede service. Nemen de tijd voor iedere klant. Wij hebben een top gender reveal gehad! Komen er zeker terug!

Altijd goed!

What can i say? Bestel hier al jaren m'n ballonnen voor speciale gelegenheden en het is altijd fantastisch, ook dit keer weer. Bedankt!

Affordable Helium Balloons & Great Decorations!

I ordered two (86 cm) helium-filled number balloons along with some birthday slingers on a late Sunday evening (a few days before Christmas). And I received the entire order Tuesday evening (as specified during the ordering process) in perfect condition. After checking the availability, price, and shipping of helium balloons via various webshops, Zorg Voor Party was by far the cheapest (incl. shipping fees) and had the most colors. I highly recommend Zorg Voor Party!

Uitstekende service!

Bestelling via website gedaan en ipgehasld in de winkel.

Behulpzaam, vriendelijk, top geregeld

Behulpzaam, vriendelijk, top geregeld

Ik zal vast nog eens weer iets bestellen. Er was iets niet leverbaar, kreeg gelijk een alternatief. En een dag later was het er ook al. Mijn oppaskids zijn blij

Het is hier prettig kopen.

Voor elk wat wils. Ruime voorraad en je wordt altijd geholpen met een grote glimlach.

Onvriendelijk personeel

Assortiment in de winkel is ruim .Personeel onvriendelijk

Good but not flawless

Great communication, fast replies. Delivery went smoothly, everyone is very nice. The only downside is that the balloon color differs from what the picture they sent me looked like.

Perfect!

De dames in de winkel hebben mij goed geholpen om de juiste keuze te maken voor de balonnen voor de boog. De boog is op tijd afgeleverd op de plaats van bestemming en het resultaat mocht er zeker zijn.

Supersnel en makkelijk te bestellen

Goede communicatie, snel en keurig op tijd geleverd.

Duidelijke website

Goede communicatie, snelle levering, alles zoals aangegeven.

Voor de eerste keer iets besteld bij Zorg voor Party, maar alles ging prima. Niet teveel mailtjes over mijn bestelling ontvangen, binnen een paar dagen in huis, en het artikel wat ik gekocht heb komt precies overeen met de foto's op de site.

2 bestellingen gedaan, eerste ging fout maar zeer goed opgepakt en snel geleverd. Goede communicatie. Vriendelijk personeel.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag