Fantastische service

Was onduidelijkheid over afleveradres, werd direct telefonisch contact opgenomen ter verificatie. Top!

Goed en snel geregeld

Ballon besteld. Werd de volgende dag probleemloos en op tijd geleverd. Communicatie via email met info en track en trace was prima. Aanrader!

Mexicaanse poncho en sombrero

Poncho die ik heb gekregen komt niet overeen met op de foto, maar wel mooier. Snelle levering. Vriendelijke medewerkers. Kwaliteit product zeer goed.

Goedemorgen Zeynep, U heeft helemaal gelijk!! 🫣 Onze leverancier heeft de poncho aangepast, maar wij waren vergeten de foto te wijzigen. Gelukkig is het nieuwe ontwerp inderdaad een stuk mooier dan de oude. Mooiere kleuren en een mooiere stof ook nog. Fijn dat u er blij mee bent en bedankt voor het doorgeven. We hebben de foto direct aangepast 💪🏻

Hand delivered

Great service - will be back! I was out at the time of delivery and I received a phone call and a hand written note to explain that the neighbour had my package. Excellent service!

Wat een Leuke winkel!

Wat een leuke winkel! Je kan merken dat de medewerkers met veel passie en plezier hun werk uitvoeren en dat ze de klanten voorzien van goed advies op maat Het uitgebreide assortiment van feestartikelen,balonnen en de kelder beneden met alle feestkleding is net een snoepwinkel voor volwassenen. Ik kom hier zeker weer terug als ik een feestje heb. Aanrader hoor!

Super service!

Wat een fijne dames van Zorg voor Party! Ik heb een hele fijne ervaring gehad en alles werd netjes geregeld. Zou ik zeker nog een keer doen!

Geweldige service

Contact met de winkel en medewerkers erg fijn. Goede service en levering.

Pakketje nog niet ontvangen

Probleem ligt hij Post NL. Ballon besteld voor vrijdag. Is donderdag door deze partij netjes verstuurd, maar wegens drukte bij Post NL nog steeds niks ontvangen. Helaas doel voorbij geschoten, en hopen dat als het pakketje nog komt de ballon niet leeg is. Heel.jammer dit... Dus een realistisch aantal sterren kan ik helaas niet geven.

Door jullie goed,de post waardeloos.

Goedemorgen,het pakket is nog niet bezorgd.Dat ligt niet aan jullie.Komt door de post.

Had leuk kunnen zijn…

De bestelling is nooit aangekomen.

De balonnenboog was schitterend.

Het was jammer dat de boog na zo'n 7 uur op de grond lag. Ik had verwacht dat hij langer zou staan door de helium.

Wat vervelend om te horen dat de boog maar zo kort heeft gestaan. We hebben u even gebeld om te kijken hoe dit kan zijn gebeurd, maar de boog stond netjes binnen en niet in de zon voor het raam. Waarschijnlijk dan toch door het gewicht van de clusters die wij bevestigen tussen de ballonnen. Wij gaan hier een test mee uitvoeren en waar nodig een aanpassing voor maken op onze website. Heel fijn dat u dit aan ons hebt doorgegeven!! Daarmee kunnen we onze producten en dienstverlening alleen maar mee verbeteren!

Geweldige zaak

Top top top .

Goede service!

Snelle en goede service gehad. Fijn dat iemand mij mee hielp op de ballon in de auto te plaatsen!

Snel en goede service!

Heel kort dag voor zakelijk gebruik bedrukte folieballonnen en gewone ballonnen geleverd. Als extra service ook nog nieuwe op de ochtend zelf. Top!

Hele mooie ballonnen

Prachtige doos vol ballonnen feestelijk!!

Super mooi ballonnen tros

Na de bestelling wordt je super goed geïnformeerd van de volgende stappen zoals betalen bezorgen en bezorg tijd

Mooie ballonnen

Mooie ballonnen. Konden op de gekozen tijd makkelijk opgehaald worden. Blijven lang vol.

Echt een aanrader! Snelle service en heel attent dat er een felicitatie kaart bij zat.

Geweldig, vriendelijk en mee denkend personeel, groot assortiment. En niets is te gek!!

Erg blij mee!

Echt netjes en op tijd geleverd. Ballonnen zagen er ook uit zoals het op de website staat. Ze wilde ons zelfs helpen met het plaatsen van al die ballonnen. Echt heel vriendelijk! Dank nog!

Super & meewerkend

T originele adres was niet thuis op t moment v leveren, en contact was t gelukkig geen probleem alsnog op een ander adres de ballonnen af te leveren !

Ik had een bestelling geplaatst, zoals ik dacht dat goed was. Ik werd keurig gebeld, toen bleek dat ik het niet helemaal goed had gedaan. Alles werd genoteerd naar mijn wens. Het resultaat is prachtig. Mijn dochter is heel blij met haar verjaardags ballon.

Ik heb voor het eerst online een bestelling geplaatst bij Zorg voor Party. Ik wist welke kleuren ballonnen ik wilde bestellen, maar er was veel keus voor dezelfde kleur. Na het plaatsen van mijn bestelling werd er contact met mij opgenomen, omdat de gekozen kleur door mij niet heel mooi was en bespraken zij andere opties met mij. Daar ben ik heel blij mee! De ballonnen die uiteindelijk geleverd werden waren precies wat ik voor ogen had. Kortom, top service.

Ge-wel-dig!

Wat zou ik hier nog aan toe moeten voegen.....altijd goed. Vriendelijk en vakkundig.

Stuffer ballon was helemaal top

Vriendelijk personeel,mooi product Kom zeker nog vaker langs

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag