Vlot en vriendelijk

Vriendelijke service, vlotte afhandeling

Service

Uitstekend en vriendelijk

Zeer goed geholpen

Een fijn bedrijf met vriendelijk personeel Wat ik in Zwolle niet kon krijgen hadden zij voor mij Top bedankt

Goed product en super snelle levering

Goed en netjes volgens afspraak geleverd

Jammer dat er veel te weinig schroeven bij zaten om de toebehoren op de poort te bevestigen. Verder prima tevreden.

Online besteld, werd meteen gebeld voor een levering afspraak. Keurig op tijd. Prima producten

snel en eerlijk

Wat een genoet vergeleken met een aantal andere zaken waar we onlangs hout hebben gekocht. Nette en snelle reacties op onze vragen. Voorraad wat ook echt klopt Snelle levering. Super aardige bezorger die mee heeft geholpen. Vanaf nu de eerste plek wara we hout zoeken/kopen!

Super geholpen

Ze zijn super snel met hun reactie

Prima communicatie/ goede kwaliteit/ goede service

Prima communicatie. Goede service. Hout ook van goede kwaliteit

Groot assortiment en snelle levering

3e keer besteld, en zoals altijd snel geleverd.

Topbedrijf

Altijd snel en toch relaxed Vriendelijke mensen altijd behulpzaam Bestellen -gebeld worden -betalen -ophalen. Ga zo door Gr jan

Snelle levering. Ook goede afstemming van bezorgdag/tijd

Goede service, goede kwaliteit.

Bestelling ging snel, alleen werd de verkeerde artikel opgestuurd. Dit hebben ze snel en goed opgelost door direct een nieuw artikel op te sturen en ik kon het verkeerde artikel direct meegeven. Verder is het product van goede kwaliteit.

Erg vriendelijk en waren flexibel in de bezorging.

Prima geholpen, snelle levering.

Goed bedrijf. Ruime sortering, goede en duidelijke website. Klantenservice is geduldig, vriendelijk en denkt mee. Chauffeur was prima op tijd en was erg behulpzaam bij het lossen van de bestelde spullen.

Goede service en prijs en hele snelle levering!

Goede prijs/kwaliteit

Uitstekend contact vooraf met medewerker (Vincent). Goede prijs kwaliteit. Had vooraf gevraagd om aandacht voor rechte hh-palen. Één van de vier was echt krom. Wel direct door de medewerker geruild.

Mooi product snel geleverd

Omschrijving klopt op de website en zo ook de maten. Snelle levering

snelle en goede levering

zeer kort na de online bestelling kon het gevraagde worden opgehaald

Snel ophalen en goede prijs

Na mijn online bestelling werd ik meteen gebeld en kon ik het na een uur al ophalen. Ideaal!

Goede zaak

Goed assortiment, vriendelijk personeel, makkelijk contact, prima prijzen.

Goed geholpen

In eerste instantie wilde ik iets bestellen wat niet bij mijn project paste en werd geadviseerd iets anders te bestellen wat achteraf beter was. Omdat de lengte niet in mijn auto paste, kreeg ik de ruimte en tijd om het op maat te maken. Daarnaast ook vriendelijk personeel.

Helemaal goed!

Peferct. Snelle service.. vriendelijke mensen en mooi product!

Goede service en kwaliteit materialen

snelle reactietijd op bestelling bestelling snel klaar om af te halen duidelijke website vriendelijk personeel

Zeer goede service

Na het bestellen van douglashout voor een overkapping ben ik nog even na-gebeld omdat ik een onderdeel dubbel besteld had, blijkbaar heeft iemand van houthandel Bos de tijd genomen om goed naar mijn bestelling te kijken, de fout te spotten en mij te bellen + mijn fout ongedaan gemaakt, dat is nog eens service!