Zeer tevreden!

Online een bestelling geplaatst, duidelijke site, voldoende informatie, snelle verzending en een goede verpakking

Zeer goede service en kwaliteit materiaal

Erg tevreden met de service van Houthandel Bos. Ze denken mee, regelen alles duidelijk en doen zelfs niet moeilijk over retourneren. Daarnaast waren alle producten in goede staat en niets op aan te merken.

Prima en duidelijke site en bestel systeem. Ook reactie op bestelling en het leveren netjes en snel. Echter zat bij de bestelling er niet alles bij gaf de chauffeur aan. En dat het nog nagestuurd wordt. Was wel netjes geweest als we hier ook even een bericht van hadden ontvangen. Nu wacht ik het nog even of nalevering komt. Anders ga ik zelf mailen.

goede prijs kwaliteit verhouding en goede service

Al vaak bij Houthandel Bos besteld, dat zegt genoeg. Datum en tijd van levering in overleg, wat prettig is. Aardig personeel die in oplossingen denken. Als een geleverd artikel niet aan je wensen voldoet, in overleg is omruilen mogelijk. 1 puntje opbouwende kritiek: personeel in de winkel geeft steeds aan het zo druk te hebben, dit komt niet echt positief over. Wees blij dat het bedrijf goed loopt.

Toen ik kwam ophalen lag er een verkeerde maat paal bij de spullen. Dit werd door de medewerker direct gezien en ook direct hersteld. Echt fijne service en dus top

Prima prijzen, goede service en snelle levering

Telefonisch contact gehad met Vincent, erg vriendelijk en deskundig. Snelle levering, maandagavond besteld, donderdagochtend in huis. Top!

Ik werd telefonisch netjes te woord gestaan, het hout werd snel geleverd, de bezorger was erg vriendelijk en bracht het hout zelfs tot in de tuin.

Puik!

Soepel geregeld, snel en goed geleverd, prettige mensen. Bijna jammer dat ik niet wat vaker hout nodig heb ;-)

Goede prijs/kwaliteit en een geweldige service

Geweldige klantvriendelijke benadering. Snelle levering van de juiste goederen. Alles was top in orde en geleverd. Het mede geleverde presentje was top en uitermate handig van een gedegen kwaliteit. Echt passen voor jullie bedrijf. Ik ben een fan van jullie geworden.

Snel, gemakkelijk, goedkoop

Snelle, nette levering. Zeer vriendelijk

Fantastisch! Zaterdag besteld, maandag werd er direct contact opgenomen om de afleverdatum af te spreken. Extra levering toegevoegd, waarvan direct bevestiging. Zelfs iets voor de afgesproken tijd geleverd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

top zeer goed en fijn geholpen zeer vriendelijke mensen

top zeer goed en fijn geholpen zeer vriendelijke mensen

Goede service en vriendelijk

Kwam er in de webshop niet helemaal uit, dus even gebeld. Netjes geholpen via de telefoon! En uiteindelijk mooi volgens afspraak geleverd.

Materiaal en levering top

Besteld via internet, snelle reactie per telefoon om levering af te spreken en volgende ochtend snelle en nette levering. Geleverde materiaal is geheel naar wens.

Goed, snelle levering

Ik kreeg wat ik wilde.

Komt de afspraken keurig na

Komt afspraken na, goede telefonische service, scherpe prijzen. Ga hier zeker vaker bestellen.

Fantastisch groot bedrijf met liefde voor hout.

Goede correcte service en behulpzaam positieve meedenkende medewerkers misschien had ik een beetje geluk ivm afkorten van mijn rabbatdelen wat spontaan door iemand gedaan werd Van te voren werd aangegeven dat ik ze zelf zou moeten zagen omdat men het erg druk heeft. Mijn bestelling lag daarvoor keurig klaar.

Goed service

Top geregeld, goed materiaal en vlot geholpen

Klantvriendelijk en snelle levering.

Klantvriendelijk en snelle levering.

Grandioos

Goede service en grote voorraad.

Keurig geholpen en fijn alles achter het huis neergezet

Het was de 1e keer dat ik wat bij jullie heb gekocht, goed materiaal.

Goede service, goede prijs, goed materiaal

Geholpen bij het laden en goed advies gekregen over benodigde extra materialen.

Prima service goed advies vrolijk personeel

Verkeerde planken besteld geen probleem kreeg gewoon mn geld terug. Prima service

Keurig geregeld,vriendelijk personeel

Alles keurig verlopen.

Netjes afgeleverd en op verzoek op oprit neergelegd.