Alles helemaal prima!

Super, keurig behandeld en komen afspreken na.

Geleverd volgens afspraak

Prima bediening

Materiaal lag klaar en er werd geholpen om hout in de auto te laden!

Goede service, snelle levering.

Eenvoudig online bestellen, waarna je netjes gebeld wordt om een dag af te spreken om de bestelling te laten bezorgen. Vriendelijk en snelle service. Nette prijzen in vergelijk met andere webwinkels/-sites. Kortom goede ervaring!

Geweldige service

Helaas was wat ik besteld had niet langer beschikbaar. Het team van houthandel Bos deed er alles aan om een goede oplossing te vinden. Heel erg klantvriendelijk, met veel kennis van zaken.

super

Snelle service, goede website en aardige mensen met kennis van zaken.

Haardhout vakkundig geleverd

Mooi hout, persoonlijk geholpen en goede aflevering. Hele professionele organisatie.

Vriendelijk, behulpzaam, op tijd

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door de binnendienst medewerkster toen ik belde over de levering. De chauffeur was zeer behulpzaam, op tijd en zette het hout op de plek waar ik het wilde. Mooie stevige robinia palen om een speeltoestel mee te bouwen.

Ik werd vriendelijk en direct geholpen. Prima alternatief bedacht.

Prima,

Snel en correct geleverd.

Prachtig stuk hout, precies wat ik zocht, netjes ingeseald geleverd.

Betrouwbare levering

Goede prijs, goede levering, snel geleverd. Enige nadeel blijft toch transportkosten, die ogen wat aan de hoge kant.

100% score zeker waard.

Het vriendelijk tewoord staan als je belt, het doorsturen van aanvullende productinformatie per mail, het vooraf informeren van een inmiddels correct levering maken dat met de scherpe prijs/kwaliteitverhouding van Bos deze maximale score zeker waard is.

Vriendelijk, snel, goed

Super: vriendelijk geholpen; snelle service en goede service

Fijne houthandel!

Houthandel Bos is een fijne houthandel. Ze hebben een groot assortiment en denken vriendelijk mee over alternatieven. Ook de prijs is in orde. Bezorgen van het bestelde materiaal ging lekker snel.

Zeer vriendelijk en enthousiast.

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Daar werd ik blij van.

Snelle levering met goede kwaliteit hout en een extraatje!

Was verrast over hoe snel de levering plaatsvond, deskundige en vriendelijke chauffeur die het hout op de aangegeven plek geeft gelost. Hout is van de juiste kwaliteit. De bonus van een gratis meetlint van 5 meter lengte maakt het helemaal af. Zeer tevreden klant!

Nette levering

Goede producten en netjes geleverd. Alleen had ik meermaals ruzie met het winkelmandje bij het online bestellen. Deze werd om onduidelijke redenen tijdens het verder winkelen meermaals gereset, waardoor ik opnieuw moest beginnen. Bij mijn laatste poging ging het goed, maar helaas heb ik blijkbaar niet alles terug in mijn winkelmand geplaatst, waardoor ik wat vergeten ben te bestellen. De producten die ik wel had besteld, werden keurig geleverd.

Vriendelijk , behulpzaam. Mooi bedrijf en makkelijk te vinden.

Goede kwaliteit snel geleverd

Ik ben heel blij met de kwaliteit en de snelle levering van houthandel Bos. Er zat 1 slechte paal bij maar die hebben ze binnen enkele dagen omgewisseld. Prima oplossing. Communicatie over de levering kan iets beter want ze stonden opeens voor de deur met de bestelling. Ik had een gemiste oproep maar voor hetzelfde geld was ik niet thuis geweest.

wat ik zocht, was gewoon op voorraad.

Lange paal nodig, was geen probleem. Lag netjes klaar bij afhalen. Tot mijn verrassing ook hang en sluitwerk voor mijn toegangspoort. Direct meegenomen.

alles klopt!

Snel, duidelijke communicatie, producten zijn van goede kwaliteit.

Wat een topbedrijf. Echt passie voor het werk!

Al jaren lang word ik met veel aandacht geholpen. Service waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik dezelfde dag gebeld en kon ik het een dag later ophalen.

Prima service ook qua aflevering