Ruime keuze

Ruime keuze en snelle levering

Goeie veters ontvangen.

Jammer dat er geen bestelbevestiging komt, zodat je eigenlijk in het duister tast of de bestelling binnen is gekomen...

Belabberd

Vrijdag besteld. Zou zaterdag binnen komen. Uiteindelijk donderdag ontvangen ! Maken belofte niet waar !

Ik heb zeker Anderhalve week moeten op mijn veters. En toen heb ik de bedrijf maar eens een berichtje gestuurd waar ik geen antwoord op me vragen kreeg. Vervolgens eiste ik mijn GELD terug daar kreeg ik ook reactie op terug.maat prompt daarna had ik mijn veters.maar jullie zien niet meer terug

niet voor herhaling vatbaar

ik heb 3 paar veters besteld, 2 donker ecru en 1 blouw. Echter heb ik 2 paar ontvangen en de kleur ecru was lichter dan wat ik besteld had.

Lange levertijd

Levertijd was lang. Verder bestelling prima.

Na mijn bestelling en betaling heb ik niets meer gehoord

Mijn ervaring is nog bezig. Ik heb geprobeerd om info over mijn bestelling te krijgen, niet rechtstreeks te bereiken. Hopelijk wordt De bestelling vlug geleverd. Aan gezien jullie mij kunnen bereiken, hebben ook zij mijn contact gegevens. In afwachting Groetjes Gust

Snelle bezorging

Goede veters

Op tijd ontvangen wat ik had besteld

Ik ben blij met wat ik heb ontvangen, voor zover ik weet was er geen verzendbevestiging, maar alles is goed gegaan

Snelle reactie op vragen via whatsapp. Helaas is er wat mis gegaan en kwam mijn bestelling niet aan, meneer heeft nogmaals veters verstuurd. Zou hier zeker weer bestellen!

Snelle levering na online bestelling.

Ik was op zoek naar hele lange veters en die zijn niet zomaar in elke winkel te krijgen. Ik zag ze hier voor een goede prijs dus direct besteld. Binnen 2 dagen waren ze via de post binnen. Verder kan ik er niets over zeggen.

heel goed

jammer dat het via post.nl een week duurde voordat de bestelling bezorgd werd

Goed product

Na een snelle bevestiging, een lange levertijd.

Prima webwinkel

Ik had veters besteld, maar bij de bezorging via de post ging kennelijk iets mis en ik ontving in eerste instantie niets. Even contact opgenomen met de Echte Schoenmaker en het probleem was opgelost. Onmiddellijk werd de bestelling opnieuw verzonden en de volgende dag lag het pakje in mijn brievenbus.

Slecht

Ik heb de bestelling niet ontvangen.

Gewoon goed

Gewoon goed

prima product en snelle levering

prima product en snelle levering

Persoonlijke aanpak op maat

Goede persoonlijke communicatie door het gehele proces. Het is eenvoudig om veters uit te zoeken en je wordt daarna ook goed op de hoogte gehouden van wanneer die veters bij je thuis arriveren. Kwaliteit producten is goed in orde.

Goede qualiteit met vriendelijk contact.

Alles goed dus. Het enige waarover nagedacht kan worden is dat er geen actuele verzend informatie wordt gegeven. Dat is langzamerhand echt nodig want de bezorging is een soort wild west geworden. Dan is een verzenddatum met een traceer nummer voor veel mensen het enige houvast, al kost dat wat meer. Verder niks dan lof!

Snelle levering, mindere kwaliteit

Op de website stond Van Bommel veters. Deze veters voldoen niet aan de kwaliteit van de originele van Bommel veters

slecht

communicatie erg traag, levering nog trager, en de terugbetaling van een retour (aangetekend) terug gezonden nog veel trager, 12 maart door de schoenmaker ontvangen, 21 maart het tegoed nog steeds niet ontvangen dus absoluut geen aanrader

Goede service en goede kwaliteit

De bestelde veters waren van goede kwaliteit.

Goed gedaan. Geen poespas!

Met de bestelling had ik geen haast daarom was het geen punt dat de levering een aantal dagen op zich liet wachten. Toch keek ik er naar uit dat het bestelde aankwam. Daarom zou ik zeggen, geef aan dat de levering een paar dagen kan duren. Met vriendelijke groet, Jan Mons

Goed maar traag

Als je direct veters nodig hebt niet hier bestellen ,heb je er geen haast mee dan prima bedrijf.Kwaliteit oogt goed maar is nog wel afwachten natuurlijk .