Perfecte kwaliteit !

Prachtige schapenvachten gekocht . Mooie kwaliteit , hele vriendelijke verkoper en leuke verpakking van de vachten . Kortom een prima bedrijf ! Dikke 10

heerlijk schapenvel

Gezocht naar een dik en warm schapenvel en na zoeken op internet bij Woool terechtgekomen. Goede keuze. Waarom geen 5*? Keuze zou uitgebreider kunnen zijn.

Veel losse plukken wol

Ik heb de medische vacht voor baby’s gekocht, maar mijn baby’s handen en mond zitten vol met wol pluizen.

correct

Een mooi schapenvacht, alles verliep prima. Enkel de levering, die heb ik in een afhaal punt moeten gaan ophalen. Hetgeen ik niet gevraagd had.

Goedaanbod en goede service.

Duidelijke informatie, daardoor eenvoudig te kiezen. Snelle afhandeling en goede service. Zeer tevreden.

Prima product!

Prima product! Snelle levering.

Geweldig, wil er nog méér!

Heb er nu twee! En witte voor op de bank! Heerlijk voor de voeten en eentje voor in het bedje van mijn zoontje (kort harig). Ik sliep er zelf op tijdens mijn zwangerschap echt heel fijn!! Misschien ooit een extra grote voor mezelf!

Stipt geleverd

Makkelijke goede webshop , de ijslandse schapen vachten zijn uitstekend van kwaliteit

TOP

Goede site. Snel geleverd. Prachtig vacht. Hele mooie kwaliteit. Zeer tevreden!!!!!

Vlotte afhandeling en verzending

Schapenvacht besteld en 2 dagen later al in huis incl. waardebon van €10,= Heel netjes.!!!

Snelle levering en mooie producten

Prima producten!

Goed product

Het schapenvel bevalt ons zeer goed.Was op tijd geleverd.Dus tevreden.

Niet tevreden

Schaapvacht was kaal aan de zijkant! Het is raar dat ze zoiets niet hadden gemerkt!!

Hele prettige communicatie en mooie vacht

Omdat ik nul ervaring heb met vachten en er niet zomaar eentje kon/wilde/durfde te bestellen op basis van een fotootje op een website, heb ik Maikel gemaild en uitgelegd wat ik graag zou hebben. Zeer vriendelijk mailcontact en hij begreep het heel goed want de volgende dag een prachtige mooie zachte witte vacht binnengekregen. Heerlijk, ben er heel blij mee!

Prachtige volle schapenvacht die jaren mooi blijft

Eind 2018 heb ik een schapenvacht besteld voor onze toen nog ongeboren dochter. Inmiddels fungeert hij niet meer als warm boxkleedje, maar als gezellig speelkleed. Ondanks het vele gebruik anderhalf jaar lang is de vacht is ontzettend mooi gebleven, dus ik ben er zeer tevreden over!

ZEER GOEDE ERVARING

MEDISCH VERANTWOORD.... VOOR MIJN INVALIDE ECHTGENOTE MET VEEL RUG EN NEKPIJN EEN GESCHENK UIT DE HEMEL. HARTELIJK BEDANKT. CHARLES & CHRISTEL

Nooit eerder heb ik een online bestelling zo snel ontvangen! Hartelijk dank. Goed informatief telefoongesprek gehad met Michael omdat ik moeite had met de keus, hij was erg vriendelijk en servicegericht. Ik heb nu een prachtige lamsvacht, precies wat ik voor ogen had. Ik ga er in de toekomst zeker nog 1 of meer bestellen.

Mooi product

Overzichtelijke website. Product voldoet aan de foto en beschrijving.

Snel en goed besteld

Kwalitatief product...verzendingskosten zijn wel een beetje duur

Het product dat we ontvingen was niet het product dat we bestelden. Na een mail van onze kant ontvingen we vrijwel onmiddelijk een mail terug met excuses en hoe te handelen om deze vergissing recht te trekken. De retour verzendkosten werden terug geboekt en het correcte product onze kant opgestuurd. We zijn blij en heel tevreden met hetgeen we nu ontvangen hebben. Maar bovenal met de reaktie van en de afhandeling door Woool. Geen gesoebat, geen discussie. Dit is veel waard en siert dit bedrijf.

Zeer tevreden klant

Vlotte levering van prachtproducten!

Vlotte levering en alles is correct verlopen.

Vlotte levering en alles is correct verlopen.

Super tevreden over de klantvriendelijkheid, service en aangekocht product!

Uitmuntend

Super service SUPER product Snelle levering Reageren snel