Prachtige plaid!

Bij ontvangst bleek de plaid prachtig en van goede kwaliteit te zijn! Erg jammer dat de maat die op de website aangegeven wordt door Woool niet overeenkomt met de werkelijke afmeting. Woool rekent niet de maat van de stof maar de maat inclusief de franjes die aan de plaid zitten. Een tip voor Woool: vermeldt dit bij de productspecificatie! Kleine moeite en scheelt teleurstelling voor de klant, die de retourkosten moet betalen van Woool.

super moie vachten en service

ik was op zoek naar 6 mooie vachten voor op mijn tuinstoelen en vond het moeilijk om een beslissing te maken , na telefonisch contact met Maikel heeft hij er zeer mooie voor ons uit gezocht , twee dagen later hadden we de vachten al bij ons thuis , als ik nog vachten nodig heb kijk ik zeker terug op zijn site

Mooie vacht, ruikt wel echt nog naar schaap

De vacht is echt heel mooi van kleur en structuur. Werd ook keurig snel bezorgd. Hij ruikt alleen behoorlijk naar schaap. Het is maar waar je van houdt hè ;-)

In goede orde ontvangen, waanzinnig product.

Komen de afspraken na, snelle levering, mooi en degelijk product

Geweldige producten

Mooie schapenvacht ontvangen ! Snelle levering

Prachtige vachten

Snelle levering en mooi verpakt en prachtige vachten

Prachtige schapenvacht!

Het is een mooi product, heerlijk zacht, prachtig van kleur. Binnen een paar dagen in huis

GOEDE ERVARING

Vacht voldeed aan de beschrijving en afbeelding. Netjes verpakt en snel geleverd.

Na een melding van Woool dat het iets later werd door niet complete bestelling,heel netjes telefonisch, toch op tijd gekregen, hele mooie schapenvacht van goede kwaliteit

Prachtig schapenvacht.

Snelle levering. Prima product kleur is precies zoals op de foto. Heel blij mee...

Prachtig

Een heel mooi moeflon schapenvacht uit IJsland. De kat is er ook weg van ligt er in te rollebollen. Bezorging ook tevreden .

Perfecte kwaliteit !

Prachtige schapenvachten gekocht . Mooie kwaliteit , hele vriendelijke verkoper en leuke verpakking van de vachten . Kortom een prima bedrijf ! Dikke 10

heerlijk schapenvel

Gezocht naar een dik en warm schapenvel en na zoeken op internet bij Woool terechtgekomen. Goede keuze. Waarom geen 5*? Keuze zou uitgebreider kunnen zijn.

Veel losse plukken wol

Ik heb de medische vacht voor baby’s gekocht, maar mijn baby’s handen en mond zitten vol met wol pluizen.

correct

Een mooi schapenvacht, alles verliep prima. Enkel de levering, die heb ik in een afhaal punt moeten gaan ophalen. Hetgeen ik niet gevraagd had.

Goedaanbod en goede service.

Duidelijke informatie, daardoor eenvoudig te kiezen. Snelle afhandeling en goede service. Zeer tevreden.

Prima product!

Prima product! Snelle levering.

Geweldig, wil er nog méér!

Heb er nu twee! En witte voor op de bank! Heerlijk voor de voeten en eentje voor in het bedje van mijn zoontje (kort harig). Ik sliep er zelf op tijdens mijn zwangerschap echt heel fijn!! Misschien ooit een extra grote voor mezelf!

Stipt geleverd

Makkelijke goede webshop , de ijslandse schapen vachten zijn uitstekend van kwaliteit

TOP

Goede site. Snel geleverd. Prachtig vacht. Hele mooie kwaliteit. Zeer tevreden!!!!!

Vlotte afhandeling en verzending

Schapenvacht besteld en 2 dagen later al in huis incl. waardebon van €10,= Heel netjes.!!!

Snelle levering en mooie producten

Prima producten!

Goed product

Het schapenvel bevalt ons zeer goed.Was op tijd geleverd.Dus tevreden.

Niet tevreden

Schaapvacht was kaal aan de zijkant! Het is raar dat ze zoiets niet hadden gemerkt!!

Hele prettige communicatie en mooie vacht

Omdat ik nul ervaring heb met vachten en er niet zomaar eentje kon/wilde/durfde te bestellen op basis van een fotootje op een website, heb ik Maikel gemaild en uitgelegd wat ik graag zou hebben. Zeer vriendelijk mailcontact en hij begreep het heel goed want de volgende dag een prachtige mooie zachte witte vacht binnengekregen. Heerlijk, ben er heel blij mee!