We zijn superblij met dit mooie schapenvacht!

We zijn zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de vacht. Heel mooi exemplaar!

Super kwaliteit. Snelle levering. Wordt de gehele tijd op de hoogte gehouden van de vordering. Echt een cadeautje dat je thuis krijgt.

Goede persoonlijke service

Prachtige vachten en goede kwaliteit. Fijne persoonlijke service.

Snel, prima kwaliteit en vriendelijk

Snel, prima kwaliteit en vriendelijk

Hele mooie grijze vacht, snel geleverd

Hele mooie grijze vacht, nog mooier in het echt.

is allemaal makkelijk en prima gegaan. duidelijke afspraken. mooie vacht. blij mee. WOOOL is een dikke aanrader.

Prima kwaliteit met snelle levering

Om de kwaliteitservaring nog te benadrukken zou ik de vacht eerst in een zak verpakken voor dat het in de verzendverpakking gaat. Nu bestaat het risico van vuil worden. Zou toch jammer zijn!

Merci

Prachtige schapenvacht, super snel bezorgd zelfs in Frankrijk. Merci beaucoup 😊

Ben zeer tevreden

Heb een IJslands schapen vacht gekocht bij jullie het was echt ook de zelfde kleur als op de foto hij rook ook heel erg lekker ben er super blij mee hij zat ook heel netjes verpakt en om het vel zat een leuk roze lint

Mooie spullen , snelle levering

Goede service, mooi kwalitatief kleed

Mooie producten, veel keuze

Héérlijke vachtjes, mooi verpakt, goede service! Blij mee!

Héérlijke vachtjes, mooi verpakt, goede service! Blij mee!

Mooi produkt en prima service

De bezorging kwam wat later dan verwacht maar op mijn mail werd binnen 5 minuten vriendelijk en behulpzaam gereageerd. Bezorging bleek onderweg te zijn. Zeer mooie vacht en prachtige kleur.

Fijn vachtje, snelle levering

Zachte schapenvacht, goed tegen doorlig plekken. Levering verliep snel en soepel.

Super zacht ...precies zoals op de foto...aanrader

super zacht mooie schapenvacht voor op de slaapkamer van mijn zoon. Precies zoals op de foto...een echte aanrader

Prima service. Kwaliteit zoals beloofd!

Uitermate positief

Prachtig vachtje, net zoals verwacht! Enige kleine minpuntje is dat er haartjes uitvallen

Prachtig vachtje, net zoals verwacht! Klein minpuntje is dat er haartjes uitvallen

Prachtige vachten zeer snel bezorgd!

Zeer tevreden! 2 prachtige vachten zeer snel na bestellen ontvangen.

Super mooie schapenvacht, snelle levering. Top

Mooie vachten supersnel geleverd.

Ik vond de site makkelijk te bedienen en de vacht was er de volgende dag al..super!

Een tip zou er graag een was voorschrift bij zien

Ons ijslands schaap hebben we Lola genoemd

Mooie kwaliteit! Wij zijn zeer tevreden.

Zeer vlotte afhandeling!

Snelle levering, duidelijke communicatie en top kwaliteit!

Snelle en zeer correcte aflevering!

Zeer betrouwbaar bedrijf

Fijn in gebuik

Fijn in gebruik in mijn rolstoelen