Prachtige volle schapenvacht die jaren mooi blijft

Eind 2018 heb ik een schapenvacht besteld voor onze toen nog ongeboren dochter. Inmiddels fungeert hij niet meer als warm boxkleedje, maar als gezellig speelkleed. Ondanks het vele gebruik anderhalf jaar lang is de vacht is ontzettend mooi gebleven, dus ik ben er zeer tevreden over!

ZEER GOEDE ERVARING

MEDISCH VERANTWOORD.... VOOR MIJN INVALIDE ECHTGENOTE MET VEEL RUG EN NEKPIJN EEN GESCHENK UIT DE HEMEL. HARTELIJK BEDANKT. CHARLES & CHRISTEL

Nooit eerder heb ik een online bestelling zo snel ontvangen! Hartelijk dank. Goed informatief telefoongesprek gehad met Michael omdat ik moeite had met de keus, hij was erg vriendelijk en servicegericht. Ik heb nu een prachtige lamsvacht, precies wat ik voor ogen had. Ik ga er in de toekomst zeker nog 1 of meer bestellen.

Mooi product

Overzichtelijke website. Product voldoet aan de foto en beschrijving.

Snel en goed besteld

Kwalitatief product...verzendingskosten zijn wel een beetje duur

Het product dat we ontvingen was niet het product dat we bestelden. Na een mail van onze kant ontvingen we vrijwel onmiddelijk een mail terug met excuses en hoe te handelen om deze vergissing recht te trekken. De retour verzendkosten werden terug geboekt en het correcte product onze kant opgestuurd. We zijn blij en heel tevreden met hetgeen we nu ontvangen hebben. Maar bovenal met de reaktie van en de afhandeling door Woool. Geen gesoebat, geen discussie. Dit is veel waard en siert dit bedrijf.

Zeer tevreden klant

Vlotte levering van prachtproducten!

Vlotte levering en alles is correct verlopen.

Vlotte levering en alles is correct verlopen.

Super tevreden over de klantvriendelijkheid, service en aangekocht product!

Uitmuntend

Super service SUPER product Snelle levering Reageren snel

We zijn superblij met dit mooie schapenvacht!

We zijn zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de vacht. Heel mooi exemplaar!

Super kwaliteit. Snelle levering. Wordt de gehele tijd op de hoogte gehouden van de vordering. Echt een cadeautje dat je thuis krijgt.

Goede persoonlijke service

Prachtige vachten en goede kwaliteit. Fijne persoonlijke service.

Snel, prima kwaliteit en vriendelijk

Snel, prima kwaliteit en vriendelijk

Hele mooie grijze vacht, snel geleverd

Hele mooie grijze vacht, nog mooier in het echt.

is allemaal makkelijk en prima gegaan. duidelijke afspraken. mooie vacht. blij mee. WOOOL is een dikke aanrader.

Prima kwaliteit met snelle levering

Om de kwaliteitservaring nog te benadrukken zou ik de vacht eerst in een zak verpakken voor dat het in de verzendverpakking gaat. Nu bestaat het risico van vuil worden. Zou toch jammer zijn!

Merci

Prachtige schapenvacht, super snel bezorgd zelfs in Frankrijk. Merci beaucoup 😊

Ben zeer tevreden

Heb een IJslands schapen vacht gekocht bij jullie het was echt ook de zelfde kleur als op de foto hij rook ook heel erg lekker ben er super blij mee hij zat ook heel netjes verpakt en om het vel zat een leuk roze lint

Mooie spullen , snelle levering

Goede service, mooi kwalitatief kleed

Mooie producten, veel keuze

Héérlijke vachtjes, mooi verpakt, goede service! Blij mee!

Héérlijke vachtjes, mooi verpakt, goede service! Blij mee!

Mooi produkt en prima service

De bezorging kwam wat later dan verwacht maar op mijn mail werd binnen 5 minuten vriendelijk en behulpzaam gereageerd. Bezorging bleek onderweg te zijn. Zeer mooie vacht en prachtige kleur.

Fijn vachtje, snelle levering

Zachte schapenvacht, goed tegen doorlig plekken. Levering verliep snel en soepel.