zeer goede afwerking van de bestelling dank u

zeer snel zeer goede behandeling

Mooie kwaliteit en supersnelle levering

Wat mij aansprak is dat de vachten in meerdere maten verkrijgbaar zijn, Vandaag besteld morgen in huis is echt waar !

Status ontvangen, maar geen pakket ontvangen. Woool gemaild, direct reactie gekregen dat ze het op gingen nemen met de pakketservice. Dag later kregen we al een bericht terug, waar het pakket geleverd was. Vriendelijke mailcommunicatie en snelle reactie.

Prachtig product. Ook leverung erg snel

Super adres voor mooie schapenvachten.

Bestelling gedaan bevestigingsmail terug, snelle bezorging.

Alles tot in de puntjes geregeld!

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Met aandacht verpakt. Super mooie vachten! Ik heb er 5 besteld en allen even mooi!

zeer tevreden

Mooie vachten, snelle levering!

Snelle service en prachtige kwaliteit

Zie hierboven ;)

Goed verzorgd

Is een mooi zachte schapenvacht. Hoop debat onze kleinzoon straks heerlijk op zal slapen 😊😊

Prachtige medicinale schapenvacht. Bestellen ging vlot en makkelijk. Super tevreden.

Prachtig schapenvacht

Topservice en de schapenvacht zelf is heel mooi en natuurlijk. Een blikvanger in onze zetel.

Prachtig uniek product

Mooie egale kleurvaste vacht wel een tikkeltje prijzig

kwaliteitsvol en snelle levering!

kwaliteitsvol en precies zoals op de foto! passen ideaal in mijn rotanstoelen. Levering op tijd in België zoals omschreven binnen de 2 dagen.

Goede kwaliteit en prima levering

Ik ben heel blij met de twee prachtige schapenvachten voor de honden, die ik heb gekocht. Ik ga nog een derde vacht bestellen, dat zegt genoeg. De levering kwam een dag later, maar ik ben uitermate tevreden!

Mooi schapenvacht en snelle levering

Mooie vacht en snel geleverd

Erg tevreden, vacht is mooi en eco. Snelle levering , top!

Top service!

Heel goed geholpen bij het uitzoeken van twee vachten voor onze honden. De vachten zijn mooi, dik en zacht. Ze staan prachtig in ons interieur en onze honden liggen er graag op!

Mooie vacht, precies als op de foto

Lekker zacht en prachtige kleur

Prima het ziet er zo mooi uit de kleur precies goed zo blij mee

een prachtige zachte vacht

mooie kleur, fijne kwaliteit. snelle levering.

Mooie producten en snelle levering.

Prachtige schapenvacht besteld, is in het echt net zo mooi als op de foto's! Zeer blij mee ! Staat super op ons houten tuinset. Overzichtelijke site en snelle levering! Top !!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Gekocht voor kanker patiënt met doorligwonden. Is zeer comfortabel en voldoet aan de eisen.

Geweldige vacht, perfecte service

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Product voldoet aan verwachting en wordt snel geleverd. Kortom zeer tevreden

Voldeed precies aan de verwachting van de foto's op de site

2 schapenvachten gekocht, maar ik twijfelde tussen tussen een aantal: veel keus. Dan toch maar een mailtje met de vragen welke het best bij elkaar passen. Kreeg snel en goede antwoorden op mijn vragen : TOP, keuze was daarna snel gemaakt. Levering ging ook supersnel en ben heeeeeel tevreden over mijn schapenvachten. Alleen nu is het boven de 30 graden buiten en liggen ze in de kast, maar kan niet wachten tot het wat kouder weer wordt en dat lekker buiten op de veranda.