Super zacht ...precies zoals op de foto...aanrader

super zacht mooie schapenvacht voor op de slaapkamer van mijn zoon. Precies zoals op de foto...een echte aanrader

Prima service. Kwaliteit zoals beloofd!

Uitermate positief

Prachtig vachtje, net zoals verwacht! Enige kleine minpuntje is dat er haartjes uitvallen

Prachtig vachtje, net zoals verwacht! Klein minpuntje is dat er haartjes uitvallen

Prachtige vachten zeer snel bezorgd!

Zeer tevreden! 2 prachtige vachten zeer snel na bestellen ontvangen.

Super mooie schapenvacht, snelle levering. Top

Mooie vachten supersnel geleverd.

Ik vond de site makkelijk te bedienen en de vacht was er de volgende dag al..super!

Een tip zou er graag een was voorschrift bij zien

Ons ijslands schaap hebben we Lola genoemd

Mooie kwaliteit! Wij zijn zeer tevreden.

Zeer vlotte afhandeling!

Snelle levering, duidelijke communicatie en top kwaliteit!

Snelle en zeer correcte aflevering!

Zeer betrouwbaar bedrijf

Fijn in gebuik

Fijn in gebruik in mijn rolstoelen

zeer goede afwerking van de bestelling dank u

zeer snel zeer goede behandeling

Mooie kwaliteit en supersnelle levering

Wat mij aansprak is dat de vachten in meerdere maten verkrijgbaar zijn, Vandaag besteld morgen in huis is echt waar !

Status ontvangen, maar geen pakket ontvangen. Woool gemaild, direct reactie gekregen dat ze het op gingen nemen met de pakketservice. Dag later kregen we al een bericht terug, waar het pakket geleverd was. Vriendelijke mailcommunicatie en snelle reactie.

Prachtig product. Ook leverung erg snel

Super adres voor mooie schapenvachten.

Bestelling gedaan bevestigingsmail terug, snelle bezorging.

Alles tot in de puntjes geregeld!

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Met aandacht verpakt. Super mooie vachten! Ik heb er 5 besteld en allen even mooi!

zeer tevreden

Mooie vachten, snelle levering!

Snelle service en prachtige kwaliteit

Zie hierboven ;)

Goed verzorgd

Is een mooi zachte schapenvacht. Hoop debat onze kleinzoon straks heerlijk op zal slapen 😊😊

Prachtige medicinale schapenvacht. Bestellen ging vlot en makkelijk. Super tevreden.

Prachtig schapenvacht

Topservice en de schapenvacht zelf is heel mooi en natuurlijk. Een blikvanger in onze zetel.

Prachtig uniek product

Mooie egale kleurvaste vacht wel een tikkeltje prijzig

kwaliteitsvol en snelle levering!

kwaliteitsvol en precies zoals op de foto! passen ideaal in mijn rotanstoelen. Levering op tijd in België zoals omschreven binnen de 2 dagen.

Goede kwaliteit en prima levering

Ik ben heel blij met de twee prachtige schapenvachten voor de honden, die ik heb gekocht. Ik ga nog een derde vacht bestellen, dat zegt genoeg. De levering kwam een dag later, maar ik ben uitermate tevreden!