Ordered still not delivered and no customer service

I ordered a number of products from Herbs and Aroma almost 4 weeks ago. I still have not received the order. I emailed the company three times asking for an update...to which they did not respond. I have also not received a refund. Definitely won't be buying again from Herbs and Aroma. Bad customer service. Let's hope that they are at least legit and that's it's not a scam. Very dissatisfied.

*****

*****

Beveel deze webshop zeker aan!

Kreeg de producten snel en goed geleverd! Beveel deze webshop zeker aan.

Snelle levering en mooi aanbod

Super blij met mijn producten. Fijn dat er genoeg keuze is, voor ieder wat wils

verschrikkelijk, geen antwoord op klacht

Ik heb bij deze webshop 15-03 een bestelling geplaats, na een week kwam het pakket binnen. Helaas is het verkeerde artikel geleverd. Ik heb hier over een mail gestuurd, maar kreeg geen reactie. Een week later probeerde ik een nieuwe mail te versturen, ik kreeg echter het bericht dat het niet ontvangen kon worden door Herbs and Aroma omdat hun mailbox vol zit, dit was zo voor hun 2 verschillende emailadressen. toen heb ik geprobeerd een formulier op hun site in te vullen, maar ik kreeg de "ik ben geen robot" knop niet te zien en kon er dus ook niet op klikken. via facebook krijg ik ook geen reactie. bellen heb ik niet eens meer geprobeerd, ik zag bij andere klachten dat dit ook niet werkt. Anderhalve maand later zit ik dus nog met een pakket ter waarde van 80 euro waar ik niks mee kan. Slechts bereikbare klantenservice ooit.

Ik ben fan van biologische producten, top webshop!!

Ik bestel met regelmaat bij Herbs And Aroma. Altijd snel in huis, goed verpakt en ook goed op de hoogte van het bestelproces gehouden.

Een bedrijf dat levert wat je bestelt!

Uitstekende producten van een super kwaliteit. De levering was daarnaast ook nog eens razendsnel!!

Kreeg de producten snel en goed geleverd

Kreeg de producten snel en goed geleverd. Zelfs met een extraatje, leuk! Beveel deze webshop zeker aan.

Een bedrijf dat niet levert wat je bestelt en niet bereikbaar is voor herstel.

Een oranje boekenpoef besteld, een andere kleur ontvangen. Op bijgaande factuur staat 'oranje'. Meteen de volgende dag gebeld. Het vaste nummer op nota en website. In totaal 7x gebeld op verschillende dagen en tijdstippen, er wordt nooit opgenomen. Verschillende e-mails gestuurd, naar adressen op website. Worden niet beantwoord. Chatbericht via hun Facebookpagina, geen antwoord. 10 dagen na bezorging een telefoontje (je mag binnen 14 dagen retourneren, retourkosten voor eigen rekening). De zaak zou uitgezocht worden, en ik zou teruggebeld worden, Gebeurt niet. Nu had ik een 06-nummer. Weer de belofte dat ik gebeld zou worden. Gebeurt wederom niet. Telkens als ik nu bel, krijg ik automatische sms-jes met 'Kan ik je later bellen' of 'Ik ben onderweg', of geen gehoor.....Ik vraag telkens om een oplossing, die er niet komt. Ga niet in zee met dit onbetrouwbare bedrijf!!!

Beste Vera, Dank je wel voor het fijne gesprek, en sorry voor de miscommunicatie, wij sturen de The Book Seat kleur rood naar je toe. De eerste levering van The Book Seat kunt u retour sturen. Een mooie dag, Met vriendelijke groet, Jade, Herbs And Aroma!

Mooie webshop en fijne service!

Dank je wel voor de fijne service, en leuk cadeautje.

Goede service, snelle levering

Kreeg de producten snel en goed geleverd. Zelfs met een extraatje, leuk! Beveel deze webshop zeker aan!

Zeer goede en professionele webshop

Bij de levering van het pakketje was er iets verkeerd gelopen met het bezorg adres. Na contact op te nemen met de firma is dit heel snel binnen een dag opgelost en zo is het toch nog op tijd bezorgd voor kerstmis! Super ervaring!

Producten snel en goed geleverd

Zelfs met een extraatje, voor de feestdagen. Leuke mooie webshop.

ZEER SLECHT!

Maand geleden iets besteld en betaald. Maar geen levering. Diverse keren een mail gestuurd, ticket aangemaakt via mijn account, gebeld. Totaal geen reactie. Vorige week kreeg ik een telefoontje dat wegens omstandigheden het niet gelukt was, maar dat hij meteen actie zou ondernemen. Weer een week verder en nog steeds geen levering. Weer mails gestuurd, gebeld en totaal geen reactie. Zou een verjaardagscadeautje zijn geweest, maar geloof dat het nooit zal komen. ZEER SLECHTE ERVARING!! Bestel hier nooit meer!

Beste Astrid, Medio november 2020 heeft u iets op onze webshop besteld waarvoor dank, maar helaas niet meer op voorraad. Wij hebben je daarvan ook keurig op de hoogte gebracht. Wij hebben toen samen in overleg dit ook opgelost, en het aankoop bedrag nettjes retour gestort op je bankrekening. (binnen de gestelde termijn) zoals jij zelf ook hebt aangegeven in je email van 27 november 2020. Groetjes Jade, Herbs And Aroma. Op 23 feb. 2021, om 18:07 heeft HerbsAndAroma <[email protected]> het volgende geschreven: Beste Astrid, Wij hebben naar overleg keurig het aankoop bedrag retour gestort, Getekend. Jade. Herbs And Aroma Op 27 nov. 2020, om 09:54 heeft Astrid <[email protected]> het volgende geschreven: Geachte heer, Naar aanleiding van ons telefoongesprek verzoek ik u mijn geld retour te sturen aangezien u niet kan voldoen aan uw afspraken. Hoogachtend, Astrid Zaat

Snel ontvangen van de bestelling

Fijne ervaring met de communicatie, snelle levering en hele fijne producten.

Mooie producten, snel geleverd

Mooie producten, snel geleverd

Top communicatie dank je wel,

Heel erg bedankt voor de goed service

Super uitleg gehad over de producten van Karma Ayurveda, mooie webshop ;-)

De levering was vertraagd maar na contact prima opgelost!

Goede service, snelle levering

Dikke pluim voor de Service

Keurig verpakt, en een goed en fijn advies gehad ik kom zeker terug dikke pluim voor de service!

Toezeggingen worden niet waargemaakt. Waar blijft mijn bestelling?

Op 9 april 2020 wordt gezegd dat her pakket wordt verzonden met PostNL. Op 15 april 2020 (zes dagen later!) meld PostNL dat het pakket nog steeds niet door Herbs en Aroma voor verzending is aangeleverd. Leverdatum: onbekend! Bestellingen bij andere leveranciers die ik na 9 april heb gedaan (op 11 april bv) zijn inmiddels al wel door PostNL keurig bezorgd. Dit is wat mij betreft de eerste en de laatste keer dat ik een bestelling plaats bij Herbs en Aroma.

Beste Aad, Dank voor je bericht, en jammer dat dit zo heeft gelopen ook wij zijn afhankelijk van de service en werkwijze van derden partijen waarmee wij samen werken. Volgens onze verzend gegevens en trace link is je bestelling en waarvoor dank keurig bezorgd op je huisadres. Een mooie dag! Met vriendelijke groet, Jade. Herbs And Aroma.

Mooie shop met uitstekende producten

Uitstekende producten van een hoge kwaliteit. De levering was daarnaast ook nog eens razendsnel. Tot slot tevreden over de service!

Bedankt voor de tips, en levering

Dank voor de tips en fijne persoonlijke levering. Zeker een aanrader Herbs And Aroma

Dikke pluim voor de service